Jump to content
Restless

Новини от Хонда

Recommended Posts

Е, Европейците поне сме пред Африка. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда... това е положението :(

За съжаление, отговаря и на въпроса, защо Хонда не ни бръснат за слива.

Еле пък БГ, даже ни няма като държава на "европейския" сайт 😐

 

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все пак направиха и голям жест, дизелов двигател на Хонда който се купува предимно в Европа. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Cars People Keep Longest – Study

 

Quote

Коли, които хората пазят за 15 години или повече

 

Топ 15 най-дълго пазените коли, които първият собственик пази за поне 15 години, са изцяло японски марки и предимно Тойоти, според ново проучване от iSeeCars.com.

 

Автомобилната изследователска компания аналири над 350 000 коли от периода 1981–2004, още продавани през 2019, за да определи кои автомобили собствениците най-вероятно ще запазят следващите 15 години. Сред първите 15 места Тойота заема 10, следвана от Хонда с 4. [...]

 

Редактирано от Pavel_Pavlov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 В Щатите слезе от конвейра 20 милионният автомобил Хонда, произведен в завода в Мерисвил, щата Охайо. Завода е открит през 1982-ра и за 38 години и е произвел 13,9 милиона коли, а към него вече 4 години работи и подразделението Performance Manufacturing Center, което до момента е произвело 2674 броя Acura NSX. През 1989-а е открит още един завод, в Ист-Либерти, а от там са излезли до сега още 6,1 милиона автомобила.

 А в Япония компаниите Isuzu и Honda подписаха споразумение за провеждане на съвместни изследвания за разработка на камиони с водородни силови установки.

digest-honda-ohio.jpg

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито, хонда спряха хегемонията от 18 години на КТМ в Дакар. Брабек кара за 1ви път Дакар, но му се получи доста добре. :)

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слухът се върти от седмица, но това че тоя Нис сан се кани да излезе от семейството си, не значи че "нашата" мома ще му "пристане". :)

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Важното е майтап да става!

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 11.01.2020 г. at 13:09, scyberboy написа:

Интересна страничка от глобалния сайт на Хонда :)

 

https://global.honda/about/profile.html

 

Наистина интересна! От нея става ясно, че печалбата на компанията в Европа е 4.2% спрямо общата. Даже графа други е по-голяма 😊

Да не говорим, че продажбите на мотори и автомобили в Южна Америка са доста повече от тези в Европа и Африка взети заедно.

Само в Япония има 3 пъти повече продадени автомобили от колкото за цяла Европа 😊

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Honda e - review

https://www.honestjohn.co.uk/carbycar/honda/e-2019/

 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://cars.honda.bg/honda-e-skoro-i-v-balgariya/?fbclid=IwAR0lRbtdQMXjWOrD7p6DWhppE613qYkUFwdgO0hAlWkuAOgf8a769-rcBBc

Красиво и научно повествование, но това изречение "... контрол на дроселовата клапа за намаляване на опасността от удар (Collision Mitigation Throttle Control), предотвратяваща внезапно ускорение при движение назад или стартиране при наличието на препятствие на пътя." малко ме обърка. :) Не ми се връзва тая "дроселова клапа" с общата картинка на е-мобила.

И цената още не знаят, или е страшно да я напишат. :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
1 hour ago, ceco_accord said:

Не ми се връзва тая "дроселова клапа" с общата картинка на е-мобила.

В превода на сайта е разковничето :D. Няма нищо странно в английското наименование.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Honda Motor Europe Press Conference 2020

https://vimeo.com/395157822

 

Редактирано от DTEC
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Honda Service Bulletin SU-03-001-00

Safety Recall 6ER: Non-conformity with in-use vehicle exhaust emission verification regulation (ISC)

https://docs.google.com/viewer?url=https%3A%2F%2Fwww.civinfo.com%2Fattachments%2Fsafety-recall-6er-exhaust-emissions-pdf.311748%2F&fname=Safety Recall 6ER - Exhaust Emissions.pdf&pdf=true

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://auto.dir.bg/news.php?id=27574180

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Руснаците са прави.Наистина интериора е излязъл от филм на ужасите,а според мен и екстериора.Жал ме обзема.

