Jump to content
CDP

Много слабо парно на англичанка

Recommended Posts

Става въпрос за английски сивик 1,5 втек-е д15з8 115 к.с. колата се кара ежедневно и не на къси разстояния,но проблема е че парното духа много малко топло... със инфоборд температурата на двигателя е между 72 до 78 при -5 С навън .Поленовия филтър е нарочно е изкаран за да духа по силно.... колата има газово

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре дошъл в клуба на недоволните.Това го даде един друг колега в друга тема за слабото парно на Z8."Наистина отоплението е много зле. Въздуха не е достатъчно топъл, от дясната духалка едвам излиза някаква топлина, в краката едвам се усеща пък да не говорим, че би трябвало и отзад на пасажерите да духа Пък и е доста шумно.. Но за жалост оправия няма Ето и малко обяснения на проблема от форума за англичанките: "Hi, Unfortunetely I know the problem, it's the heater matrix. I used to work for Valeo Climate Control as a test engineer. Valeo used to make the whole heater system for the Honda Civic as well as Rover models. The heater matrix was made in-house by Valeo and one of it's major problems was a displaced or incorrect fitment of the rubber baffle seal. This seal is situated in the top tank of the heater matrix, it's job is to stop water from flowing straight from the water inlet to the water outlet. The correct flow should go down one side of the matrix and up the otherside to the outlet. When this seal is not positioned correctly a percentage of the water just goes straight in and out of the matrix, thus reducing the available heated water traveling through the heater core. Obviously depending on how much of a percentage leaks past this seal effects the heaters output. We used to do a test, which was called a baffle leak test. The specified max limit of leakage past this seal should not exceed 1200cc per minute, take it from me a lot used to fail or just pass. As we only tested a very small amount that were actually produced, a lot of rubbish must have been put in cars. My first Aerodeck had a poor heater, but luckily my VTi's is ok. Hope this helps explain that Valeo's to blame for producing such crap heater cores. If I'd have known I would have acquired some perfect ones, would have made a fortune. Hindsights a wonderfull thing." "I changed my blower motor, I tested it before fitting it and it seemed to go like a hurricane and was pretty quiet too, which made me think that my old fan had been on the way for a while... however, when I fitted it, it was noisy like the first one was, and wasn't any better than the first one. Is it maybe the ducting design that's as much to blame as the motor maybe?"

Редактирано от kvd74

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А аз на мойто парно мога да сложа яйца да пържа.... значи да се чувствам късметлия , че все още всико ми е наред ли ....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А аз на мойто парно мога да сложа яйца да пържа.... значи да се чувствам късметлия , че все още всико ми е наред ли ....

Това от снимката ли караш или англичанка?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Англичанка 95-та ! Ако бе друга не бих писал излишни коментари в темата. (извинявам се все пак, че не уточних :) )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също нямам забележки по отоплението .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...