Jump to content
parede

Сивика вдигна 10 000 оборота а е стоков

Recommended Posts

Здравейте колеги, преди малко сивика (д14а4) вдигна 9 500-10 000 оборота на газ от място... (причината е, че ми заседна жилото на гаста) за около 3-4 секунди. Може ли да е станало нещо с двигателя след това? След случката загасих веднага двигателя, след което запалих да го чуя, нямаше различен шум от работата на мотора, но се притеснявам, че може да е станало нещо в мотора...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ти сигурен ли си, че това което си видял са 10 000rpm ? ;)

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, преди малко сивика (д14а4) вдигна 9 500-10 000 оборота на газ от място... (причината е, че ми заседна жилото на гаста) за около 3-4 секунди. Може ли да е станало нещо с двигателя след това? След случката загасих веднага двигателя, след което запалих да го чуя, нямаше различен шум от работата на мотора, но се притеснявам, че може да е станало нещо в мотора...

Не знам дали има някаква връзка, но имам приятел със същия двигател. След акто най-накрая си сложи газова( и то не каква ами АГУ :huh: ) ме викна да ми покажел возията. Та след като се повозихме известно време той настъпа педала на място и оборотомера излезе доста извън мамсимума. Стрелката сочеше чисто надолу. Та на моята учудена физиономия той ми каза че по някакъв начин след като му сложили газовата нямал прекъсвач и оборотите си ходят където искат. Но ако съдя по него нищо ти няма на двигателя :)
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с обикновенно газово няма прекъсвач... и на мен ми е удряла ниско долу един път на място за около 4 5 секунди щото се откачи жилото :D не се притеснявай нищо не е станало ама ако ще я ръчкаш на газ да знаеш, че на бензин прекъсвача е на 7200 :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И да е станало, няма какво да го мислиш, карай и това е. Ако ще тръцва ще стане все някога;) За няколко секунди БИ трябвало да няма проблеми.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този прекъсвач не е сложен за да ограничава мощността на двигателя :dry: а за го предпазва от смилане. Няма да е лошо да отидеш да си направиш един реглаж на клапаните ... някоя хлабина може да се е изместила извън нормите. Това няма да е лошо да го правиш на всеки 10 000 - 15 000 км като караш на газ :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Познавам човек, който кара (макар и не често) над 9000. Още му се чудя на акъла, но колата му си върви:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, нека и аз да се включа. Аз също съм го виждал този момент със стрелката в критичните обороти към 10хиляди. Колата също беше със обикновенно АГУ(без прекъсвач), и е напълно нормално след като няма прекъсвач стрелката да отива в критичиските. При него също засядаше педала на газста и докато не я вращаше не се оправяше, караше я така и следователно направи основен ремонт. При такива обороти на газ, няма и необходимото смазване ;).Един съвет към колегата пуснал темата, докато не е станало късно иди до някой да ти оправи педала да не засяда или сам се опитай да си го смажеш. Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оправи педала, реглаж на клапаните и си цар. И дай Боже ако пак влезеш в тези обороти, да не е по дълго от 3-4 сек. че става МАЗАЛО !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма ти нищо на колата, ама си провери жилото/педала, че ако заседне когато не трябва ще стане леша.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както казаха колегите - няма и нищо на колата (и този път оцеля :Д)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе нищо и няма ама ако колегата има някой лев по-добре да иде да направи 1реглаж :) и не си мислете че критичните почват от 7200 нагоре :)не карате пистаци или самолети червеното започва от 6500 ! и аз с моята съм ги минавал често ама колата ми вече след 6700-800 пропушва и пак ви казвам особено стоковите мотори без витек и тн във високите обороти колите започват да тъпчат

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички "тъпчат"!Няма и нищо на колата.Д13-ката работи на максималните обороти / когато се налага / - постоянно ли да регулирам клапани след това или чат - пат? ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, преди малко сивика (д14а4) вдигна 9 500-10 000 оборота на газ от място... (причината е, че ми заседна жилото на гаста) за около 3-4 секунди. Може ли да е станало нещо с двигателя след това? След случката загасих веднага двигателя, след което запалих да го чуя, нямаше различен шум от работата на мотора, но се притеснявам, че може да е станало нещо в мотора...

По принцип ако не се е счупила на момента няма какво да и стане следи я ако започнеш да чуваш леко чукане в мотора отвори капака на разпределителните валове и затегни прожините от личен отпит го знам имах същия проблем с 1 CRV но там бяха повече оборотите мина през 8 и комай стигна от другата страна до 0 ла та :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... отвори капака на разпределителните валове и затегни прожините от личен отпит го знам ...

 

Как става номера с прУжините, колега? ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На един приятел сивика д13-ка я кара на нафта и вдига 15 000 - 17 000 оборота всеки ден на едно отвесно изкачване по черен път :) Нищо му няма на колата вече 65 749км :ph34r: Това в кръга на шегата :) Колеги, обръщайте внимание на съветите от личен опит ... това което моя приятел с д13-ката ми е казал може и да не е 100% истина. Карайте си колите в разумни граници на оборотите :)

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той твоя приятел е за формула 1 :))

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...