Jump to content
Golden

Колата не загрява (Д15Б2)

Recommended Posts

На този линк ми отваря моята страница.. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги сложих уплатнение. Но проблема си остана. Термостата се отваря раничко. Явно 78 градуса са доста надолу (между С и нормалната температура на колата). Ядосах се и сложих на целия ми радиатор картон ама така го сложих, че да няма как да му духа и да се охлажда и резултата е на лице :) Колата си загрява нормално обаче загравя супер бавно и като пусна парното и пак почва да се охлажда :D (но този път не е чак да изстине а много малко мърда стрелката. Не знам дали термостата за моята кола трябва да отваря на 78 градуса защото като я гледам доста рано е това и не може да загрее нормално.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Публикувано изображение Тази процедура направи ли е? Че иначе възможноста да не се получи 100% оплътняване на термостата е голям ,а тя течноста само това чака :)Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно!Трябва да се почистят повърхностите. Особено с т'ва уплатнение, което ти дадох. А да те питам ти обезвъздушил ли си системата? 78 градуса мисля, че е стандартната температура на повечето Д серии, но не съм сигурен. А отностно термостатите, които си купувал - нови ли са? Или са били ползвани? Термостата, които аз си закупих е на behrT. Производство не знам какво е. Кутията уж с немски надписи, на термостата пишеше Made in Japan.Другото за, което се сещам но е малко вероятно, да ти е включен вентилатора а колата да не е загряла.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

78-82 принципно си е нормална температура за термостат. Нормално е като пуснеш парното на топло да духа и стрелката за момент да отиде пак надолу. Махни и картона и я покарай ама повечко- 30 или 40 мин градско се повози да видиш, че като спадне стрелката после пак си се вдига. А и перката зимата ако караш на парно почти няма шанс да се пусне :) По спомен датчика и беше на 90градуса. на мен едно време англичанката как ми изкара акъла. Паля си аз и след 5мин макс е на работна. И гледам някакво малко радиаторче. И като ми събра под 3л антифриз и се притесних, че ще прегрява. Обаче после разучих, че така си е нормално. На картоните не съм привърженик. Така има опасност ако зависнеш в някое задръсване да почне да загрява в повечко и ако не я хванеш навреме ремонта си е сериозен. Като я запалиш дръж я една цигара време да работи на място, преди да тръгнеш- така загрява още по-бързо. Поне 2та сивика са ми така. Иначе на път е нормално на моменти леко да охлажда. Има един участък- от Белчин бани до Дупница. Спускане от едно селце на върха на прохода. Около 7-8км е. Като е на парно и охлажда, но не е нищо фатално- просто парното духа, а колата е на скорост заради спускането. охадителната система е перфектна. Не и се притеснявай, идва Коледа. Колите минават на заден план, време е да се отдадем на свинско и винско и греяна ракия :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко съм изчистил. Но все пак да ви напомня, че колата го прави това от лятото. Като се връщах от морето малко преди пловдив спуках маркуч ама така се разцепи маркуча, че направо стана димна завеса и всичката вода си замина и това стана защото бях с картон а маркуча си беше леко сцепен. Спрях на една бензиностанция налях вода, махнах картона, залепих маркуча с банд и тръгнах. Колата не мръдна. Температурата си беше както е сега и явно термостата не се е отварял защото не е можела да загрее достатачно и се прибрах в София даже не беше загубила и капка вода а това което направих с банд просто все едно нищо не съм направил. После като се прибрах реших да направя експеримент и махнах банд-а и тръгнах по София. Карах около 30 мин и спрях да си купя маркуч. Интересното беше, че колата пак не беше загряла и не беше загубила течност. Смених маркуча и термостата и пак не загрява.Вечра запалих колата и проверих кога отваря термостата. Еми отваря си там кадето стои стрелката. Явно той ту се отваря ту се затваря. Термостатите които купих са чисто нови на около 2 седмици са вече. А с този картон дето е на целия радиатор загрява си нормално и като съм в задръстване и като пусна парното на 1 стрелката пада с много малко. Явно си се охлажда нормално. Много странна история. Преди време нямаше никакви проблеми със загряването. Като загрееше и стрелката не мърда. Нито парно нито по инерция нищо. Стрелката си се заковаваше и не мърда. Много ми е интересно какво се е случило, че започна да се охлажда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хммм... А като поне духа ли топло?Ако духа топло е възможно уреда за отчитане на водата да е отишъл. Щом ти е спраскал маркуч начи е била прегрята, а датчика ти показва, че е хладна. Начин да тестваш термостата е да пипаш маркучите докато загрее. Теоритично горния маркуч трябва да е топъл , а долния трябва да е студен когато термостата е затворен. Стигне ли подходящата температура би трябвало да отвори и долния маркуч да става топъл...А за да си обезвъдушиш системата трябва да преместиш парното на най-топло, а вентилатора да е изключен. Отваряш радиаторната капачка такаче да не може да хвръкне и да пропуска въздуха от охладителната система. Правиш го това докато се пусне вентилатора като за целта е хубаво да държиш двигателя в 2000-2500 оборота за да загрее бързо. Вентилатора в тея температури трудно ще ти се пусне, но докато е вдигнала стрелката до към средата 1-2 минути да стои двигателя. Изключваш го затваряш капачката проверяваш нивото в резервоарчето и т'ва е.Така направих аз и сега съм в допуска от ръководството 600 оборота в мин. (750 RPM +/- 100 RPM.)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честно казано колега ако наистина си направил всичко както трябва и колата пак не заграва се сещам само за още една последна възможност на която лично съм бил свидетел и докато не е свалихме неможеше да разберем че е от нея но въпреки това смятам че е от термостата.П.П радиатора на парното може да е запушен .Иначе скъсването на перката на помпа е много малко възможно но възможно ;)Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хмм.. за сега ще я карам с картончетата и като се позатопли времето ще и направя "пролетно почистване" :D и се надявам да успея да я постегна :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почистване на охладителната система се прави когато колата ти прегрява ,а не когато не иска да влезе в работна температура! Края на зимата е доста далече и с тия картони ще е доста кофти както за тебе, така и за мотора.Решението е качествен термостат!Поздрави!:rolleyes:/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Термостата си е качествен. Работи си. Отваря на 78 градуса както си пише, проверих... Явно проблема не е в термостата. Колегата беше написал, че може да е от помпата. Обаче ако помпата не работи колата би трябвало да загрява повече от нормалното а не да не загрява.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега прегледах по-подробно темата и разбрах,че колата ти е на метан.Да не би този проблем да го има от както си на метан?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Термостата си е качествен. Работи си. Отваря на 78 градуса както си пише, проверих... Явно проблема не е в термостата. Колегата беше написал, че може да е от помпата. Обаче ако помпата не работи колата би трябвало да загрява повече от нормалното а не да не загрява.

