Jump to content
H22_turbo_Vtec

Всичко за civic 8 / Технически дискусии

Recommended Posts

И при мен е така. Изпробвано. Явно е нормално.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз го тествах, само оборотите 'шават', на фаровете не се отразява, но аз съм с ЛЕД, но пък от друга страна съм със слаб акумулатор, така че не мога да съм пример в случая. Трябва някой с мощен и сравнително нов акум. с обикновени крушки да каже как е.  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен е така (2.2, дизел, 2006 г). Оборотите НЕ мърдат.

Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. Един ден след като закупих Сивик 8-ма генерация 1.8(за съжаление от автокъща), в движение светнаха 3те лампи ABS, VSA и за налягането на гумите.

Изгасих двигателя, пак запалих и изчезнаха. Карам вече 2ри ден и лампите не са светкали.

 

От какво може да е това внезапно светване на 3те лампи?

IMG_20201010_173720.jpg

Редактирано от nikolay1443

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От "реалните километри" ако ме разбираш правилно.

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@nikolay1443, 1 ден т.е не си минал през сервиз. Предполагам, че поне масло ще смениш та кажи да ти пуснат една диагностика и да види майстора каква грешка е записала колата.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам почти същия проблем...само че при мен свети волана и въпросителна и волана става твърд забелязъл съм че става само сутринта.А днеска сутрин с 3 път изгасна.Грешката е не стига ток към ел.рейка вече 1година и половина карам така никой не може да ми каже какво е.Та въпроса ми е имали читав майстор в София

20200330_104926.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@777nitrogen Тук се коментира малко по този въпрос https://honda-tech.com/forums/honda-civic-2006-2015-79/check-system-3231752/ 

 

Абе колеги, много твърдо вози тоя сивик, покарах 2 месеца и вече започна доста да ме дразни, при по-голяма неравност направо имам чувството че амортисьора ще продъни купето..

Модела е 1.8i Type S 2009. Има ли някаква разлика в окачването с обикновените сивици? В момента съм със 17-ки джанти, ако мина на 16 с малко по-високи гуми ще се усети ли разлика?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ще усетиш осезаема разлика. Аз лично го направих с 16 цолови джанти със зимни гуми. Разлика огромна. Особенно с меките зимни.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я виж дали можеш да откриеш стикер на амовете да се види модела, тъй като и на мен ми е любопитно дали тайповете имат различни амове. 

Иначе гумата играе голяма роля, тя все пак обира част от неравностите, но не очаквай кой знае каква разлика от един цол надолу, ще има, няма да е уау, този сивик вози твърдо и иска хубави пътища. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Усети се доста добра разлика при 16ките с гуми на 55 височина(113мм срещу 102мм на 17ките). Малките неравности вече въобще не се усещат.

@Rakeem задните амове са Sasch, а предните KYB(не съм сигурен дали са заводските, но може би ще потърся по-меки)

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята ми изглежда прекалено ниска като я сравня с някой друг подобен сивик.. Може ли пружините понеже са стари да се омекнали или нещо подобно?.. Или да не са оригиналните, което би било още по тъпо. Чудя се. И ако ги сменя с нови, дали би станала още по твърда возията? Извинявам се ако говоря глупости :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 13 часа, NesTea написа:

@Rakeem задните амове са Sasch, а предните KYB(не съм сигурен дали са заводските, но може би ще потърся по-меки)

Няма как да излиза от завода с различни марки амове, така че по-вероятно е предните да са сменяни, тъй като принципно са със Закс. 

Аз си мисля, че Каябата са по-меки от автърмаркета на Закс, но не знам оем-а на Закс дали не е различен, примерно да е сингъл тюб. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само още един въпрос да питам- как да разбера дали ксенона ми е заводски, защото е само на късите, дългите са ми с нормални крушки, гледам че на капачките има лепенки Warning High Voltage 25000 volts(нещо такова беше). Възможно ли е това да е заводски, защото свети доста синьо и мен лично ме дразни малко.

колата е сивик 2009 type S 1.8

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш измиване на фаровете (едни капачки под самите фарове, които излизат с дюзите и пръска), значи имаш ксенон. Какви са крушките и дали са оригинални - божа работа, но за 11 години си мисля, че не са първите :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как да си регулирам пръскалките на предното стъкло без да прецакам нещо? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С топлийка или игла.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да мръдна пръскането наляво, стига да може. Къде какво да ръчкам? От долното пръсна, а горното не знам за какво е.

20210120_100706.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не може да се мърдат по хоризонтала, тъй като съм свялал пластмасата, когато сменях амовете, обърнах внимание, движат се само нагоре-надолу. 

