Jump to content
Restless

Новини от Хонда

Recommended Posts

Имам чувството,че Европа ще спечели повече.Защото няма да е само Сивик на пазара а цялата им гама,което ще е супер.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не бих бил такъв оптимист:

https://autoreview.ru/news/honda-zakroet-zavod-v-anglii-civic-uydet-iz-evropy

Ако четеш "между редовете" е ясно кое ще се произвежда в Щатите, кое в Япония, а всичко останало - "чайна майна".

Сивик 10 ще се прави още 2г. а във връзка с плановете за 2/3 електрификация до 2030-та Сивик 11 може и да няма (имат аналогичен хибрид). Платформата е нова и може да понесе дълбок фейслифт, стига Китай да има нужда от хечбек, но там мераците за тип купе са други и вероятно ще слушаме "чао бамбина - сори", но да не съм чак толкова черноглед.

Населението и работната ръка в Япония застаряват и всичко над кей-кар им е непотребно, а перспективно печелившите модели ще се правят в държавите с най-голям пазар, а ако нещо остане, може и да доплува до Европа, но с ограничени квоти.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 22 часа, ceco_accord написа:

 

Е, Хондите няма да поевтинеят, но поне ще са японски (освен ако не са китайски).

 

 

Не съм чувал до сега за китайски Хонди. Може би ще станат Румънски или Турски, защо не и български. Отдавна искам да работим с Хонда, но явно нашите икономически оферти не ги устройват. Японците ни боготворят, не само заради киселото мляко. Не случайно сме били заедно във Втората световна. Били сме с двете най-напреднали технически нации - Германия и Япония. И те все още са такива. 

Редактирано от Takumi Fujiwara
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Civic Седан сега се прави в Турция, за ЕУ пазара. HR-V в Мексико. Турците също ги закриват:

https://global.honda/newsroom/news/2019/c190219beng.html

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 22 минути, Takumi Fujiwara написа:

 

Не съм чувал до сега за китайски Хонди. Може би ще станат Румънски или Турски, защо не и български. Отдавна искам да работим с Хонда, но явно нашите икономически оферти не ги устройват. Японците ни боготворят, не само заради киселото мляко. Не случайно сме били заедно във Втората световна. Били сме с двете най-напреднали технически нации - Германия и Япония. И те все още са такива. 

Поинтересувай се колко завода имат и кои модели с какъв тираж бълват в Китай (и то не тяхна собственост заради политическата система) и ще прозреш дали и колко ги интересува Европата и в частност БГ). Твойта работа е като в оня виц за един дето бил навит да спи с някаква и работата била на 50% опечена -той бил ЗА - оставало само да и каже". Японците ни боготворят заради природата (която е на свършване) и хората (които намаляват). За втората световна и политиката в нея няма случайности, но нас не са ни питали "от кои сме", а за напреднала Япония може да се говори чак през 70-те. Германия наистина е била напред, но великите сили я плячкосаха и и "теглиха стената".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е да, но не е ли по-добре колите да се правят тук, за да не се плаща мито като ги внасят в ЕУ?

Отделно не е много практично да се произвеждат коли на един континент, които трябва да покриват спецификациите за друг - емисии, безопастност, светлини и т.н. Според мен това са причините японците да открият заводи в САЩ, в началото на 90-те. (не, че не са ги принудили, де)

Редактирано от Takumi Fujiwara

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 36 минути, Takumi Fujiwara написа:

 

Не съм чувал до сега за китайски Хонди. Може би ще станат Румънски или Турски, защо не и български. Отдавна искам да работим с Хонда, но явно нашите икономически оферти не ги устройват. Японците ни боготворят, не само заради киселото мляко. Не случайно сме били заедно във Втората световна. Били сме с двете най-напреднали технически нации - Германия и Япония. И те все още са такива. 

Не е проблема в икономическата конюнктура, а в липсата на специалисти, кой ще ги прави тия хонди, ние доверие нямаме на едни филтри изработени от българска ръка, а какво остава за автомобил! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко е тренировка и контрол на качеството.

Ти да не мислиш, че мексиканците или труците са по-добри у нас. В Мексико е по-зле от в България - там нарко картелите всеки ден правят золуми, вкл. убийства. Но от това САЩ явно има сметка, защото може да го спрат по всяко време. Мексико е по-зле от България, спасява ги само това, че са голяма държава и граничат със САЩ, а от там много американци ходят (дори два пъти в годината) на почивка по техните курорти, които са 5 звезди - all inclusive.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега работил съм в сферата на инвестициите и ти казвам от първа ръка, защо чуждестранните инвеститори избягват България, въпреки прекрасните финансови условия, които им предлагаме, просто няма квалифицирана работна ръка и не само това, но няма и работна ръка с потенциал за квалификация. 

Нали не очакваш да дойдат да вложат няколко стотици милиона и да тръгнат по улиците да търсят служители, те търсят сигурност! 

Редактирано от Rakeem

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ,получи си го тъпата крава...ще караме японски Хонди най-накрая...

