Jump to content
Veselin_sl

Проблем с автоматичен смукач на D13B2

Recommended Posts

Здравейте колеги,От скоро съм притежател на Civic D13B2 5th gen и като цяло колицата е много добра. Проблемът е, че при студена кола (когато се включва смукачът) колата държи между 3000 и 4500 об./мин. на празен ход. Четох какво ли не, но така и не можах да открия какъв точно е проблема. Свалих въздушния филтър бърках къде ли не, болтчета виртях и нищо. Открих, че има счупен choke cap (не знам как е на български, видях го в сервизно упътване), под гумата има нещо като текстолитова плочка, тънка, именно тя е счупена. Та въпросът ми е, оттам ли идва проблемът и ако я сменя ще се оправи ли?Благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега я земи снимай тва дет се е чупило. моо ти помогна с некои подарък ;)/>Смукача също се регулира ма е по сложно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги! И аз имам подобен проблем с мойта. И тя е Д13Б2 с газова уредба. На бензин си бачка добре, но на газ след като е загряла вдига оборотите към 2200. Обаче не е постоянно, а ги менка и немога да разбера от къде идва проблема? Ако някой е имал подобен проблем нека сподели.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай да разместваш карбуратора на ръка... Ако се менят оборотите пиши... Газаджия скоро гледал ли я е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами да гледа я. Даже целия карбуратор ми почисти и на бензин бачка идеално. След почистването карах 4-5 дни на бензин и след това като минах на газ започна да ги мени оборотите постоянно. Понякога ги държи нормално (но рядко), а в повечето случаи ги държи високи. Тия дни пак ще я карам на газаджия.

Редактирано от fenabg
цитати

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и какво и има все пак как разбра че е счупена след като не си избил нитовете да видиш самата пружина здрава ли е?Тази пружина не вярвам да е счупена най много някъде по лостовата система капачка-клапа за въздух се гъбарка.А може и да не ти е регулиран правилно болта за оборотите на смукача.Под гумата има кабел 12в които нагрява самата пружина да не би да е прекъснал или пък ... абе отваря ли се сама клапата за въздуха като позагрее колата?

Редактирано от fenabg
цитати

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не смуче от някъде въздух тая кола? По принцип това може да ти е проблема. За това ти казах да разместваш леко карба, като бачка колата... На газ е много по- чувствителна.Д13ката ми е с двоен карб. Правеше същия номер. На бензин леко, на газ работеше на 2к... Фена ми каза една врътка и вече 2г няма проблем колата. Със самовулканизираща се лента, Бишоп, намотахме с майсторчето тампоните м/у карба и всмукателя. Имам си и едни перфектни, ама с това темпо няма да ми потрябват скоро... Причината да не купя нови- 180лв парчето и 2 седмици поръчка. Може да смуче и от напукан маркуч или нещо друго... Ходи на газаджия, но не вярвам да е от настройката.

Редактирано от fenabg
цитати

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като позагрее малко, колкото да изключи смукача, нямам никакви проблеми. Под гумата има текстолит (мисля, че е някаква платка), който е счупен. Ако не подгрява нормално пружината, възможно ли е от там да идва проблема?

Редактирано от fenabg
цитати

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така сега да попитам още един път какъв е проблема та бараш тази пружина държи високи обороти на смукач или не връща смукача?Погледни тази тема My link

Редактирано от Viking_pz

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за инфото колега. Бях на газаджия онзи ден и запушихме единия вакуум, който регулира клапата за топло и студено и от тогава спря да вдига оборотите.

Редактирано от fenabg
цитати

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смукачът връща, но държи високи обороти на смукач. Разгледах темата много старателно и изпълних инструкциите, но не става. Като въртя болтчето оборотите падат за момент и после пак скачат.

Редактирано от fenabg
цитати

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да стане само болчето :dry:/> ,земи му изключи буксата на иацевето и регулирай тогаша механично оборотите .Покараи и споели как е .И спрете да се цитирате !!!/>П.п барси стига си писал за мърдане , 2 път ти казшам че сток карб на д13 тампони гумени нема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А как се регулират механично оборотите, без EACV? Благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвах да извадя захранването на EACV-то, но няма разлика. Възможно ли е проблема да идва от него. Замерих напрежението от буксата и показва 0.67 V, което мисля че никак не е нормално. Някакви идеи??? Нямах време да прегледам кабелите и ви питам има ли изобщо смисъл? Благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само ще ти напиша че проблема не ти е в смукача него го забрави .Ако на загряла кола клапата е отворена ,което съм сигурен че е така.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно да, но какъв може да е проблемът тогава??? Доколкото прочетох EACV-то трябва да дава съпротивление между 6 и 20 ома. За жалост нямам читав омметър на мултимера и не мога да го измеря. Интересното е, че ако има някакъв проблем, ECU-то трябва да отчете грешка, а доколкото разбрах из разни теми, няма такива. Като дам на контакт премигва 1 път и повече не се включва диода. Извинявам се, че повтарям, но проблемът съществува само при студен двигател, затова не мога да проумея откъде идва...Публикувано изображение Преди малко прочетох за 1 термоклапан, който регулира вакуума на смукача според температурата на охладителя. Намира се на всмукателния колектор. Възможно ли е там да ми е проблема?

Редактирано от Veselin_sl

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оправих проблема с високите обороти на смукач. Беше болтчето отляво на карба (не знам как съм го пропускал досега:dry:/>). Сега имам друг проблем :(/> като загрее колата гасне или държи много ниски обороти, предполагам заради това е направена да вдига тези високи обороти. Пробвах да врътна болтчето отзад и врътката за оборотите на празен ход, но не действат изобщо. Някакви идеи???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

просто натегни така наречената врътка достътачно за да вдигне оборотите и тогава го мисли ;) има само 1 положение а то е самата врътка да не е натегната достатъчно и да не опира на пластината където ти е захванато жилото

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да направих го и сега всичко е перфектно :)/> Благодаря на всички, които споделиха мнението си! :)/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...