Jump to content
CLERO

изпускателна система

Recommended Posts

а бе пичове я кажете ако генерацията ми само на тръби кво ще стане освен,че ще реве на умиране то сега има само някъв малък резонатор и крайно спортно гърне та ако махна дъртия резонатор ако изобщо е такъв и остана само на спортното гърне къв ще е ефекта щото генерацията ми е на 35-37 мм вътрешно и искам да я поотпусна щото не ми се сменя генерация щото никъде няма оригинална цяла само да разглобя моята и да сглобя другата благодаря ви предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти си №1Публикувано изображение,загубих смисъла на питането ти,докато го прочета цялотоПубликувано изображениеПубликувано изображение

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

няма значение утре ще правя цяла генеерация на 50

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цялата генерация на 50мм, право резонаторно гърне и накрая спортно, това е начина. Положителен ефект от към вървене ще имаш ако това е комбинирано с 4-1 или 4-2-1 колектор, ако си с оригиналния не очаквай чудеса.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако махнеш резонатора и спортното на края и я оставиш само по тръби,звука ще е много "грозен" За хубав плътен звук както каза колегата горе прав резонатор или 2 и спортното отзад.Това ми го е обяснявал човек който се занимава с такива истории.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подкрепям мненията на колегите по-горе. Един съвет ако пътуваш много с колата. Сложи си 2 резонатора! туй нещо ще ти надуе главата! ;)

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Личен опит. Д15б2 с ВТЕК глава.

Използвани елементи за изпускателна система:

 

- 4-2-1 ибейски колектор

- кух резонатор

- тръби на 50мм

- резонаторно гърне 2бр (с метална решетка вътре и някаква вата, сравнително тънко без рестрикция)

- крайно гърне чисто право на (70 и няколко мм вътре) с тапа

- крайно гърне Ultersport на 55-60мм вътре с лека рестрикция вид обратна пеперуда (разпробита)

 

Комбинации и ефекти:

(колектора 4-2-1, тръбата и кухия резонатор се повтарят навсякъде, така че няма да го пиша)

 

- крайно гърне право с тапа - ефект във вървежа във високите минимален. Неприятен дрънчащ звук с тапа, непоносим без нея. Диапазони в оборотите с неприятни дрънчащи резонанси. За кратки разстояния бива но на дълги пътувания е по-скоро неприятно.

- допълнително резонаторно гърне след първия резонатор - ефект във вървежа на ниски, резонансите се обират, сменя им се звука от дрънчащ на плътен подобен на рев. Положението добива вид, но все още не става за пътуване. Крайното гърне в някой диапазони не звучи добре.

- две резонаторни гърнета, без крайно - :):D - тука ефекта е ... уникален. Няма такъв звук, звучи като пистов мотор но многократно по-силно. Няма диапазони с гаден звук, няма нищо. Звука е супер плътен и силен. Подчертавам силен ... това е конфигурацията която бих използвал ако карам на писта ... но за ежедневно каране не става. За пътуване - ЪПсурт ;)

- гърне Ultersport на мястото на второто резонаторно гърне - now we'r talkin :D най-накрая. Вървежа се подобри във целия диапазон. Звука е мед :) плътен, достатъчно силен за да се забелязва и не прекалено за да дразни.

 

Надявам се да съм успял да съм ви полезен :punk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, от къде може да се напазари такова гърненце "Ultersport" и за каква сума?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако има само резонатор и права тръба до края какъв е ефекта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста гаден.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, от къде може да се напазари такова гърненце "Ultersport" и за каква сума?

Някъде от нета го бях изровил, трябва да погледна документите. Цената му беше около 160-170лв ако не се бъркам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...