Jump to content
H22_turbo_Vtec

Всичко за civic 8 / Технически дискусии

Recommended Posts

Документи за извършеното по ремонта, имате ли?

Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И в края на краищата какво се случва ?Вината си е твоя.За какъв ти е този ДПФ на този Сивик?Щом ти е направил проблем махаш и мапваш,всичко друго са Много пари за стара кола

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не искам да защитавам официалните сервизи, но обслужването в такъв (с оригинални консумативи) не е кой знае колко по-скъпо от обслужване при бай киро пак с оригинални консумативи, но закупени от Англия уж за по евтино. Единствено трудът е малко по-скъп при тях.

 

Редактирано от thelastbonbona

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 13.09.2019 г. at 22:33, Ana_Grey написа:

 


Решено беше да махаме веднага и да сменяме масло, което там естествено не струва колкото при някой тюнер в Шумен (мерси за съвета). Нормално е да заложа повече пари на хората с най-много опит в града, говорихме за цизцяло ново обучаване на всички системи на колата, което гарантира безупречната им работа занапред.

 

Този "някой тюнер"  не е просто тюнер, а има голям сервиз и прави хонди и не само, много преди повечето от монтьорите в Бултрако. Естествено има и дино стенд и тунингова и мапва. Лошото е, че е много трудно да се вредиш и вече отдавна не влиза и не пише във форума.

Не си писала и в кой официален сервиз я правиха, щото по морето вече няма официални сервизи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 14.09.2019 г. at 8:55, Rakeem написа:

Общо взето затвърждаваш правилото, че кола се обслужва в официален сервиз, докато е под гаранция, след това бягаш далеч. 

Тия въобще провериха ли какво означава този символ, аз проверих какво пише в книжката, ако и те го бяха направили нямаше да и правят принудителна регенерация, особено след като вече е правен неуспешен опит, за който предполагам си им казал, защото след появата на този символ единствените варианти са, сваляне на дпф-а и механично почистване, отстраняване или замяна с нов. Имаш пълното право да се върнеш и да направиш рекламация за извършената услуга, ако трябва вдигни скандал и искай да говориш с управителя, заплаши ги и с КЗП, платила си си, за да ти махнат дпф-а и да ти настроят колата, те на са ти настроили колата правилно и сега ти харчи двойно.  

DPF-a взели ли си го?

съмнява ме да го е взела,тя си мрази вече возилото....пишман майстори много,читавите са малко.Можеше и с добавка да мине

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление Бенджаминчо ме разбира правилно. Тотално я разлюбих тази кола, не мога да повярвам, че от нищо стана нещо, че и скъпо, че и безмислено и неуспешно. Всеки вика - не слушай другите, слушай мен, иди тука, иди там, що отиде там, трябваше да идеш там, що направи това, що не направи онова. Че и тук прочетох, че сама съм си била виновна? Не разбрах за какво съм си виновна? 

Скъпи майстори, евтини майстори, пишман майстои - едно се оправи, друго се повреди. Не съм жалила средства, скала съм да направя най-доброто. Просто вече нямам доверие на никого, включително и на марката, на сервиза Хонда, на познати, на непознати, разбирачи и лаици. Под чертата имам една кола, която само ми бърка в джоба и изписаното 11 градско ми бърка всеки ден в очите.

По принцип изобщо не е работа на едно момиче да разбира толкова и да се интересува и чете толкова - при положение че е успяло да си изкара парите за колата и за майсторите - би трябвало да не е проблем да върви таз кола безпроблемно, нали? Явно много искам!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано да сте разбрали къде е вашата грешка при покупка на автомобил втора употреба (без гаранция) Аз смятам, че ви е грабнал окото на външен вид без да се интересувате за онова под капака. Смятам че ако бяхте попитали тук няколко месеца преди покупката днес нямаше да карате този дизел, който аз не бих взел и да ми го подаряват. 

Редактирано от vespa

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, Ana_Grey написа:

За съжаление Бенджаминчо ме разбира правилно. Тотално я разлюбих тази кола, не мога да повярвам, че от нищо стана нещо, че и скъпо, че и безмислено и неуспешно. Всеки вика - не слушай другите, слушай мен, иди тука, иди там, що отиде там, трябваше да идеш там, що направи това, що не направи онова. Че и тук прочетох, че сама съм си била виновна? Не разбрах за какво съм си виновна? 

Скъпи майстори, евтини майстори, пишман майстои - едно се оправи, друго се повреди. Не съм жалила средства, скала съм да направя най-доброто. Просто вече нямам доверие на никого, включително и на марката, на сервиза Хонда, на познати, на непознати, разбирачи и лаици. Под чертата имам една кола, която само ми бърка в джоба и изписаното 11 градско ми бърка всеки ден в очите.

