Jump to content
H22_turbo_Vtec

Всичко за civic 8 / Технически дискусии

Recommended Posts

Колеги тези щипки стават ли за корите на вратите https://www.avto.bim.bg/Krepeji-za-vratite-10br-za-HONDA-CIVIC-VIII-FN-FK-Hatchback-ot-2005-do-2011_p66937m1111.html

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да видиш кои точно са, че като гледам са 3 размера - 8, 8.5 и 9мм.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!

Имам следния проблем. Отпред отдясно чувам почукване от окачването при движение. Сменени са на носачите всички лагери, втулки, тампони и т.н. Рейката е стегната и от сервиза ми казаха, че е от амортисьора. Възможно ли е да е от амортисьора или е нещо друго?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, с какви части си правил ремонта? Какви лагери по окачването, че освен на главините ( които нямат пряко участие в тропането ), имаш и тези за макферсъна а те ако не са оригинални, обикновенно са проблемни? Да, възможно да е и от амортисьора. Ако са ти казали, че е от амортисьорите, защо не ги смениш? Все пак, погледнахте ли биалетките, тампоните на стаб.щангата? Макферсън окачването може да вози твърдо но е сравнително лесно за откриване на проблем и е адски здраво. 

Редактирано от Mkilla

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тампоните на макферсона сменяни ли са, тези които държат амортесьора за купето? Иначе пробвай да натиснеш няколко пъти предно дясно, за да видиш как връща амортесьора, да не би да е изпуснал ребаунда, аз за друга причина за чукане от самия амортесьор не се сещам.

ПС: Като си купих моята Хонда и човека с репатрака дето ми я кара до кат ми каза следното: Ако ти се разбие нещо по окачването сменяш само това, което ти се е разбило, другата страна не я пипаш и слагаш задължително оригинално! 

Редактирано от Rakeem

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Rakeem, не всичко е нужно да е оригинално. Амортисьорите са Закс, които без лепенката на Хонда са доста по-евтини. Тази хонда не е като US модела и тук част от частите по окачването са на европейски производители което лично за мен е плюс.

P.S.
Made in Spain
ss.thumb.jpg.601d1e34fa9bff0f420d1625468bbb56.jpg

Редактирано от Mkilla

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aз само споделям това, което ме посъветваха, а и ми прави впечатление, че много хора се оплакват от неоригинални елементи, които са сменяли по окачването, което ме кара да си мисля, че пича е бил прав. Иначе конкретно за амортесьорите съм съгласен с теб. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И биалетките също са сменени. По амортисьорите нищо не е правено. Те не са оригиналните - видимо предния собственик ги е сменял. Явно на там отиват нещата - да сменя амортисьорите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! Имам следния проблем - след консултация с двама майстори, се оказва, че най-вероятно имам спукан изпускателен колектор. Колата е 2.2 дизел. Признаците са миризма на нафта от вентилацията при студен двигател и опушен блок от задната страна. Също така, когато колата влезе в регенерация на DPF (поне си мисля, че за това се касае) почва да пуши леко бял дим откъм двигателя - някъде отзад между него и купето. Молбата ми е, ако някой скоро е сменял колектор, да ме насочи откъде го е купил - България, Англия, чугунен ли, стоманен ли, каква марка. Предполагам, че ще се насоча към неоригинален, защото от Бултрако ми обявиха твърде сериозна цена. Също така има ли някакви особености при смяната и демонтажа и обратния монтаж на турбото? 😟

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, от няколко дни се опитвам да разбера Сивик от тази генерация какви видове автоматични кутии има, и най-вече дали има такива коли с класически автоматик - не полуавтоматик, не дебилен CVT, а класически, прост и здрав автоматик с хидротрансформатор?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, от както закупих колата сензора за външна температура не работи. обикновено показва - 40°, понякога цифрата се променя, а понякога нищо не показва. Къде мога да намеря схема къде точно се намира този сензор, за да го проследя за слаба връзка? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отпред зад бронята се намира колега някъде под маската ако не греша.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте приятели!

