Jump to content
Walker Japan

Колоездачите във форума

Recommended Posts

Ако има желаещи за каране - Четвъртъка може и да се метна до германски манастир, а неделята може би ще съм в Стара планина или пак някъде в Лозенската планина.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм от Лозен, но ми опират накладките на едната гума и не мога да ги фиксна, а и не съм физически подготвен кой знае колко, иначе Аполончето е снаражено с всякакви глупости - светлинки, странично огледалце, калници :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не съм фен много на велосипедите но последно време от както се пооправи времето въртя обиколки из парка че бая килограми имам да свалям от натрупани от зимата. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хич да не ви пука, аз като карам с някого карам с него такаче всеки, които има желание е добре дошъл. Аз имам някой други въпросчета отностно един двигател, та няма да останем без приказка, а маршрутчето е леко. В общите линии като обща дължина в лозенската планина е вероятно има няма 10 км., а ако е достатъчно топло може и Железница да се метнем. За сега плана ми е Четвъртъка и Недялата. Съботата имам работа по Хондичката и ако не се развие нашата си компания за Стара планина може да се метнем към германски манастир и от там към Панчарево. Физическата ви подготовка не е проблем аз и бавно мога да карам, а и не ме бърка такаче... Има една пътечка дето съм правил може да ви я покажа... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако успея да оправя проблема на колелото ще ти пиша, ако минаваш към Лозен да се присъединя към теб, неделята ми се очертава свободна. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако успея да оправя проблема на колелото ще ти пиша, ако минаваш към Лозен да се присъединя към теб, неделята ми се очертава свободна. Публикувано изображение

 

Ако спирачките за VBR има едни винтове (с отвертка + или шестограм) отстрани на рамената на нивото на пивотите (осите) на самите рамена. Когато се навиват рамото се отдалечава, когато се отвиват се приближава към каплата. Ако от страната, от която опира е много навъртяно опитай да развиеш от другата страна така, че да са г/д в еднакво положение. Ако имаш въпроси пиши на лично

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Ако успея да оправя проблема на колелото ще ти пиша, ако минаваш към Лозен да се присъединя към теб, неделята ми се очертава свободна. Публикувано изображение

 

Ако спирачките за VBR има едни винтове (с отвертка + или шестограм) отстрани на рамената на нивото на пивотите (осите) на самите рамена. Когато се навиват рамото се отдалечава, когато се отвиват се приближава към каплата. Ако от страната, от която опира е много навъртяно опитай да развиеш от другата страна така, че да са г/д в еднакво положение. Ако имаш въпроси пиши на лично

 

Всички V брейкове имат такива винчета за приближаване и отдалечаване на рамената на спирачката. Към това написаното от теб което е точно така, аз бих добавил - ако самите ти колодки са изтъркани притегни ги с винта на лоста на спирачката и после направи това, което колегата по-горе обясни. Имай едно впредвид. Гледай след всяко регулиране на тея винтове да натиснеш няколко пъти спирачката. Това ще позволи на пружинките да се наместят сами. Понякога се получава така, че затягаш затягаш и вече всичко изглежда добре двете колодки са на едно и също отстояние. Натискаш спирачката и те пак хлътват нанякъде.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли някой тук, който да кара 29er да сподели мнение, че гледам сега навлизат и са доста привлекателни!

Никой ли не язди такова живото?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Грешка, двоен пост... :dry:/>

Редактирано от ACID BURN

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За Неделя отпадам. Пак ще карам, но в Стара планина. Все пак за в бъдеще, ако има желание и възможност може да се съберем...Публикувано изображение/>

 

Що се отнася до 29er - нямам наблюдения.

Аз лично не харесвам тая концепция. Колелото, което ползвам е предимно за стила AM (стил, които включва големи, дълги изкачвания и агресивни спускания) и определено бих казъл, че 29-ките не са капли, които бих искал да ползвам поради:

- каплите те вдигат значително по-високо.

- някакси мудно, тромаво завиване поради по-голямата обиколка на гумата.

29-ките имат предимството на по-стабилни капли и в съчетание с хубави гуми, предполагам, че може би ще бъдат добри като стабилност в прави отсечки.

 

За градско ползване големите капли може би ще дадът по-голям комфорт особено на някои тънки гуми за шосейно/градско каране.

Моя съвет е, ако ще ползваш колелото за планината стои си с 26-ките. А ако ще ги ползваш за градско/ шосейно аз лично бих избрал стандартните 28" за шосеен велосипед или за градски респективно 26-ки с тънки гуми до 1.95" (това е широчината на гумата).

