Jump to content
H22_turbo_Vtec

Всичко за civic 8 / Технически дискусии

Recommended Posts

Някой да знае колко мм е размера на шайбата на пробката за двигателното масло? Не мога да намеря информация.

Колега това не е шайба, а дифтунга. Тя е медна и служи са уплътняване (приплесва се при натягане). Принципно върви с пробката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До шайба ми стигат техническите познания, видя се то :) Ок, но пак седи въпроса какъв й е размерът, че гледам предлагат цялата гама 18мм, 20 мм..., а сваля ли моята ще е късно да обикалям по магазините.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги! Карам 2.2 дизел 2006г. Имам един проблем който все още не съм отстранил, но реших да попитам дали някой не се е сблъсквал с него. Става въпрос за задното стъкло и по скоро уплътнението на спойлера към стъклото. Изглежда пропуска и когато вали дъжд или мия колата и след това отворя багажника потича вода в него. Някой да е имал подобен проблем и да знае как най-лесно може да се отстрани?

 

Друг въпрос който имам е относно обслужването на автомобила. Можете ли да ми препоръчате сервиз в който работят свястно и ще ми сложат масло каквото аз искам или каквото им занеса без да задават въпроси и без да обясняват как трябва да се кара с 5W30 вместо 0W30?

 

Благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги здравейте,

Как се сменят чистачките на 8-ма серия хеч?Трима човека ги гледахме и не можахме да разберем как се свалят, а ни е страх да ги напъваме да не счупим нещо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Беселин: 

 

Не ми се е налагало още да сменям чистачки, добре ме подсещаш. :) Иначе извадих това от ръководството, дано се ориентираш:

 

http://prntscr.com/bx74bw

http://prntscr.com/bx74pb

http://prntscr.com/bx74wf

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги малко глупав въпрос , как се сменят крушките на задния номер на хетчбека.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Колеги малко глупав въпрос , как се сменят крушките на задния номер на хетчбека.

 

Махат се двете предпазни кори на задната кора на багажника и от там се достъпват. На щипки са и излизат лесно, без винтове, гайки и прочие.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

 

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги някой знаели къде се намира датчика за температурата на всмукателния колектор на 1.8 бензин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Точно това бе и предположението на момчетата от сервиза, като казаха, че доста Хонди от този модел са с идентичен проблем.

Какво му става на датчика при високи обороти, че така отчита?

Каква е цената му? Мисля, че ми казаха 400 лв., но може и да греша.

 

Sent from my Samsung Galaxy S7 edge

И аз в кюпа. Светна на 1 светофар. Без ръчкане или нещо по-различно от нормално каране. Та масло има почти на максимума. То е Petro Canada Supreme 5/30. На няма и 2000 км е и е сипано само за промиване. Ще се сменя тези дни със Petro Canada Supreme Synthetic 5/30. Следвам съвет на Маркони с тая процедура. Склонен съм да вярвам, че проблема е в датчика а не в маслото, тъй като виждам, че не съм първия с такъв проблем. Дайте сега да го покажем този датчик. Къде е, какъв е, цена, откъде, как се сменя. Предполагам за да се смени се точи и маслото и тъй като ще сменям скоро искам да ги съчетая. На прима виста намирам това:

 

датчик за налягане на маслото - NIPPARTS J5612009

 

5629bb97b4d41359d19f1d5e92bb793c.jpg

 

Или това:

 

Hella Oil Level Sensor 6PR 009 210-00

 

7c92ec648f0875a501515d284bf2809a.jpg

 

Говоря за R18A2 1.8 бензин. Кой е?

Някой да е сменял?

 

Редактирано от frizzante

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Долния,отоговаря за нивото на маслото.Цвета промени ли се вече?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами да, има потъмняване. Е не е черно, но да кажем, че е станало леко кафяво. Смятам на 2500 км макс да го сменя.

 

Редактирано от frizzante

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги някой знаели къде се намира датчика за температурата на всмукателния колектор на 1.8 бензин.

 

Колеги някой случайно да има някаква идея по моя въпрос.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако питаш за R18A....датчика е вграден в дебитомера.Намира се в кутията на възд.филтър.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги! Днес капарирах Хонда Сивик TypeS EX с навигация 2007 година 2.2 дизел. Понеже колата има някои забележки искам да ви попитам за една от най-дразнещите - предната броня има луфт, щипките не могат да се захванат хубаво и се получават едни дупки между бронята и фаровете.  Там попринцип трябва ли да има гумено уплатнение или нещо като държач, което да уплатнява това разстояние? Другото, което ми направи впечатление е нивото на маслото, което е 1сm над горната резка на щеката. Нормално ли е това? Благодаря предварително. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей и честито! Бронята трябва да я свалиш най-добре и да видиш защо се получава луфт. Нещо криво, разместено ще има. Не трябва да има луфтове. По-притеснително е маслото, сигурен ли си че 1 см над горната резка? Това е опасно. Мериш на топъл мотор, 2/3 минути след като загасиш. Това масло е сигурно за смяна щом си я взел сега. Сменяй с подходящо и следи положението.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти! А колко литра по каталог събира дизеловия двигател?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами нека се включат колеги с дизели, но ако не бъркам е 5.9 лт. Не гарантирам, че съм прав.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така трябва да е над максимума при студен мото,защото се изтича маслото от филтъра и вдига нивото на пръчката.Събира около 6л. дизела

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте Колеги,

 

И аз имам същия проблем като колегата GaiJin: със Хонда Сивик 1.8 Sport,  2010 съм и при пълно навъртане само надясно се чува леко стържене. Мислех си, че ми закачат джантите, защото са 18ски или корите, но майстора каза, че няма закачане. Някой да е имал такъв проблем, да не е някаква гумичка или нещо ?