Имам Сивик 8 генерация от скоро, но ми се появи проблем с левия фар. Не свети късата светлина при положение че крушката е здрава (Н1)

Какъв съвет бихте ми дали?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Н1 е за дългите светлини, късите са с Н7.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колеги! След смяна на преден ляв лагер ми светнаха лампите на ABS И VSA. При диагностика съответно показва грешка с връзката, а двете системи не работят. майстора каза че трябва да се смени сензора на ABS. Да го послушам ли? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че някъде беше писано и коментирано, но не мога да го намеря... При натискане на съединителя, но не всеки път, се чува едно пукане. Няма значение дали ще го натисна рязко или по-плавно. При някой има ли го и нещо може ли да се направи, за да не пука?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги ! Някой да ми каже какъв е този маркуч и за какво е ? 

Чудя се дали е картерната вентилация !!!

B6CDEFD8-08A0-4E7E-9AFF-5F2B5C0FF703.jpeg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това вече със сигурност е моя двигател. За какво служи маркучът ограден в червено ? 

3D4E2A9F-F551-404B-8F89-F0456E90E48A.jpeg
А този ограден в зелено ?

F5F8091E-06DA-4D52-9431-AD0FD0FE16B4.jpeg

Редактирано от PODLECii13
Допълване на темата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги ......... 4-ти ден никой не е писал да помогне ?

Коронавирусът да не е ударил и форума ? Или телефони и лаптопи са под карантина !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги, 

 

Много рядко, но от време на време виждам 8-ца, чийто трети стоп не е с една лампа в средата, която наляво и надясно отслабва светлината, а с 10 или 12 ясно разграничими отделни светлини (като кръгчета са), LED или обикновени - не знам. Въпросът ми е от какво зависи какъв модел е стопът? Година на производство, двигател, оборудване на купето (екстри)? 

Редактирано от ogi28b

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
На 31.03.2020 г. at 8:37, PODLECii13 написа:

Това вече със сигурност е моя двигател. За какво служи маркучът ограден в червено ? 

3D4E2A9F-F551-404B-8F89-F0456E90E48A.jpeg
А този ограден в зелено ?

F5F8091E-06DA-4D52-9431-AD0FD0FE16B4.jpeg

Здравей, колега. Аз съм от скоро тука и наистина малко не е активен форумът сякаш. За това, което питаш - не съм с този двигател, но порових малко и мисля, че маркучът, ограден в червено е точно за картерната вентилация. А другото в зеленото, е мястото, от което се взема вакуум за сервото на спирачките. Аз пък се интересувам от друго, да но някой ми отговори. С двигател N22A2 съм, почетох малко за чистене на ЕГР-а. Интересувам се при тази операция само самият клапан (това, което е до клечката за маслото) ли се чисти или трябва да се откачи и тръбата откъм цилиндровата глава? Т.е. тръба 5 от схемата трябва ли да се откача и да се чисти или само самия клапан? EGR-VALVE-DIESEL-Honda-Cars-CIVIC-2011-22GT-6-speed-manual-E__3430.thumb.jpg.ff4048fb23f0801948284e2e52e36064.jpg

Редактирано от Dimicha

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не само тръбата, а и всмукателния колектор се чисти. При мен на акорда, двг. N22A1, най - голямата гняс беше именно в тръбата и колектора.  В раздела за акорд е писано, има и снимки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
преди 39 минути, goga написа:

Не само тръбата, а и всмукателния колектор се чисти. При мен на акорда, двг. N22A1, най - голямата гняс беше именно в тръбата и колектора.  В раздела за акорд е писано, има и снимки.

Благодаря за бързия отговор, колега! Значи работата се очертава по-дебела, отколкото очаквах.