 

Гледам, че показвате байковете си.

post-22517-0-10481400-1364586656.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение

 

:D/>

 

като ученик не слизах от колелото

и вечно бях с очукани колена и лакти

после взех шоф. книжка ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги от дълго време се каня да си взема планинско колело , незнам дали правилно е формулирано .С две думи искам колело с което да се катеря по черен път в планина ако има конбинация между шосе и планина също ме устроива .Примерен маршрут Пловдив - Калофер и до връх Ботев . Предложете марки цени по възможност за Пловдив . Ще се радвам ако има и колеги от Пловдив с който да покараме не само хонди но и колело :P/>:P/>.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги от дълго време се каня да си взема планинско колело , незнам дали правилно е формулирано .С две думи искам колело с което да се катеря по черен път в планина ако има конбинация между шосе и планина също ме устроива .Примерен маршрут Пловдив - Калофер и до връх Ботев . Предложете марки цени по възможност за Пловдив . Ще се радвам ако има и колеги от Пловдив с който да покараме не само хонди но и колело Публикувано изображение/>Публикувано изображение/>.

 

Колега, заповядай в магазина на Лидер, аз работя там. Ако си харесаш нещо ще има и отстъпка ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко отностно намеренията ти зависи от това колко си склонен да ползваш колелото в планината, как да го ползваш и какво точно би си представил ти като изживяване. Казано по-просто - трябва да прецениш в общите линии какъв стил ти се кара, какви пари би дал за даденото колело.

Ако търсиш колело за планината за няколко карания през годината, може би колело на Лидер би ти свършило работа.

Ако възнамеряваш да караш няколко пъти в месеца колело в планината, не бих препоръчал марката Лидер независимо от стила. ( Нищо лично колега ВЕН_РВ1456ВС, дано не се обидиш.)

Ако търсиш колело, с което да минаваш големи разстояния по шосе и черни пътища и търсиш бюджетно решение бих ти препоръчал Sprint Apolon, Drag ZX моделите 3,5 и май и 7 имаше. Както и напоследък освен цвят и красота Cross почнаха да предлагат нещо, което няма да се разглоби след половина година каране.

Избор имаш и то не малък всичко както казах зависи от това колко би бил ти отдаден на идеята планинско колоездене. Публикувано изображение

Редактирано от ACID BURN

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И според мен всичко зависи от бюджета на първо място и целевото предназначение на второ!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бюджет да кажем 500 - 600 по принцип винаги съм бил за спорта ако има сериозни колеги и познати може да карам и няколко пъти в месеца все пак колоезденето не иска нищо повече от горене на калорий. Поставил съм си за цел да обиколя родината и реших че може освен с кола и колело да включа в маршрутите и така Имам познат които ми е препоръчал ето тези две колела какво е вашето мнение . Благодаря за отзивите и нека спретнем нещо общо слънчевите дни . http://prodavalnik.com/raleigh-nomad-i20814727 http://prodavalnik.com/velosiped-drag-ontario-ce-i20718143

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди няколко дни си взех Drag ZX-5 Pro. Ще пусна и снимки. В сухите дни до края на годината не мисля да се качвам на колата за в града :)@Barito, за тези пари бих взел твърда рамка. Имай предвид, че посоченото Онтарио е малка рамка, която е неподходяща за човек по-висок от 1.65-1.70м. Ако си по-висок, не го взимай. Виж офертите в mtb-bg.com

Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм в чудене дали да не спра колата от градско каране, пък и имам едно предложение за един Scott voltage yz2 на неприлична цена и от месец се чудя дали да го яхвам. Страх ме е само да не го взема и после да стане така оф ся ме мързии я с колата ще стигна по бързо и няма да съм вир вода... :blink:/>

Редактирано от hEka

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добавям се и аз като колоездач :) преди няколко дена си оправих колелото дори го боядисах ии само на скоростите остана да им сменя жилата .. :) От както го оправих разхода на колата падна доста :lol: само на нощна тарифа я карам вече :lol: а сигурно това колело е навъртяло повече км. от колата ми :lol::lol::P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Срам не срам и аз ще се пиша :)за да не си помислите че карам само на газ, карам колело още през живота ми като сперматозоид :lol: , ама пък за сметка на това никога сериозно. Имам един спринт леопард още от време оно когато струваха скъпо и все още бяха истински с поне малко италянска жилка в него :) По планини и чукари не съм карал а и то не е за там, на времето много карах на гребната по 5-6 обиколки поне, и от март до ноември ходех с него на работа, общо 20 км на ден в двете посоки. Сега пак така го карам но работата ми е едва на 2 км, гребната ми не е много далече ама пък пусто време нямам вече за това така приятно занимание, все са ми минавали мисли да си купя някво по свясно и модерно колело до към то 1000-1500 лева, ама само за да ходя на работа с него не си струва.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абре момци я малко помощ, одеве наи после се хванах та си смених средния венец че стария беше некъв китаиски боклук и не изкара много, сложих си оригиналния ма тои е по малък от китаиския и съответно трябваше да преместя оная карачка дет сменя скоростите малко на долу, и се почна филма, нямат нагаждане тея средните, ако 1-2 венец включва на 3 ти неще да се качи и обратно. Има ли няква специална фатка и на каква височина трябва да е тая карачка от венците че да бачка нормално. Уж съм техническо лице пък 1 час не можах да я настроя и я зарязах.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://mtb-bg.com/index.php/special/repair/282-repair007

Moже да прегледаш и другите статии в графата сервизиране. Има доста интересни и полезни неща.

