Jump to content
ADH-Honda

Електрическо стъкло

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Здравейте.От днес съм притежател на Accord CC7 - 5-а ген. 4 врати седан, произведен в Англия (бутоните за ел. стъклата са под ръчната спирачка). Въпроса ми е за електрическото шофьорско стъкло, по-специално автоматичното сваляне/вдигане. Проблема при мен е, че автоматичната функция работи само надолу, а нагоре трябва сам да държа копчето, за да се вдигне стъклото. Четох ТАЗИ ТЕМА, пробвах както MIYAMOTO е обяснил, но... не става. Дали не правя правилно описаното от миямото или самият бутон има проблем ? Описания метод от миямото само на контакт ли може да се прави или трябва двигателя да работи (тъп въпрос сигурно задавам, ама...) и докато спускам до долу и вдигам нагоре стъклото, задържам по 5 секунди докато стъклото е плътно прибрало съответно додолу и нагоре, бутона като го задържам до край ли да го натисна да го задържи т.е. един вид да го държа натиснат принудително и в "авто" режима или само да го държа в половин натиснат бутон (както когато се сваля нормално) и последно питане - докато държа бутона да се сваля/вдига стъклото и когато трябва да се задържи за още по 5 секунди в плътно горно и долно положение, нали не трябва да пускам бутона ?Питам надълго и нашироко, защото цял ден си играя и пробвах какви ли не варианти и не иска това стъкло да се вдига автоматично, просто не се усеща дори че иска да "захапе" за автоматично вдигане)..., иначе надолу няма проблем.

Редактирано от ADH-Honda

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А сигурен ли си, че има автоматично вдигане?!За Акорд не знам, но на Сивик англичанка, и Ровър 400, има само автоматично сваляне, убеден съм!Ако има автом.вдигане, и методът със задържането не работи, то разглобявай ключето и почисти нагара от контактите. На CRV-то ми даже пластмасата беше започнала да се топи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, стигне ли горно/долно положение задържаш 5 сек. То като цяло за доста модели коли важи това "обучение" след демонтаж/монтаж на акумулатор. Ако не става или има проблем (ел/механичен) или просто този Акорд няма комфорт функция нагоре.. Ако няма електронно блокче за управление, значи е с доброто старо опростено, но и безотказно механизъмче действащо само надолу :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При положение, че и Сивика ми и Дел сол-а ми имат автоматично сваляне + вдигане, които са хем по-стари като модели, хем по-евтини (по-нисък клас) коли спрямо Акорда, няма логика Акорда да има само автоматично сваляне (без автоматично вдигане), ама знам ли :huh: Най-добре да кажат собствениците на такива Акорди (CC7, 5-а ген. Англичанка, преди фейслифта, т.е. до 1995-а година, предницата напомня на Прелюд 4-а ген).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам такъв Акорд, но е след фейслифта (виж подписа).Колата има фабричен комфорт модул - като завъртиш ключа на вратата и задъжиш 2 секунди вдига всички стъкла и затваря шибидаха. Обаче шофърското стъкло е автоматично само надолу т.е. явно при този модел си е така.П.П. Честита англичанка! :tease::honda:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдааа, явно този модел има само автоматично сваляне (без вдигане), здраве да е, това да и е :D Много ме кефи, от два дена съм на седмото небе да управлявам Акорд, спрямо Сивик 5-а хеч и тесния двуместен Дел сол е като космическа совалка как стъпва из дупките :lol: Четох цяла нощ онази дългата тема (с многото постове) за Акорд, как яко се плюят англичанките, да чукна на дърво, ама освен с огромния радиус на завиване и наистина малко странното включване на скор. лост (странно, спрямо включването на скоростите спрямо Дел Сол примерно - по-дълъг ход на лоста при Акорда) други ядове и странности не намирам. Колата спира много добре, АБС-а бачка перфе, тавана не се е разлепил... доволен съм засега, дано и занапред да не се разочаровам от английската сглобка :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само един последен въпрос (да използвам темата, да не отварям друга) - този модел Акорд до колкото успях да разбера, няма филтър за купето, нали така ? С климатик е по принцип. Да знам дали да разглобявам жабката, затова питам (яко няма, да си спестя тази ненужна операция) :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам, че разводнявам темата (дано не ме санкционира някой Модераотор :rolleyes: ).Колега, по повод това:

Аз карам такъв Акорд, но е след фейслифта (виж подписа).Колата има фабричен комфорт модул - като завъртиш ключа на вратата и задъжиш 2 секунди вдига всички стъкла и затваря шибидаха.

... оказа се, че и моя Акорд го има този комфорт модул, току го пробвах на дъжда (затварят се стъкла, шибедах...) Станах мокър на патица заради тази проба, ама пък се кефя, че открих още нещо :D Допреди малко се чудех какво е това дистанционно с което взех колата и каква е една полусферична лампичка до плафона, то се оказало че това са съответно инфрачервено дистанционно и приемник за него което отключва/заключва вратите :D Успях та намерих manual-и за този модел и чета, откривам топлата вода с тях.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, тоя модел няма филтър на купето. Или поне моята няма, личен опит.Иначе се радвам, че съм бил полезен. Един приятел ми върза комфорт модула към алармата. Сега ползвам тая екстра и чрез дистанционното. Човекът знаеше какво прави и му отне една бира време.П.П. Ако имаш други чуденки не се притеснявай да питаш. Имам и доста документация. Ама по-добре да е на ЛС, че верно ще ни почнат модовете.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Като споменахте за комфорт модула ... да ви попитам на Акорд 99-та някой да знае дали има такова нещо и дали може да се активира някак от дистанционното ? Понеже това да затваря стъклата и шибедаха е много яко, особенно втората опция - аз редовно си го забравям отворен. Има ли някаква комбинация от копчета по дистанционното или някое да се задържа и тогава да ги затваря (с фабричната аларма, имам копчета за отключване, заключване и отваряне на багажника) ?

Редактирано от Asti

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление нашите нямат такава екстра! Аз лично смятам да се пробвам с вграждането от 5-ген в 6-та.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 5-та генерация комфорт модула бачка само от ключалката, от дистанционното само заключва. Както вече писах лесно може да се върже към друга аларма.Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги малко е старичка темата но реших да пиша тук а да не отварям нова.Някои успял ли е на акорд 6 да вгради от акорд 5 комфорт модула или е изобретил нещо друго.Пробвах на моята с задържането на ключа но нищо.Ако някои е изобретил нещо по вдигането на стъклата нека сподели , че и аз съм се навил да си слагам комфорт модул.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко офф,но да попитам какво е необходимо за да имам Auto режим и на пасажерското стъкло ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...