Jump to content
KoevMD

Honda Civic Hybrid

Recommended Posts

С риск да ме наречете пак закоравял традиционалист ще споделя опита ми с Приус хибрид, произведен 2014г. 

Бившия ми шеф има такава. Собственик е на фирма за био храни и явно за това си я е купил. Еми- няма такава недомислица. 
Ако това е бъдещето на автомобилостроенето ще си купя колело някой ден. 

Като управление е кръгла нула тази кола. Люля ужасно. Супер тромава е и дава разход от порядъка на 9.5 бензин в София. 

Голяма е, не е просторна. Обезшумяването е като на трабанче. Интериора е отвратителен. Седалките са ужасни, назад няма видимост. Направих му на тая кола към 400км. Само на мен ми имаше доверие да я карам. Той самия я караше като крадена- такъв му е стила. 10 птп-а за 1.5г и сигурно ги е увеличил. Моя беше честта да ходя от Дружба до Люлин да й записвам часове за ремонта и да оглеждат какво трябва да поръчват. Ревеше им се на хората като ме видеха. 
Та по същество. Скоростен лост отсъства. Има някакво лостче, което, за да го включа трябваше да съм като иконома от Страшен филм със " силната ръка " . 
Когато има ток в батерията, даваше на околовръстното с 90 към 4/100 . После отива на 9 близо. На 140 е страшно. Буквално. Колата е нестабилно, разходомера показва 12 и имаш усещането, че се намираш в двигател на изтребител. Смяна на платна с тая скорост е ъпсурд, ако искаш да е агресивно. При потегляне от грешна лента с пълна газ гредата е страшна. Колата тамън потегля и се намесва тракшъна и всичко приключва. Няма копче за гасенето му. Зарадвах се, че има камера и се заврях в една пряка да си купя цигари в тъмното. И нова греда- камерата няма нощно виждане. Екрана черен, огледалата малки, добре, че поне и аз не я ударих. Колата е кошмарна, честно. Поне фарове имаше до някъде. Донякъде, защото имат лупи, но не и ксенон. А за накладките- последно колата беше на 20к и му бяха казали да отиде в скорошен етап за смяната им, че са към нулата. Единствения и плюс е, че можеш да натовариш 20 чувала с храни без особенни затруднения, ако не се удариш в капака на багажника. 
Предишната му кола беше дизелов ярис- много по готина кола с разход от 6,4 в София по комп и колонка, направена с много повече замисъл. 

Имам молба- ако има някой от София или района с хибриден сивик да ми драсне едно лично- ще се радвам да го огледам и да ме повози 1-2км. Бях леко раздвоен дали такава или акорд 6та и взех акорда. Но и сивика ми е симпатичен като дизайн. 

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Здравей ,

Ако батерията не работи, колата може да се кара само на бензин. Естествено мощността на колата ще бъде по-ниска, а пък разхода по-висок. Ако батерията работи нормално, мисля, че не можеш да избираш да караш само на бензин. 

Батерията струва към 5000 лв., ако не се лъжа. За китайска батерия нямам инфо, търси...

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наскоро закупих Ходан сивик 2007 хибрид бих искал да знам дали може да се кара само на бензин със сменена батерия.

Въпросите са ми каква е цената на батерията и дали като се изтощи батерията може да се кара само на бензин.

Също дали може да се поръча китайска батерия ако е по евтина

Здравей ,
Ако батерията не работи, колата може да се кара само на бензин. Естествено мощността на колата ще бъде по-ниска, а пък разхода по-висок. Ако батерията работи нормално, мисля, че не можеш да избираш да караш само на бензин. 
Батерията струва към 5000 лв., ако не се лъжа. За китайска батерия нямам инфо, търси...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

знаете ли къде в пловдив може да се иде и да се провери маслото на скоростната кутия на сивик хибрид 2008-ма.

