Jump to content
Shmoko

Хонда Акорд 2.0 Проблем с мощността и разхода на гориво

Recommended Posts

Здравейте, имам проблем с хондата, след като загрее до нормална температура при подаване на газ вървежа се губи и ми дава огормен разход на гориво.. Моля за някакъв съвет какъв може да е проблема. Имайки на предвид че обиколих няколко "майстора" и казаха доста мнения че може да е от клапаните, от въздуха от борд компютъра и сякакви подобни.И другия ми въпрос е къде мога да отида да направя диагностика на компютъра и да му изюистчт грешките ако има такива уловката е в това че предния "кадърен" собсвник на автомобила е отрязал буксата за включване към компа..Предварително благодаря !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не си казал коя година и кой двигател е колата, (Хонда имат доста 2.0 двигатели от 86та насам), като за начало.За компютъра - трудна работа с отрязаната букса... По-скоро някой отново да ти върже кабелите към нова букса, за което ще ти вземе пари, че е много играчка да се проследят и направят. Ако имаш букса на някоя Хонда среща в София и за без пари мога да ти изчистя грешките с OBD джобен модул.

Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами годината е 96-та двигателя освен че е 2,0 и е инхекция с други наименования като букви и цифри не съм запознат все още.. за буксата ясно значи там е сложно връзшането мен честно казано не ме притеснява тва. а защо дава този разход неземен и как така тази кола има собствено мнение за мощността си .. друга имформация нямам представа какво да кажа така че питайте . а относно срещата дошечера може да мина и да обсъдим на дълго и широко!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Като за начало измери съпротивлението на IAT сензора /за температурата на входящият въздух/ и ECT сензора /за охладителната течност/ при загрял двигател преди или след като включи перката на радиатора. За целта трябва да им откачиш конекторите /разбира без да даваш на контакт догато са с откачени конектори за да не отчете ЕКУ-то някоя грешка/, като преди това виж примерно в Аутодата по момера на мотора какво съпротивление трябва да имат. Така ще елиминираш евентуално този проблем. Много е вероятно да имаш проблем с датчика на въздуха, който с времето може да дава по-голямо отклонение в отчетените стойности от допустимото и оттам ЕКУ-то не дозира правилно подаването на гориво и т.н. Също може и в МАП сензора да е проблема, но за съжаление за него ти трябва диагностика. Едва ли е проблема е от клапаните в повечето случай нещата са прости /нали все пак и това е Хонда :)/. Както каза колегата по-горе най добре опитай се да възстановиш конектора за диагностика и отиди някъде да прочетат ЕКУ-то и евентуално да открият проблема. Автомобила ти няма собствено мнение за мощността си а има заложени таблици по които спрямо отчетените стойности от датчиците по двигателя /температура и налягане на въздуха който влиза в мотора, темп. на охл. течност, потенционетъра на дроселната клапа, кислородният датчик, датчика за детонация/ се стреми да регулира така системата че двигателят да работи максимално добре. Съответно ако някой от системите не е изправна това веднага се отразява на работата на мотора след което и на разхода на гориво. Поздрави!

Редактирано от martins
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Много благодаря за изчерпателното обяснение и съвет. Още утре ще се заема с всички тези неща едно по едно и както се казва дано не е нещо сериозно. Като стане ще кажа какво се е случило . :) Още веднъж благодаря Публикувано изображение

Редактирано от Shmoko

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, аз съм с Акорд 99-та, Автоматик 2.0л Ф20Б6 е кода на двигателя.

Не знам какво очакваш като поведение или разход, но на газ в града под 15л ГАЗ не съм слизал, извън града 9-11л...

 

Покрай един ремонт открих следния проблем - моя двигател има датчик за детонации (knock sensor) който е бил счупен при предходно ходене при майстор.

Този датчик се намира под всмукателя, над филтъра за масло и в ляво от датчика за налягане на масло.

Сигурно при смяна на масло го чупят, знам ли...

 

Знам че твоята е различна, но не ми се рови да видя дали имаш и ти такъв, пък и може да е полезно на други хора с подобен проблем...

Този датчик регулира правилното запалване и това оказва влияние на ускорението, поведението, разхода, празния ход и т.н.

 

Смених го преди 2 дни и празния ход заспа, колата реагира по-добре на педала на газта, разхода още не е ясен, не искам да заблудя някого.

 

По-горе добре ти е казал колегата - започни с датчика за въздух и МАР сензора, виж дали имаш и датчик за детонации - може да седи само нещо като болт и да ти виси букса с един кабел като при мен.

Обикновено е черен или зелен

 

ЦЪК -> http://honda-accord.5go.ru/html/7_14.htm

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...