Jump to content
Restless

Новини от Хонда

Recommended Posts

Трябва ли като е хибрид ...да е грозен?

Това е само "муле", но иначе трябва да е специфично разпознаваем, за да може собственниците му да "изпъкват". Иначе бизнесът с екологичната вълна не върви. ще видим какво ще се пръкне, но дано не е Годзила като Кларис-а.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щастие за японското семейство според Хонда -кутийка на колела.

https://www.drive.ru/news/honda/59a7eed3ec05c4b31500000e.html

https://autoreview.ru/news/Honda-N-Box-2gen

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Honda спира дизеловите CR-V за Европа  http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/31915-honda-spira-dizelovite-cr-v-za-evropa/

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

СЕНЗАЦИОННО! За пръв път от години, от раз и комплексно да ми хареса хондов дизайн. :)

Просто им остава да го "опазят" от технологично и финансово осакатяване, макар че отварящите се против движението врати ми идват малко в повече, но и това ще преживея. За 2 години до излизането на серийния модел, може да размислят.

https://techcrunch.com/2017/09/12/hondas-picture-perfect-urban-ev-concept-car-aims-for-2019-production/

http://honda.bg/?go=news&p=detail&newsId=552

Може би носталгично съм обвързан с онова бялото от подписа ми, но неоретро стайлингът излезе на мода преди дузина години, обаче няма да формализираме. По-добре късно отколкото никога.

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.cardesign.ru/events/autoshow/frankfurtskij_avtosalon_2017_iaa_2017/7523

По-големи снимки. Нещо колцата ми изглежда големичка, или тоя човечец (на най-долната снимка) е доста нисичък. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само на мен ли ми прилича на голф 2ка?

Редактирано от ACID BURN
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам защо японците са решили че това https://www.drive.ru/news/honda/59d1d766ec05c47f4400000e.html няма пазар в Европа?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при корейците го има:

post-32686-0-88889500-1507535169.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма - няма и да има. Хомологацията за определен пазар е скъпо струваща и мудна бюрокрация и за ограничен прогнозен тираж не си струва разправията. Отделно има различни стандарти за доста компоненти и е нормално разработката за определена страна/континент да е по-лесна отколкото универсален глобален продукт. За това каквото не е с европроизход и се внася втора ръка трябва да минава техно тест, но тук "едни чичковци" цъкат с език и рулетка и накрая дават "височайшето си позволение" да се движиш по родните пътища.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей, много сме напред! Особено с това да седнеш в ъгъла на къщата си и да заминеш с него.

https://www.drive.ru/news/honda/59f02b4fec05c4585300000e.html

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В сравнение с новата мазда 3, хондата е като правена от мен в час по трудово с пластелин. 

 

https://www.carsguide.com.au/car-news/mazda-3-2019-previewed-by-kai-concept-in-tokyo-59896

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В сравнение с новата мазда 3, хондата е като правена от мен в час по трудово с пластелин.

 

https://www.carsguide.com.au/car-news/mazda-3-2019-previewed-by-kai-concept-in-tokyo-59896

В час по трудово,дори и мазда не са успяли да се докоснат даже малко до футуристичният дизайн на модела на хонда.☺Това е разликата!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кошмара е колко хора още карат с техни възглавници....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кво повече му трЯа на чиляка -2 места, 2л.-турбо и 2.22кила на конска сила. :) Е -за сега виртуално, но доста модели тръгнаха от Гран Туризмо, а ако трябва да кажем истината -колцата се разработва отдавна и това е просто зарибявка за тинейджърите, които след някоя годинка вземайки правоспособност -отиват при тати иии ... воаля.

 

https://www.drive.ru/news/honda/5a058bf6ec05c4032e000095.html

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако това го изкарат и бъде с двойна ключица отпред и отзад ще бъде голям хит. Уникално изглежда!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лошо. Скъпият ни Сивик 10 ще стане "недосегаем".

http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/32577-brekzit-udria-proizvodstvoto-na-honda-i-aston-martin/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво общо има Сивика? Това ,което чета е с мисъл към местена на фабриката от острова към ЕС.Не само Сивик...никаква Хонда няма да се продава в Европа ако има мито.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Eми в Суиндън се правят само версиите на Сивик 10. Модела е разработван за глобалният пазар и си отговаря на изискванията за конкретните страни (включително европейските) и за хомологацията ще се "намерят вратички".

Завод трудно се мести и проблемът както знаеш не е само физически, а и в логистика на поддоставчиците. Отделно Япония от години води преговори за намаляване митото за внос в Европа на 7%, така че поскъпване ще има във всички случаи, освен ако Великата британия не се откаже от брекзит-а, какъвто механизъм и вероятности все още има.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е новина, но...

 

 

На днешният ден преди 111 години в японското селце Комио, префектура Шидзуока, в бедно семейство на ковач е роден Соичиро Хонда. Зад легендата „Хонда“ стои личност, чиито талант и философия са синоним на възход, а търговската марка и създателят й сякаш се сливат в един мит – мит на мечтите.

 

През 1946-а година икономиката на Япония е в колапс. Империята е в руини. Ситуацията е аналогична и за населението. Г-жа Сачи Хонда знае, че семейството й зависи от нея. Особено 5-годишният й син. Всеки ден тя обикаля да търси храна за детето си в родния си град Хамамацу и всеки ден тя се завръща крайно изтощена. Нейното превозно средство тогава е един стар и разнебитен велосипед.

