Jump to content
mаrto

9-та генерация Сивик

Каква модификация карате  

109 гласа

  1. 1. Двигател

    • 1.4 бензин
      7
    • 2.2 дизел
      7
    • 1.8 бензин
      14
    • 1.6 дизел
      12
    • Тайп Ар ( 1.6 или 2.0 турбо ) / бъдеще време :)
      6
  2. 2. Цвят

    • бял
      14
    • червен
      9
    • Черен
      8
    • Зелен
      1
    • сив металик
      5
    • жълт
      0
    • кафяв
      3
    • син
      3
    • Polished metal
      3
  3. 3. Ниво на оборудване

    • Спорт
      23
    • EX
      8
    • SE/комфорт
      10
    • ЕS
      5


Recommended Posts

В темата за 8-ма ген възникна въпрос за такава за 9-та генерация.Ето я и нея как беше +1 :D

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+1=2Добре де ... на съпругата ми е :angry: от 27.10.2012-а. Вече е на 2000 мили :cool: Hatchback, 5 doors, 1.4 i-vtec SE, silver, десен волан (в Англия съм ;) ).

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:) Ами ще ви напиша малко данни за моята :Взех я на 17 декември, 1.4 Comfort, червена, с допълнително парктроник и аларма. Аз съм млад шофьор и нямам особен опит с различни марки и модели, но определено колата е удоволствие за шофиране и за возене. Нивото на оборудване, което получих закупувайки така нареченият базов модел е несравнимо с базовото оборудване на нито една друга марка, направих сериозно проучване. Имам климатроник, USB, лети джанти, цветен дисплей LED светлини и още други благинки :) Не мога да кажа, че съм фен на марката или на която и да е марка, избрах тази кола, заради добрите репутация, дизайн и оборудване, които успях да получа на много приемлива цена. Ще се радвам да ви отговоря на други въпроси, които имате, двигателят 1.4 е много добър за градско каране и е изключително икономичен за бензинов двигател.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е значи 3-ма до тукАз съм на 3500 км@ BlagoБях я загледал червена 1.4 ама реших друго...Поздрави

Редактирано от mаrto

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами какво да ти кажа, за нас най-важното беше разхода и това беше определящото при избора на този двигател и съответно при този двигател това е единственото ниво на оборудване, поне в България. Аз карах на тест 1.8, но честно казано нямах кой знае какви впечатления от едно каране, че да сравнявам колите. Но предишната ми кола беше Опел Вектра 2.0 96та година, който харчеше като ламя и един от мотивите ни да вземем нова кола беше, че ще свали драстично разходите за гориво. Другата ни кола е дизел и търсехме бензинов двигател, така че логичният избор беше малък бензинов двигател, тъй като колата се ползва почти изцяло за градско каране и няма особена нужда да е мощна. 100те конски сили на тази са напълно достатъчни според мен, ще излъжа, ако кажа, че я усещам мощна, но и не съм имал проблем с липса на мощност. Все още разбира се сравнително малко съм я карал, 700км, 200 от които извънградско. Колкото до екстрите, липсват някои благинки, но пък за цената, за която я взехме си заслужава напълно. На извънградско ми даде разход 4.2, а на градско засега е малко под 8, но смятам, че с времето като се разработи двигателя ще е дори по-икономична :) Поздрави и на теб!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да попитам какво е буквеното означение на двигателя преди 1,4 i-vitec...?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Т.е.?!"Моята", по документи, се води "Civic SE 1.4 i-vtec 5 doors hatchback". Кодът на двг. е L13Z4.Никъде не се споменава "Комфорт".Нивото на оборудване съм го дал в другата тема за 9-ката на Марто.

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами какво да ти кажа, за нас най-важното беше разхода и това беше определящото при избора на този двигател и съответно при този двигател това е единственото ниво на оборудване, поне в България. Аз карах на тест 1.8, но честно казано нямах кой знае какви впечатления от едно каране, че да сравнявам колите. Но предишната ми кола беше Опел Вектра 2.0 96та година, който харчеше като ламя и един от мотивите ни да вземем нова кола беше, че ще свали драстично разходите за гориво. Другата ни кола е дизел и търсехме бензинов двигател, така че логичният избор беше малък бензинов двигател, тъй като колата се ползва почти изцяло за градско каране и няма особена нужда да е мощна. 100те конски сили на тази са напълно достатъчни според мен, ще излъжа, ако кажа, че я усещам мощна, но и не съм имал проблем с липса на мощност. Все още разбира се сравнително малко съм я карал, 700км, 200 от които извънградско. Колкото до екстрите, липсват някои благинки, но пък за цената, за която я взехме си заслужава напълно. На извънградско ми даде разход 4.2, а на градско засега е малко под 8, но смятам, че с времето като се разработи двигателя ще е дори по-икономична Публикувано изображение Поздрави и на теб!

