Jump to content
vespas

ЦР-В - сваляне на кората на вратата

Recommended Posts

Здравейте колеги.Налага се да си сваля кората на шофьорската врата , но нещо не ми се отдава далаверата с щипките.Някой ако я е свалял или знае как , ще се радвам да сподели.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами с щипките като на всяка кола, след като си развивл всички болтчета по кората и си свалил дръжката за отваряне на вратата, почваш от долу на кората от долните щипки с една отверка пъхаш между кората и вратата и я избутваш на страни докуто стигне до някоя от щипките, подлагаш едно парцалче на отверката да не жулиш боята на вратата и с едната ръка леко напъваш кората а с другата ръка с отверката напъваш внимателно покраи щипката докат изщрака на умряло. След тва вече имаш повече поле на деиствие с всяка друга щипка. Откачаш първо долните както казах и след тва тея в задната част на вратата, тези които са от пред на вратата се откачат като повдигнеш кората на горе, там щипката си остава забучена в вратата само кората се изхлузва като с жлеб от щипката. Поне такъв спомен имах, то ще ти стане ясно като откачиш някоя :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Щом питаш за щипките, викам да изпреваря следващият ти въпрос :P

 

Е така се маха щипката от лоста на дръжката за отваряне

 

Публикувано изображение

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Благодаря и на двамата.Дръжката и лосчето са ми ясни.Принципът с щипките - също.Само че нещо не се справям.Със изщракването на'' умряло'' иначе се справих :P Само дето вместо да се откопчее тя ,се запука кората.И естествено заебах процедурата Има и нещо друго - имам чуството че самата кора е от две части ,като долната се сваля по някъв по-идиотски начин а под нея според мен има и още поне един два болта захващащи главната кора.Дали няма начин да фърля един поглед в някое ръководство.Не че не мога да отида на майстор , но предполагам и той също ще я гледа като индианец.Пък ако ще се чупи нещо предпочитам сам да съм си виновен,от колкото някой да ме гледа смутено и да ми вади от 100 кладенеца вода.Тонколоната , ръкохватката,и разни други ччаркалаци- всичко съм извадилЩе ви бъда благодарен ако продължите с идеите Бах маа му Джапанайска

Редактирано от vespas

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Чакай сега, Слави каза "всички болтчета", това включва освен 3-те винта на високоговорителя, още 3 до тях. Дръжката също има 3 винта.п.п. Онова триъгълното капаче, отвътре на огледалото може и да не го махаш. Кората се сваля на отворен прозорец, като вдигаш нагоре (след като си свалил всички винтове и щипки) задния й край, и я издърпваш назад. Внимавай как дърпаш, да не скъсаш кабелите зад кората.п.п.п. Нали говорим за 1-ва генерация CR-V.

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако колата е 1ва ген кората не е на 2 части Аз моята я свалях при вдигнат прозорец

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ако не си свалил кората още да ти разкажа аз как свалих вчера двете предни на црв 1-ва генерация 128 коня.1- Развих 3-те винтчета на дръжката2-Развих 3-те винтчета около говорителя3-Развих винтчето при дръжката за отваряне на вратата4-Откачих дръжката за отваряне на вратата5-Бръкнах от долната страна и с дърпане откачих щипките след това и останалите до горе.6-Хванах цялата кора от двете страни и с надигане нагоре я извадих от жлебовете при стъклото и от папулчето за заключване на врататаАми това е ако не съм успял да обясня точно питай. Цялата галимация трае не повече от 2 мин :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...