Горната хоризонтална цепка е за настройката, пъхаш нещо тънко и плоско като отвертка или нож и ги насочваш. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За корекция ляво/дясно евентуално, чрез корпуса на самата пръскалка.. ето как е от долната ѝ странаf07dd6aeabde9bf64b737091bf3d02e2.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, от два дни имам главоблъсканици с хонда Сивик 8 1.4 стъклото на шофьора, като го сваля и после вдигам се затваря и веднага слиза  около 10 см, това го прави постоянно след много опити успях да го вдигна до горе и не смея да го свалям повече, нормално ли е това , или има начин да го изключа.Благодаря ,ако някой знае нещо помогнете.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, 

исках да се обърна към вас със следния проблем:

При запалване на мотора се появява индикацията за грешка в EPS системата. Когато потегля  и оборотите стигнат до към 1.8к - 2к системата се активира и заработва нормално, валанът си става лек и така до следващото палене на колата. 

Погледнах в упътването, а там казват само, че ако проблемът не изчезне след потегляне да се закара на оторизиран сервиз. 

Много ще съм благодарен ако ме насочите към човек, който се занимава с такива електрически рейки в Пловдив или пък възможно решение на проблема. 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акомулаторът читав ли е?!

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 25.06.2021 г. at 16:23, Krasi-mir написа:

Акомулаторът читав ли е?!

Все още е в гаранция. Интересното е че проблема започна да се появява в летния сезон и след ремонт на предницата, носачи, биалети, амортисьори и прочие. Това ме навежда на мисълта, че или има сензори, следящи полужението на ходовата част, които имат нужда от настройка, или има проблем с връзката на моторчето (замърсяване, разхлабване на връзките, амортизация) или последното е самия EPS модул да прави проблеми. 

Поръчах си един EPS модул, 2-ра ръка, ако се наложи да бъде сменен и ще търся някой из Пловдив , който да може да се оправи с проблема. 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@dess.sokolov, тази кола е като кошница в окачването, какви сензори :D Върви на читав сервиз да ти направят една диагностика.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ако е подобно като на Джаз, трябва да има само един сензор - за положението на волана. Има вероятност, когато са ти правили предницата да е мръднал волана, дори и незабележимо. Сензорът трябва да е горе при волана, EPS модула е отделен и е на друго място. Не казвам, че това е проблема, само предположения.

Попитах за акумулатора, защото ако му е паднало напрежението, стояла колата доста време, или недостатъчно зареждане при каране само на къси разстояния, може затова да сработва системата по-късно.

 

п.п. Оторозираният сервиз е просто някой, който разбира от EPS. Да знае, как да провери волана и сензора и да ги центрова. Предполагам.

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви приятели. Ще пиша когато има напредък по темата. Хубав ден на всички.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добър ден колегi! Пиша тук за съвет от вас! Съпръгата ми вече пет години кара Honda ciciv 8gen и е много доволна, като изключим дребни забезежки естествено! Вчера изведнъж обаче таблоти на автомобила спя да свети и никакви прибори на него не работят! Иначе колата пали и върви просто без показания на таблото! Пишати за съвет ако сте се сблъсквали с този проблем и имате набюдение какво да направя или към какъв специалист да се насоча? Благодаря ви предварително и хубав ден!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някои имал ли е проблеми със задния мост/тампоните му? Не се намират в сайтовете за части..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намират се.

Аз смених моите с MEYLE ORIGINAL, True to OE - номер 31-14 710 0001: КЛИК

Не съм имал проблем при смяната. По размер отговарят на оригиналните на Хонда, с които беше колата.

За момента съм доволен от представянето им.

Да уточня само - при мен става въпрос за Civic 8, 2006, 1.8 бензин. Но, за дизела 2.2 са същите.

Редактирано от emod
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря, точно за този бензин питах. В сайта обаче ги няма, но добре щом и от дизел стават. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, да попитам  имали на фаровете  вентилационни отвори ,че единият прави конденз. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@kocevv, някъде е отлепен вероятно. Няма да се оправи с вентилации, рециклиране или нов. Ако не е ксенон е евтин, ако е тогава са скъпи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте :)

Да попитам някой кара ли 8-ца с AMT скоростна кутия?

Мойта скоростна кутия, понякога (Много рядко. На месед-два веднъж) при смяна от 3-та на 2-ра и или от 2-ра на 1-ва, като намалявам бавно преди светофар, го прави доста рязко. Все едно съм отпуснал съединителя мног рязко и изведнъж зацепва. Съответно, това е съпроводено с "подскачане" на колата. Същто така, за 2 години два пъти при включване на задна го направи все едно не е натислана съединителя.