 

Ние сме само с Хонди в нашето семейство от много време насам. Аз карам CR-V, на жената през 2008 купихме 8 серия на Сивик и тази година я дадохме на голямата дъщеря,а на жена ми взехме 9-тата.

По традиция по Коледа ходим в чужбина с колата тази коледа скокнахме до Любляна с новото возило.

Много съм недоволен. Още от самото начало смятах,че е крачка назад по отношение на дизайна с 8цата,но и като поведение на пътя ми се стори по-зле. Разходът е същия, но доста други неща ми се струват по-зле от предния модел.

Интериорът не е така просторен, таблото ,но това са бели кахъри. Видимостта,която и на 8цата е много зле,тук вече е покъртителна. Ако някой си купи тази кола без парктроник е загубен...

 

Спомена,че си я карал предимно на дълъг път. Кажи ми,честно. Опелът или Хондата ти се струваха по-стабилни извънградско?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хаха, ами предполагам, че на всеки му харесват различни неща :) Във всяко едно отношение, освен мощност, хондата превъзхожда опела категорично, просто няма нищо общо, все пак говорим за 16 години напредък в автомобилното инженерство... Но отново ще кажа, наистина не съм никакъв капацитет, колата ми се струва стабилна и добре стояща на пътя, сигурно някой може по-добре да коментира това, аз съм карал всичко на всичко 3 коли в живота си :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакай сега, тук е малко, като голяма Холивудска продукция.Всяка следваща серия е малко по-безинтересна.Аз съм гледал малко от 5-а серия, и 3 пъти съм гледал 6-а (английската копродукция).Нормално е 9-а серия да ми харесва, щото не съм гледал 8-а :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ние сме само с Хонди в нашето семейство от много време насам. Аз карам CR-V, на жената през 2008 купихме 8 серия на Сивик и тази година я дадохме на голямата дъщеря,а на жена ми взехме 9-тата.По традиция по Коледа ходим в чужбина с колата тази коледа скокнахме до Любляна с новото возило.Много съм недоволен. Още от самото начало смятах,че е крачка назад по отношение на дизайна с 8цата,но и като поведение на пътя ми се стори по-зле. Разходът е същия, но доста други неща ми се струват по-зле от предния модел.Интериорът не е така просторен, таблото ,но това са бели кахъри. Видимостта,която и на 8цата е много зле,тук вече е покъртителна. Ако някой си купи тази кола без парктроник е загубен...Спомена,че си я карал предимно на дълъг път. Кажи ми,честно. Опелът или Хондата ти се струваха по-стабилни извънградско?

Значи 4Отбележи се в анкетатаТука смятам да не се съглася. Дизайна на таблото на 8-мата наистина е на порядък по завършен и красив. Отвън е въпрос на вкус , като лично аз 9-тата в бяло я харесвам повече от осмата в Галакси грей металик.Все пак и тук отвън дизайна на 8-мата е някак си по завършен.ПО отношение на пътното поведение обаче според мен направо е обратно сравнението. 9-тата е по-добре балансирана и лежи по стабилно на пътя, дори и сравнение с мойта 8-ма , която е с добри афтърмаркет амортесьори.Поздрави и добре дошъл

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя жената трябва да се отбелязва,аз съм на CR-V,но все пак попълних.

 

Колкото до мнението ти,донякъде съм съгласен,другите неща явно съм ги усетил по друг начин. Може и да греша Публикувано изображение

 

Иначе, добре заварили Публикувано изображение ) Отдавна следя форума,но не се бях регистрирал. Темата за 9-тата ми даде стимул обаче Публикувано изображение

Редактирано от Dan_Riddler66

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ще се обадя, дето не трябва... Dan, кажи на жената, че тук не хапем, може да се престраши. А колко ми е интересно да Ви чета !Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"...да Ви чета ! :) " ... всички Нас, или само Него, Mr. Dan :PШегувам се!Приятно ми е, аз съм си Краси, и не ме обижда, ако непознат ми говори на Ти ;)

