Jump to content
H22_turbo_Vtec

Всичко за civic 8 / Технически дискусии

Recommended Posts

На мен цвета много ми допада :) Изглежда запазена, па и с 50 чифта гуми, че и джанти към тях ... Честито и безаварийни :):honda:

PS много станахте с бързите сивици :evil:

Благодаря  :plane:   :yes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес регистрирах колата. При огледа не бяхме забелязали, че изписва на таблото check system със знака на dpf филтъра. Някой сблъсквал ли се е с този проблем? Ако да, оправя ли се с каране или трябва добра добавка? Не съм карал турбо дизел до сега, но ми се струва, че тази грешка не позволява на колата да върви както би трябвало?

Редактирано от Иван Ангелов

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

честито колега!безаварийно каране!

Редактирано от борко73

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, само да споделя опит за тези от вас с DPF, който е запушен. Има решение в лицето на една добавка, но за да не правя реклама, който се интересува да пише на лично. При мен светеше чека и колата беше в авариен режим. Вчера сложих добавката покарах 50 км. извънградско и грешката изчезна, колата излезе от limp mode.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мисля, тъй като когато е излезнала грешката с дпф и удивителна, колата е в авариен режим. Доколкото прочетох не може да направи регенерация на дпф  в това състояние. Трябвало да бъде в сервиз, където я принуждават  софтуерно. Поне така прочетох аз и затова прибегнах до добавка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Следващия път (след 2 дена престой) измери напрежението на батерията преди да правил опити за палене, под 12 ли е.. лошо. Другото което спред мен трябва да направил е да мериш за утечки. На такова ми прилича по описанието ти. Или деиствително акумулатора ти е стар и не задържа. Моята имаше, смъкваше акумулатора за 4 дена, но срещу тези болки има лекове :) Sent from my LG-H815 using Tapatalk

Колеги и моята смъква акумулатора за 4-5 дена мерих я за утечки показва 0,05 ампера не знам дали  е нормално,а и от какво може да е тая утечка по принцип?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги здравей те , искам да ви попитам на сивик 8 1.8 отдясно на километража под надписа ECO светна някак оранжева лампа.Някой знае ли за какво е.Извинявам се за глупавия въпрос предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дай снимка... Бензин имаш ли ? Грешка на централния дисплей изкарва ли ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Светлинен индикатор за

системни съобщения

Този светлинен индикатор

светва, когато на мултиинформационния

дисплей има съобщение на системата.

За да видите съобщението, трябва да

натиснете бутона INFO (информация) на

волана.

През по-голямата част от времето

този индикатор свети заедно с други

светлинни индикатори на приборното

табло, каквито са светлинния индикатор

за напомняне да поставите предпазните

колани, светлинния индикатор за

допълнителната предпазна система SRS,

светлинния индикатор VSA, и други.

Редактирано от uglyipl

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дай снимка... Бензин имаш ли ? Грешка на централния дисплей изкарва ли ?

 

Другари за това става на въпрос.

http://media.snimka.bg/s1/5181/036606977.jpg?r=0

Някакви идеи.

Да не би да е за течността на чистачките , понеже май е свършила.

Редактирано от vartan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Дай снимка... Бензин имаш ли ? Грешка на централния дисплей изкарва ли ?

 

Другари за това става на въпрос.

http://media.snimka.bg/s1/5181/036606977.jpg?r=0

Някакви идеи.

Да не би да е за течността на чистачките , понеже май е свършила.

 

 

По нагоре постнах цитат от ръководството за употреба за какво е въпросният индикатор...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лампата за горивото.. Нямаш бензин достатъчно

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, както ти казаха в твоя случай нямш бензин.

 

Написаното в пост #534 от "uglyip" е абсолютно вярно, с едно пояснение, има два режима на показване на Инфо съобщенията, единия е описан в поста само с икона Инфо (и трябва да си следите сами къде е проблема - в случая бензина е малко.

Другия режим е показва се иконата Инфо и на дисплея на оборотите се изписва конкретното съобщение, в твоя случай би изписало една бензинова колонка, което пак е за малко гориво.

 

Тези два режима се вкл. и изл. като се влезне в настройките на компютъра.

 

Сядаш, затваряш вратата, даваш на контакт, натискаш и задържаш бутона Инфо от волана и чакаш докато влезнеш в менюто, от там отиваш (по памет) в warning messages - on/off, ти в момента си на off, демек да не ти изписва какъв е проблема на диспеля.

