Jump to content
civic ek3

d15z6

Recommended Posts

моля колеги за малко информация относно колектор от д16з6 за д15з6 дали има ефект, и полза и дали става :)/>мерси предварително:cool:/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става да. Това е най-осезаемия мод за икономиците. Но всъщност не съм много сигурен дали пасва на стоковата генерация. Прочети тази тема за повече информация http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=75497&st=0&p=1057289269&fromsearch=1entry1057289269 :)

Редактирано от EmZvr

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти,много колега за полезната информация:)/>:)/> ще търся стоков от д16 и по широка генерация :ph34r:/>да и се отпушат белите дробове:D/>,че в момента не може да диша добре :D/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако искаш да го поотпушиш по добре да диша се замисли и за смукател от D16z6 колега ;)/>.

  • Надолу 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С този всмукател(з6) не е много сигурно дали ще е по добре,даже ми се струва ,че е по зле. ;) Към автора-така и така ще преправяш,или сменяш генерацията,слагай ибейски изпускател 4-2-1.Поне ще има ефект.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз на моята сложих стоков 4-2-1 от Д16з6, нова генерация на 51мм. външно и ефекта за мен е много голям. Тегли много по-добре, преди сякаш съм карал с дръпната ръчна.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото знам няма да има проблем да се монтира такъв от д16з6, но сякъш е по-добре един ибейски.Аз усетих ефект след смяната със същия 4-2-1 + 51мм тръби, вече крайното гърне е въпрос на слух :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 90% съм сигурен че няма да пасне към генерацията !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес един такъв беше монтиран на д13ката ми...Пасна си на генерацията "К'т писница на нос". Само предпазната ламарина не стана. Изохждайки от факта, че свички сивици м/у 1992ра и 2000г са еднакви до стедното гърне не виждам проблем да не стане.А файда има.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съвместими са колега, аз на моя икономик D15Z8 сложих колектор от D16Z6 (4-2-1) защото ми писна да го заварявам проклетия катализатор и с един куршум два заека, колата стана малко по-пъргава и със здрав колектор.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако слагаш смукател от з6 вземи си дросел от х или б серии на 60мм преди да го поставиш престъргай смукатела кадето се поставя дросела на 60мм няма да стане самолет но има ефект :D а ако ти се занимава повече може да престъргаш дросела на 64мм правиш си нова паричка на сросела съответно и смукатела на 64мм

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

? :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човека май не е разбрал,че става на въпрос за изпускателен колектор :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе разбрал е той, но май е решил да го позасили доста този икономик с тези 64 мм на дросела :unsure:/>/> . Там играта едва ли ще мине само с този дросел . Тя темата май беше само за простичък изпускателен колектор и поне моето наблюдение за т.н. ибейски колектори от ниския клас разбира се (чайна таун), че не са кой знае колко добри. Пояснявам, че не говоря за мощност ,а просто не на един вече съм забелязал (включително и на моя), че там където се снаждат двете части от 4 към 2 тръби плочката на двойката се криви. Започва да не прилепва хубаво към горната част ( към 4-ката)и избива съответно ганитурата.Мисля си, че тези които са от една цяла част без снаждане ще са по добри в това отношение.

Редактирано от 4ushi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Всмукател от z6 е безпредметен - АМD го е казал. D15Z6 идва с P2J всмукател, който се отличава от този на d16y8 само по EGR(който пък лесно се изолира). P2J е известен из чуждестранните хонда среди, като " d series TYPE R intake manifold" и е доказано една идея по-добър от z6-ковия.А, що се отнася за 64mm дросел, то при атмосферна или леко надута "d" серия резултатът може да е само и единствено отрицателен. 60mm е доказано ползотворен, обаче.
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моята е с 60мм дросел и с престърган смукател не съм пробвал на 64мм но казват че има разлика Сако от първомай неговата д серия е била с дросел на 64мм обаче ако стругаря не направи точно както трябва паричката в дросела ще има ядове с оборотите :D/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има си много хубава тема за икономиците, не знам защо решихте да пренесете тук дискусията..По темата за всмукателя. Доста е спорно дали този на D16Y8 е по-добър или този на D16Z6. Пускам едно мнение на човек тествал и трите всмукателни колектора (d15z6, d16z6, d16y8).Hi,Yes, I've testet all three of them.It is said that intake from D16y8 is the best for D-series engines.In my car that was not thruth.At first I've tested the D15z6 because it's the same as D16y8 (which is a little more expensive and rare in poland) and my feelings were that in low rpm the car was faster. That was because it had more air in bigger manifold tube, after throttle body. But in mid, and high rpms it was like a mule in comparison with stock D16Z6 manifold. Because then I wasn't completely sure that D15z6 and D16y8 were the same sizes inside I've tested the D16y8 as the second one. It was better, but still worse than stock d16z6 manifold. The car had some kind of lag, and slower response for hitting the acceleration pedal.At the end I oversized the inlet of stock D16Z6 intake manifold and I put a throttle body from B16A2 on it.And that's it. The response is quick. And in mid and high rpm's the old good d16z6 is really crazy. Most B16, and some B18 couldn't manage it on 1/4. The stock ones of course.To be completely honest I didn't tried to oversize the D15z6 or D16y8 intake manifolds. But the slower throttle response decided that I didn't wanted to. I think that in small D-series the fast response from low rpms is the most important thing. In that case the D16z6 intake manifold was always the best for me.

Редактирано от EmZvr
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакай да видя правилно ли съм разбрал резултатите от горното мнение. Колегата е изпробвал 3 всмукателя:

1. P2J с работещ EGR

2. P2J без EGR

Всеки който знае при кои режими работи EGR знае откъде се появява разликата в тротъл респонса и максималната мощност.

3. Портнат Z6, със 60мм дросел.

Честно казано не се очудвам, на резултатите. Но, ако искаш истинско сравнение, трябва да поставиш всмукателите при еднакви условия. Не може единият да е портнат и с 60 мм дросел, а другият с 56мм ТВ и сток...

П.П. Дупе-диното не е най-точният измервателен уред.

Редактирано от LAMER

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Теста е правен със стоков всмукател от D16Z6. И според него той се представя най-добре от трите.Просто информативно ми е написал, че след това го е портнал и е минал на 60мм дросел.Ясно, че не може да се счита този тест за крайно обективен. Но на мен лично това мнение ми беше интересно. За жалост не съм попадал на дино графика сравняваща всмукателите на d16z6 и d16y8.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега вземи си ебейски или от тук аз си закупих от Tuning parts-bg 4-2-1 на ф60 от до и разликата е огромна :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...