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

кой броешеее....Значи вече 5 :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де в БГ няма ли да предлага с мотор 1.6 дизел. Откъм мощност и разход мисля че това е идеалния мотор за габаритите на Сивика или пак БГ е последна дупка на кавала.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То и в родината на 9-ката - Англия, изборът ми беше 1.3 и 1.8 бензин, и 2.2 дизел :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Странно, тук в испания се предлага с този мотор още от излизането на модела, даже ходих на един тест драйв точно с този двигател и вървеше много добре. Дано това лято да е силно да се впиша и аз на есен в бройката на 9-ките.:rolleyes:/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се, грешката е моя.Всъщност, не сме питали за дизел преди 3 месеца, и не помня дали го е имало. В момента има и 1.6 дизел.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.6 e от моделна година 2013 т.е първите са излезли в края на 2012Абе като гледам анкетата некои колеги имат машина на времето :)тайп Р се очаква 2015г :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тука пауза се получи :)Според анкетата 6 бр + 2 бр Тайп Р (т.e бъдещи )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам колко е редно да пиша мнения за новата ми кола, понеже е само на 352 км, но все пък. Ще започна с малко предистория. Желанието беше да купя Хонда Джаз около 2005 година, но след кратка обиколка по родните и чуждите авто борси, стана ясно че читава кола с реални километри и сервизна история няма. Поне не и на разумна цена. След което се насочихме към по нов автомобил в този клас и естествено започнах от Хонда отново с желанието да пипна и да покарам тази кола. В шоурума видях новия сивик, но цената ми се стори висока и ме разколеба да се замисля по сериозно за покупка. Но въпреки това направих тест драйв. След това започнах да оглеждам мазда 3, аурис, и30, фокус, сид и какво ли още не, след тестдрайв на почти всички в този клас решението беше взето без проблем. Въпреки че не съм привърженик на малките двигатели, ниския разход и качествената изработка на автомобила бяха факторите които повлияха да взема това решение. Понеже познавам няколко човека каращи тази марка, бях улеснен при взимането на решението. Малко инфо за колата, въпреки че е постно оборудването лично аз съм доволен. Най добрата тапицерия в този клас, мотора е с верига, ел стъкла напред и назад, парктроник, разни системи като hill asist/ ba/ vsa/ ebd, led дневни светлини, уникалното решение за сгъване на задните седалки итн. Щеше да е хубаво да има adaptivevcruise control, който позволява да карате на една и съща дистанция спрямо автомобила пред вас, камера за паркиране, кожен волан и други глезотии , но затова ще помисля след някоя друга година и със сигурност ще се ориентирам към 1.8 и 143 кс. Колата е с алуминиеви джанти 16 цола и континентал гуми с размер 205/55. Вози уникално , ако трябва да я сравня с 8 генерация - няма нищо общо, колата вози значително по меко. Интересно решение са взели за икономия на гориво, като са включили системи Eco assist i Idle stop. Това последното понякога е изнервящо, защото не винаги е удачно да загасва винаги когато автомобила е спрял и не е на скорост.Предполагам че са взели мерки тази система да не товари много стартера. Разхода по борд за сега е от 7.3 без климатик до 7.8 с климатик. Мисля че това е крайно субективно, поне докато не направи десетина хиляди километра и тогава ще се засича по стария добър начин с пълен резервоар. Тъй като по празниците мисля да пътувам, живот и здраве ще споделя отново след празниците как е. Дано не съм прекалил с писането .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази Eуфория има ли абревиатура - 1.4 comfort, 1.8 sport, 2.2 sport?Публикувано изображение

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре дошъл.Веси мисля че е 1.4 комфорт ама знам ли ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз викам, че е същата, като нашата - SE/Comfort, като гледам описаните екстри ;) Даже и гумите са ни еднакви :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тука нещо движение , това онова .....Няма ли нови 9-ки във Хорума ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тука нещо движение , това онова .....Няма ли нови 9-ки във Хорума ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Появи се още една, Чехкиня, значи сме вече 7 :cool:

Точно днес, си я взех моята вещица от автосалона, тези дни предстоят тестове....ще има информация допълнително

Ама, като гледам анкетата, май са 9, плюс 4 в зародиш :unsure:п.п. Не е ли по-добре да се обединят двете теми, и без това не сме много, поне всичко да е на едно място :rolleyes: Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Появи се още една, Чехкиня, значи сме вече 7 Публикувано изображение

 

 

