Jump to content
honda_japan

Съвети за покупка на Акорд 2,0 155 HP бензинов

Recommended Posts

Здравейте колеги, приятел скоро ще си сменя колата с по-"нова" и си търси сигурен и надежден автомобил.Търси само и изцяло бензин и се чуди между три автомобила Авенсис 1,8 130 HP от 2003 и нагоре, Accord 2.0 155 HP ,Ауди А4 1,8T B6, която и от трите да вземе ще слага газ.Моя съвет беше да се спре на Акорда ако иска истинска кола и на второ място на Авенсиса.Аз потърсих тук из форума, но явно или не мога да намеря темите или са все такива з акоито няма отговор на конкретно неговите въпроси.1. Този двигател след като почетох малко тук установих е с верига-каква е цента и за смяната с обтгач ако има такъв и приблизително труда (той е относителен), говорим за цени на части които са с качество най близко до оригиналните.2.При точно този двигател съединителя с демферен маховик ли е и цена за смяната му?3. Какво масло, филтри, цени?Водната помпа има ли определен интервал през който да се сменя и евентуална цена и за нея?4. Окачването създава ли проблеми по Бг пътища?5. Двигателя понася ли се добре с газовите инжекциони, има ли нужда от реглаж на клапаните както при по-старите мотори на хонда след определен пробег, някой ако сподели и разход ще е още по-добре.6. Електроника, компютри дават ли ядове?7. Окачването отзад независимо ли е или е на цял мост (говорим само и единствено за тоя двигател със 155 к.с.)8. Скоростната кутия, климатик надеждни ли са?Да уточня че на повечето въпроси му отговрих по интуиция но съм и почти сигурен че този модел е доста по-надежден от другите два за избор на кола, но все пак друго си е всеки да изкаже мнение.Целта е да се вземе максимално безпроблемен автомобил (естествено знам, че зависи и от самата бройка), бих искал да коментираме само и единствено впечатления от този двигател, другите двигатели не ни интересуват и дизела включително не ни интересува.Мерси предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акорд, 7-ма генерация:http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=5710878 странички четиво :cool:п.п. Забрави за Аудито, или поне за този двигател - 1.8 турбо. Не става за нищо. За Авенсиса нямам впечатления. Моят съвет от трите е Акорда.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Авенсис 1.8 бензин гори масло

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.веригата на бензиновия акорд много рядко дефектира,иначе цена около 600-800лв с труда в оторизиран сервиз.2.Не не е с демпферен маховик. 3.5в40 е маслото 160-180лв е обслужването с масла е филтри.водната помпа няма пробег.не съм чул или прочел акорд с проблем във водната помпа.4.биалетки , тампони на стабилизиращата щанга - такива неща,по рядко шарнир или накрайници.5.понася но иска реглаж на клапани на 20к километра.8-10л/100км извън града и 12-14 градско , в зависимост от сезона, климатроника,скороста и ГИ то .6.Не 7.Незная8.Да

Редактирано от Todor_Gagovski

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колеги за полезните съвети, ще прегледам и линка който сте ми дали.Нещото което ме замисля е този реглаж може ли да се прави от гаражен майстор за клапаните говоря.Смисъл човек който много си разбира от работота и няма общо с "гаражен майстор" понятието просто няма софтуер или уреди за диагностика.Или на всеки 20к. трябва да скачам в най-близкия Хонда дилър?Ако се кара на бензин пак ли ще има нужда от такъв реглаж?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

НИЩО не прави при гаражен майстор (такъв дето много разбира от всичко). Не знам за кой град става дума - в София сервизите са два, Омбре и Юбико, има и Елиа Ауто. Трябва ти човек, който има повечко опит с по-нови Хонда автомобили. Тия дето разбират и от BMW и от VW и от Honda и от Lada, ще те вкарат в голям разход.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реглажа на клапаните в Бултрако е 50 лв при нормални клапани и 70 лв когато колата е на газ.Хонда препоръчва на всеки 40к километри да се регулират клапаните. Когато колата е на газ на 20-25к.Също така искат колата да остане при тях 1 вечер, за да е напълно студена сутринта когато ще регулират клапаните.Колега цените за реглаж не са толкова драстични, че да си оставиш колата на някакъв майтор бил тои и добър.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...