Jump to content
H22_turbo_Vtec

Всичко за civic 8 / Технически дискусии

Recommended Posts

Колега, хвърли 1 поглед в темите за маслата.Има страшно много инфо, таблици, коментари и тн... :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бих имал доверие на това какво препоръчват Бултрако. На капачката на K24 пише SAE 0W-20, те сипват 5W-40 "защото тука е така". Ако не се лъжа, и за Civic 1.4/1.8 Хонда препоръчват 5W-20 / 0W-20 масло, което покрива API SN, ACEA A5/B5 и ILSAC GF-4/5.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз горе-долу имам представа с какво масло като гъстота дойде колата, довечера ще проверя това дето са ми сложили какво представлява, след цяла нощ и цял ден без да се пали! Лошото е, че открих информация в ирландския сайт на хонда, където има една таблица за маслата на хонда с различните вискозитети и срещу 5w40 e посочено полу синтетика, само 0w30 го дават пълна, ако се окаже, че плащам близо 170лв. за полу синтетика, ще ги отсвиря като онези на околовръсното. Иначе вискозитета е ок, особено при бензиновите двигатели, където се развиват по-високи температури, само първата цифра ми се искаше да е 0, но и 5 е ок, тук температурите не падат под -20!

Редактирано от Rakeem

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 7 часа, Rakeem написа:

Би ли споделил защо, тъй като в Бултрако ме увериха, че точно това е точното масло Honda HFS 5w40. 

 

Колега лично отидох в Бултрако и си купих масло за моята 2,2. Попитаха ме каква е колата, какъв е двигателя, дадох им и ВИН и ми продадоха 0w30.. Ако искаш слагай и 10w40 и искам да ми покажеш в manual-а къде пише да слагаш 5w40 :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 30 минути, thelastbonbona написа:

 

Колега лично отидох в Бултрако и си купих масло за моята 2,2. Попитаха ме каква е колата, какъв е двигателя, дадох им и ВИН и ми продадоха 0w30.. Ако искаш слагай и 10w40 и искам да ми покажеш в manual-а къде пише да слагаш 5w40 :)

Пост номер 921! И аз карам бензин колега и не искам да сипвам 10в40, а 0в40, но уви не предлагат такова, а защо 40 няма смисъл да обяснявам отново! И между 0в30 и 0в40 разликите се проявяват когато двигателят достигне работна температура, а недостатъците на 30-ката се проявяват като решиш да го поизпържиш лятото или караш в големия град в задръстването. О още повече ако това, което пише в ирландския сайт на хонда е вярно, то излиза, че 0в30 е единствената пълна синтетика на хонда масло, така че на дизеляците ако се сипва оригинално няма друг избор! 

Редактирано от Rakeem

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, някой сменял ли е шайба колянов вал, и знаете ли само оргинална ли трябва да е? По магазините ми дават някаква цена към 500 лв за мен, което си е доста за 12-13 годишна кола.
 

Сивик 2.2 - 2007 n22a2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мнение за това масло ? 

Аз лично изчетох 28 страници за какви ли не масла и капкови проби, но за това нищо !

3930C9CB-FA6C-4962-989F-CC4EA1E214E7.jpeg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля си че маслото за тази кола трябва да отговаря минимум на С3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги смятам да си платя в Бултрако да ми издадат сертификат за емисиите на колата. Въпросче - 2,2 дизела е Евро 4 нали? Някой вадил ли си е вече, да сподели каква е процедурата :)

 

Лека вечер

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, каква е разликата между двигателите R18 A1 I R18A2  на осма серия? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, от днес съм собственичка на 2007 2.2.

 

Не взех мечтаната кола със панорамен покрив (детска мечта) и подгрев на седалки - другата ми любима екстра, но просто на пазара е някакъв ад в момента, а на мен ми беше спешно. Имам яки джанти и черна маска - това е до тук, останалото е късмет. 

 

 

Имам следните въпроси (дано и само с тях си остана). 

 

Износени и обелени са емблемата на волана и скоростния лост. Много ме дразни, особено първото. Има ли начин да се сменят, без примерно да свалям целия еърбег или волан? Или да се хромира? Идеи, опит? 

 

А скоростния лост какво да го правя? 

 

Фаровете ми светят слабо и жълто. С лупи били. Мога ли да сменя там нещо - качествено и изгодно? 

 

Задният спойлер е оригинален и изглежда матов и изгорял - има ли някакъв troubleshooting? 

 

Това е засега, дано има все още активни хора тук, на мен първият ми рег беше от 2008 и тогава ни беше супер. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито за придобивката!

1. До колкото знам аз емблемата е нитована за корубката на еърбега и не може да се смени.. за варианти използват стикери (И моята е започнала да се бели, но варианта стикер не ме кефи). Лоста -> можеш да си купиш втора употреба от някъде и да си го смениш или да си купиш металната тайп р топка -> моята кола беше с нея и така си остана.. удобна е и ми харесва (единствения минус.. те са 2 - лятото се загрява и ти залепва кожата, зимата замръзва и ти залепва кожата :D )

 

2. Да ме поправят колегите ако греша, но фаровете ни са рефлекторни, не лупи освен ако твоите са някакви афтърмаркет. Полирай ги ако са мътни (20тина лв на фар и слагат прозрачно фолио) и можеш да смениш обикновените крушки с лед - ще свети повече със сигурност! Моите са ксенончета и нямам грижи.

