Jump to content
Pothead

Не останаха камъни в бъбреците!

Recommended Posts

Здравейте,колата ми подскача като луда почти и за да не се лигавя само пиша за проблема!Колата е Сивик МБ1 (англиканка) 1.6 126 коня, пет врати хеч 10.1995г.Доста теми прочетох и там пишеше за реглаж, смяна на тампони, втулки и това което най-много ме съмнява амортисьор.Като разклатя колата отзад в ляво (там откъдето идва проблема) има замисляне не е като десният, всмисъл като пусна и прави поне 2 връщания докато спре.Друго което много ме навява на това че е амортисьор е че като слезна от колата калника почти е до гумата и лекичко започва да се вдига и за 1-2 минути си се връща към начално състояние.Гледах няма омасляване и по двата задни амортисьора. Пружината на десният обаче е по различно навита от левият обаче незнам трябва ли да са синхронни.Аз все пак ще отида в сервиз защото това оказва влияние и при каране и при споране и най малкото че е неприятно!Въпроса ми е като цяло ако е амортисьор какви да си взема Монро или Каяба и дали газови или масленни, или някакви други. Парите са горе долу от значение повече от 300 лв за двата без работа някак си не бих дал май :blink:/>Втора ръка заслужава ли си ? И ако да може ли от 1.4 или 1.8 англичанка или 1.6 без витека? Знам че за предните има значение тъй като двигателя тежи повече но отзад ми звучи че стават уж ....Или да циганея и да взема само един?Някой знае ли какви са заводските на тази кола ?Мерси !!! и извинявайте за 20-то зададени въпроса :rolleyes:/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На амортесиор ми звучи , но намери някой квалифициран да я погледне . може и на някоя седмична среща да отидеш . Не вярвам колегите да ти откажат помощ . Моите бяха така и колата по завой люляше . Бяха изтървали . Намерих си на оферта амортесиори от английско ВТЙ и си станаха без проблем с моите си пружини . А моята е преди фейса, 95та година . Предни карам с АЛ - КО . Монро определено не . Каяба , Билщаин ... Задните не са толкова скъпи . Последно преди години бяха по 100тина лв парчето . Смяната им е около 60лв за работа нормална цена . В София - не знам .Та отиди на някоя седмична и колегите ще ти обяснят кое и как ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей !Да аз със сигурност ще отида защото не ми разбира главата много от коли. Добре че пак може да се движа като цяло с колата гадно е но се трае :)/>На завой не намирам разлика просто като мина през дупка гъзюнгата променя местоположението си на седалката :lol:/>/>На пасажерската не се усеща даже толкова.Еми аз искам да разбера дали стават от всякаква англичанка за това ще чакам някой който има и се е сблъсквал с такава смяна и взаимозаменяемост да ми помогне.Всеки казва различно ... Монро поне имат 3 години гаранция а един приятел дето има сервиз ми каза за тея каяба че в България имало само китайски .. колко е верно незнам ... де Иначе да толкова 100-150 амортисьор 50-60 лв работа Да трябва да отида на някаква среща наистина !Досега не съм ходил а обичам да виждам хондета около мене диво е !!!/>! ;)/>/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От варна съм и преди три месеца си купих Monroe Reflex с 3 год. гаранция на цена 110лв. (ако не друго, поне гаранцията им е повечко, ако държиш на качество без гаранция, поръчваш си от англия).Аз сам си ги смених, не е нещо сложно за това ми коства само 220лв. При мен също изведнъж взе много да друса и при най-малката неравност (да не споменавам преминаване през легнал полицай какво премеждие беше)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега и на мен ми звучи като амортесьор, имам стокови от 1,5 V-TEC мога да ти ги дам за проба и сам да прецениш :)/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интресно що само аз гледам заглавието на темата.Ако няма амортисьор има люлеене.Нищо общо с друсане и къртене на камъни от бъбреците.Ако са блокирали тогава съм съгласен.Камъни къртят всички спортни амортисьори и нископрофилни гуми...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Левият е блокирал, пружините трябва да са еднакви и Каяба е добър избор!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега и на мен ми звучи като амортесьор, имам стокови от 1,5 V-TEC мога да ти ги дам за проба и сам да прецениш Публикувано изображение/>

 

Мерси за помощта колега може да пробваме !

Другата седмица ще запазя час за диагностика, че съм айляк цяла седмица и ако кажат амортисьори може да пробваме.

А твоите стокове са от тези Делфи така ли ?

 

В отговор на колегата Markony:

Да няма странни шумове по окачването като цяло Публикувано изображение

Всмисъл просто като мина през неравност колата подскача и аз започвам да не мога да пускам съединителя и газта равномерно и се местя на седкалката т.е. да, не съм написал правилно като цяло :unsure:/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, след пиянските събота и неделя :blink:/>Хондаринча се оправи !!!!Наложи ми се да начеша спирачките за 15-20 метра и след това вече не клати и амортисьора сякаш си влезе в нормален режим на работа !Докога не се знае ама .. засега мисля да го следя и да не го сменям.Проверих за Билщайн 130 уева нови от кашона и ако пак стане ще си ги взема евентуално.Мерси на всички отозовали се !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...