 

1.-Как го провери, та си сигурен че отваря на 78 градуса!?!

2.-Сигурен ли си ,че го монтираш ПРАВИЛНО / да не го слагаш на обратно/ -може да е смешно, но съм го виждал !?!

 

Ако допуснем ,че термостата и датчика за температура са ти наред ,проблема със слабото парно /бързото изстиване и започване да духа хладно/, ти е в запушено радиаторче на парното , недостатъчна пропускливост на гумените съединения към него /възможно е отвътре да са се разложили и да ти правят тапа/ , крана за притока на течност в радиаторчето да не отваря добре и не на последно място , образуване на въздушна възглавница!

 

п.п. Може да си сменил 2 термостата ,може да смениш още 2 и пак да не са читавиПубликувано изображение Обикновенно всички не оргинални термостати ,отварят от 6 до10 градуса по-надолу , въпреки показанията които им дават-това многократно съм го установявал!

Редактирано от emicha1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А проблема дали не се крие в употребяваното уплътнение на термостата, което си взел от колегата ACID BURN ?Следя темата от самото начало и до тук разбирам, че ползваш уплътнението от колегата, но ако си намерил чисто ново и ползваш него, се извинявам. :)П.П. Тези дни и аз ще сменям термостат, че моята и тя спря да загравя от скоро т.е. загярва си, но като я пусна по инерция и си изтива. Вземал съм термостат Gates. :)

Редактирано от Георги

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги термостата не пропуска и не е сложен на обратно. Когато горния маркуч стане горещ термостата отваря и долния се затопля и колата така си остава не загрява повече. Единствено загрява като стои на едно място.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако новият термостат, дето си сложил е "Вернет", като го свалиш го изхвърли!Иначе колегите са прави - няма друга причина за незагряване от незатворил / неработещ / термостат. :)/>

Тая тема и да стане 85 страници, истината е някъде в цитата!!! Станахме за смях на врабчетата! :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За времето докато se умувашe cke. можете да намерите има хубава тема по въпроса той е разискван гуменото уплътнение не е проблем моята се кара така от давна. Това е водната помпа най ме кефи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За времето докато se умувашe cke. можете да намерите има хубава тема по въпроса той е разискван гуменото уплътнение не е проблем моята се кара така от давна. Това е водната помпа най ме кефи.

