Jump to content
H22_turbo_Vtec

Всичко за civic 8 / Технически дискусии

Recommended Posts

 

Пратих лс.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

И аз търся две такива.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колежке :), залегнах и го видях този болт, но е трудно достъпно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги които правил ли е ключ и ако колко пари излезна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет, колеги

 

Ако някой се интересува от пълното сервизно ръководство за Civic 8 USA (за ДВГ би свъшило работа и за EU модела, R18A) в електронен формат, моля да ми пише.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До шайба ми стигат техническите познания, видя се то :) Ок, но пак седи въпроса какъв й е размерът, че гледам предлагат цялата гама 18мм, 20 мм..., а сваля ли моята ще е късно да обикалям по магазините.

 

 

14mm вътрешен диаметър, 20мм външен.  Дифтунгата е добре да е алуминиева.

 

part number: 94109-20000. Има и after market по ebay и т.н., но едва ли си заслужава. По-скоро от магазин за крепежи.

 

http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=28631

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги които правил ли е ключ и ако колко пари излезна.

 

На мен ми излезе 90лв само ключ без дистанционно за алармата. Не всички правят дистанционно и за това струва около 150лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,  Някой слагал ли е LED крушки на габаритите. Обмислям да ги сменя с

 

https://www.aliexpress.com/item/2x-mazda-3-6-mazda-CX-5-T10-led-t10-canbus-W5W-10SMD-5630-canbus-car/32425416050.html?spm=2114.13010208.99999999.266.f3iR2m

 

а тези за номера с

 

https://www.aliexpress.com/item/T10-501-194-168-W5W-6-LED-5630-SMD-CANBUS-ERROR-FREE-Pure-White-Red-blue/32659008891.html?spm=2114.13010208.99999999.261.nH4mtH

 

Също ме интересува каква задна камера може да се сложи. Намирам два варианта с кабел или безжично.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм си слагал на предходни автомобили и никога не съм оставал доволен. Особено пък от тези, които са с няколко диодчета на крушка. Постоянно ми изгаряше някое и седеше супер грозно. Пазарил съм ги от известни фирми търгуващи с крушки и системи за осветяване, но явно и те ги внасят от Китай. Общо взето повече не бих инвестирал в такива неща. Оригиналната крушка си трае дълго, струва малко ... какво ти трябва?

Каква ти е идеята? Да караш на габарити все едно са дневни ли? По-добре стоят, но личното ми мнение е, че не си струват.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казаха ми,че със старият чип 5050 горяли много. Сега с чип 5630 били с охлаждане и били добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Сивика ползвам 9-та година диоди производство на българска фирма и още нямам проблем .

Редактирано от aleksandur

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако са за интериор вероятно стават. Но за фар как ще са?

Редактирано от bobygbg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За фар не стават.Нямат достатъчна осветеност и все едно си без фарове.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой може ли да каже техническите параметри на гайките за джантите на Сивик 1.8?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А за дневна светлина. За фар ще ползвам вечерта ксенона.

 

Моля и за помощ за избор на камера. В китайците има жични и безжичкин. Аз съм с нави и войс и ще стане ли кази камера. Какъв кабел ще трябва да се вземе. Знам че има едни кабели Y кабел, но той ли ще трябва.

Редактирано от bobygbg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А за дневна светлина. За фар ще ползвам вечерта ксенона.

 

И за колегата Members;

 тези които си намерил ми се струва че ще са слаби. Аз карам с други които в облачно, а още по-добре при мрачно време вършат добра работа за дневни светлини. А съм виждал по други коли много по-добри от моите габаритни, но не знам какви са и дали ще паснат на отвора за габаритна крушка. 

Редактирано от punish

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой ползвал ли е такива. Това са най-мощните Т10 крушки.

http://www.mteclightingusa.com/MTEC_T10_W5W_194_168_COB_Canbus_Error_Free_LED_Lig_p/mt-273-cob.htm

Редактирано от bobygbg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги за сменята на воден радиатор на сивик 1.8 трябва ли да се сваля предната бронята или не е необходимо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля,че не е необходимо.Сваля се пластмасата отгоре над радиатора. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Някой може ли да каже техническите параметри на гайките за джантите на Сивик 1.8?