По принцип изобщо не е работа на едно момиче да разбира толкова и да се интересува и чете толкова - при положение че е успяло да си изкара парите за колата и за майсторите - би трябвало да не е проблем да върви таз кола безпроблемно, нали? Явно много искам!

донякъде си права до някъде грешиш:

1.Не си се информирала достатъчно 

2.Между тези съвети които са ти били дадени все е имало някой който да е прав или от части прав,но въпреки скочи в ямата на Апостолчо.Лоша преценка

(той,Павлина и компания за нищо не стават по мое мнение,не ги познавам това е впечатление,а ти щом си работила там,би трябвало да ги познваш добре),няма значение заминала работа,дано си оправиш проблемите

3.Ако и беше сложила добавка можеше и да помогне ама сега като незнаеш ДПФ има ли след Апостолов или няма нещата губят всякакъв контрол

4.Не е важно дали жалиш средства или не,а дали са ползотворни.Също да кажа има всякакви майстори,понякога се оказва че евтините въшат повече работа.Някой ден по друго време ще разбереш някои неща

5.Когато искаш нещо се бори докрай (във връзка със човека който беше предложен,иди най-добре на място те си знаят работата,само не отлагай)

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 11 минути, vespa написа:

Дано да сте разбрали къде е вашата грешка при покупка на автомобил втора употреба (без гаранция) Аз смятам, че ви е грабнал окото на външен вид без да се интересувате за онова под капака. Смятам че ако бяхте попитали тук няколко месеца преди покупката днес нямаше да карате този дизел, който аз не бих взел и да ми го подаряват. 

на колата нищо и няма просто както на всяка кола ДПФ-а не става при положение,че още докато са в гаранция си заминават ДПФ-ите на по 100к

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е, че в България са много малко хората, който разбират от тези двигатели. Питай колегата Тино как остана без коса преди 12,13 години с почти нов Акорд със същия двигател. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 2 минути, vespa написа:

Проблема е, че в България са много малко хората, който разбират от тези двигатели. Питай колегата Тино как остана без коса преди 12,13 години с почти нов Акорд със същия двигател. 

и много не трябва да се разбира,работата е,че самоуки много ама и много опитни зайчета има дето след тов страдат,там където е ходила знаеш ли какво ми бяха казали,беше ми заминало релето и отивм за реле.Вика ми някакъв там само с ОЕМ за да не скапеш електрониката че става лошо,изби ме на вътрешен смях и си заминах 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едва ли, няма решение на проблема. Да, моята няма ДПФ (2006), но все пак, това са вече стари коли, над 10 г. Не са някакви току -що излезли двигатели. Подходящ човек, според мен, ще свърши необходимото и пак ще си заобича колата :). Нека хора, които познават майстори/сервизи, в нейният, или близо до нея град го напишат. Не видях(може и да съм пропуснал) конкретна препоръка, за това, а лично аз, от коли разбирам сигурно по малко и от нея.

Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 9 часа, Ana_Grey написа:

За съжаление Бенджаминчо ме разбира правилно. Тотално я разлюбих тази кола, не мога да повярвам, че от нищо стана нещо, че и скъпо, че и безмислено и неуспешно. Всеки вика - не слушай другите, слушай мен, иди тука, иди там, що отиде там, трябваше да идеш там, що направи това, що не направи онова. Че и тук прочетох, че сама съм си била виновна? Не разбрах за какво съм си виновна? 

Скъпи майстори, евтини майстори, пишман майстои - едно се оправи, друго се повреди. Не съм жалила средства, скала съм да направя най-доброто. Просто вече нямам доверие на никого, включително и на марката, на сервиза Хонда, на познати, на непознати, разбирачи и лаици. Под чертата имам една кола, която само ми бърка в джоба и изписаното 11 градско ми бърка всеки ден в очите.

По принцип изобщо не е работа на едно момиче да разбира толкова и да се интересува и чете толкова - при положение че е успяло да си изкара парите за колата и за майсторите - би трябвало да не е проблем да върви таз кола безпроблемно, нали? Явно много искам!

Всичко ти е наред с колата, просто има нужда от правилната компютърна настройка! Кажи взе ли си ДПФ-а, който ти махнаха и ходи ли отново при тях заради проблема. Сега целта е да се оправиш без да наливаш допълнители средства, ако може да стане при тях добре, ако не колегите по-горе са ти казали къде ще си решиш проблема, но ще трябва да извадиш още едни 300-400лв., ако ДПФ-а е при теб предполагам, че ще те направите бартер с малко доплащане от твоя страна и ще ти програмират компютъра правилно. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е че незнае какво има и какво няма,проблем е и да се върне в змиярника защото ще я оскубят още с толкова да едно няма нищо

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 6 часа, Legal написа:

Едва ли, няма решение на проблема. Да, моята няма ДПФ (2006), но все пак, това са вече стари коли, над 10 г. Не са някакви току -що излезли двигатели. Подходящ човек, според мен, ще свърши необходимото и пак ще си заобича колата :). Нека хора, които познават майстори/сервизи, в нейният, или близо до нея град го напишат. Не видях(може и да съм пропуснал) конкретна препоръка, за това, а лично аз, от коли разбирам сигурно по малко и от нея.

Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk
 

Предложен е ама неще да иде да я погледнат,не да я ремонтират

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Видях след това, че са предложени варианти.

Остана открит въпросът-има ли документи за извършените по ремонта действия?

 

п.п. защо трябса да се мапва колата? Да се засили или с друга цел?

 

Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk

 

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На документа пише "смяна на масло, масло и сваляне на дпф. Според приемника, дпф е още вътре. Нищо не ми е ясно. Подпис и печат - нямам. 

 

Трябва настройка на газоразпределянето (според много познати), за да се отстрани проблемът с големия разход - това е. За целта ми трябват въпросните таблици. Останалите неща ми изглеждат наред. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Касов бон, има ли? Питам, защото технически съвет не мога да дам, но ако мога с друг съвет да намалим финансовите щети-ще помогна.


Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменяй,ECU-то, то стана този бара онзи бара.ДПФ беше сега газоразпределение после нещо друго.Намери 1стойностен и да я излекуваш тая кола

Редактирано от benjamin4o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 9 часа, Ana_Grey написа:

На документа пише "смяна на масло, масло и сваляне на дпф. Според приемника, дпф е още вътре. Нищо не ми е ясно. Подпис и печат - нямам. 

 

Трябва настройка на газоразпределянето (според много познати), за да се отстрани проблемът с големия разход - това е. За целта ми трябват въпросните таблици. Останалите неща ми изглеждат наред. 

Доколкото за таблиците,незнам какво имаш предвид с тия таблици но ме съмнявя че дори някой ги знае,накрая

 

На 22.09.2019 г. at 0:50, vespa написа:

Проблема е, че в България са много малко хората, който разбират от тези двигатели. Питай колегата Тино как остана без коса преди 12,13 години с почти нов Акорд със същия двигател. 

Ще се окаже май прав.Vespa гаранция,че и в чужбина не разбират от I-cdti.Като видят,че се разваля знаеш накъде ги пращат...

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На ‎27‎.‎8‎.‎2019‎ г. at 18:25, Ana_Grey написа:

Четох сега из немските форуми - ум да ти зайде, само пари на вятъра са давали и никакво трайно решение.

Из немските форуми е написано трайното решение на този проблем. Лошото е,

Honda HDS_1.jpg

Honda HDS_2.jpg

Редактирано от DTEC

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Из немските форуми е написано трайното решение на този проблем. Лошото е, че българските гаражни "майстори" не знаят какво трябва да се направи...

 

П.П.: Пиша този пост за четвърти път... Форума се държи отвратително

 

Обикновено е записана грешка P109A ((Ölverdünnung / Oil dilution). Това може да се види само при 2.2 i-cdti, които са с обновен софтуер. Тази грешка е добавена около 2012 в номенклатурата на Хонда и в Honda HDS. Стъпките при появата на проблема/лампата като на колежката са следните:

1) смяна на маслото, може и частична (2-3л) ако е било сменяно наскоро

2) изтриване на грешката през меню Diesel, а не обикновено CLEAR DTC (както правят всички, по този начин тази грешка не може да се изчисти). Това става с много различни дигностични софтуери - Honda HDS, Bosch, Vident и т.н.

3) принудителна регенерация - не е задължително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Препоръчвам на всички собственици на Honda с 2.2 i-cdti да си обновят софтуера на ECU до последния такъв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 13 часа, DTEC написа:

Препоръчвам на всички собственици на Honda с 2.2 i-cdti да си обновят софтуера на ECU до последния такъв.

 

Как се обновява колега? И какво е новото?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 14 часа, DTEC написа:

Препоръчвам на всички собственици на Honda с 2.2 i-cdti да си обновят софтуера на ECU до последния такъв.

Само за Хонди с Дпф ли важи,защото акорда преди 2006 е със катализатор

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 8 часа, thelastbonbona написа:

Как се обновява колега? И какво е новото?

Обновяването го прави оторизиран Хонда дилър/сервиз. Една от новостите съм я описал по-горе.

 

Преди 7 часа, benjamin4o написа:

Само за Хонди с Дпф ли важи,защото акорда преди 2006 е със катализатор

Зависи каква е крайната цел. Ако желанието е лесно справяне с проблем като на колежката, то тогава важи за тези с ДПФ. По-принцип обаче е желателно обновяването  на всички модули в автомобила до последна версия. Не случайно цели отдели се занимават с подобрения/изменения в софруера на автомобилите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много благодаря. Маслото беше действително сменяно скоро. 

