Jump to content
Mitko069

преграята гарнитура

Recommended Posts

Здравейте от мен. Имам един въпрос надуват ми се маркучите на водата и си ми мисля че гарнитурата е издухана или главата се е сцепила как да разбера дали е прегряла

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отваряш капачката на радиатора и започваш да подаваш газ.Почне ли да бълбука .........лошо ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как да бълбука - да изхвърля водата или да прави балончета въздух...., майтапиш се! :P Има тестове, колега, които показват къде е проблема! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...не си ли следил дали стрелката ти е отивала в червеното и си я прегрявал според мен е заминала гарнитурата,но едва ли се е сцепила главата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На колко бара ти е капачката ако не е тайна и работи ли ? Един колега съвсем скоро имаше такъв проблем от капачка на 1.3 :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пробвай с малко шишенце, пробиваш му капачката колкото да влезе маркуча от разширителния съд сипваш малко охладителна течност в шишето, палиш и гледаш за мехури

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте от мен. Имам един въпрос надуват ми се маркучите н......

 

Какво значи надуват се маркучите ???

Имаш винаги налягане в тях ! Поне около 0.9 - 1.1 или нещо такова. Харчи ли ти антифирз ?

Разбира се дали е прегряла като отвориш двигатела и ако ти синеят чарколаците значи е прегрявана ама при такова отваряне само за гледане бая ще се оръсиш за майстор и нова гарнитура !

 

Пък мехури в казанчето може да излизат и когато се обезвъздушава сама системата !

Вземаш едно фенерче вечер и гледаш казанчето. Качва ли ти температурата повече от обичайното ? Като развиваш капачката на горещ двигател внимавай да не те изгори антифриза, най добре поизчакай да изстине малко Публикувано изображение! Инъче става гейзер !

 

Преди да правиш каквото и да било си смени първо капачката - има два клапана ако са повредени може и там да е проблема ! Може и втора употреба от моргата за 5 кинта . Каква ти е капачката имам стара ако искаш.

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами аз реших и отворех главата на гарнитурата и нямаше нищо,закарах главата на тест и на шлайфане и ми казаха че не е пукната обаче е крива,а капачката ми беше на 1.1 и купех нова на 0.9 и пак надуваше маркучите,дали е надувала от главата защото бях я дал на един и беше ми се праснал радиатора и може от там да се е изкривила

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

капачката ми е с пружина и гума от долу не е тази с пластмасовото клапанче

Редактирано от fenabg
citati

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

капачката ми е с пружина и гума от долу не е тази с пластмасовото клапанче

Слагай точно такава капачка кавато трябва - дори и китайска да е за 10 лв. !!!дали е 0.9 или 1.1 си е от значение !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде даде главата да я шлайфат ? Ако е в " Зиг " Сливен въобще не им вярвай ;) Моята преди година и половина им я дадох и ми я върнаха с два криви клапана, разбрах чак като я сложих ;)след това пак я свалих. Нищо че ми бяха взели 178 лв.

Редактирано от fly-boy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И какво е значението дали е на 0.9 или 1.1 колега ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И какво е значението дали е на 0.9 или 1.1 колега ?

Ами щом Японеца иска 1.1. авно не е случайно ?Според мен .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...