Jump to content
pepism

всмукателен колектор

Recommended Posts

Здравейте колеги, имам едно въпросче. Карам англичанка Д14з3 (75hp) с пластмасов всмукателен колектор, който се спука. Чел съм някъде из форума, че с колектор от по-голям мотор може да стане 90hp. Вярно ли е и какъв точно колектор ми трябва? :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега стават от доста модели (почти всички Д серии). И с хоризонтален дросел и с вертикален. Може да иска леко преправне на някой маркуч евентуално. Или евентуално да ти дойде жилото по дълго или по-късо ако ползваш друга разновидност.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм много в час с тези работи. Та мисълта ми е някой учтив колега да ми каже какво точно трябва да търся да купя. Да не си правя експерименти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали при англичанките е същото като при японските хечове, но и аз съм се засилил (за сега събирам части още) за такъв swap на intake системата. На моята D14A3 да сложа всмукателен колектор D16Z6. Колектора го набавих, но ми трябва intake и филтър. Разгледай този сайт - http://www.dodo-upgrades.nl/imswapd14a34.htm и ще ти стане по-ясно за какво идва реч... Специално от 75 към 90 коня не ти трябва да сменяш intake тръбата, а гарнитурата на дросела с такава от D14A4 (1.4is).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,най-добрия резултат се получава със смукател от D16Z6 пасва 1 към 1 на главата дросела е по голям и наистина конете ще се увеличат само че е хубаво да се видят портовете на главата какъв размер са мисля че са по малки и ще има препятствие за навлизащия въздух за оптимален ефект трябва да се портнат колкото е размера на смукателя,ето какво имам предвид това е разлика в портовете на главите D15z1 и D16z6 предполагам на D14-ката портовете ще са сходни като на Z1-цата.

 

Публикувано изображение

 

Ето разликата:

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама не сравнявай д15з1 с д16з6... Дросела е около 40мм на з1-то. На д14-ките са им по-големи идросели и рънърите. Може да се ползва от: d16z6, d15b7, d15z6 имаше и някои д14-ки 5-та серия на които е подобен на изброените, но не помня коя е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама не сравнявай д15з1 с д16з6... Дросела е около 40мм на з1-то. На д14-ките са им по-големи идросели и рънърите. Може да се ползва от: d16z6, d15b7, d15z6 имаше и някои д14-ки 5-та серия на които е подобен на изброените, но не помня коя е.

Писах , че предполагам възможно е да си прав но, нищто не пречи с едно шублерче да се замери,а относно портовете дори и заводски смукател на неговата си глава пак си има нужда от портване;).Все пак нали става въпрос за повечко коне :D.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С две думи какъв трябва да търся, какво точно ми трябва за да пускам обява? Благодаря ви!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ако се сложи вс. колектор от D16Z6 на D14A3 електрониката пипа ли се? И някой има ли дино графика?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами колега, според линка, който съм дал не се изисква никаква интервенция по електрониките. Но пише, че ако искаш да ползваш пълния потенциал на инжекторите трябва да се мине към OBD1. Всичко го пише на http://www.dodo-upgrades.nl/ . Но като цяло този swap за който аз говорех, изобщо не пипаш електрониката. А за дино... има пак на същия сайт и пише точно какви са модификациите по колата - гуми, филтри и всичко останало.

Редактирано от MonStarr

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам Civic със система от d15b8 инжектори, колектор и т.н. А блока и главата ми са от d13b2, нямам идея буталата и коляновия вал дали са пипани. Не знам също и на какъв компютър работи, предполагам, че е от d15b8 и той не е сменян. Въпроса ми е ще има ли добър ефект ако бодна всмукателен колектор и евентуално дросел от d16z6?Идеята ми е има ли начин да я сабудя повече, без да правя по-големи swap-ове. Моля ако някой се е занимавал да ми помогне малко, че не ми се набиват много пари, а искам да тръгне малко колата :)

Редактирано от honda_lv

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...