Помогни. Според теб къде ще е проблема?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

чакам да минат празниците и отивам при майстор аз който разбира :) той да си избира термостат и тн :) опитай и ти това нещо повече от 10-15лв няма да е монтажа на термостата :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

чакам да минат празниците и отивам при майстор аз който разбира :)/> той да си избира термостат и тн :)/> опитай и ти това нещо повече от 10-15лв няма да е монтажа на термостата :)/>

При мен е някъде другаде проблема. Лошото е, че не мога да разбера къде е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен е някъде другаде проблема. Лошото е, че не мога да разбера къде е.

Бегай - маани - къде другаде, златен?!? :P/> Редактирано от Sebulba
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми и аз това се опитвам да разбера.. :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...но тръгна ли да я карам и веднага започва да се охлажда.

Това с водната помпа....Да нямаш концепция като на MR2....с водните пътища, и да криеш?Обикновено се чудим "Как да си охладим колите, и течностите в тях" Да ти пратя една ТАМА подарък, ...но нямам въпросното гумено уплътнение :D Редактирано от pamo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

днеска се побърках и си взех смотани инструменти че моите ги начупих тотално и смених термостата :) тааааа 36лв бахр ли как се казваше забравих ми го дадоха без гумичката че се връщах-казаха ми ми те всички идвали така и ми отвориха други кутиики където имаше не 1 а цели 3гумички......... наденаха ми 1 и го смених, обезвъздуших максимално колкото мога и така колата има парно на поразия.. ефекта не беше чак УАУ ама 2пъти пусна перката :D а от където си взел термостата са АБСОЛЮТНО ДЛЪЖНИ да ти дадът и гумичката!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз снощи смених моя термостат на сивика Благодарение на колегата Тодор. Новият термостат, който сложих е Gates 78 градуса ( стоковия и той е 78 градуса ) в кутийката си имаше 2 уплътнения едното за Хонда, а другото за някакъв друг автомобил. Обезвъздушаването беше доста дълго, поне 7-8 пъти се пуска перката. Резултат: убийствено парно на 1-ва степен пържоли могат да се пекат :D/> ; колата си загрява перфектно и днес я тествах при спускане от баир на скорост естествено с 70км и пуснато парно стрелката не мръдна от средата. Сивика е с мотор D16Y8 :)/>

Редактирано от Георги

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Читавия термостат се познава зимата :cool: Не мога да разбера само защо си купуват много хора неизвестни марки и после "Алеее Божееее".... п.п. Зашо си я чакал да пуска няколко пъти перката ? Пусне ли я веднъж и после като покараш тя, ако и трябва още малко си дърпа от разширителя :)То няма лошо да я чакаш повече, ама на тоя студ :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложна работа с тая мойта кола. За сега ще я карам така защото парите свършиха :( надявам се да успея да събера парични и да си я оправя :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Парното както каза Георги трябва на 1-ва степен да е мноого силно. След като си смених термостата и при мен е така.

Отностно термостата, приятели - Golden си е купил 2 термостата до колкото разбрах. Вероятността и двата да са некачествени и нови според мен е малка. Плюс това той описва, че след известно време работа горната линия е топла, а долната линия става топла. Това трябва да е явен знак, че термостата действа.

Ако термостата е отворен през цялото време, то двигателя трябва да затопля целия кръг на охладителната система.

Ако термостата е затворен през цялото време , то двигателя трябва да затопля и да прегрява лесно, защото работи с малкия кръг на охладителната система.

 

Моята логика отностно водната помпа е - Ако водната помпа по някаква причина не работи, то би трябвало охладителната течност да има намалено налягане, което пък от своя страна би трябвало да води до прегряване поради причината, че течността не може да циркулира по целия кръг на охладителната система.

 

Ако има въздух в системата то би трябвало колата първо да има слабо парно и в същото време трябва да има менящ се в оборотите свободен ход.

 

Мисля над целия проблем и за мен това е загадка. Обмислях да не би да има проблем с охладителната течност. Да не би да се охлажда бързо течността поради нейния хим. състав, ама това според мен едва ли е причината. Мислих за самите меки връзки. Маркучите - да има теч от тях или някакво охлаждане от тях.

