Jump to content
Restless

Новини от Хонда

Recommended Posts

Времето си тече, 17-та "чука на вратата", а с нея може и в нашия форум да се появи раздел CR-V 5

https://autoreview.ru/articles/svoimi-glazami/crv-5

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди беше SUV, сега е crossover ...

Модерна работа :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хората и нуждите им се променят. Имам приятел, който смени Витарата с ЦР-В2 фейслифт, понеже кара 90% асфалт. Питам го -как е новото на оф-роуд, а той "пфф, нищо общо с предното". Питам го как бе старото на асфалт, а той пак "пфф, нищо общо спрямо новото". Е (викам) като пуфтиш доволен ли си, а той -да бе, супер си е. Така че рецептата за утилитарен ван с повишена (спрямо нормалните коли) проходимост е рецептата която му е осигурила през десетилетията заслужената слава.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Готви се реванш срещу излезлият начело Голф http://www.autoblog.com/2016/12/09/honda-civic-typer-nurburgring-fwd-record/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Времето си тече, 17-та "чука на вратата", а с нея може и в нашия форум да се появи раздел CR-V 5

https://autoreview.ru/articles/svoimi-glazami/crv-5

 

 

Ъмм добре тоя 2.4л бензин пак ли е този от преди 5 години ? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Живи легенди: 10-те най-бързи серийни коли на Honda.

http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/29191-jivi-legendi-10-te-nai-byrzi-seriiini-koli-na-honda/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://dizzyriders.bg/post/3106/google-obyavi-nay-tyrsenite-avtomobilni-marki-za-2016-honda-e-na-pyrvo-myasto-a

 

честито на чичо гоогле да показва все такава информация :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ceco_accord, колега, линкът не се отваря

Аз го отварям...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ceco_accord, колега, линкът не се отваря.

Ето ти "по-близък" линк http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/29291-robokolata-na-honda-shte-izkarva-pari-vmesto-sobstvenika-si/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер си е моторчето и добре стои (в прекия и преносния смисъл. И как послушно ходи след стопанина си и се оглежда като излиза -направо да го пратиш до магазина самичко :) 

Иначе ето ти и нещо ново, но по-утилитарно. http://www.autoblog.com/2017/01/09/2018-honda-odyssey-minivan-detroit/  новият ОДИСЕЙ

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Следващият Civic Type R се размина със CVT трансмисията!

http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/29308-sledvashtiiat-civic-type-r-se-razmina-sys-cvt-transmisiiata/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Следващият Civic Type R се размина със CVT трансмисията!

http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/29308-sledvashtiiat-civic-type-r-se-razmina-sys-cvt-transmisiiata/

Тая CVT трансмисия държи до към 200 коня. А Тайп Р-а е 300. Пък и такава кола си е срамота да е автомат. Лично мое мнение ;) 

 

Новото ЦРВ е доста яко. На Touring модела има и подгрев на задните седалки. Тоя път са решили да стрелят на високо и да се мерят с х3-5  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

CVT-то имаха проблеми (софтуерни представяш ли си) и явно ше ги чистят :)

А тея Хондички от на Цецо линка са доста шантави, бих карал :)

 

А не знам за новото ЦРВ кво е що е, ма неска седях сгънат в едно 4та генерация. Няма наполовина толкова място, колкото моето...

Редактирано от dindin
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

А не знам за новото ЦРВ кво е що е, ма неска седях сгънат в едно 4та генерация. Няма наполовина толкова място, колкото моето...

Размерите и екстрите се увеличават  https://www.zr.ru/content/articles/905118-pyatyj-razmer/

а проходимостта намалява -виж "ролковите" тестове https://www.zr.ru/content/articles/904901-rejting-polnoprivodnykh-transmi/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.autoblog.com/2017/01/30/honda-gm-fuel-cell-stack-joint-venture-2020/

http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/29552-gm-i-honda-zapochvat-masovo-proizvodstvo-na-gorivni-kletki/

Темата в 2-та материала е еднаква, но явно са ползвани различни източници. Дано последното изречение в българската е "волно съчинение" а не вероятна тенденция.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

БЕЗКРАЙНО РАЗОЧАРОВАН СЪМ!

https://autoreview.ru/news/universal-honda-civic-tourer-otpravitsya-na-pokoy

Такъв великолепен турер и си отмира, поради неадекватна цена и неумение да го продават. Тея меринджеи съвсем заебаха Европа, ма той Тръмп ще им обади кон боп яде ли. Акорд комби -иок и въобще целия евро модел отиде по дяволите. Сивика го направиха пак в угода на "новия свят", а се занимават с хибридни и водородни технологии. Ще си карам вехтото комби и съм им ................................................

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

А не знам за новото ЦРВ кво е що е, ма неска седях сгънат в едно 4та генерация. Няма наполовина толкова място, колкото моето...

