Jump to content
Restless

Новия Акорд - от 8.08 в САЩ

Recommended Posts

•JUL. 13 - On August 8, Honda will release the first images of the all-new 2013 Accord. The world will have to wait even longer--until September 5, to be exact--to know the vehicle's specs, technologies, full trim breakdowns, and other details. But some bits of information about the 2013 Accord have been shared here and there over the months, so here's a summary of known details about the new Accord to whet the appetite:

 

o The 2013 Accord will feature three all-new powertrains: a 2.4-liter direct injection engine with a new Continuously Variable Transmission (CVT); a V-6 with a new 6-speed automatic transmission; and a two-motor plug-in hybrid system. (See below for more details.)

3 нови двигателя: 2.4 директно впръскване (DI) с CVT, V6 със 6-степенен автоматик, и плъгин хибрид

 

o The 4-cylinder will be the first U.S. application of Honda's Earth Dreams Technology.

Новия 2.4 ще е първия двигател от новото поколение ДВГ на Хонда

 

o Both the 4-cylinder and V-6 (coupe) will be available with a 6-speed manual transmission.

 

o The Accord will mark Honda's first application of available Lane Departure Warning (LDW) and Forward Crash Warning (FCW) technology.

Ще има Предупреждение за напускане на лентата и Продупреждение за сблъсък отпред

 

o It will offer a Honda-exclusive visibility innovation called "LaneWatch," which uses a camera system mounted on the passenger side mirror combined with a screen in the center of the dash to provide a wider view of the passenger side roadway.

Ще има камери при пътника и в центъра на таблото, за по-добър контрол на пътя откъм пътника

 

o A rearview backup camera and an Expanded-View Driver's Mirror will come standard.

Камера за задно виждане + огледало с разширено поле на видимост ще са стандартни

 

o Also standard will be an i-MID screen, Bluetooth HandsFreeLink®, SMS texting capability and Pandora Internet Radio Interface (with compatible phones).

Стандартно: - i-mid екран, блутут хендсфри, СМС и Пандора радио (последното е американски стандарт)

 

o All Accord models will get ECO Assist, which provides visual feedback to the driver to promote and confirm more efficient driving styles.

Еко-асистент за пестене на гориво - стандартно

 

o With a new 2.4-liter direct-injected engine, the 4-cylinder Accord will produce more than 181 hp and 177 lb-ft of torque. It will have a new Continuously Variable Transmission (CVT) with a new "G-Design Shift" cooperative control system for excellent acceleration and responsive shifting.

Новия 2.4 ще дава повече от 181кс и 240Nm - максималната мощност е леко надолу, но въртящият момент е Доста повишен, почти до нивото на турбо двигател

 

o The V-6 Accord won't get direct injection, but the new 3.5-liter, 24-valve, SOHC, i-VTEC V-6 engine featuring Variable Cylinder Management (VCM), paired with a new 6-speed automatic transmission, is expected to receive a class-leading highway fuel economy rating from the EPA.

 

o The Plug-in Hybrid (P-HEV), which will be the first U.S. application of the Honda plug-in hybrid system, will have a 2-motor electric drive system paired with a 2.0-liter Atkinson cycle engine and an electric CVT (E-CVT).

Плъгин хибрида, ще е с нова система, 2 ел. мотора + 2.0л ДВГ по цикъл на Аткинсън (като в Приус) и електрическа(?!) CVT трансмисия

 

o The P-HEV will have an all-electric range of 10-15 miles with an all-electric top speed of 62 mph and will feature three different driving modes: all-electric, hybrid and direct-drive engine.

На ток ще има 20-25км пробег с макс скорост 100км/ч

 

o Recharging the P-HEV's lithium-ion battery will take less than 1.5 hours using a 240-volt outlet.

Презареждане - 1.5ч на 220В

 

o Accords for the U.S. market will be built at Honda Manufacturing of America's (HAM) Marysville Auto Plant (MAP).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:blink: та това е фейслифт на Американската версия, която е в момента .Лично за мен е стъпка назад от към дизайн.Абе направо........разочарован съм

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста е различен от 8-цата и доста по-елегантен.Виж под линка има нещо като форум, влез в частта Coupe - winner or looser.Там има двете поколения едно под друго и са си различни макар и не много.Обаче феновете гледам редовно пишат , че Хонда има странен вкус за снимки на новите си модели и не изглеждат по най-добрия възможен начин:)

Редактирано от prelude

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някаква идея защо не се виждат картинките!?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Страхотен дизайн. Задницата на купето най-накрая ми допада. Но купетата на Хонда наистина ме объркват - 270кс (V6) с предно предаване?! Без шпер (LSD), ами най-обикновен отворен деференциал?! Без вариант с ръчни скорости последните няколко години?!Не знам :)

Редактирано от Veseliq
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Volkswagen Golf R - битурбо, 290 к.с. и DSGhttp://fakti.bg/avto/45930-volkswagen-golf-r-biturbo-290-ks-i-dsgнаправо лошо ми стана, като прочетох.Ако Хонда не извади нещо много тягово в средния клас.... :ph34r:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам чувсто ,че хонда тръгнаха назад,незнам как може да се излагат толкова в последно време.