Пожелавам успех на собственика и мисля, че ще бъде много образувателно за всички нас ако разберем проблема. Публикувано изображение

Редактирано от ACID BURN
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, днес реших да направа процедурата за обезвъздушаване. И един приятел ми помагаше. Правихме каквото правихме и въпросния приятел ми каза, че колата много надувала системата. И е желателно да се смени гарнитура на главата. Каза, че колата трябва да загрява повече от нормалното зашото водата направо кипеше. И сега пак идва дилемата... Колата е студена но водата "кипи". Как разбрахме? От както я имам колата радиатора е леко спукан горе на пластмасата и съм го лепил с някакъв пластелин който се оказа като камък. Колата си я карам така вече 2-3 години. Но не съм го залепил добре и от единия край на въпросния пластелин излизат капчици които са с мехурчета. Момчето каза, че не трябва да ги има тези мехурчета. Дали е там проблема или не?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

все пак затворена система и е нормално да е под налягане :) така водата не кипва на 90градуса :) съвсем си е нормално да фъска като ти е спукан радиатора:) пробвай на бензин да видиш как е запали колата и на 5тата минута на място колата трябва да вдигне стрелката тръгваш и вече ако тръгне пак да пада гледаш дали духа топло и ако не духа топло иди на майстор :) да не би да слагаш термостата обратно?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Термостата няма как да се сложи на обратно. Поне при мен не може. Като запаля колата на бензин си е същото като на метан. Загрява бавно и като тръгне да загрява парното си духа топличко. Но лошото е, че когато отвори термостата колата не може да загрее на нормална температура и разхода е достатачно, че да ме уплаши.. :D Интересно ми е ако се сложи термостата на обратно какъв ще е ефекта?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега наистена трябва да ти се помогне защото се получи при теб ебати и серияла, парво кажи на тоя твоя маистор ли е приятел ли е незнам, нормално е там дет си го лепил този радятор с незнам си кво е да излизат мехурчета системата ти работи с налягане 0,9 ако радятора е с голяма капачка или с 1,1 ако е с малката капачка, на самата нея пише мани дет тии казал че си за смяна на гарнитура,ако колата е издухала гарнитура нема да работи мотора нормално ще прекъсва и тем подобни. И ПОВЕРВАИ МИ АКО Е ДУХНАЛА ГАРНИТУРАТА ЩЕ ЗАГРЯВА АМА АДСКИ БАРЗО, АКО Е ДУХНАЛА ГАРНИТУРА МЕЖДУ ВОДА И ЦИЛИНДЪР БЕЗ ЗНАЧЕНИЕ КОИ ЩЕ НАДУВА КОМПРЕСИЯТА В ВОДАТА И ЩЕ ВРИ АМА АДСКИ МНОГО,АКО Е ДУХНАЛА МЕЖДУ МАСЛЕНА МАГИСТРАЛА И ВОДА ТОГАВА МАСЛОТО СТАВА НА боза ПРЕСИЧА СЕ,АКО ГИ НЕМА ТЕЯ СИМПТОМИ И КОЛАТА РАБОТИ НОРМАЛНО КАТО РВЕЖИМ ЗНАЧИ НЕ Е ЗА ГАРНИТУРА, А ДА ТЕ ПИТАМ КАПАЧКА ПРОБВАЛ ЛУИ СИ ДР НА РАДЯТОРА, ПОЧВА СЕ ОТ НАИ БЕЗБОЛЕЗНЕНОТО И КАК УСТАНОВИ ЧЕ Е ТЕРМОСТАТ ЧЕ ГО СМЕНЯШ НЗ, НО НЕКА ПО КОМПЕТЕНТНИ ДА СЕ ИЗПРАСКАТ ПО ВАПРОСА ДАЛИ СЪМ ПРАВ ИЛИ НЕ извинявам се за големия шрифт но нещо клавишите праят проблем

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много странна работа. Какво се случва с тази кола?? Направо мистерия! Излиза, че проблема не е бил в термостата. Но къде е тогава?Те верно, че хората се мъчат да накарат колите им да не загряват много. Ама при мен проблема е, че колата харчи прекалено много така. А пък и като ми стане студено няма какво да ме стопли, парното не духа достатачно топло. Направо незнам какво да правя вече. :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много странна работа. Какво се случва с тази кола?? Направо мистерия! Излиза, че проблема не е бил в термостата. Но къде е тогава?Направо незнам какво да правя вече. Публикувано изображение

 

Златен, ти майче не искаш сам да си помогнеш !?