Скоростната кутия на хонда сивик хибрид била с безстепенна трансмисия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой с хонда сивик хибрид 2008-ма от Пловдив?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. Имам въпрос относно Honda Civic 1.3 hybrid IMA 2004г. (около 150 000км) Предлага ми я един познат. Тъй като досега не съм имал собствена кола, карам само служебна Дачия Сандеро 1.5 Dci, съм в голямо чудене какво да правя. Моля да ме посъветвате относно техническото обслужване на колата: какви са най- честите проблеми. Как е със стартирането зимата? Основното ми притеснение е, че не открих много информация за цената на батериите (само тук във форума), а един колега със Акорд ме наплаши, че скоростните кутии са проблемни. От изразените по- рано мнение не супях да разбера, ако батериите се прецакат, мога ли да я карам само на бензин. Накратко казано, дали ще се набутам, ако я взема или както си мисля, да и направя една диагностика и тогава да реша. Колата на външен вид (включително и салона) е изключително запазена и изкушението е голямо. Благодаря предварително на всички за изразените мнения! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

diomid

Основния проблем е че не можеш да я караш само на ток т.е. един нормален сивик 1.8 същото купе или 1.6 англйския вариант с 5 или 3 врати е много по дборе,  инъче ще караш тежко купе с 1.3 двигател ....и ще изпреварваш по магистралата само надолу :plane: ако пък искаш малък двигател икономичен и читав си за Хонда Джаз - перфектната машинка !

И кой ще ти поддържа хибридната система в БГ ?

Основния проблем при Хонда хибрид е охлаждането на батериите и късият им живот плюс липсата на каране само на ток.

 

Ако търсиш истински хибрид се насочи към Тойота или Лексусаэ - наистина са хибридни и се движат на ток.

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера чаках пред банката и се заприказвах с един бакшиш.Колата беше Инсайд.Човека сподели ,че не я заменя за друга марка,Ама го грабнаха от стоянката и не можах да го разпитам.Климатика му работеше нон стоп...явно не го бъркаше :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абонирам се за темата, че нещо взеха да ми се въртят мераци за чисто нов хибрид, а не знам нищо за тях.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За чисто нов хибрид на Хонда не знам, не съм се интересувал.

Но Тойота Приус може да върви на ток само, Като хибридна система са ОК особенно последните модели. При Хонда се подпомага бензиновия дригател когато прецени компа, но примерно при тръгване от място се движи на бензин и евентуално на ел.двигател.

И аз бях се засилил за хибрид на Хонда за жената щото кара само градско...но се спрях с мерака.

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето тук можете да видите как работи системата на Хонда Сивик Hybrid: http://world.honda.com/automobile-technology/IMA/

 

До колкото знам, някъде между 30 и 50 km/h, тази Хонда може да върви само на ток (известно време, мн. малко).

 

Ел. мотор е 20 коня и единствено подпомага двегателя когато е нужно, нищо повече не прави!

 

При повреда в IMA системата (което е доста често при този модел), колата може да функционира и без нея. Естествено разхода ще е по висок с около 0,5 л. до 1л. на 100 км. Като цяло средния разход е между 5 л. и 6 л. на 100 км. при този модел.

 

Аз не виждам никакъв смисъл от тази система, то човек по-добре да си вземе 1.4 или 1.5 v-tec пак със същия разход.

 

Батерията е около 5.000 лева (в дилъра). Почти сигурно е ще трябва да се смени много скоро. Не знам дали има фирми които ги рециклират, едва ли в БГ...

 

За мен тази кола въобще не си заслужава, особено пък втора ръка! 

Редактирано от MFG
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май системата на тойота е дооста по-напред. Сега почнаха на всички модели да я слагат. От LandCruiser до Ярис. Точно как работи нямам идея :D 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата е доста интересна и има много за говорене. На мен ми е интересно дали има някакви облаги за хибридите както за електромобилите. Например: безплатна синя/зелена зона, по-евтин или безплатен данък и прочие. Нека ,който има такава кола, сподели опита си в тази насока :).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

diomid

Основния проблем е че не можеш да я караш само на ток т.е. един нормален сивик 1.8 същото купе или 1.6 англйския вариант с 5 или 3 врати е много по дборе,  инъче ще караш тежко купе с 1.3 двигател ....и ще изпреварваш по магистралата само надолу :plane: ако пък искаш малък двигател икономичен и читав си за Хонда Джаз - перфектната машинка !

И кой ще ти поддържа хибридната система в БГ ?

Основния проблем при Хонда хибрид е охлаждането на батериите и късият им живот плюс липсата на каране само на ток.

 

Ако търсиш истински хибрид се насочи към Тойота или Лексусаэ - наистина са хибридни и се движат на ток.

Може да се кара само на ток!!!  

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от днес съм собственик на civic hybrid 8 ако има и други каращи нека споделят за да си обменяме информация 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета, някой да има представа колко е цената на нова батерия за Civic VIII, 1.3 hybrid, 2008 година седан? Питам, защото IMA лампата на няколко пъти взе да се включва и сега съм пред дилема какво да правя. До колкото си мисля имам 3 опции:

1. Да купя нова батерия - знам, че били доста скъпи, но колко точно нямам идея.