 

Правилно ли разбирам, че изобщо съм нямала дизел в маслото, а става въпрос за някаква грешка, която в можела да се отстрани софтуерно? 

 

Прочете ли следващите ми постове за това какво предприех и че сега имам преразход на гориво? Какво следва? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, Ana_Grey написа:

Правилно ли разбирам, че изобщо съм нямала дизел в маслото, а става въпрос за някаква грешка, която в можела да се отстрани софтуерно?

Дали си имала дизел в маслото, може да ти каже само този, който е проверявал/сменял маслото.

Преди 2 часа, Ana_Grey написа:

Прочете ли следващите ми постове за това какво предприех и че сега имам преразход на гориво? Какво следва?

Сега ти прочетох постовете, но нищо не разбрах.

Не е ясно къде си ходила и какво е правено по колата. А правилна "настройка на газоразпределянето" ще получиш автоматично при обновяване на софтуера.

Разхода на гориво ще намалее след обновяване на софтуера и нулиране на брояча (както е показано по-горе).

Всичко това е описано в поне три немски форума, които явно си ги пропуснала.

 

П.П.: Колкото по-малко ползваш фейсбук, толкова по-добре ще се чувстваш!

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Ana_Grey : Има ли някакво развитие?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, от скоро съм горд собственик на  Civic 8 ген. FK3 2.2i CDTi. Струва ми се обаче, че двигателя е твърде шумен. Нормално ли е за този модел да звучи малко като трактор. Пишман майсторите тук които я гледаха казаха, че уж всичко и ОК?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой ако е купувал door protectors ще сподели ли инфо от къде? Става въпрос за продълговатите протектори на вратите и панелите които се монтират допълнително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 23.10.2019 г. at 11:17, Mkilla написа:

Някой ако е купувал door protectors ще сподели ли инфо от къде? Става въпрос за продълговатите протектори на вратите и панелите които се монтират допълнително.

Такива ли?

https://www.amazon.co.uk/slp/door-edge-protectors/pq4wz6quq9gj4nn

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега, не. Представляват това:
CityPackOK.thumb.jpg.38d5ffcff45abaf0850dba622ae1e3e8.jpg
Намирам все за 5 врати а аз съм 3. Имат разлика в дължината при 5 и при 3 врати. Всъщност каква е дължината на вратите при Сивик с 5 врати?

Редактирано от Mkilla

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 22 часа, Mkilla написа:

Здравей колега, не. Представляват това:
CityPackOK.thumb.jpg.38d5ffcff45abaf0850dba622ae1e3e8.jpg
Намирам все за 5 врати а аз съм 3. Имат разлика в дължината при 5 и при 3 врати. Всъщност каква е дължината на вратите при Сивик с 5 врати?

Колега клъцни ги със зегето или ъглошлайфа :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 4 часа, thelastbonbona написа:

Колега клъцни ги със зегето или ъглошлайфа :D


Колега, те са по-къси :D Поне за вратите, са така. Само, че не знам с колко и какви са размерите на вратите на 5 врат Сивик. Ако някой има желание да каже, нека драсне.

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, 

 

Карам Honda Civic 1.8 бензин 2006 година. Тъй като забелязах, че радиото има функция aux, но никъде в купето няма изкаран кабел (приятел ми каза, че aux кабел има след фейслифта). Разрових се в Aliexpress и намерих aux кабел за моят автомобил. Гледах клипове как се поставя, но видях, че се разглобява голяма част от таблото и кората около скоростния лост, пък и хора ми казаха, че сигурно няма да работи. Какво е вашето мнение по въпроса? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 5 часа, dkara написа:

Здравейте, 

 

Карам Honda Civic 1.8 бензин 2006 година. Тъй като забелязах, че радиото има функция aux, но никъде в купето няма изкаран кабел (приятел ми каза, че aux кабел има след фейслифта). Разрових се в Aliexpress и намерих aux кабел за моят автомобил. Гледах клипове как се поставя, но видях, че се разглобява голяма част от таблото и кората около скоростния лост, пък и хора ми казаха, че сигурно няма да работи. Какво е вашето мнение по въпроса? 

Разглобяването не е никаква драма - като го направиш няколко пъти става за по 15-20 мин :D Има и клипчета в интернет. Проблема е, че преди фейса трябва да се запоят едни елементи на платката на радиото и така вече работи, другия вариант е да си вземеш фейслифтово СД.. дори от англичанка да е, на теб ти трябва вътрешната част, без панела - а е и по евтино ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...