Jump to content
vpop

K24A3 и ГИ

Recommended Posts

Само да вметна - " скапването " не идва от това, че примерно CR - V - то е малко по - тежко или от газта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ем  не е само че е по тежко.

Но и двигателя постоянно работи на макс натоварване......

 

Земи кажи твоите впечатления Хънтър не вмятай само ....

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за по тежкото CR-V не звучи сериозно, при положение че разликата е 60тина кила. И защо двигателя в CR-V то да работи на максимално натоварване? По скоро трябва да се потърси статистика какви хора предпочитат CR-V и как го поддържат. Щото примерно руснаците карат доста CR-V но си имат и собствено мнение за маслата, различно от това на производителя и после реват. От друга страна колите тук са масово внос от Италия където по топлия климат може би оказва положително влияние при експлоатацията с по вискозни масла от предписаните и това до някъде щади двигателя. В Америка това няма как да се случи и там вероятно си страдат доволно всички K- серии под 190к.с. тоест тези с икономичната концепция, които се карат с различни от предписаните масла. На CR-V 2ген. се монтират само такива и вероятно статистиката затова сочи повече проблеми.

Иначе темата е за K24А3 и газ, тоест ако приемем валовете на този двигател държат на бензин, което сочи и статистиката и което вероятно се дължи на двустранния V-tec в стандартен 3 lobes вариант на валовете, то изводът е че двигателя ще държи и на газ при периодичен реглаж поне толкова колкото и B-сериите да не кажа поне два пъти повече.

Редактирано от HondaExplorer

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До сега не бях чувал от газ да се скапят разпределителните валове .....просто някой си прави реклама ... няма лошо.

Но както знаем тези двигатели и на бензин да го караш проверка редовна на хлабините на клапаните е задължителна на 50-60 000 км.

А при качествен монтаж и качествена ГИ също няма проблеми - проблеми могат да се яват от некачествена поддръжка или калпав монтаж и скопена газова за икономия ....за съжаление като гледам масово се кара с масла 3 та група че и по ниско качествено

рядко се кара с 4 и 5 група което е абсолютно пагубно за Хондовия двигател. Тези двигатели искат макс 5w30 и Намален HTHS вискозитет 2.6 -2.9  mPa.s и ниски нива на SAPS , Точка на течливост -39°C  или API SN / CF. При всички К- серии валовете се скапват от кофти масло и нищо друго независимо малък или голям или с двоен витек все тая.

HondaExplorer

ей тука можеш да разцъкаш http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=19412,19413,19414,19415&cmodnamepc=CR-V&xcardr=5&dmodyr=2004&carea=KE&ctrsmtyp=4AT&xgrade=SE-S и да четеш кой двигател къде, а и по горе пише също...

 

ПП

"Икономичната" не бих я нарекъл такава серия т.е. 150 к.с. с 2000см3 обем  с К20 са доста добри двигатели, а относно маслото ем всяка хонда иска тънко масло и скъпо не зависимо от двигателя ! Разликата като вървеж между 2.0 и 2.4 190 к.с. е минимална. Особено цялата К-серия има тесни маслени магистрали и с гъсто масло се прегрява /разбирай за гъсто всичко от ....w30 нагоре / и обръща гарнитурата или не се мажат валовете и наистина тогава загиват...

 

Колега покарай такова ЦРВ -2.0 или 2.4 все тая обаче от София до морето по магистралата да усетиш аджеба къде се товари двигателя ...бих казъл едвам даяне на тази жипка, ако караш с 80-90 по магистралата е друга бира.....

Освен че е по тежка има и по голямо въздушно съпротивление и т.н. и ускорението и до 100 е гола вода, динамиката също е кофти ....Да не говорим ако я караш с 140-160 просто мъкааа, а  повече и не може ....

