Jump to content
Plamen_ni

Акумулатор ЦРВ

Recommended Posts

Трябва да сменя акукулатора на ЦРВ-то. Препоръчайте някой добър вариант и ампераж. Гледах го, малко по-нестандартен е.Предварително благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:) един приятел каза да е 65 ампера

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си взех на моята 44 Ач Варта и не съм имал никакви проблеми. И предишния беше за мотор направо :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А аз пък да ви кажа , че до сега не съм срещал друг освен 44 ампера с тези размери . Старият ми акумулатор "монбат " беше 44 , а сега съм с някакъв немски "Berga" пак на 44 ампера,въпреки , че и аз исках да намеря нещо малко по-силно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На това място освен оригиналния тънък друг не влиза, е влиза обикновен 44 ампера или 50 ама трябва да му се подложи от долу да се надигне малко и седи на криво. Абе не си е работа с обикновен, инак като марка може да заложиш на Берга, Варта, Бош s4 макар че на него не съм му фен, ФИАММ и .... друго не се сещам, Монбат и останалите подобни измислени марки забрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Братята японци са го изчислили с 44 амп Аз също в началото се учудих но ... Аз съм с Баннер Австрийски необслужваем и съм много доволен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На това място освен оригиналния тънък друг не влиза, е влиза обикновен 44 ампера или 50 ама трябва да му се подложи от долу да се надигне малко и седи на криво. Абе не си е работа с обикновен, инак като марка може да заложиш на Берга, Варта, Бош s4 макар че на него не съм му фен, ФИАММ и .... друго не се сещам, Монбат и останалите подобни измислени марки забрави.

Някаква цена ориентировъчно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси на всички за отговорите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси-немерси, ето още един отговор: http://www.berga-batterien.de/batteriesuche_type.phpСайта си има търсачка според автомобила и е точен. Не съм сигурен обаче дали по-голям нямаше да е по добре. Към 125 лв струваше моя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси-немерси, ето още един отговор: http://www.berga-bat...esuche_type.phpСайта си има търсачка според автомобила и е точен. Не съм сигурен обаче дали по-голям нямаше да е по добре. Към 125 лв струваше моя.

Силата на акумулатора е тясно свързана с особенностите на стартера и при всяка една марка автомобил е различно.Не си мислете че ако шатните по голям , това ще ви е от полза !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... защото стартерът на CRV-то е един мъничък, с редуктор, и не му трябва кой знае колко стартов ток :Dп.п. Аз съм с Exide Excell 45 Ah, 330 A стартов ток.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ексаида ми е фаворит като марка, но всички опити да намеря тесен в БГ удариха на камък, затов аи не го споменах в горе изброените. Като цени Берга около 120-130 зависи от къде ще го вземеш, да не забравяме че берга е производство на варта и са читава стока ниско бюджетни за цената си са супер. Варта блу динамик около 130-140 се намира, Бош с4 е към 140-150 (бош всъщност е варта блу динамик само заради името е по скъп, бош акумулатори не произвеждат, Варта им ги прави), Фиам от косера е към 154 лева не знаино защо е толкова скъп дори си се обслужва като нормалните аку. По спомен искра и мон бат са почти към 130-140 лева което ги обезмисля. AcDelco също е рамо до рамо с ексаид гаранция 3 год но цената е почти 170 лева. Туи то за баКтериите :)Ааа има и Делфи с къвто съм аз но не знам колко струва :)

Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

За да не отварям нова тема, ще пиша в тази. Препоръчайте марка и модел зимни гуми (M+S) за ЦРВ-то. Ще купувам нови. Искам да стават за по-тежки равнинни терени - черни пътища със сняг.

Редактирано от Plamen_ni

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Pirelli Scorpion STR или този гудрич но задължително след името да завършва на "TOUR" http://www.tirerack.com/tires/tires.jsp?tireModel=Long+Trail+T%2FA+Tour&tireMake=BFGoodrich другите без TOUR са доста по агресивни шумни и с ниски показатели. Гудрича е доста по евтин от пирелито но и двете си струват парите, но ако можеш пирели.

Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Pirelli Scorpion STR или този гудрич но задължително след името да завършва на "TOUR" http://www.tirerack....Make=BFGoodrich другите без TOUR са доста по агресивни шумни и с ниски показатели. Гудрича е доста по евтин от пирелито но и двете си струват парите, но ако можеш пирели.

 

Гледам, че доста джипки ги карат с Годрич. Мерси колега. Сега съм с Бридстоун всесезонни, но ще взема хубави зимни

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези които ти предложих са всесезонни, колкото и да те убеждават че няма такова понятие, но вече има и такива, специално пирелито на сняг и лед удря доста зимни гуми в земята. Ако ти се занимава ще ти пратя линк да четеш за него при реални тестове с измервателна техника и то от Българи правено :) Гудрича пък лично аз си го харесах като цена и качества, верваи ми доста чесове прекарах в четене на ревюта и отзиви на потребители :) И накрая взех Дженерал :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледах Goodyear ultra grip 500 размер 205/70/15, по-принцип съм фен на тази марка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На това място освен оригиналния тънък друг не влиза, е влиза обикновен 44 ампера или 50 ама трябва да му се подложи от долу да се надигне малко и седи на криво. Абе не си е работа с обикновен, инак като марка може да заложиш на Берга, Варта, Бош s4 макар че на него не съм му фен, ФИАММ и .... друго не се сещам, Монбат и останалите подобни измислени марки забрави.

Блу динамик ли е модела на Варта, подходящ за ЦРВ-то. А на Берга кой модел да търся Редактирано от Plamen_ni

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

БФ ГУДРИЧ Уинтър слалом - 120 км/ч при 5 см отъпкан сняг перфектен контрол

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...