Jump to content
LsD

Civic D15Z6 VTEC-E

Recommended Posts

"The Honda Domani has a very close relative in the Rover 400 saloon, with which it shared virtually all its main components.

 

Не случайно им викат "англичанки" :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И са десет пъти от сивик седан японка. Който е аналог.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Англичанки им викат, защото са СГЛОБЯВАНИ в Англия.

 

Ако беше цитирал и предишния абзац от линка, щеше да стане по-ясно, откъде идва Домани и защо прилича на Ровър ... или обратното ;)

 

edit

Сигурно Англичанин е измислил и дал на Хонда D-серията двигатели. Щото преди да изобретят недоразумението Ровър К-серия, години наред това е бил двигателят вграждан в Ровър.

 

Иначе ... дълбок поклон пред Ровърския дизел, който се вграждаше в Сивик и Акорд ;)

Редактирано от Krasi-mir
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бе мотора де серия не е измислил но.наскоро срещнах статия която доста добре е обяснено че хонда взаимства независимото окачване от ровер.

К серия няма да я коментирам лошото е че е базирана на двг на лотус.

Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ти кажа и аз съм мяркал нещо такова, и одеве ми мина през акъла за дабъл уишбоуна и задния мултилинк. Преди време се разрових малко, но така и не можах на 100% да си изясня, кое е първично ... Ровър или Хонда. Говорим за Хонда преди Сивик 6 "англичанка", когато Ровър 200/400 си беше Ровър, а Honda Concerto си беше ... Ровър ... или ... :D

И все пак Домани излиза на бял свят '90-а, а англичанката и идентичния Ровър 400 5г по-късно.

 

В този ред на мисли, само "англичанката" ли е англичанка, или и всички останали Хонди с Ровър окачване ;)

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фен знаеш че ти уважавам мнението но за double wishbone-а бъркаш братле. Независимото окачване си е на Хонда и Ровър го вземат от тях. За първата им обща кола - седана HX през 1981 англичаните са искали макферсон. Но моделите Акорд и Вигор за японския пазар, излезли няколко месеца преди седана НХ вече са били с независимо окачване и Хонда са се преборили и седана да е с такова поне отпред. А за Кончертото сглобените в Англия са с макферсон отпред докато японските са си с double wishbone.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като адвокат на Фен-а :D той каза "независимото окачване" и предполагам визира задното окачване, 'щото то предното се си е назависимо.

Аз намесих дабъл ядеца, с който, между другото, са и култовите CRX и Coupe-тата 5-ица ;)

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За разликата между 6тата генерация Сивик говоря :) Вече от 7ма генерация насам, ако не се лъжа, май всичките ги сглабят в Англия :D неприятна работа, ама КО ДА ПРАИШ :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте колеги, още един икономик при мен :D Имам го от година но не съм писал тук. Тази седмица си направих малък експеримент с колата. Реших да я засеча, но понеже нямах много пари да я засека както се прави - да сипя до горе, да мина 100км и да сипя пак че да видя колко харчи на 100, реших малко по-евтиния вариант. Оставих я да падне до последната черта на таблото и заредих за 20лв - 10литра и малко. С тези 10 литра изминах 170км градско точно, като гледах да държа все в Econo mode-а ( до 2500 оборота на 3-та и 4-та скорост и 3000 оборота на 5-та). Изобщо не съм я натискал, съвсем леко каране. И така карах докато не падна пак до последната черта. Tа си правя извод, че градско е изкарала около 6л/100км (като разделим 10-те литра и 170-те километра на 1,7, за да стане 170/1,7=100км). Така че да, бих казал нашите коли са best of both worlds - икономични когато ти трябва(бих казал по-икономични от 1.4) и малко мощни когато трябва. :D

Редактирано от StormTrooper
  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Така си е. Супер комбинация. Затруднявам се, когато започна да мисля какъв ще е заместителя й след време...все някакъв компромис ще е. 

 

Градското е по-скоро към 7 в София, но зависи какъв е маршрута, трафика и т.н. Иначе извън в Еко режима с около 120 Бургас-София сам в колата съм удрял 5.04/100.

Редактирано от boiskii
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги имам въпрос за изпускателния колектор на нашия мотор. С какъв изпускателен колектор ще е добре да се замени стоковия ? Ще слагам генерация на ф55, но ми казаха че ще е добре да се смени и изпускателния колектор. От това което четох - стоков колектор 4-1 от D14 бил добър във високите обороти, а стоков колектор 4-2-1 от D16Z6 . Това вярно ли е ? Какъв да търся за моята ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Търси от d16a6 .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Компромиса е или 4-2-1 от д16з6/9 или от д16й3 англичанка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4-2-1 от D16Z6 с генерация не по-голяма от 50... поне това бих направил ако трябваше да го правя пак ^^

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ако искаш мога да ти дам( имам предвид на заем безплатно) моя от Д14А4 да караш и да видиш, за какво става дума. Ей така за опита и общото знание. Аз не мисля, че ще бъде подобрение, но все пак. Пък като си вземеш колектор от Д16з6 да видиш каква е разликата.

Редактирано от ACID BURN

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, наистина е доста трудно да се намери 4-2-1 изпускателен колектор здрав от D16Z6 :D Затова леко ще го оставя настрана и ще ви попитам друго - да взема ли от D14A3/D14A4 ? Ще спъне ли колата по някакъв начин (като се има в предвид че ще сложа генерация на ф55 заедно с изпускателя) и като цяло заслужава ли си да го взема или да търся стоков 4-2-1 или спортен 4-2-1? И още нещо, от D14A3/D14A4 изпускателя 4-1 ли се води? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От най глупавите испускатели реда е д14а3/4 д16а6 д16з6 и тн.

Стоков и хубав две неща които са несъвместими.

Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забелязвам едно метално дрънчене отпред при качване на баир. Проявява се над 2000об. и не мога да разбера какво е. Всичко е сток. Някой имал ли е такъв случай на този мотор? Да не е някоя ламарина или скоба около изпускателния?

Редактирано от boiskii

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери термо щита на изпускателя

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен се е появило едно дрънчене и мисля че е някоя ламарина някъде, звучи около изпускателя да е, виж на канал къде какво дрънчи. При мен дрънченето е леко като се подаде газ и все едно бие някаква ламарина в изпускателя

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, къде се намира филтъра на купето ? Колата има климатик, но нещо не го виждам зад жабката?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбрахте ли това дрънчене от какво е? Имам същия проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм ровил откак писах за него. Не съм го и чувал скоро... 

 

Може би наистина е някоя ламарина. 

Редактирано от boiskii

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...