Този двигател въобще не е за тази кола. На всички останали модели върви повече от перфектно  особенно на Сивик  :punch: :punch: :punch: и не се товарят двигателите и не на последно место повечето са английски сглобки освен американските което пак си има значение за качеството според мен. На това купе само добре се държи дизела и за съжаление друг бензинов нема ..... :yes: :yes: :yes:

Редактирано от iso_eu
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, има ли единно мнение какво трябва да е маслото за K20 и K24 двигатели, аз лично се омотах вече от разностранни мнения:

1. Сменял съм масло на различни места, но в Бултрако при смяна ми предлагаха Мобил или Кастрол С3 и двете 5w40!

2. В неоторизирани сервизи държат на 5W30 и съм слагал такова, защото ми вдят от една програма в която пише за К24А3:

- за северна Европа - 0W20 или 5W30

- за южна Европа - 5W30 или 5W40

- за северна Африка и арабския свят можело и 15W40 

3. Познат занимаващ се с масла твърди, че за Хонда са препоръчителни маслата "Titan 5W30". Същият твърди, че при Кастрола е пълно с ментета, особено малките разфасофки по 1L!

 

Предполагам, че освен тези параметир преди W и след него има и много други важни неща и затова ми е интересно, някой категорично да заяви - това е маслото за тези двигатели и да каже марка, вид и параметри???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагайте 5В40 и сменяйте на не повече от 10к, на 15к става на боза

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко обърнахме темата , но и аз ще се включа. Та на моето ЦРВ 2003 с БРЦ си му причуква нещо в главата докато е студена откакто съм го купил, тогава беше на 117000км.Валовете са ОК, превихме му разни там проверки на В-тека -ОК. Постепенно минах от 5W40 на 5W30  и сега съм с 0W30.Резултата е , че като сложа новото масло двигателя утихва за около седмица и след това пак почва да причуква.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато се кара този двигател на пробан бутан трябва да са се подбере подходящо масло.

 

Бих казъл че 5w40 въобще не е за тези двигатели. Ако повече пипа 5w30 хората слагат разни добавки качествени. Ако не може, да се пробва с 10w30 поне така правят в белите страни но с качествени масла от 4 или 5 група с low SAPS ако е на газ или mid и нисък вискозитет hths максимум 2.6 - 2.9 mpas , а не разни 3 група, които изкарват максимум 4-5000 км като повечето от 5w40 и стават на боза при 5-6000 оборота поради факта че са Хидрокрег и имат съвсем малко синтетика. Във всяко упътване пише да се слагат премиум масла т.е. 4-5 група. Не може високоборотен двигател да се кара с масло за Рено . това че Бултрако продават и печелят от това което имат е друг въпрос. За съжаление са много малко кадърните търговци на масло в БГ.

 

За сведение Eneos sustina  е група 3+. т.е. евтино масло няма как да е и качествено и трябва да се сменя по често и да се слагат задължително добавки.

Redline е качествено масло, Amsoil също но аз спазвам макс викозитет ....w30 , на по-новия двигател даже 0w20 зимата.

 

Eто какво препоръчват http://www.amsoil.com/mygarage/VehicleLookupPage.aspx?FromIndex=1&url2=2003+HONDA+CR-V+0

2003 HONDA CR-V 2.4L 4-cyl Engine Code K24A1 K24A4

Публикувано изображение LUBRICANTS & FLUIDS: Lookup Another Vehicle

Engine Oil
 Grade 1......API*

Maximum Performance SAE 5W-20 Signature Series 100% Synthetic Motor Oil (ALMQT)

Performance Plus XL 5W-20 Synthetic Motor Oil (XLMQT)

Performance OE 5W20 Synthetic Motor Oil (OEMQT)

  All TEMPS......5W-20
Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това дали ще е подходящо за К24А3 ?
http://www.liqui-moly.de/liquimoly/produktdb.nsf/id/en_3740.html?OpenDocument&land=GB&voilalang=e&voiladb=web.nsf
Сега сложих TOTAL QUARTZ INEO MC3 5W30 , Но гледам по горе е писано че не са много подходящи френските масла за Хонда ?
 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С тоя Тотал ако я караш в червения сектор да не я тотализираш ....по кофти и фалшиво масло от тотал няма ...май....

Вземи си нещо качествено ето тук има също http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=94727&hl=

0w30 по добре особено ако я гониш в червеното да не кажа задължително.