 

Поздрави,

 

Ники

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При него има чукане, при теб казваш, че е стържене. Пробвай да вдигнеш на крик, освободи от скорост, навърти пълен десен и върти колелото и слушай. Щом го има винаги ще го хванеш какво е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте Колеги,

 

И аз имам същия проблем като колегата GaiJin: със Хонда Сивик 1.8 Sport,  2010 съм и при пълно навъртане само надясно се чува леко стържене. Мислех си, че ми закачат джантите, защото са 18ски или корите, но майстора каза, че няма закачане. Някой да е имал такъв проблем, да не е някаква гумичка или нещо ?

 

Поздрави,

 

Ники

Колега,при мен въпросното потропване се оказа от един болт,който държи една планка,която се държи на 3 болта,точно под носача.Развинтихме я с един приятел,след което намазахме болтовете с грес и преди да ги монтираме обратно напръскахме обилно с обезмаслител.И за мой късмет спря. Пробвай и ти с това. А още докато отвъртахме болтовете единият издаде абсолютно същият звук. Просто си се докосваха ламарините и оттам идва този звук,а от какво се е получило никой не може да каже :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!
Тези два дни се поразтърсих за ръководство на Сивик 8 генерация на БГ, но никъде не намирам. Моля някой ако знае да даде линк, ще съм му много благодарен. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!

Тези два дни се поразтърсих за ръководство на Сивик 8 генерация на БГ, но никъде не намирам. Моля някой ако знае да даде линк, ще съм му много благодарен. 

 

Можеш да дръпнеш ръководство на български от тук.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ти благодаря, колега!
Имам още един въпрос относно обслужването на колата. Какво включва то, освен масло и филтри? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това са сервизните интервали по книжка за сивик:

 

post-32703-0-59338500-1471284151_thumb.jpg

 

Дали да се спазват въпросните предписания, за маслото особено, с оглед нашия пазар и други фактори ... всеки сам си прави преценката.

Редактирано от xaxo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От къде го изкопа това ръководство?Виж препратката от 4 ред,че не знам как да регулирам клапаните с HDS...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз не знам как, отговора е че на сивик 8 не може чрез HDS. Има други модели, които позволяват, но този не е сред тях.

 

Факт е обаче, че това е изкарано точно от ръководство за сивик 8 5D.

 

Все пак не е нужно да го четем като евангелие.

 

Дали с HDS или без, хубаво е че хората са го сложили, все ще те накара да се замислиш, а може би и провериш, което явно си важно за марката.

 

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

 

Редактирано от xaxo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти!Сега се сети колко са вярни другите препоръки вътре :)

Когато видя Хонда дето и се регулират клапаните от ХДС-а ...имате едно прасе от мене на произволна поляна,че съм стар вече и ме боли кръста като ги правя на ръка :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се регулират бе човек :D

Само се проверяват дали са в норма. То и ти си имаш метод без да отваряш капака де :)

 

http://civic.hondafitjazz.com/a00/html/30/SNB6E30A14680200000MBAT00.HTML

т. 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И двамата разбирате от хонди повече от мен, това не го оспорвам.

 

Ако действително мнението на dindin означава, че могат да се проверяват чрез HDS (в което аз не съм убеден) и не носи поредната порция ирония, то тогава и 4та точка от screenshot-а си е на мястото, според мен. Хората са си казали inspect...with HDS, а не adjust, за което Markony се хвана и почна да раздава прасета.

Аз до колко съм запознат, варианта за проверка при нас е отваряне и при нужда регулиране на разстоянието. Не съм чул/чел, че с диагностика може да се чете clearance-а, но може и аз дасъм в заблуждение. Ако е възможно, ще е чудесно.

 

Колкото до интервалите, още в мнението посочих, че според мен не са удачни за нас, въпреки че са предписани от хонда, но...това всеки го тълкува както си иска, ако разбира се му се обурне внимание.

 

Ако мислете, че се подвеждат хора и се създават рискове, можете да изтриете последните 5 или 6 поста, така или иначе не съдържат полезна информация.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е вие се какво се дърпате..не можем да изядем едно прасе ли?Ай че опсамихме на човека темата.

Бутона с швейцарското знаме проверява за misfire и трие петте грешки за това...съжелявам че недогледах,ама си беше хубаво.На Алонсо колата дали и регулират клапаните от бокса...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет,колеги!  Възможно ли е да се монтират бутоните за телефон на Сивик 8-ма генерация която е без навигация? И как е возията при вас колеги...аз съм със 17цола джанти и усещам всяка неравност по пътя. :(  

Редактирано от <PsYh0>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за блутуут телефонният модул не ти трябва,много тъпо е измислено и не си заслужава.Принципно този модел си вози доста твърдичко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен пък возията ми харесва.Стегнато окачване аз се кефя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със Сивик 1.8 140 коня съм. Напомпих гумите на 2.1 - мишелин пайлът спорт 3, 3 годишни са. За една седмица карах 800 км извънградско и 400 км градско. След това проверих налягането и всички бяха между 1.7-1.8. Това нормално ли е и ако не каква може да е причината? 17 цола са с оригинални лети джанти на хонда ако е от значение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вентили или не добре почистени джанти при слагането на гумите .Може и неточност в манометрите при помпането и в последствие при проверката .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Пратих лс.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги ! Случайно някой да знае каква е методиката за смяна на крушките на фаровете за мъгла? И ако знаете за какво е пластмасовия болта който се манипулира през двата отвора под предната броня, намиращ се зад фара за мъгла. И от къде мога да се сдобия с нов , че го вшчупих  :whistle:  :biggrin:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...