 

А, да се похваля и с почти завършения ми първи проект със задно окачване :)

Публикувано изображение

Редактирано от keel

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баш на тази статия попаднах и аз с малко ровене, и за 5 мин нещата станаха сега вклчва, е поне на подемника утре ще го видя в движение как е :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето най-накрая с какво педалирам аз, всеки ден и през ден :D

Публикувано изображение

 

Само гумите ще видим дали ще останат тези. Страхотно сцепление имат в планината, добре се търкалят, не съм успявал да спукам, обаче са много тежки (всяка е по 1кг), а аз живея в полите на Витоша, от работа до нас имам 15км, от които 6км са сравнително стръмно изкачване (общо 400м денивелация). Мисля да сложа по-леки, малко по-тънки, с по-ситен грайфер гуми.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте Колеги,забелязвам че с първите топли дни се активизирахме...Публикувано изображение/> Колоездачите от Пловдив,може да си спретнем няколко обиколки на гребната или нещо планинско.И за да не съм валат,да покажа една снимка от Пловдивските тепета Публикувано изображение/>

post-14686-0-65205900-1368296301.gif

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стария сприн в пенсия, от днес вече съм с това http://www.onbikex.de/Fahrrad/Trekkingbike-KTM_Bikes-LIFE_FORCE-14938.html само че син металик :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С тва си джъткам аз до работа вече :)

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
https://www.facebook.com/photo.php?v=4969206440542&set=vb.1610647021&type=2&theater след дълго търсене и аз съм в играта , благодаря на колегата ACID BURN за помоща в избора. Редактирано от Barito

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радвам се, че съм помогнал и дано да съм те опътил към възможно най-добрия избор за теб. Много километри ти пожелавам, както и преди и сега ще ти кажа, че поддръжката е най-най-важното нещо за това да се кефиш на колелото и да ти служи дълго време.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ихаа, точно тема към моята област, че да взема се по'фаля поне. Публикувано изображение

Това се кара така.

Редактирано от Fanatico

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Линковете от горното мнение са изтекли или не знам, но не работят, така че ще пусна ново, като горното може да изтриете. Мерси.

 

Ихаа, точно тема към моята област, че да взема се по'фаля поне. Публикувано изображение

Това се кара така.

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ето и от мен...това ми е за по-така-(градско).. Публикувано изображениеа това е за екшън-70-80км..........................................................................................................................................................................................Публикувано изображение

Редактирано от svesevo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

напоследък не ми остава време, иначе мн обичам да карам колело :) най-голямото ми постижение е изкачването на Бузлуджа :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се похваля, че и аз напоследък използвам велосипеда за придвижване в столицата. Много е удобно!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЕЕЕЕ как съм я проспуснал тази тема, ето ме и мен сигурно съм най-запаления със форума ходя нон-стоп по състезания и ето го и моето бебче верно че е адски скъпо ама со е хоби :)/>/>

Дерзайте :)

 

Публикувано изображение

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно видео от наскоро провелото се състезание в Сопот.

и даммм много яко състезание беше много добре си покарахме :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Изцяло част по част. Рамката не е нищо специално, само олекотена тънкостенена молибденова и е променян ъгъла на предния амортесьор (на ниска скорост се внимава повече, но при висока скорост плюсовете изпъкват) Тежи колкото алуминиева среден клас, така, че си тежи... Втулковите лагери са заменени с иглени. Амортисьорите и преден и заден са хидравлични и обслужваеми, но не с желания ход за стила на каране, въпреки, че универсално каране няма, всичко се подбира както при дисциплина за кола..... А и са морално стари, иначе работят. Нямат заключване за асфалт и двата, само твърдост. Гумите са пълен слик с поносимо съпротивление на търкаляне и въпреки големият обем имат траеща се контактна повърхност за асфалт... От предавките голяма част е алуминиеви сплави и с много ниско тегло. Жилата и броните са подбрани без никакво поддаване за по-голяма директност. Спирачките не са хубави, вършат работа само ако знаеш как да им черпиш ресурса. Като на стокова Хонда са.. :)

На дълъг път си пердаша със 50 срещу 11 зъба без проблем.  Кара се предимно там, където сликът не върши работа, но като внимаваш се задържаш някак... :)  Педалите са конвекциики, че по завоите заминават бързо :)

 

Публикувано изображение
 

Редактирано от pamo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брех чак сега я видях тая тема :lol: Много бях надъхан да си взема рамче някакво,но все не оставаха пари и това лято пак :D Иначе имам един очукан спринт леопард с който направих един преход от х.Здравец през Бяла Черква с един приятел,но само толкоз :( Евентуално това лято възнамерявам да си взема downhill колелце,че се чудя каква магария да върша :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги и aз си докaрaх колцето в софия не е кой знaе кaкво aмa ме предвижвa, aко се оргaнизирa нещо зa Железницa съм много нaвит стигa дa съм свободен! Тaкa, че пишеште ми пподробности нa ЛС или тук! Мисля че ще бъде готино :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...