Карай я много кротко докато го смениш ....

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Недко, французите не знам какво хубаво правят, още по - малко французойките...  :lol:

Но френските масла са хубави, да знаеш - да не кажа, че са едни от най - добрите на пазара... 

 

п.п. Как е от четворката на Type S - a...  :punk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те Мотул правят хубави масла ама и те имат масово 3 група , качествените 4 и 5 група са им малко, та и с Мотул ако не караш с правилното масло може да си прецакаш колата особенно като сина проапн бутан.

Redline , Amsoil са много по хубави от Мотул.

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как по-точно уврежда пропан-бутана маслото и кави са тия групи на маслата?

 

Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се чудиш и да се маеш досега тия коли как са се движели,акъля не ми го побира!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ivo Lenkov като офицялен вносител на Романо за БГ да ти отговори колега

mx rider

за гЪзовите уредби..... и аджеба требе ли друго масло или не е "чел" достатъчно ....  да не се прай-на ни лук ял ни лук мирисъл :yes: :yes: :yes:

 

ПП

Скоро ще покажа "замръзнал" Motul на -20 от серията 8100  пък всеки сам да си преценява, китайска ГИ с "циганско".... име или качествено масло ! :plane: :plane: :plane:

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май сбърках някъде и мисля да си корегирам въпроса:

 

- Някой знае ли, с какво масло излизат от завода автомобилите на Хонда с двигател K24A3 или излизат сухи? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

да вметна след 50к километра равносметката е само подръжка, не е имало ниакакви изненади.

 

газовата е БРЦ Seq 24 без Мап

Маслото се сменя 2-3 пъти на 10к, зимата Мотул 0w30 eco-nrgy, лятото Мотул 5w40 X-cess - и в двата случая не ми се е налагало да доливам от смяна до смяна (маслото не мърда)

всички филтри се сменят и те на 10к

реглаж на клапани на всеки 20к - по принцип майстора каза че е стандратно "потъването" (Юбико)

3 пъти е светвал Check engine за бедна смес - по принцип на газовата има опция като неможе да насмогне да пуска и бензин - изключена е

среден разход 11.5 на 100 - детайли има в carspending.com

 

 

като цяло нямам оплаквания осевен че като сложих газова взех да минавам двойно повече километри. 

 

Грижете се за колите си редовно и не би трябвало да има изненади.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На уредби БРЦ 24 секуент се връзва мапа на колата или се взема инфото от компана колата. Мап отделен има плуг енд драйв.

Ако не може да насмогне БРЦ 24 секуент и да ти пускат заради това бензин то или не са ти правилните инжектори или правилния изпарител.

 

Много интересно за реглажа на клапани на 20 к км - Юби КО ли те карат да го правиш на тези км ? 1. Се прави проверка и чак след това ако има натегнат или разхлабен се прави нов реглаж на всички клапани ! Колко пари те дерат за този реглаж.

 

Между другото е задължителен не щото караш на газ ами защото тези клапани не са саморегулиращи се и само на бензин да караш пак требе да се проверяват и при нужда регулират понякога се минават 60 -80 0000 без да има нужда да регулират клапаните т.е. минават се само на проверка !

А най-странно ми е че след хубавото масло 0w30 минаваш на бозата 5w40 и после обратното - от къде идва тази безумна идея и кой те кара да го правиш ?

Щом чек енджина светва за бедна смес трябва да се донастрои ГИ и да ти обогатят сместа ! Бедната смес натяга клапаните по принцип....

На колко км сменяш маслото не схванах - 2-3 пъти за 10 0000 км ли ?