2. Да си карам така - но тук в един момент батерията тотално ще приключи и някак си не мисля, че този акумулатор ще успее да захранва всичко. На хибрида е 45Ah.

3. Да е махам и да купувам нова - мда ама за 4 години каране тази кола е влизала в сервиз само да смяна на масло и накладки. Аз толкова здрава кола не съм карал и не ми се иска да е махам.

 

Някой да е минавал през подобен проблем/дилема?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

IMA индикатора може да свети по много причини, не е задължително да е батерията. Закарай колата на диагностика в Хонда да ти кажат къде точно е проблема. Нова батерия ще ти струва между 4 и 6 хиляди лева.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бях тази седмица на диагностика. Причината тогава беше друга. Казаха, че батерията е слаба ама на изобщо не питах колко струва нова. Един познат ми вика 7000лв да си приготвя. Някак си ми се виждат много за кола от 2008-ма.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега имам няколко въпроса към теб: В Бултрако ли беше на диагностика? Как разбраха, че батерията е слаба? Ако са ти казали, че батерията ти е слаба и е за смяна - питай ги ще се оправи ли колата ако я смениш, гаранция дават ли ти или ще се почне смяна на части, докато се оправи?

 

Не знам колко точно е батерията, но за моя CR-Z тук в Англия цената на нова е около 2300 паунда, не мисля че ще има голяма разлика с 8г сивик. Като всяка друга част батерията струва толкова, колкото е струвала и 2008 година като са пуснали колата.

 

Тия хибриди трябва да се карат - ако въртиш по 4-5 км на ден и стоиш в задръствания - ще имаш ядове с батерията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам същия проблем от миналата седмица но колата си върви нормално зарежда си после асистента помага старт стоп системата си работи като я загася и запаля след това надписа изчезва до другия ден .Моята батерия е на 2 години по документи купувана от Белгия ..Миналата седмица не бях я карал 3 дни и запали трудно и от тогава се появи проблема .Като карам събота и неделя повече след това 2-3 дни нямам проблем и после се появява надписа,по принцип ходя на работа 6,5 км . в едната посока и си мисля че не може да се зареди достатъчно.Вчера  се наложи да чакам 2 часа пред поликлиниката и слушах радио след това до вкъщи не се включи старт стоп системата.Четох по други форуми за подобни проблеми и днес смених акумулатора защото прочетох че може и от него да е проблема  .Моя акумулатор беше Гигават 35 ампера на две години и осем месеца сега сложих Банер 40 ампера  като покарам ще споделя .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато акумулатора е стар, почват да се появяват проблеми. Това е защото цялата електроника на колата, включително ЕКУ-то и управлението на тока в батерията получава 12в от акумулатора. Моя съвет е първо да си видите акумулаторите. Само внимавайте с тока, че там са 150-160 волта :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да споделя днес пак светна IMA тъй че не е от акумулатора.Забелязах че светва когато се пълни рязко от 2-3 черти изведнъж става пълна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чух, че в Пловдив батериите  ги рециклират за по 1000лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дай кординати и ще проверя, може и на лични, за да не стане реклама.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От два месеца карам Хонда Сивик Хибрид . Реално градско във Варна ми дава среден разход 6.8 и използва много често старт-стопния режим. Извънградско до Пловдив и обратно с ползване на круиз контрол при 130км/ч по магистралата разхода беше 6.0. Колата е над 120000км, 9 годишна и си личи, че батерията бързо се разрежда и зарежда. Знам, че ми предстои смена или рециклиране, но ще изчакам до лятото. Ако има въпроси или нужда от контакти, пишете ми. Каквото знам ще споделя

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет на всички :) Съвсем скоро мисля и аз се присъедения към клуба на хибридите. Бих се радвал на мнения и препоръки за Сивик 1.3 2008г. от хора с опит с такъв автомобил. Има ли ядове със автомата, ходова част и най вече бензиновия и електрически я мотор. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ядове с автомата ,ходова част ,бензинов и електрически мотор не съм имал за седем месеца и 6000 изминати километра само IMA ми свети но проблем с вървенето не съм имал.Миналата седмица ходих до Царево от Пловдив ,4 човека на темпомат (130 километра)с светеща IMA до Бургас никакъв проблем след спирането надписа изгасна за цяла седмица.Колата е много приятна за каране,вози стегнато и малко твърдо има доста екстри .Първоначалното обслужване е малко повече до като влезеш в ритъм ( свещите са 8 на брой йридиеви  масло и филтър на автомата ).Колата ми е 2007 година на 276000 ако те интересува.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

10 месеца, 15000км - никакви проблеми. Моята не е сивик но пак е хибрид.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не греша е НОВА, "от магазина":worthy:

Дано 100 пъти по толко да изкара без проблем, но човека пита за малко ползвана:punk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

:) не е нова, това са ми навъртяните км за 10 месеца. Колата е на 7 години и малко под 100 000км към момента.

