Jump to content
micanin

Хонда акорд - голям лаг с ускорението

Recommended Posts

Здравейте колеги.Аз съм нов във форума и нов собственик на Хонда. Проблема ми е имам Хонда акорд ф18б2 мотор,който като му подам пълна газ се чуди какво става едвам поема.Като върна газта и настъпя отново има известно подобрение,обаче този лаг ме вбесява много,ако знаете нещо по въпроса ще се радвам да го споделите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почти съм убеден,че ще се окаже или дебитомер или ламбда сонда. Не си написал - свети ли check?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почти съм убеден,че ще се окаже или дебитомер или ламбда сонда. Не си написал - свети ли check?

Не свети чека.Таз кола има ли дебитомер? Защото аз такъв на нея не виждам.Склонен съм да вярвам че е ламбдата.Но така или иначе ще я карам на диагностика юбико.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма хонда с дебитомер освен може би някоя от тия новите им дрисни дето не са точно хонда.Не може да е и от ламбда щото с нея или без нея колата трябва да си върви добре.Катализатор има ли колата? Виж да не е запушен или още по-добре направо го махни.Важно е и с какъв въздушен филтър,свещи,кабели и т.н. си,че нещо от тия важните неща ако не е в час - не може да очакваш динамика от тая кола.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма хонда с дебитомер освен може би някоя от тия новите им дрисни дето не са точно хонда.

Не може да е и от ламбда щото с нея или без нея колата трябва да си върви добре.

Катализатор има ли колата? Виж да не е запушен или още по-добре направо го махни.

Важно е и с какъв въздушен филтър,свещи,кабели и т.н. си,че нещо от тия важните неща ако не е в час - не може да очакваш динамика от тая кола.

 

Склонен съм да не се съглася с теб колега. Колата ми е със същия двигател като на колегата (F18B2). Карал съм около 200 км с прецакана ламбда ( естествено чека светеше), и колата хич я нямаше като я настъпя. Гореше доста и се давеше като подам повечко газ, а като погледна назад излизаше лек дим от ауспуха в следствие на лошото изгаряне. Та по темата ако беше ламдата щеше на колегата да му свети чека. Колегата правилно те е посъветвал за катализатора и въздушния филтър. Аз мога да добавя бензинов филтър, провери клапана на V-teca дали отваря, IACV, МАР-а и т.н. Можеш съответно да ги замериш с мултицет да разбереш дали са в норма. Ако не се лъжа на Vteca трябваше да дава около 14-18 ома. Ако нямаш някакъв мануал ще помагаме Публикувано изображение. Редактирано от theraven

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може причината да е в плочаката на EGR или в самия клапан - е тука показват как се чисти

Смени и горивния филтър.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Горивния филтър е сменен в тека работи .Както вече споменах в понеделник е в юбико за диагностика.Ще ги видим дали става нещо от тях.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега има ли развитие по проблема? Гурутата от Юбико произнесоха ли се ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги.Аз съм нов във форума и нов собственик на Хонда. Проблема ми е имам Хонда акорд ф18б2 мотор,който като му подам пълна газ се чуди какво става едвам поема.Като върна газта и настъпя отново има известно подобрение,обаче този лаг ме вбесява много,ако знаете нещо по въпроса ще се радвам да го споделите.

Колега не ти е зацепен правилно балансния вал при мен го имаше същото след корекцията всичко коренно се промени...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно аз си сменях ремъците (монтьор съм) и съм сигурен 4е е зацепен правилно но пак ще го проверя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Два са тия валове и не е от тях! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Два са тия валове и не е от тях! :)

Че са 2-а 2-а са ама от какво е тогава? В юбико я закачиха няма грешки живите данни са ок.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега има ли някакво раздвижване по темата? EGR-а ли се оказа или нещо друго ?Ако можеш сподели как разбра, че втека се включва и на колко оборота го прави, щото при мен или не се включва или е твърде рано и не го усещам. Сега мисля да изведа един диод в купето, за да разбера дали компа подава сигнал на клапана.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам подобен проблем (Accord 99-та, F20B6). Но да речем че при мен се изразява като едно "тъпчене" като и подам газ, т.е. все едно се чуди дали да развърта или не. Не винаги го имам като проблем, но се проявява чат пат, особенно на извънградско каране. Последната една година извъртях какви ли не тестове и варианти, но още нямам идея къде е причината. Това което наблюдавам на инфоборда в моментите на "инатене" е че горивната смес е по бедна. Т.е. по някаква причина ECU-то отваря за по-малко време дюзите, което също го наблюдавам на инфоборда точно в тези моменти. И в момента когато така да се каже "отпуши" и се развърти както трябва мотора, показанията на ламбдата се нормализират, и времената за отваряне на дюзите се покачват малко (при едно и също положение на педала за газта). Интересна работа :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Теоретично проблемния момент се индицира от TPS и MAP сензорът.Некое вакуумче да не се епрецъкнало и да не се вижда?ТПС-а се вижда на livedata как работи,но може и с уред да се измери.Една проста проверка със стробоскоп при форсиране също помага за диагностиката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поне при мен TPS-а и MAP-а изглеждат ок. Дори TPS-а съм го сменял преди време че предишния даде проблем. Вакумните маркучета трее да ги прегледам някои хубав топъл ден из основи, че на пръв поглед са здрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да се калиброва TPS-а.При крайно отворена и затворена дроселова клапа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да се калиброва TPS-а.При крайно отворена и затворена дроселова клапа.