ПочОве никой нищо ли не знае? Ходих по разни гумаджии всеки вдига рамене щото поръчват по каталог и там данни няма.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой може ли да каже техническите параметри на гайките за джантите на Сивик 1.8?

Аз намирам тва като размери - M12 X 1.5. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Някой може ли да каже техническите параметри на гайките за джантите на Сивик 1.8?

 

 

Аз намирам тва като размери - M12 X 1.5. 

Благодаря ти. И аз това намирам, но някой ако може да потвърди от личен опит ще е най-добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Някой може ли да каже техническите параметри на гайките за джантите на Сивик 1.8?

Аз намирам тва като размери - M12 X 1.5. 

 

Това е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

 

 

Някой може ли да каже техническите параметри на гайките за джантите на Сивик 1.8?

 

 

Аз намирам тва като размери - M12 X 1.5. 

 

 

 

Това е.

Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги гледам че има 8 ген. с фабричен ксенон. Та въпроса ми е може ли на такава с нормални крушки да се прехвърли, или направо ксенон комплект от магазина ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

Някой може ли да ми препоръча, къде да си сменя маслото и филтрите? Звънях в Юби Ко и в оторизирания сервиз на Хонда, цените са г/д сходни, но пичовете в Юби Ко ми направиха по-добро впечатление. Цената, която ми дадоха е около 480лв (масло + горивен + въздушен + маслен + филтър купе). Чудя се дали да отида да ги сменя там, или да търся друг сервиз. До сега колата е обслужвана в Омбре, но последния път се разправяхме камара време за маслото и съм решил да търся друг сервиз за предстоящата смяна. Можете ли да препоръчате място където работят коректно и качествено или да се ориентирам към Юби Ко? Също така има едно тропане на предницата, в Хонда сервиза преди година и нещо казаха, че лагерите на амортисьорите са за смяна и не знам дали от тях може да се получава такова тропане. Лошото е, че когато звънях миналата седмица ми дадоха тотално различни цени за тия лагери и смяната им от това което бях говорил първоначално при прегледа (нещо от сорта на 2х160лв + 150 смяна). 

 

Поздрави!

 

 

 

Колеги които правил ли е ключ и ако колко пари излезна.

 

Здравей колега,

 

Правих ключ при едни пичове от SOS Locksmit, ключ + нарязване + обучаване ми излезе 270лв и ключа е напълно функционален. Твърдят че ключовете са оригинални, но реално не са. Питал съм и в Хонда, цената се връзваше около 400-420лв, но те не могат да го нарежат и става доста по-голяма разправия.

 

Поздрави

Редактирано от draid

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Притежател съм на honda civic 8th gen 2.2 cdti. От няколко дни при топъл двигател запалването е доста трудно, след 5,6 завъртания и пали. След като запали си върви на пушка, държи си обороти, няма проблем. Днес на студен двигател няма никой, въртях я 7,8 пъти и се отказах, да не иде акумулатора. Вчера я карах до работа, никакъв проблем. Някакви идей? Препоръчайте ми добър сервиз в София?

 

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, кажете от къде мога да взема бушони за тази осма генерация. Обиколих няколко магазина и нямаха такива ниско профилни. Добри приятел в автосервиз не беше виждал такива. Споделете къде имат в наличност, защото нищо не свети по таблото :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Колеги, кажете от къде мога да взема бушони за тази осма генерация. Обиколих няколко магазина и нямаха такива ниско профилни. Добри приятел в автосервиз не беше виждал такива. Споделете къде имат в наличност, защото нищо не свети по таблото :)

 

И таз добра :) Във всеки читав магазин за авточасти трябва да имат мини бушони. На мен ми трябваше един и нямах време да обикалям та си взех от Кауфланд някакъв сет с различни амперажи и съм сигурен, че ги продават все още.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

 