Редактирано от iso_eu
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Инжектори жълти по принцип са най мощните на брц и изпарителя е най мощния дават ги за 200 коня, чека светва при натоварена и на 2500 оборота, според мен не смогват инжекторите да реагират. Прав си че трябва финна настройка ама незнам на кой да я закарам, в официалния лафа е газта е някаква , може и да са прави свтва рядко и се чисти сама грешката. Ходих дигали сме стойностите за сместа и пак е така.На 20к я карам за проверка и ако трябва се регулира последния път само на 2ри цилиндър имаше нужда но това е защото омаслителя се беше откачил и дърпаше въздух там . 45 кинта.Ми за маслото незнам какво да кажа не съм спец , но до колкото сум чувал/чел: за над 30 градуса лятото и за високи обороти по добре 40От друга страна като загрее двигателя немисля че има значение външнта температура в него сие все 80 и градуса и не би трябваломда има проблем даже с в20 има и друга теория че газта има по-голяма температура на горене и е по добре по голям визкозитет. Мнения и версии много и аз незнам коймправ кой кривЕдно е сигурно за маслото по важно е да е качествено и да се сменя редовно с филтрите (въздушните също), в моя случай на 10к по мин 2 пъти в годината някой път и 3.

Редактирано от malak

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За първи път чувам BRC secuent 24 да не може да се настрои. И да ти свети чека....ако си още в гаранция ги тормози. Може и монтажа да не е точен или да са прекалили с най мошния изпарител. Или пък самия монтаж на разпръсквачите да не е точен . Ама щом са ти пробутали и омаслител ....ясна работата.Къде ти правиха монтажа в Дружба в офицялния ли ? Там по принцип си вършят добре работата. При маслата не трябва да се превишава....w30 това го е написал производителя !!! Има много качествени добавки ако искаш да смъкмеш температурата на двигателя....но това е по скоро за турбо двигатели.Верно е че гъзта има по висок градус но това не е проблем.Не ти трябва бензин допълнително. Газовата си насмогва и в този кит може да храни и доста по мщтни двигатели. Даже май са прекалили трябвало е да сложат оранжеви инжектори и нормален изпарител.Проблема е че не могат да ти направят настройките - 2500 об не са високи обороти. Инжекторите на БРЦ са мнооо бързи не е това проблема. Най вероятно трябва да ти обогатят сместа в ниските и високите обороти с 5 %. Питай Kring от форума.

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това да не могат да реагират инжекторите на БРЦ е меко казано смехотворно. Това са едни от най-качествените инжектори.Фина, фина настройка, колко да е фина, качвате се карате и гледате, нема нищо сложно. 

 

iso_eu оранжевите инжектори са по-лабави от жълтите и с тях няма да може да се изхрани колата и ще трябва бензин. Изпарителя не е най-мощния, има и по-мощен. С тоя кит максимума за изхранване е 150-160 на киловата, но не и с този изпарител. Или два или друг, защото към 200 коня и започва да издъхва. При брц нема обогатяване в ниски и високи(специално при Sequent 24), има в движение и на място. При старите модели на БРЦ има разни карти, кутийки, али-бали - при новите нема такива истории.

 

Единствено съм виждал зор със Sequent24 при фул груп. Две коли с еднакви мотори, имаше малко драми, но сега си карат безгрижно.

Редактирано от jijane

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е да де чудех се що са най-мощните инжектори и най мощния изпарител. С оранжевите и изпарител 1500mbar работи перфектно по малкия мотор с 160 к.с. пък за стримовете къс и дълъг ще се скарам на майстора вчера ми ги настройва и вика +5 на ниски обороти и високи обороти ги сложих ...помни . Обаче взе да светва чека за богата смес и се наложи пак да ги върне назад. Налягането беше се качило и ми рече че е настроил на 1200 мбара - не знам пак дали не ме е метнал нещо.Не ми хареса че не се качва да я кара и да я настройва....при монтажа в Дружба я бяха направили перфектна...преди.Абе верно в Пловдив се носят големи майстори на ГИ ще взема да прескоча за една перфектна настройка . Ама още е в гаранция мойта. Какво и как се настройва брц 24 секуент най правилно ?