Един път не загрява ,един път загрява, един път водата кипи, един път гарнитура трябва да сменяваш ,един път.....!

Ако ще я караш така и цялата 2013г. да пишеме по твоя въпрос, няма да е достатъчна да ти се реши проблема!

 

ПЪРВО ,смени си спукания радиатор ,за да може затворената /под налягане/ охладителна система да ти работи правилно и да не ти се образуват въздушни възглавници , откъдето евентуално ти идват проблемите!

Второ, щом си сигурен /но не вярвам/ в термостата и капачката ,ти казах да провериш ВСИЧКИ гумени съединения,към парното и дебелите към радиатора,защото е възможно отвътре да са спукани/разложени и да се получава тапа и течноста да не циркулира правилно!

Трето, ако около датчика за температурата се образува въздушен джоб ,или поради някакво запушване до него не достига течност /не знам при тая Хонда как е и откъде взима информация/ може информацията която ти идва на таблото да е грешна и от там да бъркаш за всичко друго !

Четвърто, ако колата ти загрява нормално, а парното ти е слабо,може да ти е задръстено радиаторчето ,да не постъпва достатъчно течност и от там да не грее достатъчно!

Пето, ако примерно уредите ти показват по-ниски стойности на температурата /прецакани са / а течноста в системата ти "кипи" както казваш ,тогава идва ред на издухана гарнитура, или на прецакана водна помпа!

Шесто, ако не е нещо от горните 5-точки и не можеш да я оправиш сам-просто отиди в сервиз където разбират ,плати си и ще ти я оправят!

Успех!

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пич, ти карай още със тоя спукан радиатор пък да видим дали няма и цялата 2013 година да пишем за твойта кола! Трябваше от там да почнеш!!! Колегата по-горе ти го е казал...от спукания радиатор ти се образуват въздушни тапи и губиш охладителна течност, затова после ти се получават тея работи! Термостатите ти всички до един, които си изкупил си работят. Тъй че избирай си най-готиния на външен вид и си го бодни. Смени си радиатора после и не се притеснявай за гарнитури, щото нямаш никакви симптоми за това от това, което прочетох. И после пак ще си говорим, ако още го имаш проблема де. ;)До колегата barsi: Аз още не съм видял Хонда, която да си "дърпа" от разширителния съд! Ако може да ми покажеш, коя е тая Хонда, която го прави, че да науча нещо ново.Поздрави на всички! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колегата Тодор: моита например си дърпа от разширителя антифриза но когато всичко ти е наред и наи вече капачката, аз хонда до сега не съм обезвъздушавал , наливам и в радятора антифриз ,слагам капачката наливам и в разширитела на мин ниво паля я и я оставям да работи на место.След като загрее нормално я гася, изчаквам я да изстине проверявам само в разширитела нивото и от там доливам докато го нагодя да е на половината между мин и макс и си карам кефа и задалжително, парното да е пуснато на топло при тая процедура, незнам дали бъркам но вс си е ок

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След процедурата на смяна на термостата при мен добавих близо 800 мл предварително смесена охладителна течност. Тези 800 мл ги добавих на два пъти като първия път добавих към 300, а втория 500 мл. След първото добавяне нивото в разширителния съд падна почти до долу. Не до "min", а до долу. Това се получи след като двигателя беше загрял и после се охлади. След второто добавяне нивото се стабилизира на ниво "max". Още преди да добавя охладителна течност в разширителния съд имах такава, която след същия цикъл на затопляне на двигателя и после охлаждане падна пак до дъното.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина ще съм благодарен, ако някой ми постне снимка на разширителният си съд и по-точно на маркуча, от който би трябвало да си взема течността и къде влиза в съда. Както казах, още не съм видял Хонда, която да има обратна връзка от разширителния съд. Дори Прелюда си го карах на сух разширителен съд и пълен радиатор от както я взех колата, докато не смених водна помпа и радиатор миналата зима. И моя съд както и на много други Хонди, които съм отварял няма обратна връзка от казанчето и не ми е ясно как може да си взема течност от там. А съм го търсил и съм спорил с бивши "голфаджии" по настоящем хондаджии. Досега никой не ми е показал как става тоя номер. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маркуча който влиза в разширителя е един.Но това не значи,че не може да дърпа и по него ;)/> Именно за това имаш капачка на радиатора.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:) ами колега дърпа връща през този маркуч :) ако не вярваш пробвай да източиш течност, покарай малко и на другия ден отвори налей течност там покарай пак и пак на другия ден виж ефекта УАУ :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...