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 22 минути, Takumi Fujiwara написа:

Е да, но не е ли по-добре колите да се правят тук, за да не се плаща мито като ги внасят в ЕУ?

Отделно не е много практично да се произвеждат коли на един континент, които трябва да покриват спецификациите за друг - емисии, безопастност, светлини и т.н. Според мен това са причините японците да открият заводи в САЩ, в началото на 90-те. (не, че не са ги принудили, де)

Не е. Коли се произвеждат "извън родината си" само при специални условия от конкретната "държава домакин". Има задължителна квота (или %) от компонентите, които трябва да са произведени в тая държава. Така колата излиза на по-ниска себестойност спрямо митото.  Ха сега си представи 30% от частите на 1 Сивик да са правени в БГ ??? Или си представи кака Гинка дето работи в чистотата за 400лв, да се преквалифицира в монтажник за 600лв (щото надскочи ли ги - сделката пропада) - китаецът е по-евтин, както и презокеанските контейнеровози.

Спецификациите са лесни - имаш различен софт (заради вредните емисии), краш тестовете обикновено покриват най-строгите законодателства, а светлини и периферия със сегашната електроника са бели кахъри. Най-скъпо е сертифицирането като бумащина и това е другата причина да има определен модел за определен пазар. Ако ще продадеш няколко десетки хиляди от евтин модел, въобще не се занимаваш, защото това го оскъпява.

Икономическото уравнение е доста сложно и като тиражът ти е хондов, а не тойотски - ето ти хетчбек в С сегмента, на цената на седан от Д сегмента - а продай го де?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цецо,Хонда и ЕU ще ползват новия договор за безмитна търговия да го начукат  на агличаните. Не го мисли...

Нали се сещаш ,че всички отбори от Ф1 ,ф2 и т.н. сега ще бягат от там на континента.Холандия ,Италия и Германия ще намажат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 24 минути, Rakeem написа:

 

... просто няма квалифицирана работна ръка и не само това, но няма и работна ръка с потенциал за квалификация. 

 

 

Няма хора, които да работят на конвейра ли?

А Хюлет Пакард, как отвориха офис в София преди 10-тина години? Отделно, по настоящем, има много компютърни специалист (IT, development), които работят дистанционно oт BG за Западни фирми.

Редактирано от Takumi Fujiwara
  • Хаха 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Току-що, Takumi Fujiwara написа:

 

Няма хора, които да работят на конвейра ли?

А Hюлет Пакард, как отвориха офис в София преди 10-тина години? Отделно има много компютърни специалист, които работят дистанционно за Западни фирми.

Изглежда няма, ако имаше тук щеше да се напълни с автомобилен аутсорсинг, на фона на нищожните данъци и работни заплати. Той и тиквата го казва, не идват, защото пазара на труда е зле.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пазар има,специалисти горе долу,обаче ние вече не искаме мръсно производство.Тук има вече 5 фирми на гиганти,стартова заплата от сорта на 1000-1500 лв. Условия бог дал.Нямаме закони и спокойствие.

Групата Пежо-Рено -Ситроен ни плаща 200000 лв месечно за въздуха.Отделно след като стачкуваме ги затварят за по 3-4 дена.Предполагам ,че до година две ще избягат от Русе..Пристаоил налива милиони в инфраструктора, рушвети и реклама ,но и те са пътници,затова избягаха в Турция и Румъния.Та каквото и да спечелим ..бързо го губим заради лоши управници и недалновидна политика.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 19.02.2019 г. at 20:52, Markony написа:

Цецо,Хонда и ЕU ще ползват новия договор за безмитна търговия да го начукат  на агличаните. Не го мисли...

Нали се сещаш ,че всички отбори от Ф1 ,ф2 и т.н. сега ще бягат от там на континента.Холандия ,Италия и Германия ще намажат.

Тя "кравата" не е виновна, просто е изкупителна личност, но жалко за хорицата.

Има един филм (по действителен случай) - "Брекзит" се казва. Там е видно как и коя шайка прецака британците.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 10 минути, Markony написа:

Пазар има,специалисти горе долу,обаче ние вече не искаме мръсно производство.Тук има вече 5 фирми на гиганти,стартова заплата от сорта на 1000-1500 лв. Условия бог дал.Нямаме закони и спокойствие.

Групата Пежо-Рено -Ситроен ни плаща 200000 лв месечно за въздуха.Отделно след като стачкуваме ги затварят за по 3-4 дена.Предполагам ,че до година две ще избягат от Русе..Пристаоил налива милиони в инфраструктора, рушвети и реклама ,но и те са пътници,затова избягаха в Турция и Румъния.Та каквото и да спечелим ..бързо го губим заради лоши управници и недалновидна политика.

Комисионните са малки. Какво стана с потенциалната сделка на ФВ за завод на Шкода в Кремиковци?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Завод на Шкода, най вероятно и той в Турция, тук кой да им работи. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цецо да не би да те е жал за британците. Да ли има друга нация, която повече да е крадяла през последните векове. 