 

А изолирането на ЕГР-а препоръчва ли се за тези двигатели? Питам чисто от гл. т. на двигателя. За екологията ясно, че не е добре

 

Редактирано от Dimicha

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изолира се да - механично и софтуерно след това. Аз не съм го изолирал, че и така достатъчно тровим атмосферата.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно, благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, здравейте! Днеска реших да настъпя повече колата и ми светна лампата за DPF (поне мисля, че е това)IMG_20200507_122601.thumb.jpg.2b53af0ce128de13eecdd706849d9d90.jpg. Сега без намеса от диагностик няма да мина, нали? Също така - мога ли да карам колата така и нещо, за което да внимавам? Да не вдигам обороти или нещо? Предполагам, че не е чак за репатрак и ще мога да я придвижа до майстора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой имали идея ,защо няма ток към бензиновата помпа ,подмених я ,но все още не пали?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато нещо не работи първо се проверява бушона, ако е здрав се мери с мултицет буксата, ако има ток, проблемът е в 'нещото', ако няма ток става сложно.  

И като сме на тема токово, вчера си заредих акумулатора и днес I-shift-a цял ден се държи безупречно, като че ли и работата на двигателя на празни обороти се подобри. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 10.05.2020 г. at 13:22, To4e89 написа:

Някой имали идея ,защо няма ток към бензиновата помпа ,подмених я ,но все още не пали?

Да не си бутнал "краш-бутона"? Ако си чистил вътре с прахосмукачка, долу,  под таблото, или си бърникал нещо там...?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, с какъв цвят ви свети бутона VSA на таблото?

Тъй като лампата на моята беше изгоряла, мисля че я взех така, и наскоро я смених, както и всички остнали за всеки случай, но се оказа, че свети в бяло, а не в зеленикаво като останалите.

Крушката имаше синя шапчица, която прехвърлих на новата. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, понякога ми се случва както си работи радиото и изведнъж ми излиза иконка с телефонче и радиото спира и нито един от бутоните не реагира по никакъв начин. Това трае между 20 минути и 1 час и след това иконката изчезва и радиото тръгва. Някой знае ли на какво се дължи и как може да се отстрани този "проблем"? 

20200618_025642.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, някой успявал ли е да намери заместител на заден тампон на двигател - 50890SMJE02, Сивик 2007, 2.2

 

В Бултрако ми дават срок за доставка - средата на септември. В магазините, в които съм проверявал поръчват и след няколко дни доставчиците казват, че не могат да доставят. Та се чудех дали от някоя друга азиатска марка тампон би станал ако се избие този.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@CivFan, има много сивици 2-ра ръка. Обади се на 2-3 места и си купи един.

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От няколко дни ми прави впечатление, че цъкайки копчетата на процорците (когато са затворени и искам да проверя дали са изцяло затворени) фаровете за секунда примигват. Не спират изцяло да святят, а се намаляват и после се връщат към нормалното. Същото се получава и когато на място въртя волана на ляво и на дясно. То може да е от доста време, но го забелязах преди няколко дни вечерта на тъмно. Нормално ли е? Акумулаторът ли е проблем? Някъде нещо по тоците ли се случва?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мърдат ли оборотите? Да не би акумулатора да е слаб или алтернатора да не зарежда достатъчно. Трябва да се измерят. 

Редактирано от Rakeem

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен това е нормално и се дължи на факта, че управлението на алтернатора не може да обира много кратки пикове на консумация. Фаровете са един от най-големите консуматори и когато са включени всеки друг по-сериозно консуматор (напр. електромотора на кормилната рейка) го натоварва моментно до такава степен, че токът към фаровете спада за части от секундата, докато електрониката на алтернатора не се задейства.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Одеве минах през едни авто жичкаджии, замериха и казаха, че всичко било нормално. Нямаха товарна вилка за акумулатора и тези дни ще мина някъде да го пробват. Оборотите мърдат. На клипчето цъкам копчето за прозорците.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си представях нещо по-сериозно. Според мен както е казал и колегата @rusen4e, абсолютно нормално нещо. Ако се сетя, ще го тествам и при мен и ще пиша тук както е положението.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...