Редактирано от Wyvern
  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Досега само не толкова лоши неща ми споделяте, а то и колата която съм харесал не ми излиза от главата. За момента в петък ще я покарам и ще преценя дали ще последва и ходене до Хонда за диагностика и проверка.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Здравейте,

Карам Honda Civic Hybrid 2007  и се чудя дали e възможно да се направят някакви подобрения на този модел. И изобщо възможно ли е да се правят подобрения на Hybrid-те автомобили. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Верно ли го задаваш този въпрос.

 

Няма на това умряло 1.3 няма какво да му промениш :(

 

Купи си Лексус хибрид 276коня, поне знаеш, че ще върви :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Решил съм да карам точно този автомобил и явно има причина, за да го харесвам. Моля някой да каже възможно ли е на хибриди да се правям подобрения или не 

Редактирано от vesivanova
Предходното мнение не се цитира.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако IMA ви работи, няма нужда от подобрения. Ако спре, бих ви препоръчал сервиза в Русе.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет, записвам се в темата, защото имам нужда от малко помощ. Карам Сивик Хибрид 2007 год. От около година почти постоянно ми свети чека и IMA-то.

Батерията разрежда доста бързо, и зарежда, като изобщо не минава през 4,5 и 6 бара. От 2 на 3 и директно на 7. Ясно, че батерията е заминала. Сутрин вече не пали от нея, а от двигателя. Та, има ли в БГ, някъде да рециклират тези батерии или имам и друг вариант. Какво правят в Русе. От Бултрако ми обявиха скромната сума от 6 200 лв. за нова батерия, което е доста скъпо. Един познат ми предлага 2-ра употреба от чужбина за 900 евро, което е поносимо. Нуждаели се обаче, колата от някакъв software update, след като се сложи батерия втора ръка. Благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече чукнах 300000 км.

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още 700 000 и ще ти подарят нов :D 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко обобщение на темата. Дойде време за втора кола, изискванията бяха да е седан заради тишината и дрънкащите елементи спрямо хечбека, да не е под 100 коня, да има сравнително нормален багажник дори и с газова бутилка. Гледах акорд 7, но в последствие много неща ме отказаха. Започнах да разглеждам обяви и леко проучване за колата, до сега не бях виждал такава в близък план а и като цяло не са много масови. Отидох на една обява да направя оглед какво представлява като цяло колата. Стигнах до извода, че това е колата, но не и този екземпляр конкретно, понеже до определено време щеше да тръгне ръжда по задните вежди. Две седмици по-късно отидох на обява и се прибрах съответно на ход. На първо четене колата е много добре като изпълнение, хубаво парно, подгрев на седалките, вози много меко, в същото време е достатъчно твърда за да влезе в завой с по-висока скорост или да реагира добре на рязко движение на волана, има динамика за да си дърпа купето, разхода по борд си съответстваше на 4/100 и реално си беше толкова, шасито няма ръжда (внос от Италия), единствената корозия е по-задните носачи, като е мега повърхностна, фаровете не бяха регулирани и не светеше особенно добре. С впечатленията до тук!

След регистрация в КАТ последва обслужване и отстраняване да дребни и не толкова дребни проблеми.

-Нов акумулатор BOSCH, излизал по каталог, че е подходящ за модела

-Масло Ravenol 0/20

-Панелен филтър K&N

-Шарнири и кормилни накрайници

-8 свещи денсно иридиум

-комплект верига FAI - понеже се чуваше шум откъм същата страна

-предни и задни дискове TRW + накладки: предни АТЕ

-крушки за късите OSRAM Nightbreaker LASER

-фабричното радио работеше само на радио, съответно поръчах пластмаса за двоен дин + плюс китайска двоен дин навигация, която да работи с контрол от волана

-ОЕМ масло за скоростната кутия

-дреболии, като ветробрани, емблеми за волана и решетката, гумена стелка за багажника, масло за компресора на климатика за хибриден компресор, дръжка за подлакътника, хубави чистачки...