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 7 часа, ceco_accord написа:

Аз не бих бил такъв оптимист:

https://autoreview.ru/news/honda-zakroet-zavod-v-anglii-civic-uydet-iz-evropy

Ако четеш "между редовете" е ясно кое ще се произвежда в Щатите, кое в Япония, а всичко останало - "чайна майна".

Сивик 10 ще се прави още 2г. а във връзка с плановете за 2/3 електрификация до 2030-та Сивик 11 може и да няма (имат аналогичен хибрид). Платформата е нова и може да понесе дълбок фейслифт, стига Китай да има нужда от хечбек, но там мераците за тип купе са други и вероятно ще слушаме "чао бамбина - сори", но да не съм чак толкова черноглед.

Населението и работната ръка в Япония застаряват и всичко над кей-кар им е непотребно, а перспективно печелившите модели ще се правят в държавите с най-голям пазар, а ако нещо остане, може и да доплува до Европа, но с ограничени квоти.

 

Няма в света голяма компания която да не иска да работи с EU най големият финансов пазар в света.Не вярвам от Хонда да се откажат от клиентите си с  най големи финансови възможности с лека ръка.Тук определено смятам,че грешиш и то много.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В момента ЕС е на второ място след Щатите.Китай са на 3-то място....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-много коли (годишно) се произвеждат в Китай, ако съдим по това видео (втория участник  - Искър):

 

 

Редактирано от Takumi Fujiwara

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вие слепи ли сте, колко е голям пазара на Хонда в Европа? Сигурно в Сингапур има повече отколкото в цяла Европа. А дизеловите хонди дали ги има извън Европа. 

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става на въпрос,че европейският клиент е с най дебелият портфейл. не за брой коли нито за брой хора а за брой финикийски знаци в един портфейл.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И според теб на който му е дебел портфейла тук в Европа ще си купи точно Хонда. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И според мен на Японците не им пука за Европа. Не случайно най- добрите модели се правят за Америка, Азия и дори Русия. За тях са хубавите двигатели, екстри и качество, а за нас са компромиси на силно завишени цени. Црв 5 ни е идеален пример за начина им на мислене.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

^ Да, точно така и това е поради 2 основни причини:

- европееца не е с най-дълбок джоб (да не говорим за източно-европееца) в сравнение с американеца, японеца или китаеца

- в Европа все още витае духа/слуха за скъпите японски резервни части

Редактирано от Takumi Fujiwara
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, Митко Йотов написа:

 

Няма в света голяма компания която да не иска да работи с EU най големият финансов пазар в света.Не вярвам от Хонда да се откажат от клиентите си с  най големи финансови възможности с лека ръка.Тук определено смятам,че грешиш и то много.

Дано да си прав, но...

Знам че си силен в сметките: Виж от кога се произвежда Сивик 10 в Суиндън, колко коли досега са произведени и после извади тези които са експортирани извън ЕС. После отвори немското мобиле и виж колко от останалите още са непродадени. Имаш ли усещането че хората се редят на опашки и чакат с месеци?

Не забравяй че за нова Хонда си мечтае само онзи който е имал вече една или няколко (от стария материал). В сегашно време първа нова кола и то Хонда е въпрос не на реноме на бренда, а на добра сделка.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата е "Новини от Хонда", а  не  "Ще има ли Хонда завод у нас"

 

https://automobiles.honda.com/clarity-electric

 

https://automobiles.honda.com/clarity-plug-in-hybrid

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да малко се разтегна там ,но всичко е свързано и косвено с марката Хонда. Ето линк в потвърждение на предното ми мнение:

http://formula1.sportal.bg/news.php?id=24123

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди референдума за напускане на ЕС имаше ясен и директен сигнал, че автомобилостроителите ще напуснат острова при BREXIT. И как гласуваха при положение, че ще загубят най-големите си работодатели в района: Swindon - 54.7% Leave и Sunderland - 61.3%  Leave.  Сега да си понасят последиците, а не да реват, че решението на Хонда било шут в лицето.

От друга страна, пазарният дял на Хонда в ЕС е толкова малък а разходите големи, че даже късно взеха това решение.

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://www.drive.ru/news/honda/5c7671f8ec05c47e5d00005b.html

Подробности, до седмица - на Женевския автосалон. Странно че е със задно предаване, но не се знае къде са батериите. Изглежда обещаващо, макар че джантите нещо не му ходят и поне за Европа ще е с огледала вместо камери. Интериора си е "напред в миналото" - много радва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дайте си половин час и му се насладете!

 

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Официалното обръщение към работниците в Swindon:

Honda UK Press Release.pdf

  • Нагоре 2
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

https://automedia.investor.bg/a/2-novini/37515-honda-promenya-kotseptsiyata-na-civic-type-r?fbclid=IwAR1kSMwdo5akzXOtxtCjFZ9BNMEBNQ4vllSDSUvw60GgtW0ZMZffDfXm_90

 

Цената на коли втора употреба май ще се вдигне.

Редактирано от Митко Йотов

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Грозно, ама комби, с голяма хралупа и равен под. Има и версия 4х4.

https://autoreview.ru/news/obnovlenie-sdelalo-universal-honda-shuttle-bogache

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...