Jump to content
bebcho

Скоростите не превключват в движение

Recommended Posts

При движение когато се опитах да включа на втора изведнъж спря да превключва.Когато е загасена на място превключва без никакви проблеми, но на запален двигател не иска.Това го прави от вчера, като е на моменти един път превключва друг път не.При вкарана първа на загасен двигател и запалване с натиснат съединител леко потегля. Появи се и леко странен шум от съединителя като стържене.Няма промяна в педала, не е омеквал нито е ставал по твърд. Отделя си нормално.От къде да почвам?

Редактирано от bebcho

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някоя демпферна пружина на феродовия може да е решила да си тръгва... Проблема ти е свързан с отцепване на кутията, оттам започни. След това всичко става ясно.

Редактирано от pamo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли вариант проблема да е в някоя от помпите?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Споменал си думата "стържене", което не ме навежда на мисъл за помпи...

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен беше подобен случая, оказа се притискателния.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някоя демпферна пружина на феродовия може да е решила да си тръгва... Проблема ти е свързан с отцепване на кутията, оттам започни. След това всичко става ясно.

На феродовия ли?!? :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стърженето винаги ли трябва да го има ако е някой от дисковете, защото от 100 натискания стърженето го имаше само при 2 натискания.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Истината се крие в пост #5 ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На феродовия?!? :rolleyes:

Снимки?! :rolleyes:Пресен случай със симптоми 1:1 Но съм писал и "може". Истината се крие между две парчетии алуминии.. Редактирано от pamo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цени на частите и на труда да ме ориентирате?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ВИновен е лъч от притискателя,но най-вероятно ще смениш комплект.Около 500лв труд +части примерно с комплект Valeo.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ВИновен е лъч от притискателя,но най-вероятно ще смениш комплект.Около 500лв труд +части примерно с комплект Valeo.

Струва ми се много колега, както за работа, както и за нещо, наречено Valeo. Сложих наскоро по спешност (с голямо нежелание) комплект на дайкин клъч, (опаковка Exedy) заместващ този за първоначално вграждане, на стойност малко над 200 за комплект. Цената за труд не е хубаво да се коментира, но всичко над 80-100, особено за кола като тази (като естество на работа) ми се струва грубо стържене.. Пак сме далеч от 500, а и няма проблеми за сега. Колата е отнесла доста пердах с обикновения Дайкин, с който Валео закупено от тук няма шанс да се справи... Редактирано от pamo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес я покарах на паркинга и почти винаги превключваше, но като натисна съединителя се чува някакво шумене сякаш нещо се върти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А мислиш ли че е задължително ? , да се удърви и твоя педал .И как мислиш че ще си решиш проблема без да свалиш кутията ? И двете неща които меже да са проблем съединител /в твоя случаи/ и кутия се решават с сваляне. А тук само си споделяме кои какво и кое е по вероятно.Да разбирам ли че помпите си ги изключил на 100% .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм ги изключил. От горната помпа има капки които са капели но течността в казанчето не ми е намалявала.Не знам възможно ли е да е от помпата шума. Все едно нещо се върти и шума идва от към педала и леко притреперва.

Редактирано от bebcho

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах подобен проблем,оказа се хем износен притискател, хем преебана кутия... докато не я свалиш,може само да гадем ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шумът е от скапан аксиален лагер, но не е само това. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ВИновен е лъч от притискателя,но най-вероятно ще смениш комплект.Около 500лв труд +части примерно с комплект Valeo.

Струва ми се много колега, както за работа, както и за нещо, наречено Valeo. Сложих наскоро по спешност (с голямо нежелание) комплект на дайкин клъч, (опаковка Exedy) заместващ този за първоначално вграждане, на стойност малко над 200 за комплект. Цената за труд не е хубаво да се коментира, но всичко над 80-100, особено за кола като тази (като естество на работа) ми се струва грубо стържене.. Пак сме далеч от 500, а и няма проблеми за сега. Колата е отнесла доста пердах с обикновения Дайкин, с който Валео закупено от тук няма шанс да се справи...
Темата не за марки и цени.Писах максимума.АКо недай си боже отиде в фирмения сервиз.Валео-мразя я тая марка.В охладителната,климатичната и електронните системи ,само дървета.Но за притескателен диск не намерих нещо по-добро.Разбирай 6 комплекта отворени и си избирах.Имам забележки към Дайкина,макар ,че съм им фен.С удоволствие бих го препоръчал,като здравина,но лично предпочитам Валео.Нищо ,че сме с хидравлика,голям брой притискателни меки лъчи са комфорт,особенно за сакат състезател като мен,със счупен ляв крак.СОри за ОФФА!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема се оказа две от пружините на феродовия диск бяха на половина изядени.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можем ли да видим снимки до какво са се докарали пружините? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можем ли да видим снимки до какво са се докарали пружините? :)/>

 

Да, :)

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това имах предвид с първия отговор в темата...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Майко мила...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това изглежда често срещано явление.Виждал съм го вече на три хонди.Пружинките търкат в главите на болтовете на маховика. ;)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...