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако са ти били добре смесите и дългия грим, промяната с 5% на сместа не би трябвало да доведе до светването на чек-а. Промяната на налягането води със себе си и промяна в смесообразуването. Ти трябва да си с изпарител 1500мбар и той си е фабрично сетнат на толкова. Ако ти е барал изпарителя, трябва и по настройките да барне след това.Няма най-правилен метод за настройка,прави се такава на място и после се доработва в движение.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами първо изпарителя беше вдигнал налягане и даваше грешка. Регулира изпарителя - не беше пипан 30 к около 1.8години и настройките пипа нещо после и след 1000 км  ходих за смяна на двата филтъра - голямо обслужване и тогава пипа само настройките и тогава светна чека .

В движение не е настройва само на место и два та пъти .

 

Да с оранжеви инжектори и изпарител 1500 mbar.

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май сбърках някъде и мисля да си корегирам въпроса:

 

- Някой знае ли, с какво масло излизат от завода автомобилите на Хонда с двигател K24A3 или излизат сухи? :)

5W40

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Май сбърках някъде и мисля да си корегирам въпроса:

 

- Някой знае ли, с какво масло излизат от завода автомобилите на Хонда с двигател K24A3 или излизат сухи? :)

5W40

 

И от къде го разбра това  колега Дариус ?

От Бултрако ли ? хи ...хи ...хи че те кога станаха Завод ?

 

Странно тогава що на капачката на двигателя пише 5w20, а на други 0w20 ?! Сигурно с рекламна цел или в завода нямат други капачки, а само за S Type ?

 

Някои хора май никога няма да проумеят че Хонда препоръчва максимум SAEW30 ?

Редактирано от iso_eu
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам вече две години АТР-а К20А2 с Comma 5W50 и нямам проблем.Колата е леко позасилена с компресор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Май сбърках някъде и мисля да си корегирам въпроса:

 

- Някой знае ли, с какво масло излизат от завода автомобилите на Хонда с двигател K24A3 или излизат сухи? :)

5W40

 

И от къде го разбра това  колега Дариус ?

От Бултрако ли ? хи ...хи ...хи че те кога станаха Завод ?

 

Странно тогава що на капачката на двигателя пише 5w20, а на други 0w20 ?! Сигурно с рекламна цел или в завода нямат други капачки, а само за S Type ?

 

Някои хора май никога няма да проумеят че Хонда препоръчва максимум SAEW30 ?

 

Ще го обясня най-общо и лесно за възприемане!Технически не е достатъчно издържано!

Колега, наистина пише 5W-20, но дали ще е 20, 30 или 40 има значение само при работна температура.

5W, oзначва вискозитета при зимни температури(W-winter), т.е гъстота на маслото(на жаргон тънко масло) и не само това.След W числото означава вискозитет при работна темперaтура, колкото по-високо число толкова по добри качества на вискозитета при големи натоварвания и темперaтури.

Всички състезателни масла са с голям индекс след W,  също така голям индекс преди W!Например Галакси и Бардал 15W50 или Льо Ман 20W60 Мотул.Има и Галакси 10W60 и забележи RS 0W40.Много зависи и от хлабините в двигателя, какво масло да се ползва.

И така всички са с висок индек след W, така че спокойно се слага 5W40, дори и 50 в зависимост от лютеницата в която караш! :plane:

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата много разбиращ от газови и от масла, моля обърнете внимание, на мнението на darius - символът W върви с първото число, от вискозитета на маслото - 10W, 5W и прочее.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ламер добре че ме светнахте с дариус ! Явно 20 години съм бил в заблуда...Нищо не ти се разбира от поста ! А втория вискозитет с какво върви ?Много като ги разбираш Ламер обясни какво означава 5w30 да видим как го знаеш ти...и кога се кара с w30 и кога с w50 ? ПП не съм казъл че разбирам просто си карам колите с това което съм чел !

Редактирано от iso_eu
  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5W20 и 0W20 е маслото за този двигател всяко друго по различно масло с топъл вискозитет по висок от 30 е грешно.Едно и също ще си повтаряме цял живот и това е положението.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5W20 и 0W20 е маслото за този двигател всяко друго по различно масло с топъл вискозитет по висок от 30 е грешно.Едно и също ще си повтаряме цял живот и това е положението.

Така е, но не ти пречи индекса след W да е по-висок, не е грешно!Има масла които надвишават по качество и клас предписаните от производителя масла.