Редактирано от joo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. Имам следния умерено дразнещ проблем отскоро а той се състои в това, че като дръпна ръчката за отваряне на капачката на бензина в купето и тя не се отваря. Самата капачка не прави "налягане" за да изкочи и трябва да бръкна с нещо между капачката и ламарината и да дръпна леко навън докато някой пък дърпа ръчката в купето да освободи механизма (сам не става, не ми стигат ръцете). Видях в civinfo, че се слага една допълнителна планчица която го играе пружинка да избутва капачката навън. Елементарен монтаж - развива се едно болтче, слагаш планката, завиващ болтчето. До тук добре. От къде да го взема това инжинерно творение? Ибей не дава резултат. Някой нещо? Сигурен съм, че не съм първия тук ама и не намерих тема. Моля за съдействие.

 

Редактирано от frizzante

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бултрако, 12лв, 10дни доставка (цитирам e-mail кореспонденцията ми с тях. Направил съм запитване за PFKL1013809). Така и ме домързя да си купя...Мога да съдействам с доставка до Сливен, ако ти откажат  :)

 

post-2261-0-24604700-1455542238_thumb.jpg

 

Редактирано от Orlin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги благодаря ви за съветите за колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се , е пиша два коментара един след друг но искам да попитам нещо , а не ми дава да редактирам предния коментар.Някой може ли да ми разясни нивата на оборудване и какво включват.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте Колеги

Скоро се сдобих с 8 ген Хеч 1.8 за моя голяма радост колата е в много добро състояние техническо и визуално но

единственото нещо което имам(бъг) е ,че в халогените е влизало влага и от работата е пожълтял рефлектора (не е изгорял ) и на 2-те та въпростите са ;

1 . има ли къде човек да си занесе халогените за "ПОПРАВКА" ?

2. заслужава ли си човек да търси  оригинални по моргите при условие ,че там и искат по 100 лв 2-ра ръка единия или мога да си взема примерно VAN WEZEL или Бош?

 имат ли разлика някаква защото чисто нови споменатите са по 100-120 лв 

или ако знете оем магазини в англия или в германия ще съм блкагодарен.

 

благодаря предваритено!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, 

Да ми подскажете някъде сервиз, където могат да ми сменят спирачната течност машинно и да сте останали доволни? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от мен 2 места 

близо 8 години ходя при Омбре сервиз за смяна на масла и редовно обслужване. Доволен съм от тях.

А от скоро( 2 години) ходя в един субару сервиз в Люлин (по близо ми е ) от който също съм много доволен.

даже една идея по доволен съм от  Омбре сервиз.

Но при който от 2-та да идеш няма да останеш разочарован.

това е от мен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се , е пиша два коментара един след друг но искам да попитам нещо , а не ми дава да редактирам предния коментар.Някой може ли да ми разясни нивата на оборудване и какво включват.

Виж тук: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=44665&p=1057406993

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги. Тъй като за първи път имам дизелов автомобил, искам да попитам колегите с такива двигатели, кога започват да "дърпат" осезаемо вашите? Тъй като ми се струва, че може да имам блокирала геометрия на турбото или смучене/изспускане на въздух отнякъде.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги. Тъй като за първи път имам дизелов автомобил, искам да попитам колегите с такива двигатели, кога започват да "дърпат" осезаемо вашите? Тъй като ми се струва, че може да имам блокирала геометрия на турбото или смучене/изспускане на въздух отнякъде.

Около 2000 оборота става магията при мен, а и при повечето 2.2 дизели доколкото съм запознат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно. При мен по моя преценка е малко късно... (2500-3000) Ще трябва да погледна за замърсен актуатор и геометрия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги. Тъй като за първи път имам дизелов автомобил, искам да попитам колегите с такива двигатели, кога започват да "дърпат" осезаемо вашите? Тъй като ми се струва, че може да имам блокирала геометрия на турбото или смучене/изспускане на въздух отнякъде.

Точно след 2000 вече я усещаш,но трябва и повече да си натиснал педала, за да нагнети повече турбото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен по трудно е с dpf -а,защото се налагат някой интервенций най-вече по софтуера на автомобила,които аз лично не бих искал да правя. Другият вариант,но доста скъп,е подмяна с нов филтър. Колега добре се оглеждай при покупката за тези проблеми. Мисля, че има някой автомобили от 8-Мата генерация без dpf. Иначе дизеловия мотор е отличен но за всичко това са виновни нашите "качествени" горива!

Да, има и фабрично без ДПФ филтър моята е такава. По нагоре някой беше споделил впечатление за дизела,че бавно загрява.... докато почне да духа топло. ДА - така е, мислих че нещо не ми е наред, я термостат , я друго, но всичко е ок. Четох мнения и на други хора които потвърждават бавното загряване, особено при минусови темп, дори стрелката на темп. да е почти в работното си състояние, духа не много топъл въздух докато не позагрее още, а вече загрее ли добре, парното е доста силно.

p.s.  : Ще купувам по-голяма кола и моята ще е продавам, но не знам защо не мога да публикувам обява в раздел ПРОДАВА...... и да обясня всичко по нея, защото си заслужава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Според мен по трудно е с dpf -а,защото се налагат някой интервенций най-вече по софтуера на автомобила,които аз лично не бих искал да правя. Другият вариант,но доста скъп,е подмяна с нов филтър. Колега добре се оглеждай при покупката за тези проблеми. Мисля, че има някой автомобили от 8-Мата генерация без dpf. Иначе дизеловия мотор е отличен но за всичко това са виновни нашите "качествени" горива!