Да, така е. При затворен доросел ECU-то получава инфо от TPS-а за 0,4V а при крайно отворен за 4,5V. Като омаж ако се мери директно на TPS-а с мултицет не помня колко ома трябваше да е... Това е ок при мен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е кой го калиброва тоя тпс или по скоро как?А тва за бедната смес може да е от ламдата по принцип.Ама то може това може онова насменяш сичко и пак .).:lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да се калиброва TPS-а.При крайно отворена и затворена дроселова клапа.

Да, така е. При затворен доросел ECU-то получава инфо от TPS-а за 0,4V а при крайно отворен за 4,5V. Като омаж ако се мери директно на TPS-а с мултицет не помня колко ома трябваше да е... Това е ок при мен.
Днес си вързах инфоборда и на TPS ми отчете 0,4V на празен ход а до 6000rpm стигна само до 2V. Незнам колко да му вярвам на инфоборда ,но ако е така или TPS-a е заминал или не е калибриран. Правих си и отсечки днес и след 5000 rpm имам чувството че колата се спъва и след 6000 пак набира. На всичкото отгоре от седмица забелязах ,че си пропушва, но странното е ,че не е всеки път (един път пуши като трабант, след като я загася и запаля на ново пак пуши ,но по малко. Викам си сигурно е от ГИ-то дето го сложих преди 2 седмици ,но и на бенз е същата работа само дето димът е по слаб. Силно се надявам да не са сегментите или гумички на клапани ,щото едва ли ще намеря читави в БГ ,а и изпуснах поръчката на Петър от САЩ. Ако някои има идея как се калибрира TPS-a ще съм му благодарен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да се калиброва TPS-а.При крайно отворена и затворена дроселова клапа.

Да, така е. При затворен доросел ECU-то получава инфо от TPS-а за 0,4V а при крайно отворен за 4,5V. Като омаж ако се мери директно на TPS-а с мултицет не помня колко ома трябваше да е... Това е ок при мен.
Днес си вързах инфоборда и на TPS ми отчете 0,4V на празен ход а до 6000rpm стигна само до 2V. Незнам колко да му вярвам на инфоборда ,но ако е така или TPS-a е заминал или не е калибриран. Правих си и отсечки днес и след 5000 rpm имам чувството че колата се спъва и след 6000 пак набира. На всичкото отгоре от седмица забелязах ,че си пропушва, но странното е ,че не е всеки път (един път пуши като трабант, след като я загася и запаля на ново пак пуши ,но по малко. Викам си сигурно е от ГИ-то дето го сложих преди 2 седмици ,но и на бенз е същата работа само дето димът е по слаб. Силно се надявам да не са сегментите или гумички на клапани ,щото едва ли ще намеря читави в БГ ,а и изпуснах поръчката на Петър от САЩ. Ако някои има идея как се калибрира TPS-a ще съм му благодарен.
Относно пушенето диагнозата е СИГМЕНТИ аз съм сменял на сивик и бяха made in japan пък колко са японски само китаеца знае:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и сегменти да са, но ако е така все си мисля, че трябва горенето на масло да се увеличава постепенно. А при мен стана изведнъж, в смисал че както си карам и най вече когато се спускам по наклон на скорост и в следващия момент като подам газ назад се вижда дим с характерният за масло синкав отенък, а преди това нямаше. Сега и на място като и подам независимо дали на газ или бенз прави облак и си мирише на горяло масло Публикувано изображение. Не мисля ,че е свързано със слагането на ГИ, но странното е, че горе долу от тогава наблюдавам сивият дим от ауспуха.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега няма как изведнъж да ти се износят или блокират сегментите и гумичките и да започне да пуши, освен ако не си я прегрял. Спомняш ли да се е случвало. На мен, когато ми слагаха газовата на Ф18А3-ката най-много за това се притеснявах, да не ми прецакат охлаждането на двигателя заради изпарителя, но нямах проблеми. Щом толкоз пуши "тъпченето" между 5 и 6000 об. не ти е най-големия проблем. Дано скоро да оправиш пушенето, че ми става адски гадно като видя някоя Хондичка да пуши. :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това където пускаш по баир на скорост тогава вакуума в двигателя е най- висок понеже дросела е затворен.Тъй че процента да са сигменти е голям.А аз какво да ви кажа по-миналата седмица маслото беше на макс миналата под минимума а грам не е изпушвала.За съжаление типично за японците е да горят масло и то винаги се оказва от сигменти.Гумички да сменяш е напълно излишно упражнение.От 10 години съм монтьор и винаги се оказват сигменти.Лично мнение нищо лично:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги.Аз съм нов във форума и нов собственик на Хонда. Проблема ми е имам Хонда акорд ф18б2 мотор,който като му подам пълна газ се чуди какво става едвам поема.Като върна газта и настъпя отново има известно подобрение,обаче този лаг ме вбесява много,ако знаете нещо по въпроса ще се радвам да го споделите.

Здравейте,колеги и при мен се получи същия лаг ,карам F18A3 първо започна да го прави на газ,а седмица след това започна и на бензин,смених първо свещи ,не се оправи ходих по разни "майстори" и да ви кажа пълно е с "Експерти"накрая си смених и кабелите и всичко си дойде на място,ако не си ги сменял е възможно да е от тях пробвай.Поздрави и безаварийно!!!!!!!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...