Jump to content
Restless

Новини от Хонда

Recommended Posts

На 12.09.2019 г. at 14:15, DTEC написа:

В класацията на Auto Bild Honda Jazz Hybrid е класирана редом до Toyota Prius при 100 000км тест.

С тази разлика, че на 1000 продадени Тойоти Аурис се пада 1 Хонда Джаз. Поне тук в Италия е така за Германия може ти да кажеш. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 5 часа, DTEC написа:

Не, няма такъв режим.

 

Режимите са както следва:

EV Drive – енергията идва от lithium-ion батерията и чрез ел. двигател се задвижва автомобила

Hybrid Drive – бензиновия двигател задвижва генератор, който отдава ел. енергия към ел. двигателя

Engine Drive - бензиновия двигател задвижва автомобила

Оказва се има такъв - 

Engine Drive Operation 
When cruising at medium to high speeds, the high-efficiency Atkinson-cycle i-VTEC gasoline engine provides propulsion via a new higher capacity lock-up clutch, which connects the generator motor (always linked to the engine) and the electric drive motor, effectively sending motive power directly from the engine to the drive wheels. In this type of operation the system works as a "parallel hybrid" where both the gasoline engine and, when required – for instance upon quick acceleration – the electric propulsion motor, both provide power to the wheels. The i-MMD powertrain operates without the use of a conventional transmission.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чудесно. Значи и новият Джаз ще е така, но с по-малки ДВГ и ел мотори.

https://www.drive.ru/news/honda/5d838dd0ec05c4b238000245.html

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 13 часа, vespa написа:

С тази разлика, че на 1000 продадени Тойоти Аурис се пада 1 Хонда Джаз. Поне тук в Италия е така за Германия може ти да кажеш. 

Двете неща нямат нищо общо - надеждност и брой продадени автомобили. А и Аурис и Джаз не са в един и същ клас.

 

Преди 9 часа, Restless написа:

Оказва се има такъв - 

Engine Drive Operation 
When cruising at medium to high speeds, the high-efficiency Atkinson-cycle i-VTEC gasoline engine provides propulsion via a new higher capacity lock-up clutch, which connects the generator motor (always linked to the engine) and the electric drive motor, effectively sending motive power directly from the engine to the drive wheels. In this type of operation the system works as a "parallel hybrid" where both the gasoline engine and, when required – for instance upon quick acceleration – the electric propulsion motor, both provide power to the wheels. The i-MMD powertrain operates without the use of a conventional transmission.

Никъде в посоченото видео не се споменава подобно нещо. Не е ясно и за коя моделна година пишеш. При представянето на 2019 Honda CR-V Hybrid (за която е и посочения и коментиран клип) от Honda Motor Europe е оповестена следната информация:

Honda’s unique i-MMD technology is so-named as it intelligently and automatically switches between three driving modes to provide the highest possible efficiency when driving. These modes comprise: EV Drive, where the lithium-ion battery supplies power to the electric propulsion motor directly; Hybrid Drive, where the engine supplies power to an electric generator motor, which in turn supplies it to the electric propulsion motor; and Engine Drive, where the engine is connected directly to the wheels via a lock-up clutch.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитат от линка за ЦР-В-то:

Под капотом стоит бензиновый двигатель 2.0 (145 л.с.), работающий по экономичному циклу Аткинсона. При невысокой скорости движения он никак не связан с колесами, а только приводит генератор, который заряжает тяговую батарею (она расположена под полом багажника). В движение кроссовер приводится электромотором мощностью 184 л.с. Но при езде на высокой скорости КПД электрической трансмиссии резко падает — и в дело вступает ДВС: при помощи сцепления он подключается напрямую к колесам, помогая электромотору. Коробки передач здесь нет, а пиковая отдача системы — 215 л.с. и 315 Нм.

От него (и според написания начин) се разбира че "при висока скорост КПД-то на ел. предаването спада и към схемата се включва и ДВГ-то, което чрез съединител се вкл. директно към колелата, подпомагайки ел. мотора".

Схемите на видеото са "малко мъгляви", но е логично да има и такъв режим, при положение че е дадена обща пикова мощност 215 коня.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

цитатът ми е от втек.нет, питах. Там има хора които са "вътре" в нещата. Примерно работи за Хонда. Или за https://hondata.com/

 

Сравнение на ролери на новото ЦРВ и новия Рав4

 

Редактирано от Restless

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам колко са валидни тези тестове. Дали реално електрониката отчита правилно приплъзването и най-вече как е настроена електрониката и механиката разбира се. Реално тези условия са за лед, защото сцеплението е почти нулево. Гледал съм видеа с този тип тест и автомобили, които са се представяли зле на този тест се представят по-добре в реални условия.

Иначе какво излиза, че на Тойотата трейл режима излиза безполезен почти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, ролките симулират лед. Реално в калта (за където не са тези коли) се окопават бързичко и "лягат по корем".

Иначе ЦР-В-то преразпределя усилие според терена и наклона, което е в + но по сухо и евентуално при диагонален кантар.

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е страхотно и подобна подобрена система има на новия Passport и Pilot. Passport-а много ми харесва, но все още Хонда и въобще, която и да е японка не могат да ме убедят, че са по-добри от Субару по отношение на AWD системи.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко по-сложно е. Освен 3-те базови режима има и още. Виж линк-а в пост №11 от тая тема:

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така става, когато питаш за едно нещо, а после го сравняваш със съвсем друго.