Редактирано от xaxo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,миналата седмица пътувах и сутринта имаше рязка смяна на градусите-тръгнах на 12 градуса,а на Банско беше 2 градуса. Тогава забелязах,че на таблото ми светна една голяма снежинка за няколко секунди. Да попитам,по този начин колата пуска някакъв зимен режим ли или е свързано с климатроника,че се наглася да духа топъл въздух ? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Колеги,миналата седмица пътувах и сутринта имаше рязка смяна на градусите-тръгнах на 12 градуса,а на Банско беше 2 градуса. Тогава забелязах,че на таблото ми светна една голяма снежинка за няколко секунди. Да попитам,по този начин колата пуска някакъв зимен режим ли или е свързано с климатроника,че се наглася да духа топъл въздух ? :)

Предупреждение към водача за евентуални заледявания. Заостря ти вниманието, че някъде може да има лед по пътя. Не мисля, че някоя с-ма от автомобила променя работата си според това. Общо взето карай и внимавай. Това е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте !

Имам Хонда Сивик 8 проблемът е, че стъклото на таблото е надраскано. Има ли начин да се полира или подобно и да се оправи ? Забелязах също, че има някакво огледално лилаво покритие та се притеснявам да не се излющи ако го търкам с паста ? Благодаря !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, в понеделник се надявам да стана собственик на автомобила, който ме привлече към любимата марка, а именно 8-мо поколение английски хечбек. Колата е дизел, 2006 г. Изчетох двете големи теми за осмиците, но въпреки това имам няколко въпроса. Колата беше обстойно прегледана в Юби Ко преди да я капарирам и се оказа, че има няколко проблема, както и можеше да се очаква. Искам да ви помоля да дадете съвет относно подмяната на прахопредпазните комплекти на предните амортисьори, задължително ли да ги взема от Бултрако или може да ги поръчам от Англия? Самата подмяна сложна ли е или с нормални технически умения ще мога да се справя и сам? Вече съм си изтеглил упътването за употреба и техническото ръководство. Другия проблем е скъсана шпилка на предна главина. Ще съм много благодарен ако някой сподели как се оправя такъв проблем. Също така липсва пластмасовата кора под двигателя и половината десен подкалник. Някой от вас дали си е купувал подобни части от афтърмаркет производители? И последно, кормилната рейка има малък луфт от ляво, та мисля да я рециклирам в ТУ-София. Има и още дребни проблеми, но тяхното решение вече ми е ясно благодарение на мненията в този форум. След като я регистрирам и обслужа ще сложа и снимки в другия раздел.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, в понеделник се надявам да стана собственик на автомобила, който ме привлече към любимата марка, а именно 8-мо поколение английски хечбек. Колата е дизел, 2006 г. Изчетох двете големи теми за осмиците, но въпреки това имам няколко въпроса. Колата беше обстойно прегледана в Юби Ко преди да я капарирам и се оказа, че има няколко проблема, както и можеше да се очаква. Искам да ви помоля да дадете съвет относно подмяната на прахопредпазните комплекти на предните амортисьори, задължително ли да ги взема от Бултрако или може да ги поръчам от Англия? Самата подмяна сложна ли е или с нормални технически умения ще мога да се справя и сам? Вече съм си изтеглил упътването за употреба и техническото ръководство. Другия проблем е скъсана шпилка на предна главина. Ще съм много благодарен ако някой сподели как се оправя такъв проблем. Също така липсва пластмасовата кора под двигателя и половината десен подкалник. Някой от вас дали си е купувал подобни части от афтърмаркет производители? И последно, кормилната рейка има малък луфт от ляво, та мисля да я рециклирам в ТУ-София. Има и още дребни проблеми, но тяхното решение вече ми е ясно благодарение на мненията в този форум. След като я регистрирам и обслужа ще сложа и снимки в другия раздел.

Здравей колега, прахоуловителите можеш да си ги поръчаш от всякъде , стига да са идентични, може да ти ги сложи всеки по-кадърен майстор, а за самостоятелен демонтаж и монтаж ще ти трябват необходимите инструменти.

За шпилката не съм сигурен, дали става въпрос за тези на които се монтират колелата? Ако е за тези шпилки са същите като на хонди със сходни години на производство.С кормилни рейки не съм се сблъсквал и се надявам да не се  :D  .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пластмасата и подлакътника може от моргата в Дружба. Амортисьори и прахоуловители аз си купих от Autodoc с безплатна доставка - в юбико обаче не монтират части, които не са купени от тях. Така че омбре или някой друг сервиз.

