Jump to content
Слави CR-V

Civic 7 1,4 16V недостатъци?

Recommended Posts

Една тема по на долу има 29 страници за Сивик която нямам нерви да прочета цялата и не е гаранция ще намеря ли това дето търся, понеже утре пътуваме за София за оглед на такъв сивик искам да знам има ли кусури тази кола с този мотор, нещо като хронични проблеми за да знам какво да гледам :) Плюсовете са ясни :) казваите кусурите, и верно ли е че тези коли с този мотор горяли под 6 на 100 бензин в града, тука последните 2-3 огледа собсвениците ми се кълнат в разсход 5 което трудно бих приел за истина и то бензин ;) Единия беше готов да се застреля ако му изгоряла повече от 4,5 в града, за щастие бях милостив и не се стигна до жертви :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е Сивик 7, 1.6, но като проблеми ще намериш същите смятам Публикувано изображение

 

- Кормилната рейка започва да тропа, както казва един колега във форума "рано или късно" Публикувано изображение. Универсален "лек" аз поне не знам.

- Чел съм че аксиалния лагер им е слабост, засега при мен понякога трудно влиза задна скорост, дано не стане по-лошо...

- Този разход може на дизела да го докарват, ама бензин... Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извън градско може да се "докара" до 5 - 5,1 л/100, ако не вдигаш повече от 100 км/ч и галиш педала за газта. При малко по "нормално" каране отива на 5,4 - 5,6 л/100.До 2 000 об/мин е като всяка кола. Нагоре вече няма спиране. На 5 предавка със 100 км/ч (3 000 об/мин) не се спира и продължава да ускорява при това по голям баир. Настройката на седалката не е удовлетворителна.Видимоста назад е лоша.Маневреността - още по-лоша.За твърдата возия да не отваряме дума. :(

  • Нагоре 1
  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За разлика от 6-та генерация, при която малкия двигател 1.4 гори повече от икономика 1.5, тук при 7-ма нещата са различни. Градско на мен ми гори между 8 и 9/100 това за двг 1.6, а за малкия 1.4 имам човек с газова уредба, ще го питам утре колко му харчи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно разхода според мен са те излъгали, аз имам дизеловата версия и в София харчи около 7, 7.5, 8 литра. Относно возията да твърда е, но пък много стабилна на завой и голяма скорост, също така скоростта не се осеща караш с 100 а си мислиш че си с 50-60, с видимоста при каране назад и по-малкия завой на предните колела се свиква и няма да имаш проблеми. Като цяло здрав и сигурен автомобил според мен.Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За разхода, от както започнах да го записвам с едно приложение за андроид изводите са следните.374 дни, 11701 км, 819 литра а95 среден разход 6,99 максимален разход 8,87От километрите не малко са извънградско. Градско София редовно си дава 7,6 - 8,6

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момци здрасти от ново, ето че пак сме на тема Хонда, след лутане между корси, сеати, рена,поло, пак се връщаме на Хонда, проблема е че е девоиката има 4000 пък те са поне по 5 и за тва са колебанията с другите марки, а пък не мога да я навия да си вземе 6 та генерация хем и бях намерил два чудни екземпляра,ако било хонда 7 да било. Даите сега малко мнения и за дизелака, гледам го икономичен , явно ще се търси хонда без предпочитания за двигателя стига да е под 100 коня, демек 1,4 или 1,7 дизел. Тоя дизел хонда ли си е или е нечие друго чедо. Тои има ли хронични болежки от сорта на "тече нафта от датчика пълни една кабелна обвивка и от там се стича и мокри компа и тои гори- тва при Опел" :lol: представяте ли си :lol: или някои други често изявени за които да внимавам.Да си припомня проблемите които да гледам :1-во дали тропа реиката (тва нещо има ли оправяне или няма)2-ро дали вие аксиалния лагер3-то да е хубава и евтина ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо няма бутон за редакция за това нов пост.Поизчетох доста от темата за 7ген въпреки че е 30 страници и повечето е плява. Но за дизела всичко ми стана ясно :)За реиката остава въпроса поправима ли е и колко ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам мотор D16 на 7 ген.Разход с газ инжекция,градско 10/100,извън града 7/100 без да се мъча да правя икономия.Дори извън града средната скорост я правих около 130-150.Основни недостатъци:1.рейката тропа2.скъсан голям тампон на носач3.скъсан тампон на двигател,този който е до радиатора на охлаждането4.трудно се обезвъздушава съединителя или по точно помпата му поема много трудно5.Масово изгорели крушки по таблото6.изтървали щипки на броните7.блокирали моторчета на ел фароветеНе се сърдете на колите,че се чупят колеги.Този модел е от 2001 до 2005 и средната възраст на нашите автомобили е вече около 10 години.Голяма част от автомобила е още с оригинални части,а сменените такива също са се амортизирали.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ти на тва ако викаш проблеми :) наложи се да попрочета и за голф 4 че малката и на там залитна ма я вразумих на време :) та на Гоуфо маи крушките му са наи здрави части, трябвало да гледам скоростите с кви букви са инак често ги чупели заради некви нитове които после били заменени с болтове. Мотора им 1,4 се слави като масларката на Астра 1,6 ама тва не било голям проблем, след ремонт на двигателя се оправяло и ако се карало с 5w40 нямало ядове :) Те такива ми ти проблемчета :)Ще видим ще успеем ли да намерим сравнително запазена и отговаряща на възможностите сивик 7А за обезвъдушаване на съединителя имам чудесна тактика, дори не пипвам педала, използвам вакум :)И какво сега тая реика като се разтропа никои ли не е я оправил, аиде бе да не се е родила там че да не може да се оправи, я накои да ми даде една такава да видим :)

Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е супер (все пак е Хонда), единственият недостатък е, че 1.4 малко по-тромаво ще дърпа тежкото дупе на 7-та генерация Публикувано изображениеПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е супер (все пак е Хонда), единственият недостатък е, че 1.4 малко по-тромаво ще дърпа тежкото дупе на 7-та генерация Публикувано изображениеПубликувано изображение

 

Под "по-тромаво", разбирай - мъртва :D А това за разход под 6-7 в града са пълни магии и мистерии. Да, в "града" може да ти харчи и 5/100, ако караш в София само Цариградско и околовръстното. Но това за мен не е "градско каране". В центъра и натоварени градски условия би трябвало да е около 7.5-8л/100.

ПС: не е много тежка - 1170кг я дават. Но в сравнение с д15 5та хеч си е цял бус това :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Споко, колата е за момиче, нито ще се дърпа с нея нито ще кара с 160 :) в пловдив ако гори 7 е екстра, все пак града ни няма задръствания на светофар се чака 1 път и тва е, по булевардите се кара на 5 та :) Ще видим сега набелязахме една утре можеби ще се гледа в софия :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

За проверяването на рейката ще си позволя да дам съвет. :)Аз мойта като я купувах, в Пловдив беше, и специално за пустата рейка я карах по разни павета и прочие, но си беше тишина отсекъде.И като се прибрах в София, минавам свежо на Семинарията през трамвайната линия и опааа троп-троп :)Та мисълта ми е, че трябва да се пробва и на нещо от сорта на жп прелез или трамвайна линия.Другото е на по-едър паваж (софийски :)) и то при по-стабилно спиране или ускоряване.

Редактирано от Ивайло Петков

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

А ако не намери калдаръм в София, ко праим?!Слагаме крика, дигаме предна гума, хващаме я отпред/отзад, и клатим! Ако рейката е разбита, чукането се усеща. Ама "гледаме" с повишено внимание, щото може да тропа и долния шарнир!

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да погледнеш и някоя Корола Е110. Малко е грозничка преди фейслифта но е базкрайно здрав автомобил но само ако си намериш със старите мотори (4А-FE/4E-FE). Там мога да ти разкажа на две на три какво да зяпаш. Това го пиша само и само защото стана въпрос за Гоусф/Астра и други подобни навеси.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такааа, колата е капарирана :) дали тропа реиката един господ знае, карах я по едни задни улички малко по черно пътче така като се кара не тропа, при определени условия в завои като е и неравност се чува от някъде едно чук, но успях 1-2 да го накарам да чукне, като клатя волана се чува едно съвсем леко цъкане от реиката което предполагам че можеби е от зъбите на пиниона в зъбите на реиката, щото и на моето ЦРВ така цъка лекичко. Абе квото е такова, колата технически е ок има нужда от доливка на климатика че се включва и бачка слабо, съвсем слабо. Моторчето пали и мърка кат коте, съединителя отделя малко по високо от колкото съм свикнал но е хидравличен и незнам за такава хонда дали и къде е нормално. Общо взето видя ми се тромава ама бяхме 3 ма вътре па и нямаше къде да я настъпвам. Така че за вървежа нищо не мога да кажа.Имам няколко въпроса:1. Копчето за халогените не е такова да се щрака, ми е като на пръскалките с пружинка, дали е развалено или си е така, просто като го врътнеш само се връща, в краина сметка и халогените не светят де, но дори да го задържа врътнато пак не светка.2. Централното не работи, с ключа от шоф. врата като цъкнеш се заключва само багажника 3 те врати не реагират, някъква идея за него ако случаино е някъв хроничен проблем.3. Кажете къде отделят ваще съединители.Друго не се сещам да ви питам за сега :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

.....вече се сещам, абе тая кола часовник няма ли ? трип компютър няма ли ?

Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

колата има часовник само на оригиналното CDМоите и 2те хонди тропат предниците,едната ми я блъснаха,че не съм я правил.На новата ремонта ми предстои,имам за смяна само един голям тампон уж пък ми чука на биалетка или шернир - и аз вече почнах да си мисля за рейка :(1.На халогените си оцелил копчето,провери си крушките.2.ремонтирал съм вече централното на моята.Проблема е или блокира моторче или моторчето е за смяна.Механизма е много шантав с едни пружни дето обират празния ход,а и като цяло на мен ми се наложи да извадя централното заедно с ключалката,че болчетата му не можах да ги развия.Аз имах моторче и разцепих мапинката и го смених ама си играх доста.3.Съединителя и на мен ми отделяше горе,но ми се наложи да сменя спирачната течност и след смяната започна да отделя по средата

Редактирано от Nile

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега като казваш оцелил съм копчето хубаво, но тва копче така ли деиства, без да се щраква, реално се държи точно като копче на пръскалка, щом го задържиш пръска пуснеш ли го се връща само и спира, да не би самите халогени като цъкнеш копчето да светкат, а като го цъкнеш втори път да гаснат??? аз очаквах кочето да се врътка и после да се връща за да се изключва, ама не тва само си се връща.За машинките, възможно ли е пък да са изгорели и 3 те машинки на колата (колата е 5 врати), малко ми се види невъзможно да изгорят всички барем една щеше да бачка, е тая на багажника бачак де :) явно ще трябва да отворя една врата да видя дали до нея стига ток. Другото което си мисля тая мастър машинка на шоф.врата която казва на останалите че колата се откл.-заключва, има в нея некви контакти, да не би те да са зацапани нещо. ти щом си я разглобявал виждал ли си в нея контакти разни?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

по въпроса за халогените - работи точно така както казваш.Все едно пръскаш по стъклата,само че тук не е нужно да задържаш.Просто завърташ и после пускаш и се включват,2ро такова движение - изгася.Предполагам,че японеца/англето го е направил с някакво реле,а не е обикновенен ключ.по въпроса за централното - самата мастър машинка не съм отварял.Отварял съм пасажерската врата(моята е с 2/3 врати).Внимавай като махаш корите,че са с едни гадни щипки и може да счупиш нещо,затова може да си купиш свясно лепило,че да залепиш.Заслушай се при отключване и заключване дали НЕРАБОТЕЩИТЕ врати издават някакъв звук.Ако звук има значи моторчето е блокирало частично или не му стига мощност да преодолее пружината в машинката.А иначе варианта за мерене дали има входно напрежение също е добър,за да е коректно измерването трябва при отключване напрежението да е плюс или минус 12 волта,а при заключване да е противоположно по знак.Модула на централното просто обръща поляритета на захранването,така се сменят и посоките на мотора.Мастър машинката според мен не е проблем-започни със слуховия номер,а после и измерването.Успех!

Редактирано от Nile

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

OK, дано не е модула само, едва ли е бушон щото ако беше багажника и тои нямаше да се заключа а единствено тои щраква като врътнеш ключа. Ще я прегледам тя и без тва чак другата седмица ще я вземем че тогава ще ния докарат от софия. Още ще питам споко, докатоо я опозная и стана спец по нея хахаха нищо че не е моя, ама племеницата кат стане нещо ще вика:- чичо ти ме накара да си купя хонда ето ти я сега да я оправиш :) Би ли споделил какви функции и кака деиства копченцето на километража, видях че на екрана се показваше само основния километраж и предполагам от копчето се семнят показанията, едно от които е трип километража, нещо друго показва ли примерно като външна температура ? Съжалявам че не взех книжката от колата а сега тряя да питам :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не знам коя година е колата ти,а и аз имам опит само с модела от 2003 спорт дето се води.Мисля,че колегите в другата тема бяха обсъждали копчето на километража и до колкото си спомням на фейс лифт моделите (2004,2005) показваше температура и може би разход(не съм сигурен тук).Иначе от него с едно натискане излиза TRIP A,а следващо натискане TRIP B,зануляването на триповете става със задържане.

Редактирано от Nile

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на 5-вратият Сивик шофьорската врата оригинално няма машинка. Ако има слагана аларма допълнително може да са й сложили.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи ако и се сложи аларма ще трябва на тая врата да се сложи и машинка за да си бачка цялото централно ? сега в момента искаш да кажеш че на нея има само нещо като контактен ключ дето отчита кога заключваш и отключваш за да задеиства останалите машинки?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До 2003г. са така. След фейслифта 2004-2005г. не знам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси Жоре, поне да знам какво ме очаква, тя е октомври 2001 още от първите произведени, но маи ще я закараме при Сурена хем да и сложи аларма хем да оправи и централното и едно скрито ключе да сложи, така че поне с тоците по нея няма да се занимавам, за мен ще остане обслужването :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...