Преди година в Бултрако ми рециклираха робота, няколко месеца след това сменихме и съединител. 

Периодично ходя при тях (няколко пъти ми обучаваха кутията) и грешки в скоростната кутия няма. Казаха, че е възможно проблемът да е в помпата, която е в самия робот, но това не се поправяло.

 

Има ли някой, който да се е борил и победил този проблем ?

Редактирано от Dakata

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Аз имам един странен въпрос: 

Искам да си закупя бяла грес за пантите, обаче всички са бели греси теп безцветни.

Не знам дали успявам да се изразя правилно, искам да стои бяло на пантата и за това моля, да ми препоръчате такава грес. 

С такава ми намазаха преди време пантите и тези на гаражната врата и не събира ни прах ни мръсотия. Миналия месец ги изчистих и нанесох бяла грес, но тя първо че е безцветна, а днес гледам и че полепва и мърсутия по нея.

Та тая грес не можа да разбера каква се води, предполагам с четка се нанася не е спрей.

 

Както и да е, ако нямой се сеща моля да пише. 

 

 

 

 

Редактирано от hmfen

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 25.03.2022 г. at 14:23, Dakata написа:

Здравейте :)

Да попитам някой кара ли 8-ца с AMT скоростна кутия?

Мойта скоростна кутия, понякога (Много рядко. На месед-два веднъж) при смяна от 3-та на 2-ра и или от 2-ра на 1-ва, като намалявам бавно преди светофар, го прави доста рязко. Все едно съм отпуснал съединителя мног рязко и изведнъж зацепва. Съответно, това е съпроводено с "подскачане" на колата. Същто така, за 2 години два пъти при включване на задна го направи все едно не е натислана съединителя.

Преди година в Бултрако ми рециклираха робота, няколко месеца след това сменихме и съединител. 

Периодично ходя при тях (няколко пъти ми обучаваха кутията) и грешки в скоростната кутия няма. Казаха, че е възможно проблемът да е в помпата, която е в самия робот, но това не се поправяло.

 

Има ли някой, който да се е борил и победил този проблем ?

Това е проблем със съединителя, по някаква причина не отделя, тоест помпата не натиска докрай.

Причината може да е износена помпа, поради много километри или несменяне на течността. Тук има решение, братушките са пуснали тяхна помпа, тоест ремонтира се: https://cmc-robot.ru/worldwide-old  https://www.ymagicmop.top/index.php?main_page=product_info&products_id=704013

Другият вариант са износени четки на мотора, който натиска помпата, но това е по-малко вероятно в твоя случай: https://autorepairkits.net/honda-civic-5d-i-shift-repair-kit

Третият вариант е не добра калибрация между модула за скоростите и съединителя, тоест липсва синхрон, което води до това, което описваш.

Четвъртият вариант е своенравността на тази кутия и по-лошото й поведение при определени условия, примерно когато е студено или е престояла по-дълго, но ако тези магарии ти ги прави след продължително каране, тоест напълно загрята система, то това отпада.  

Предполагам, че са ти сменили спирачната течност на съединителя след ремонта, но можеш да направиш още една смяна, като прекараш повече течност през системата, за да прочисти хубаво, тъй като има голяма вероятност дълго време да не е сменяна. 

Редактирано от Rakeem
  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много благодаря за изчерпателния отговор! Мисля да се пробвам със смяна на помпата. Тя дали може да се смени без да се маха робота ?

Редактирано от kvd74
Не цитирайте предходно мнение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не не може, актуаторът се сваля, след това най-вероятно ще изиска обучение, което означава, че сам надали би се справил.

Моят съвет е най-добре не прибягвай до този ремонт, все още. 

Тези проблеми са спорадични, не са кой знае какво и по-нищо не може да се отсъди, че се дължат на износена помпа.

Признак би било, ако при включена скорост и натисната спирачка се опитва да тръгне.

Ако искаш да направиш сам нещо, то можеш да смениш спирачната течност на съединителя. 

https://www.youtube.com/watch?v=YAx2uzQLETo&t=85s&ab_channel=DenisKrasov

В това видео е обяснено как се прави. 

Или най-добре отиди в Хонда и поискай смяна.

Тези роботи са чувствителни откъм спирачна течност и трябва да се сменя редовно, най-добре всяка година, след зимния сезон. 

 

 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги от известно време  се чува  едно пукане (скърцане на  метал) в дясно отпред. Чува се  при потегляне и при маневри също и при спиране ,2.2дизел  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...