В началото колата си палеше с батерията, старт стопа си работеше, от време на време вървеше и на ток, но шума от двигателя се увеличаваше, батерията си светна още на връщане от КАТ, което не ме притесняваше. В последствие се разбра, че колата си гори масло от рода на 1 литър на 100км. Бях с надеждата, че батерията ще се закрепи с разглобяване и така наречения reconditioning на клетките. Да, но не, след триседмично зареждане и разреждане ефекта беше точно за ден и след това нещата пак си бяха същите. Колата пак си вървеше, пак гореше малко. Ако се кара с ограниченията без да се натиска много разхода си е напълно адекватен спрямо спецификацията на колата. При повече натискане стига 5.5-6, дори и с климатик. С хубава батерия вероятно би бил по-надолу. Борда показва повече спрямо реалния разход (нещо нечувано). От кутията имаше една аномалия при потегляне с извит волан с повече газ имаше леко притрисане, което след смяна на маслото намаля, като с времето изчезна.

Дойде време за ремонта, не бързах да поръчвам части, докато не отворя мотора. На пръв поглед всичко беше наред, поръчах сегменти, гарнитура и гумички. Докато миех буталата се оказа, че имат хлабина между буталото и буталния болт в една зона, докато имаше налеп нямаше как да се разбере, че нещо не е било в ред. Започнах да звъня на всички обяви за части, на всяко място ми обявиха 800-1000лв за двигател, съответно никой не искаше да извади 4 бутала. Нямах намерение да давам пари, които клоняха към суап с друг мотор. Намерих в чужбина 2 бутала с биели на прилична цена, като точно толкова ми трябваха. При отварянето веригата беше минала 80% от живота си, като в колата намерих фактура, че е сменяна 2017г. Всичко беше изчистено и замерено, събрано обратно в мотора както е описано в сервизната книжка, всеки болт стегнат с динамометрик както е описано. За късмет двете бутала се оказаха със същите маркери на биелите както старите. Към ден днешен колата след ремонта спря да гори масло, като все още мотора не си е легнал напълно. Понеже беше останал проблема с батерията а колата само се влошаваше понеже и по време на път светваше и акумулатора освен лампата за батерията трябваше да я оправя някак и беше ясно, че сегашните клетки не са добре. Бях поръчал преди време 4 клетки в така да се каже перфектно състояние и си оказваха ефект, но не беше достатъчен. Поръчах и останалите 7, всичко си легна на мястото както трябва. Колата си използва електромотора пълноценно, може да се движи само на ток, капацитета не е малък минава си не малко дистанция, зарежда адекватно, но към момента предпочитам да не използвам старт стоп функцията и придвижването на ток, ползвам го само за доускорение а и малко от малко да щади батерията. По време на ремонта платих лиценз за софтуер с който може да се пипа оригиналния компютър, та във времето ще оптимизирам малко работата. Остана да  монтирам газовото като остане време, понеже от изминатите километри на хеча ми до сега на газ и на бензин за 140 000+ на кофти бензин съм попадал, но не и на кофти газ, като с 20 литрова бутилка се сещайте от къде ли не съм зареждал, но се отклоняваме от темата. Колата си изисква по-качествено гориво, върви по-добре с високооктанов бензин.
Като заключение, колата е тиха и приятна за каране и возене. Има динамика да ускори и изпревари. Фаровете светят повече от добре с крушките, които сложих. Климатика работи нормално, не е някоя особенна сила, но е достатъчен. Ще видим с малко защитно фолио как ще се държи. В салона има джобчета къде да си оставите вещи/предмети, къпхолдър, дълбок подлакътник, на задните седалки в подлакътника също има къпхолдър. Хибридната версия изисква повече внимание и знания освен ако не е някой много читав екземпляр, но такива са като еднорог. Скоростната кутия е много удачна за къси улички и кръстовища през няколко метра и е удовослстиве да се кара във всякакви условия. Скоро гледах в немското мобиле такава кола на над 400 000км та явно си поиздържат като цяло.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да допълня че има маслен филтър и на автомата хубаво е и него да сменяш .Моята е на 304000 км от 3,5 години я имам, карам масло на Хонда Green 0 20 като го сменям между 8000-10000 км гори около 1литър за тоз пробег.Батерията я смених с нова септември 2020 като разхода не се е променял около 6,5 като  70% е градско.Пробвах я няколко пъти с 100 октана и разликата е минимална малко по пъргава и 0,2 по малко разход.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...