Едва ли е толкова и важен индекса, при положение че маслото надвишава изискванията на класа масло по SAE, API, ACEA и т.н.

 

 

А за газта беше темата да се похваля свалих разхода с 15цоловите гуменки с 2.5л/100км.Въпреки че съм с К20 на буса Стрийм.

Редактирано от darius

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кое ти пречи и защо не разбрах след w и защо  0w20-30 Да я караш в БГ ?

?

Доста имаш да четеш за маслата ....не че аз съм майстор по маслата, ама ....нищо не си разбрал... :plane:

 

Е как свали разхода на газ с 15 цола - да не би те да са с по-голям диаметър от 17 ките ?

Обикновено разхода се сваля с по голям диаметър, не с по -малък ?

Как засичаш колко харчи газ ?

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За газта прочети в темата за газ и Стрийм.

А за маслата чакам да ми обясниш, щом нищо не съм разбрал, нали форума е да си помагаме.

Ама не ми поствай copy- pastе от нета!

Може и да отвориш нова тема да не сме офф!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разхода и аз го свалям с около литър като сложа зимата 16 ките а лятото 17ки. Разлика в диаметъра е 2мм, по скоро разхода пада поради широчината на гумата и тежеста на джантата (17ките са лети и тежат горе доло двойно на железните 16ки)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо не разбрах какви магии правите с тези джанти че такъв разход да има ...независимо газ или бензин...

 

Баххх какви са тези алуминиеви джанти да тежат двойно повече от Железните ?

Сигурен лиси че е така...теглил ли си ги ?

 

Алуминия е доста по лек от железото за единица обем... да не говорим за джантите които се правят от специални алуминиеви сплави да не тежат !!!

Явно има голяма разлика в диаметрите както казах щото 195x65x15цола  e по висока примерно от  205x40x17 цола  !!! И веднага разхода се качва и километража почва даже да не отчита верно и  при движени със 100 км/h ще показва 106 щото разликата в случая при диаметрите е около 40 мм.

  :plane: :plane: :plane:

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

летните са ми 225/45/17 с разход на градско около 14-15 на газ (20кг гума с джанта)

зимните 205/55/16 градско падна на 12.5 (~около 15.5 16кг гума с оригиналните лети джанти)

акорд 2.4 ръчни с ГИ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо не разбрах какви магии правите с тези джанти че такъв разход да има ...независимо газ или бензин...

 

Баххх какви са тези алуминиеви джанти да тежат двойно повече от Железните ?

Сигурен лиси че е така...теглил ли си ги ?

 

Алуминия е доста по лек от железото за единица обем... да не говорим за джантите които се правят от специални алуминиеви сплави да не тежат !!!

Явно има голяма разлика в диаметрите както казах щото 195x65x15цола  e по висока примерно от  205x40x17 цола  !!! И веднага разхода се качва и километража почва даже да не отчита верно и  при движени със 100 км/h ще показва 106 щото разликата в случая при диаметрите е около 40 мм.

  :plane: :plane: :plane:

То не само джантите,но и гумите тежат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То ОК че са по тежки и гумите, ама градски разход първо не можеш да засечеш два пъти еднакъв където се казва .....показателен е извънградския разход при постоянна скорост засечен.

Имам няколко коли и до сега от както имам книжка 1995г. когато сложа гуми с  по голям диаметър независимо от цолажа и т.н.като летните ми гуми винаги са били с с по голям диаметър и цолаж от зимните и винаги лети джанти, та  винаги разхода пада - защо всеки сам може да си отговори - елементарна задача за път и разстояние.

Естествено като сложиш по големия диаметър от нормалния ще ти се промени и показанието на километража, също ще се промени и ако сложиш по-малък диаметър от заводско предписания.

Ето един перфектен калкулатор, който го мързи да смята с елката http://www.calculator.bg/1/avtomobili_gumi.html

Колега музикант - Динакорд искаш да кажеш че ако си натовариш колата с още 20 кг ще имаш такъв фрапиращ разход ли ?

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...