 

3. Задния спойлер - ако те разбирам правилно става въпрос за това черното плексигласово израстъче - след време лака се прецаква и започва да се люспи. Най масовото и добре изглеждащо решение е да се сдобиеш със спойлерче от тайп-р, боядисано в цвета на колата ти. Пробиват се 3 дупки за захвата, силиконирва се да да не минава вода и си чук! :))

 

Дано съм помогнал! От кое море си впрочем? ;)

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Естествено, че ми помогна. Много се радвам, че мога да сложа лед, даже гледах възможни крушки ама нали не разбирам... Ако ми препоръчате някакви, ще е супер. Единият ми мигач и той е за смяна. 

 

Топката на тайп Р я гледах В ОЛХ и даже четох ваши стари коментари тука - колегите казаха същото, хаха! Което всъщност си е логично, но никога нямаше да се сетя. Тъкмо ще имам повод да си слагам супер яките ръкавички за шофиране, хаха. А ако е от автоморга какво поръчвам - само топката ли? 

 

За емблемата... Кофти! И за мен вариантът стикер не идва под въпрос. Ако сменя еърбега? Скъпо ли е, трудно ли е? 

 

Даже и спойлер гледах вчера, но само нови - имат си нужда от боядисване. Чудех се от някоя автоморга дали изобщо могат да ми изкарат такъв (в моя цвят - черно), щом е залепен? Това засега най-малко ме дразни. :)

 

Бургазлийка съм :)

Редактирано от Ana_Grey

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Топката за скоростите е алуминиева.Това с жегата, че парела или била много студена зимата минава за 1 мин.Смяната става лесно и е по-добра на усет от твоята.
Емблемата се сменя пипкаво, трябва ти доста сръчен човек за да извади твоята и да сложи друга.Търси airbag или направо цял волан от Type R, емблемата е червена а воланът с червен конец.Иначе ако все пак решиш да правиш твоят airbag е хубаво да се откачи, ще има лек натиск докато се чопли по емблемата и аз лично не бих рискувал.
Ако нещо ти изглежда матово или изгоряло от слънцето ти трябва мнение на някой детайлър, да види колата и да каже.Иначе боя ;)

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ви благодаря! 

 

Сигурно ще взема металния лост. 

 

Гледах видеото, наистина много сложно изглежда и не знам дали бих се доверила на някого да направи тази процедура, да не ми повреди еърбега например - не си заслужава. Иначе такива емблеми гледах в олх. Гледах и някакви хромиращи / никелиращи спрейове, но и там рискът да стане нещо ужасно е голям. 

 

Така че може би ще заложа на волан или еърбег от моргата, но ще гледам да си е от моя модел (да не се правя на нещо, което не съм, хихи). 

 

Ще ви пиша кое как е станало. 

 

:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Защо не пробваш да я изкъртиш с една плоска отвертка, облепяш около еблемата с някакво по-здраво тиксо, за да не нараниш 'кожата' подпъхваш и напъваш, така и така си решила да го сменяш, ако стане ще минеш метър, новата я лепиш със секундно лепило.

Редактирано от Rakeem

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При всяко положение ако ръчка с нещо при закачен airbag ще трябва най-малкото да откачи буксата.Опасно е да натискаш по бега, макар и не чак толкова силно :) Имаше и други клипчета на които лепяха директно в/у старата емблема, друга.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз редовно си блъскам с длан по емблемата, като натискам клаксона, още не съм гръмнал, това да отпореш емблемата е незначително, а и еърбега се активира от датчик, който изпраща електрически сигнал. Според мен няма страшно. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето още едно с отстраняване на стоковата, така мисля, че по-добре ще прилепне новата. 

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ви благодаря! 

 

Сигурно ще взема металния лост. 

 

Гледах видеото, наистина много сложно изглежда и не знам дали бих се доверила на някого да направи тази процедура, да не ми повреди еърбега например - не си заслужава. Иначе такива емблеми гледах в олх. Гледах и някакви хромиращи / никелиращи спрейове, но и там рискът да стане нещо ужасно е голям. 

 

Така че може би ще заложа на волан или еърбег от моргата, но ще гледам да си е от моя модел (да не се правя на нещо, което не съм, хихи). 

 

Ще ви пиша кое как е станало. 

 

:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам защо последният ми пост се репостна. 

 

Момчета, не бих се справила с указанията на клипчетата, нямам никаква компетенция там. Не знам и кой може да ми помогне, скоро се върнах от чужбина и нямам много познати, а като ударих предната кола - майсторите бяха пълно разочарование. 

 

Бих могла да опитам номера с отвертката (или пинсета), но ме е страх да ръчкам много... 