Да, има и фабрично без ДПФ филтър моята е такава. По нагоре някой беше споделил впечатление за дизела,че бавно загрява.... докато почне да духа топло. ДА - така е, мислих че нещо не ми е наред, я термостат , я друго, но всичко е ок. Четох мнения и на други хора които потвърждават бавното загряване, особено при минусови темп, дори стрелката на темп. да е почти в работното си състояние, духа не много топъл въздух докато не позагрее още, а вече загрее ли добре, парното е доста силно.

p.s.  : Ще купувам по-голяма кола и моята ще е продавам, но не знам защо не мога да публикувам обява в раздел ПРОДАВА...... и да обясня всичко по нея, защото си заслужава.

 

Ако прочетеш правилата на форума ще разбереш защо не можеш да пускаш обяви : )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бензина също загрява бавно особено при -10,15 градуса. При моето пътуване почти всеки ден ми се налага да спускам по наклон 12 -13 километра и когато не я оставя да поработи предварително,доста трудно вдига температура. Сега когато времето е по-топло,няма проблеми!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Здравейте, колеги. Тъй като за първи път имам дизелов автомобил, искам да попитам колегите с такива двигатели, кога започват да "дърпат" осезаемо вашите? Тъй като ми се струва, че може да имам блокирала геометрия на турбото или смучене/изспускане на въздух отнякъде.

Около 2000 оборота става магията при мен, а и при повечето 2.2 дизели доколкото съм запознат.

 

Не съм сигурен, но причина също може да бъде EGR клапата, доста често се замърсяват и запушват. Аз моята си я почистих, изкарах доста сажди и определено усетих разликата. В civinfo има тема относно това как става http://www.civinfo.com/forum/how/72471-how-clean-remove-fk3-2-2-diesel-egr-valve.html

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Здравейте, колеги. Тъй като за първи път имам дизелов автомобил, искам да попитам колегите с такива двигатели, кога започват да "дърпат" осезаемо вашите? Тъй като ми се струва, че може да имам блокирала геометрия на турбото или смучене/изспускане на въздух отнякъде.

Около 2000 оборота става магията при мен, а и при повечето 2.2 дизели доколкото съм запознат.

 

Не съм сигурен, но причина също може да бъде EGR клапата, доста често се замърсяват и запушват. Аз моята си я почистих, изкарах доста сажди и определено усетих разликата. В civinfo има тема относно това как става http://www.civinfo.com/forum/how/72471-how-clean-remove-fk3-2-2-diesel-egr-valve.html

 

Направих тази процедура през уикенда (определено се усети разлика след почистването). Имаше сажди, но бяха доста по-малко от това, което видях в civinfo. Може би се дължи на добавката, за изчистване на дпф, която ползвах преди това. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги,отскоро при завиване и наляво и на дясно чувам леко притракване,предполагам че е каре, вие как мислите.и ако е така някой знае ли каква им е цената?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Здравейте, колеги. Тъй като за първи път имам дизелов автомобил, искам да попитам колегите с такива двигатели, кога започват да "дърпат" осезаемо вашите? Тъй като ми се струва, че може да имам блокирала геометрия на турбото или смучене/изспускане на въздух отнякъде.

Около 2000 оборота става магията при мен, а и при повечето 2.2 дизели доколкото съм запознат.

 

Не съм сигурен, но причина също може да бъде EGR клапата, доста често се замърсяват и запушват. Аз моята си я почистих, изкарах доста сажди и определено усетих разликата. В civinfo има тема относно това как става http://www.civinfo.com/forum/how/72471-how-clean-remove-fk3-2-2-diesel-egr-valve.html

 

 

Изчистих си и аз ЕГР-а. Няма никакъв ефект! Не съм и очаквал при положение, че системно ги затапват за да не създават ядове. Нагледно моя колко беше насъбрал. Играх си и с вакуум помпа да отворя буталцето да да изчистя всичко от-до.036653657-big.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега изчисти си и тръбите със сигурност и те имат много нагар,като гледам egr -а!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
колеги,отскоро при завиване и наляво и на дясно чувам леко притракване,предполагам че е каре, вие как мислите.и ако е така някой знае ли каква им е цената?

Много вероятно да е външно каре. Може би и двете ляво/дясно щом го чуваш и в двете посоки. Около 80-90 лв е бройката. Старото се реже за да се свали. Новото се набива.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...