Всички мои коментари са за първата версия на CR-V Hybrid, за която пусна и клипа. А непосредствено над клипа зададе въпрос, на който аз отговорих. Въпрос, който беше единствено и само свързан с началото на клипа.

 

Сега, лека-полека, се намесват фейслифт и AWD модификации..

 

Не зная каква ти е крайната цел, но така ми е трудно да водя комуникация. Ако ще говорим/пишем за ябълки, то нека да не добавяме круши и малини.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аа, моя грешка е че разводнявам нещата, но понеже на въпроса ми има ли паралелен режим на 2-та вида задвижване отговори "НЕ", та за това реших да поясня. Може и на другите да им е полезно или поне интересно.

Иначе като си "там", може направо да я тестваш при някой дилър и да споделиш преки впечатления. Ние тук само четем, но не пипаме.

Картофите вече ги извадихме. :) (майтап)!

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 28 минути, ceco_accord написа:

понеже на въпроса ми има ли паралелен режим на 2-та вида задвижване отговори "НЕ"

В твоето клипче, в информацията от Хонда и това клипче по-горе липсва информация за паралелен режим.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лаконично и практично. Жалко че малко прилича на Опел, но крос версията бива.

https://www.drive.ru/news/honda/5dafe386ec05c44675000052.html

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фейслифта на Сивик 10 за Европа ще е пролетна птичка.

https://www.drive.ru/news/honda/5dd2b246ec05c4792400007c.html

Промените се броят на пръстите на едната ръка на сакат стругар, но все пак, някои са революционни. Явно слушат клиентите, понеже масовите претенции към многото виртуали бутони и подменюта са чути. Вече има копче за силата на звука от аудиото (преди беше плъзгач) и директни физически бутони за навигацията и телефона. Другото са нови материали в интериора и по-добро обезшумяване.

Ще видим дали ще му помогнат. За сега спрямо продажбените резултати Голф го води 10 към 1.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И тази "новина" ще си остане далечна, а и ние сме развиващият се 3-ти свят. Генерацията с турската сглобка преди години се продаваше и у нас.:(

https://www.drive.ru/news/honda/5ddb9aa6ec05c4ca60000032.html

И какъв е този нов 4 цилиндров 1.0 турбо мотор, или се има предвид 3 цилиндровия от Сивик 10 и е печатна грешка на журналиста?

Иначе бонус в материала е историята на модела Сити

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добро показно, за всички онези, които възприемат автомобила като нещо хомогенно и монолитно, в което сядат като на фотьойла в хола - само че се движат с него. Тук се сбират стотици компоненти (всеки с камара детайли) и всеки трябва да функционира безотказно с години, но винаги е възможен пропуск, а тея дето си "распасват коня" по шосетата, не си дават сметка за това, и живеят с мисълта че всичко е "ток и жица" - докато сами не си "дръпнат шалтера".

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според техническите данни е супер, но изглежда ужасяващо.

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Коледа наближава, а с нея и новият епизод на STAR WARS. Визията на това Кларити, макар и по-отдавна е релевантна на муцуните на щурмоваците - грозна, но всяваща респект. Сякаш казва - ей, вие защо замърсявате?

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пролетта пробвахме CR-V Hybrid.  

Писах в някоя от темите във форума.

Даде /по спомен/ 5.9л/100км. градско в източна София за около 50км.

Колата беше върховото изпълнение. Всичко е ОК, цената беше 86х. лв.

Е, няма как да се купува масово, нали!

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбираемо е - голяма е за градска. Да видим за новият Джаз (който за Европа ще е само хибрид подобен на ЦР-В-то) колко "каймета" ще искат от БТ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се помотат още от Хонда, ще минаваме на Тойота хибрид, в Европа!

Натам вървят нещата, въпреки че Хонда представят едни от най-добрите технологии.

Даже и plug in hybrid 2014 Акорд има в САЩ! 2.7/100!

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чичковците от управата виждат нещата песимистично и за тях новите технологични посоки се изчерпват до ниво прагматизъм и безопасност. Къде отиде старата Хонда школа и няма ли глас по-младото поколение?

https://www.drive.ru/news/honda/5e09ff62ec05c4475300007e.html

Иначе ентусиасти по планетата има и се пънат да открият лимита: https://www.drive.ru/news/delorean/5e09fbc8ec05c4475300005f.html

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aз лично никога не бих си купил хибрид, но пък от друга страна сериозно съм решен следващият ми автомобил да е електрически, след като имах възможност да покарам такъв за кратко и колкото да не му се вярва на старчето, автомобилната индустрия стремглаво се е запътила в тази посока и единствената пречка към днешна дата е съхранението на енергия, която имам чувството, че скоро ще бъде презкочена и тогава искат, не искат ще яхнат вълната :) За мен лично е тотален парадокс факта, че 2020 електрическите автомобили тепърва навлизат на пазара, а в същото време някои твърдят, че са стъпили на луната преди 50г..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпросът не е в липсата на технология, а в нейната рентабилност.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До 4ти етап на Дакар хонда държат първо, второ и трето място при моторите. Дано да им се получи тази година, че миналата беше голяма мъка. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...