 

Японците казват, че мечтите и реалността са неразривно свързани. Но за г-н Хонда те не са бягство от реалността, а желание да я промени към по-добро завинаги. Той току-що е продал бизнеса си – фабрика за сегменти – и умува с какво да се захване и да продължи напред.

 

С малко изобретателност г-н Хонда превръща малката си идея в голяма, като монтира непотребен двубутален 50-кубиков армейски генератор на семейния велосипед, добавя бутилката за вода на Сачи и така се получава моторизирано двуколесно, чудесен подарък, който ще улесни всекидневието на съпругата му. Нарича го “Bata Bata Bike” заради звука, който е издавал двигателят, докато тя карала моторизирания велосипед.

 

Така без сам да осъзнава, г-н Хонда създава първата Honda в историята, довела по-късно до появата на 2-тактовия 50-кубиков двигател Honda Type A.

 

Времената са изключително тежки за следвоенна Япония. Но благодарение на обичта на един предан съпруг, старо шише за топла вода и малко въображение, за едно семейство те стават по-леки. А и се ражда нова компания – Honda Technical Research Institute, където се произвеждат и разработват двигатели с вътрешно горене и сегменти за машини.

 

Така стигаме до 24 септември 1948 г., когато е положено началото на Honda Motor Co., Ltd. Капиталът е 1 млн. йени. Заедно с президента Соичиро Хонда, служителите са едва 34 на брой. Въпреки това усещането и ликуването от основаването на компанията е нещо наистина несравнимо.

 

Соичиро Хонда притежава над 150 регистрирани патента, през 1988 г. той става първият японец, приет в залата на славата в Американския автомобилен музей.

 

Оттегля се от създадената от него компания на 67-годишна възраст през 1973 г., смятайки, че Honda трябва да запази младежкия си дух. Запазва си само титлата "главен съветник" и след пенсионирането си, г-н Хонда се посвещава на обществена дейност.

 

Умира от чернодробна недостатъчност на 5 август 1991 г. в Токийска болница. Но остава завинаги в историята не само с марката, която е създал. А и с философията на мечтите...

Редактирано от ceco_accord
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1922 година започва кариерата си като бавачка на деца.Попада на изумителен шеф и по-късно ментор,който го запалва по състезанията и спортните автомобили....Сакакибара.

След 2 години 1924 г. Хонда и Сакакибара създават бегачка със самолетен двигател и печелят първо място.

1926 г. комисията по набиране на новобранци открива ,че Хонда е далтонист и е освободен от служба.

1928 Хонда става шеф на самостоятелен автосервиз,собственост на фирмата Шокай.

1936г. Хонда произвежда бутала и сегменти за Тойота.Следва голям провал и се записва да учи за металург.

1942 Тойота купува дялове от автосервиза на Хонда и от собственик той става директор.

1945 Американците бомбардират и малката фирма на Хонда е срината...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако някой в този форум още не е чел "господин Хонда": https://www.helikon.bg/150895-%D0%93%D0%BE%D1%81%D0%BF%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D0%BD-%D0%A5%D0%BE%D0%BD%D0%B4%D0%B0.html

За жалост не я намерих за онлайн четене. В началото на това десетилетие 1 форумец я беше качил тук, но...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз я имам. На пдф беше май. Ако искате ще я кача.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

ACID BURN, с благодарности за предложението и очакваме качването и.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Давай!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заповядайте, приятели! :)

http://dox.bg/files/dw?a=ba209f30dc

Приятно четене!

Редактирано от Markony
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това вече е друга бира! Благодарим за книжката ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Работи!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В сравнение с новата мазда 3, хондата е като правена от мен в час по трудово с пластелин. 

 

Лошото е, че и Лада Виста е по-добре изглеждаща вече от хонда :whistle:

Lada-VestaDlFfqPb7rst0v2J5nOnh1511274388

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Honda ще зарежда електромобилите си за 15 минути

http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/32654-honda-shte-zarejda-elektromobilite-si-za-15-minuti/

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да кажем ,че мисленето му е "израстнало" с течение на годините под влияние на японския култ и като прочетеш в годините колко е разучавал чуждите разработки, за да намери недостатъците им...това не е случайно.

В началото на самата книга доколкото си спомням е запален от "миризмата на изгоряло масло", без която повече не можел да живее :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:offtopic:  Като малък (средата на 70-те на миналия век), майка ми ме хвалеше за съобразителността по кръстовищата да пресичам зад автомобила, докато 1 ден не и признах че просто обичам миризмата от ауспуха. :D Към края на века и особено в сегашния, колите вече не миришат така "хубаво". :(

Редактирано от ceco_accord
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Новият Инсайт. https://www.autoblog.com/2017/12/19/honda-insight-civic-accord-clarity-hybrid-hierarchy/?hcid=hp-tech-stuff-tile-1

Пак всичко е достатъчно добре, с изключение на муцуната. Да вземем да им напишем 1 писмо (докато все още е прототип), че вече не се трае. :(

 

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами, все още го водят прототип, макар че си изглежда напълно сериен и старта на продажбите зад океана е есента на 2018-та.

Дано е по-успешен, че предните поколения на Приус надхвърлиха 6 милиона, а Инсайтите нямат и 300 хиляди.

За писмото се майтапех, но навсякъде коментарите за муцуната са аналогични, макар че на живо сигурно е по-приемлива, а и в последствие се свиква с нея. Иначе си е ретуширан Сивик 10 седан, с "плънката" от хибридния Акорд 10.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...