Точно днес, си я взех моята вещица от автосалона, тези дни предстоят тестове....ще има информация допълнително

 

Ама, като гледам анкетата, май са 9, плюс 4 в зародиш Публикувано изображение

 

п.п. Не е ли по-добре да се обединят двете теми, и без това не сме много, поне всичко да е на едно място Публикувано изображение

 

Добър вечер на всички,

 

Все още нямам кой знае колко да споделя, за 2 дни съм я карал едва около 15 км. Надявам се снимките да дадат представа за колицата

My link

 

Оборудването е същото, както е описано в страницата на Хонда БГ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте на всички с 9г ! Чета тука в темата от нямане какво да правя да видя как мислят хората които могат да си позволят да си купят нова кола пък било то и хонда не започваща с J . Не ми се обиждайте и сърдете но виждам че повечето от вас са живеещи в чужбина . Просто молба ако имате възможност покарайте един запазен CRX 1990-91 и после споделете тук мнението си .Ще ми е безкрайно интересно . Нищо лично само чисто любопитство

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Недей ... моля те ... т.е. знам накъде биеш, и си прав, но не му е тук мястото ;) Карал съм ... и ДелСол с отиващ сам в багажника таван съм карал. Имал съм Сивик 5, имал съм 3 бр. Домани ( правени в Англия, и със сменен бадж ). И накрая имам си CR-V, 18-годишно, на което VIN-a започва с RD1, и е с 10 символа. И това ми е второто, понеже първото стана "тотал" на магистралата ... Така че ... недей ... моля те ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добър вечер на всички!Малко се поизложих последния път със снимките ама се надявам вече да е ОКСнимкиНаправих вече 1000км и трябва да кажа, че колицата се държи доста добре. Трябва, разбира се, да уточня, че слизам от Пежо 206.Не бих могъл да направя сравнение с друга Хонда. И понеже не съм толкова запален фен на високата скорост, да не говорим, че устройствотона автомобила ми е черна дупка, ми се струва добър избор за цената си.Поздрави на всички и безпроблемно каране.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, аз май взимам номер 8. :rolleyes:/> Пакостницата е 1,4 бензин, цвят "полиран метал" май се води, ниво на обурудване "спорт". За сега още я разучавам и скоро почвам с въпрсите :D/>

Ето и малко фото:

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

 

Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно питане към колегите с 9ки. Има ли кука за теглене отпред или отзад или място за навиване на ухо. Гледам по и под броните няма, в книжката също няма описано никъде да има такива места, в комплекта с инструменти няма ухо за навиване, аз ли съм индианец? :rolleyes:/>:rolleyes:/>:rolleyes:/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм оглеждал колата, дали има куки за теглене.В инструкцията пише, че при нужда се качва на платформа, или колесар. Теглене с въже, или твърд теглич не се споменава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за платформата и аз го видях, но тук идва въпросът как точно ще я качиш на платформата, след като поне тук повечето платформи са с лебедка и качването пак е свързано със закачането на въже. Дано никога да не се налага на никой, ама нещо не мога да разбера липсата на кука/ухо за теглене или има такава но по японски е скрита на извънземно място.:rolleyes:/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съпругата ми отиде с колата на работа, и не мога да огледам сега.Единственото място за теглич е зад решетката на халогена.Колкото да се качи на платформа, лебедката може да се закачи някъде по окачването, например за носача.За толкова малко нищо няма да му стане, а и се предполага, че оператора на лебедката е професионалист.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

К'во става ... не се увеличаваме ... никой не пише ...Наскоро, без да искам, разбрах, как работи VSA-то при аквапланинг.Ми ... съвестно работи :DНа няколко пъти ме вкарва в пътя, при преминаване през локви, на магистралата, със 70-80 мили/час :cool:Аа, и вече успяха да ми маркират предния ляв ъгъл на бронята. Някой, скаран с паркирането, я е натиснал, чак личи на фугата с калника :angry:

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук нещо голяма скука настана, та да изтупаме малко прахта от темата.

Днес имах малко работа при дилъра на Хонда и видях за пръв път 9ката в комби версията си. Доста добре са я докарали според мен!

 

Публикувано изображение

Публикувано изображение
Публикувано изображение

Публикувано изображение

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я не бях влизал месеци във форума

Гледам 9 ки няма много нови

а по улиците на софия бол

само в нашия квартал 2-3 паркират и 7-8 8ми

тея хора време за форуми нямат ли :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×