Редактирано от Митко Йотов
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://autoreview.ru/news/novaya-acura-tlx-samyy-drayverskiy-sedan-marki

Абе, дизайнът е субективен, но като техника е многообещаващ напредък в посока на "премиумите". Имам леки резерви към тея електромеханични спирачки, понеже дори като за ръчна не ги харесвам, па камоли за основната крачна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лично аз винаги съм имал смесени чувства към дизайна на Акура заради предните си решетки. Започнаха да ми харесват искрено след като започнаха да обновяват дизайна си след 2017та година с новите, по-класически решетки.

 

Стар дизайн с грозна за мен решетка (RDX 2017):

3.jpg?height=400

 

Нов дизайн (RDX 2018):

2019%20Acura%20RDX%20(1).jpg

 

Намирам горния TLX за изключително красив автомобил. Отвън и отвътре. Жалко, че на нaшия континент няма Акура. 

 

Колкото до електро-механичните спирачки (и технологията brake by wire) - неизбежни са. Хонда ги използват в хибридните си модели от над 20г насам, а в обозримото бъдеще всички нови коли ще са електрически или поне хибридни. При по-леко натискане, ел. моторите действат като спирачка и регенерират спирачната енергия в заряд на батериите и чак ако ел. мотора не може да спре достастъчно бързо, се включват дисковите спирачки. Това няма как да стане с чисто механична спирачка. Но уж имаме достатъчно дълга история и опит в автомобилната индустрия, за да дават добро усещане и да са сигурни. Мога да потвърдя с ел. колите в София (Спарк), че не съм имал оплакване от спирачките на никой от предлаганите модели :) 

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм че "По жицата" е бъдещето - още Йовков го е написал преди 93 години.

Обаче знам и разликата между хидравличната и електрическата рейка на волана, макар че само втората позволява "самопаркираща" функция. Там разбира се с адекватни ъгли (камбър и кастър) на предното окачване, нещата могат да се "върнат към живот", но и за спирачките е възможно, ако са се сетили управлението да е според усилието прилагано по натиск на педала в нютони, а не по хода му в милиметри.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наскоро се бях зачел  във форума на руснаците за Акорд .Едно момче се беше оплакало,че е имало Акорд 7 и 8,сега е на деветката и си е направо истинско разочарование.Удобна голяма лимузина но по нищо не може да се разбере,че кара Хонда.Липсвал и спортният дух.Това което е усещал с 7и8 при 9 не намирал.Дали е така аз не го твърдя,просто се опитвам да цитирам.Даже се опитах да намеря точният пост но при три неуспешни теми се отказах да го търся повече.

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За повечето "братушки" последният истински Акорд е 7-ма ген. 8-ма ген е същата техника, но с повечко екстри и по-голямо купе (което е ясно до какво води), а 9-та ген. си е хамериканка, а там "понятието" Хонда има съвсем други измерения и критерии.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те така викаха и за сивик-а, че последният истински тайп-р е 7-цата, но като излезна тайп-р 10 и замлъкнаха всички.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, чакаме Акорд 11!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акурата изглежда като Gulia...  Не знам защо не оставиха дизайна, който беше от миналата година.

 

За това говоря. Багажника изглежда 10000 пъти по-добре :) 

 

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе, добра си е колата. Кога скоро е имало такава?

Да сменят А-то с Н и да я дават насам!

 

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic
преди 26 минути, ceco_accord написа:

... Да сменят А-то с Н ...

Къде го видя това "А"? 😜

То си е "Н". Просто двете вертикални линии са наклонени наобратно и не са съединени в горния им край.

Honda-Acura-Final.thumb.png.3ff239c5cf55cb4c1ab0fb59b14681fd.png

 

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Те и без гаранцията изкарват по 20 - 30 години, поне старите де.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...