 

 

Здравейте колеги, в понеделник се надявам да стана собственик на автомобила, който ме привлече към любимата марка, а именно 8-мо поколение английски хечбек. Колата е дизел, 2006 г. Изчетох двете големи теми за осмиците, но въпреки това имам няколко въпроса. Колата беше обстойно прегледана в Юби Ко преди да я капарирам и се оказа, че има няколко проблема, както и можеше да се очаква. Искам да ви помоля да дадете съвет относно подмяната на прахопредпазните комплекти на предните амортисьори, задължително ли да ги взема от Бултрако или може да ги поръчам от Англия? Самата подмяна сложна ли е или с нормални технически умения ще мога да се справя и сам? Вече съм си изтеглил упътването за употреба и техническото ръководство. Другия проблем е скъсана шпилка на предна главина. Ще съм много благодарен ако някой сподели как се оправя такъв проблем. Също така липсва пластмасовата кора под двигателя и половината десен подкалник. Някой от вас дали си е купувал подобни части от афтърмаркет производители? И последно, кормилната рейка има малък луфт от ляво, та мисля да я рециклирам в ТУ-София. Има и още дребни проблеми, но тяхното решение вече ми е ясно благодарение на мненията в този форум. След като я регистрирам и обслужа ще сложа и снимки в другия раздел.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Споменавал съм го и другаде, ще го спомена и тук (нека не се приема за реклама). За хората в по-западната част на София - "Любо субару сервиз" имат опит с 8ми генерации. Самият Любо има такава и е наясно с проблемите ѝ. Аз лично съм доволен от услугите там.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Звънях в Юби Ко и в оторизирания сервиз на Хонда, цените са г/д сходни, но пичовете в Юби Ко ми направиха по-добро впечатление. Цената, която ми дадоха е около 480лв (масло + горивен + въздушен + маслен + филтър купе).

Направих си сам обслужването на цени с моя отстъпка:

7литра Репсол 0-30 с филтър 100лв

горивен+въздушен 20лв

поленов 20лв

 

Искаш да кажеш, че взимат 300-350лв за работа, дето без горивния , ще я свършат за 30мин+45мин за горивен. Баси услугите да не сме Швейцария да взимат 100лв/час

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на punish за отговора! Да, става въпрос за шпилките на които се монтират джантите.

 

 

Пластмасата и подлакътника може от моргата в Дружба. Амортисьори и прахоуловители аз си купих от Autodoc с безплатна доставка - в юбико обаче не монтират части, които не са купени от тях. Така че омбре или някой друг сервиз.

 

Здравейте колеги, в понеделник се надявам да стана собственик на автомобила, който ме привлече към любимата марка, а именно 8-мо поколение английски хечбек. Колата е дизел, 2006 г. Изчетох двете големи теми за осмиците, но въпреки това имам няколко въпроса. Колата беше обстойно прегледана в Юби Ко преди да я капарирам и се оказа, че има няколко проблема, както и можеше да се очаква. Искам да ви помоля да дадете съвет относно подмяната на прахопредпазните комплекти на предните амортисьори, задължително ли да ги взема от Бултрако или може да ги поръчам от Англия? Самата подмяна сложна ли е или с нормални технически умения ще мога да се справя и сам? Вече съм си изтеглил упътването за употреба и техническото ръководство. Другия проблем е скъсана шпилка на предна главина. Ще съм много благодарен ако някой сподели как се оправя такъв проблем. Също така липсва пластмасовата кора под двигателя и половината десен подкалник. Някой от вас дали си е купувал подобни части от афтърмаркет производители? И последно, кормилната рейка има малък луфт от ляво, та мисля да я рециклирам в ТУ-София. Има и още дребни проблеми, но тяхното решение вече ми е ясно благодарение на мненията в този форум. След като я регистрирам и обслужа ще сложа и снимки в другия раздел.

 

 

Може ли да кажете някакви координати на тази морга в Дружба? Аз живея там, а дори не знаех, че има такава морга. Един колега ми спомена за морга до монетния двор на БНБ, за една и съща ли става въпрос?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я някой да сподели бутона "VSA OFF" на таблото има ли подсветка?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При включени фарове, дизел спорт 2007, има подсветка бутона.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...