Размерите и екстрите се увеличават  https://www.zr.ru/content/articles/905118-pyatyj-razmer/

а проходимостта намалява -виж "ролковите" тестове https://www.zr.ru/content/articles/904901-rejting-polnoprivodnykh-transmi/

 

Някакъв вид опровержение с оправдателна за тестващите причина, но леко излагаща представителството и бренда. https://www.zr.ru/content/articles/905320-honda-cr-v-na-rolikakh-dubl-d/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

БЕЗКРАЙНО РАЗОЧАРОВАН СЪМ!

https://autoreview.ru/news/universal-honda-civic-tourer-otpravitsya-na-pokoy

Такъв великолепен турер и си отмира, поради неадекватна цена и неумение да го продават. Тея меринджеи съвсем заебаха Европа, ма той Тръмп ще им обади кон боп яде ли. Акорд комби -иок и въобще целия евро модел отиде по дяволите. Сивика го направиха пак в угода на "новия свят", а се занимават с хибридни и водородни технологии. Ще си карам вехтото комби и съм им ................................................

Опитаха се да го пласират на нивото на Голф комби и Пежата/ситроените, но не им се получи. като цяло Америка е най-големият им пазар и там се фокусират.

 

Тоя модел ако имаше адекватно оборудване на нормална цена, а не 55 палки за кoшница с окачване на каруца... Акорда е на почи същите пари. Аз лично бих взел акорд 10 от 10 пъти.   

 

Между другото в сайта на Бултрако вече няма Акорд в автомобилната листа. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бултрако е много малък и "частен случай", макар че и те напоследък нещо са живнали и почни ежедневно пускат някакви новинки във фейса. У нас реално пазар за нови Хонди няма. Навън обаче странната ценова политика е пагубна, понеже надуват цените, продажбите не вървят, а после гледат статистиките с непласиращите се модели и ги "режат" от моделната гама. Сивик комби 9 нов, в Европа почва от 23 хилки в евро, а употребяваните с преход 10-15 000 км са вече далеч под 20 Х евро, което си е по-съобразено с пазара и конкурентите в класа. Акорда в Европа го затриха още с пускането на 8-ма ген., понеже гонеха Пасата, но не го стигнаха. Самият той (макар и чудесен автомобил) в последната си генерация също се харчи разочароващо, понеже непремиум Д сегмента е в рецесия. Тъй че е логична липсата на следващ евро Акорд, за разлика от Щатите, където е топ селлед кар. За Сивика обаче ме е яд, понеже последният вече стигна размерите на по-големият си роднина и щеше да му е някакъв заместител, но като няма да има нелошият седан (което на вид си е модерният напоследък лифтбек) и комби (което щеше да е чудесно), пак ще оцапат евро гащите. Иначе Сивикът отдавна спря да е конкурент на Голфа като оборудване и ценова политика. 3-та до 6-та генерации водеха успешна битка, но от 7-ма нататък :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Седма генерация най-вече заради външния си вид според мен загуби битката с конкуренцията. Осма привлече наново фенове с дизайна, но девета ги прати пак в девета глуха. Да не говорим, че седан и купе са по-красиви от хечовете, а ги няма на нашия пазар...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В хечбек С сегмента всички имат проблеми с Голф доминатора. Не случайно той се нарича Голф клас. За разлика от някои други брендове които буквално го копираха и претърпяха фиаско, Хонда никога не е ползвала този приом и Сивикът (играещ в същата писта) винаги е търсел различен подход към темата. Безспорно, най-близкото залитане беше 7-ма ген., която сама по себе си не е лоша, но при директно сравнение от хората търсещи нещо в Голф кройка, издишаше от към екстри и разновидности. 8-ма си беше дизайн революция и клиентелата и прости няколкото слабости, за сметка на "космическата" визия, така че не може да се каже че е била грешна стратегия, но и тя си беше със слаб пазарен дял. 9-ката култивира някои от техническите странности, но пък си беше отново със странен облик на муцуната (този път в негативна посока) и резултатите са видни. 10-ката, я очаква сложна съдба, тъй като трябва да компенсира липсата на модел над нея и съответно са я надули в тая посока, но ако "надигне ценово" глава, над околните в класа представители (като новите французи или корейци) -тежко и горко, без значение от техническото и ниво и модерните екстри.

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Раааазгеле! Дано доживея да карам Хонда електричка :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ги видим на пазара вероятно ще доживеем, но дали ще караме лично е друг въпрос :)

Иначе си "постилат пътя" според последното изречение тук https://www.drive.ru/business/honda/589b0569ec05c4a04e000020.html

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали някой качвал тази тема макар да е от 2014.Аз чак ся го забелязвам...А очаквах нещо като американския да е ;( уви

 

https://fakti.bg/avto/117922-kazvame-sbogom-na-honda-accord?page=2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Новото поколение Civic Type R ще бъде без антикрило и над 310 коня. http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/29771-honda-dava-nad-310-konia-na-noviia-civic-type-r/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...