 

Ако има бургазлии, готови да помогнат, да вдигнат ръка. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Залепи си отгоре 1 като на 2-рият клип и не се занимавай с махане.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми харесва така... Искам си го в оригинален вид. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, Ana_Grey написа:

Не ми харесва така... Искам си го в оригинален вид. 

 

Тогава втора ръка еърбег от някоя морга или цялото разглобяване. Или караш без да гледаш към емблемата :D И аз съм на морето, но малко по-нагоре.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ratbadge.jpg

Почвам да се замислям дали да не лепна и аз една черна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Недей, стои някак евтино и влиза в графата селски тунинг 😁

Шегувам се, да не се обидиш. Като казах селски тунинг, вижте какъв проект имам за по-натам. С фолио. Евтинее, но пък много ми харесват така разделени стоповете. Отпред съм с черната маска, естествено. 

 

Я да ви се покажа. Не знам как да слагам снимки и текст към тях, всичко стана на едно. Последните две снимки са на моята кола, първата е да покажа как искам да я направя отзад. 

 

20190622_093403.jpg

 

 

 

 

Screenshot_20190618-183955_Chrome.jpg

Screenshot_20190618-183949_Chrome.jpg

Редактирано от Ana_Grey
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ss.jpg

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами добре е, ама не е за мен - като си нямам type R, а обикновен дизелак 

😁

 

Ще те разпитам някой път за мултимедията, ама ми е рано да мисля за това още. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За волана не е нужно да е "R". Просто стои добре на всички Сивици.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета и момичета. Имам странен проблем. Днеска борих едни работи по колата, и ми се наложи да сваля пистовия ремък. Както и да е, свалих го, свърших си работа и... ремъка няма слагане. Тоест, слагам го ама ми остава една педя ремък дето няма каде да го сложа освен да го вържа с една свинска опашка и да го оставя да си шляпа вътре... примерно. 

Това е схемата по която слагам ремъка който забележете свалих от същото място. 

SMG6E40A14100022201KDRD01.thumb.png.d3a39c31f2aac92f321b66d9cfa07824.png

От сервизни ти ръководство. 

И неще и неще. 

 

После се разрових в Интернет и попаднах на е те тая карринка:

Screenshot_20190622-205027.thumb.png.5a226fdb64c18d5c921ea550bd156f10.png

Има малко разлика и о чудо, ремъка заспа. 

А кажете моля Ви, мили ми колеги, от де идва тази разлика и защо цял следобяд се чувствам като идиот олигофрен който не може да тури един кайш? 

 

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета, помощ. 

 

Бях на автомивката сега, че тази кола не беше ходила от поне година. Едни мурхави братя час и 45 минути се стараха. Обаче откакто тръгнах, дисплеят на радиото и климатика не работи! 

 

Какво са натиснали? 

 

Пробвах с всички копчета, най-вече това в дясно от диска, на което пише DISP, но нищо не става... Надявам се да има някакъв трик. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 45 минути, Ana_Grey написа:

Момчета, помощ. 

 

Бях на автомивката сега, че тази кола не беше ходила от поне година. Едни мурхави братя час и 45 минути се стараха. Обаче откакто тръгнах, дисплеят на радиото и климатика не работи! 

 

Какво са натиснали? 

 

Пробвах с всички копчета, най-вече това в дясно от диска, на което пише DISP, но нищо не става... Надявам се да има някакъв трик. 

Мисля, че ще се окаже проблем. Надявах се да е просто някакво копче. Обаче чета на 3 езика и единственото, което намирам е "дисплеят на радиото ви светва, когато запалите колата, дори и радиото да е изключено".... 

 

 

Пък си беше включено и си работеше... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Това което ти можеш да направиш е да си провериш бушоните. 

Впрочем радиото свири ли? 

Редактирано от Rakeem
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свири си... Никаква разлика, освен, че дисплеят е тъмен, като изгасен. Ако е бушон (дано да е това), ще е много странно съвпадение с миенето. До преди да им я оставя си светеше. В момента който я паля и вадя от автомивката - не свети вече. 

 

Ще отида веднага да си проверя бушоните, ако ми кажете къде са, как изглеждат и как трябва да изглеждат. Съжалявам за индианските въпроси, но наистина се опитвам да си помогна сама. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А случайно дали не са завъртяли копчето за регулиране на осветлението на таблото до крайно ляво положение/

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не защото основното табло - оборотомера и километра а, си светят нормално, както преди. Четох в книжката (дебелата книга) и в Интернет, че двете вървят заедно и се увеличава и намаля осветлението едновременно, от въпросното копче. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При акорда имаше копче или комбинация от две копчета /не помня/, които като се задържат натиснати известно време и се загася малкия дисплей. Може би и при Вас да има такава опция.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шом радиото работи, май няма да се окаже бушон, но не пречи да ги провериш, под кормилото, отляво са, вадиш ги един по един и гледаш дали не са окъсили. Преди време като четях за кусурите на сивика, на няколко места намерих да се обсъжда този проблем с дисплея, като някои твърдяха, че причината е сд плеъра, други, че проблемът си е в самия дисплей.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...