Редактирано от todorov365

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хонда наистина трябва да направят нещо по въпроса с вариантите в гамата си, технологиите и оборудването. Винаги са били консервативни - обикновено дават вариант по 2 транзмисии и 3 двигателя на модел, за което си има причини, но от гледна точка на потребителя е несериозно... Отказват да правят коли със задно предаване, което е ОК, ако предлагаха поне хубаво 4х4 на съответните мощни модели. Но те продължават да произвеждат лимузини с по 300кс и предно предаване, а ниския и среден клас е доста по-беден на опции на съответните немски и корейски коли.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

още много снимки + интериорhttp://www.insideline.com/honda/accord/2013/2013-honda-accord-first-look.html

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Седана прилича на Хюндай Соната, абе накрая да не стане като в добрия стар лаф "икономията е майка на мизерията"...верно се излагат биг тайм :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе не знам дали е крачка напред или назад може пък и някакъв танц да са си измислили тея малките Сойчировци. Те си знаят работата тях няма кво да ги мислим доказали са го.И така докато ги глеткам как си танцуват с такъв кеф бих се разплул в едно от тея лошо гледащи купенца. Дето са с V6 earth dreams tecnology i-vtec двигателчета под предния капак,че само си викам дано дано.......!!! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спесификации:http://www.vtec.net/articles/view-article?article_id=10915766-цилиндровия НЕ Е нов, стария J4-цилиндровия 2.4 прави 250Нм при 3900 об :o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С тоя Макферсън са се запътили в много грешна посока. Специално на Акорда не трябваше да го пипат, ще видим какво ще излезе от цялата тази... "лакомия" ли, "оптимизация", "мерзавщина", как да я нарека.Топ модел е със същия 3.5 мотор с 278 коня, нищо ново, нищо вълнуващо... Ясно е, че в смутни времена на криза, не трябва да се правят радикални промени, а леки еволюции и всичко да отива не към върховни тех. характеристики, а към оптимизиране на разход на гориво и т.н., но сравнени с конкуренцията издишат и то много. Дизайна е свеж като цяло, консервативен, типичен за американския акорд, задницата на седана прекалено много напомня на разни хюндаи, както и да е, като цяло е добре изглеждаща кола (не е като Сивик 9, там нещата са плачевни).Между другото, дори и новия 2.4 earth dreams си го водят отново К24-а серия, т.е. не е изцяло нова разработка, а доусъвършенствана (уж) версия на добре познатия К24.

Редактирано от ADH-Honda

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опса, 6-цилиндровия е НОВ EarthDream J35Y - с ВТЕК и 3/6 цилиндрови режими на работа (старите са ползвали 3/4/6 цилиндъра)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нива на шума в новия Акорд спрямо предишния и конкуренти

Wow this car is quiet :)

 

All stats from Inside Line:

 

2013 Accord EX:

Sound level @ idle (dB) 40.2

@ Full throttle (dB) 70.2

@ 70 mph cruise (dB) 62.0

 

2013 Accord V6 EX-L:

Sound level @ idle (dB) 39.1

@ Full throttle (dB) 74.4

@ 70 mph cruise (dB) 61.9

 

Last year's model for comparison:

 

2012 Accord V6 EX-L:

Sound level @ idle (dB) 47.4

@ Full throttle (dB) 75.7

@ 70 mph cruise (dB) 68.0

 

Also all-new for 2013:

 

2013 Nissan Altima 3.5 SL (V6 CVT)

Sound level @ idle (dB) 38.1

@ Full throttle (dB) 72.4

@ 70 mph cruise (dB) 60.6

 

Some competitors (and not-really-competitors)

 

2011 Sonata GLS Sedan

Sound level @ idle (dB) 42.8

@ Full throttle (dB) 72.9

@ 70 mph cruise (dB) 67.2

 

2012 Toyota Camry LE:

Db @ Idle: 39.5

Db @ Full Throttle: 71.3

Db @ 70 mph Cruise: 63.9

 

2012 BMW 328i Sedan

Sound level @ idle (dB) 41.6

@ Full throttle (dB) 73.9

@ 70 mph cruise (dB) 65.6

 

2012 Audi A6

Sound level @ idle (dB) 41.6

@ Full throttle (dB) 70.9

@ 70 mph cruise (dB) 63.4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Набили са му 100кила изолация и е станал като подводница.....дълго време плюеха Хонда за лошата шумоизолация, въпреки че точно това е тръпката на всички по-стари и истински модели на Хонда, при които чуваш и усещаш пътя......и рева на мотора......но ето че това е отговора, който ще запуши устите на всички незадоволени шумофоби....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...