Jump to content
Anton HR-V

Проблем с оборотите и незагасваща чек лампа

Recommended Posts

Проблем с оборотите колеги.На свободна обороти падат малко след като потегля и свети чек лампата. Разкачих акумулатора но ефект няма.Бях в сервиза и само са вдигнали оборотите и са почистили дросела / така казаха/ но ефекта пак се появи. Бензин или газ ефекта е същия оборотите са около 500 или и по малко.Колата е HR-V 2000.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И защо свети чека? Какво казва при диагностиката?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едва ли са правили диагностика, направили са каквото се сетят да вземат некои лев. И как така са ти вдигнали оборотите като тои компа си ги гони да си ги докара по дефаулт. Ако от болтчето на дросела са ги вдигали тва си е голема глупост. Чистено ли е моторчето за празния ход?, или по скоро ме съмнява да не си е заминало и за тва да ти светва и чека, щото ако е само мръсно си бачка и се чеква но клати обороти, но ако е "починало" нещата са по различни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето какви са моите наблюдения.- при стартиране на двигателя оборотите са си както трябва 1500 и след това на 700 -800, но при затопляне на двигателя падат ;- вчера изчистих грешките като разкачих акуто за 5 минути, след това карах само на бензин проблеми нямаше тоест лампата не светна но оборотите си падатИнтересното което забелязах че минах около 15 км на бензин и смених режима на газ и така в продължение на около 60 км и спрях /ходихме с малкия за риба но мястото не ни хареса/ стартирах двигателя и предполагам че запалва на бензин / надявам се де/ и веднага прехвърля на газ и в този момент светва чека, затова си мисля че там е проблема или запалва направо на газ, което не е проблем при загрял двигател или тогава ланда сондата не отчита както трябва и изпраща сигнал за чека.Това са ми наблюденията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

използвам темата на колегата да се "оплача " и аз от моето црв( имам го от месец)като се превключи на газ,на празен ход оборотите са около 800-900. на моменти падат до нула дори колата загасвадосега не сьм карал кола на газ и ми е чудно от кьде идва проблема? на бензин няма проблеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой не каза с какво газово е с инжекцион или обикновенно? Чека може да свети от не добре поставено газово. А за играещите обороти, за колегата, който му играят на бензин, първо почисти клапана за празния ход, пък после ще видим. Колегата, с който му гасне на газ- ходи при газажия да ти направи диагностика и евентуално да регулира подаването на газ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Газов инжекцион на LAVATO и скоро ще почистя моторчето на празен ход и ще пиша!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aз затова съм решил - никаква газ на хондюха.Поне докато бензина не стане 3 лв. а газта 1лв.Не съм против газта,имал съм коли на газ,имам и приятели с хонди на газ,на на ХР-В аз газ няма да сложащото си мисля, че ще имам вече проблеми-мое мнение.Но колега късмет с оборотите и пиши какво става.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моето црв е с газов инжекцион стефанели слаган е в италияако някой може да ме опьти за сервиз в софия ще е добре

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги помагайте, как по д........те да стигна до клапана за празния ход; то въздушен филтър рейката кабели и за газовия инжекцион а и не мога да си напъхам ръката дайте малко инфо.И нещо друго има ли възможност да се увеличат оборотите при работа на газ от газовия инжекцион!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към Антон ХР-В: Първо провери коя грешка ти дава , за да свети чека и след това разкачай каквото и да било. Илия_60 , след като колата е докарана от Италия правена ли и е диагностика тук.Много често такива коли са с запушени филтри , а и качеството на газта в БГ е доста по-ниско ,което изисква колата да се пренастрои.

Редактирано от KRING

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здраврй колега Anton имам ХРВ,но без ГАЗ, което имаше проблеми с неизгасващ CHEK ,заиграваше (пропадаше) в ниските оборорти 500-1200 ,завишен разход и в баир конете му отиваха на паша :rolleyes: ! Разминах се с почистване клапана за празния ход,нови свещи И нова (от морга ) ламбда сонда.Ако се окаже ламбда сонда НЕ КОПУВАЙ УНИВЕРСАЛНИ ЗАМЕСТИТЕЛИ,компа е капризен,защото сондите били широкоспектарни и затова страдали по-често от газовите уредби и разбирасе от "високото качество" на бензина у нас.Успех!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички!Проблема се реши с помоща на майстор от сервиза на хонда в Стара Загора.Какъв е бил не разбрах но ето за какво става дума:първо регулирах клапаните и момчето се учуди поради факта че бяха разхлабени но не тракаха но си личеше че са пипани поради еднаквото изместване / това не го направих в сервиза/;второ в сервиза му разкачиха въздушния филтър и достигнаха до клапа / аз съм лаик така че моля да ме простите за наименованията на частите/ където влиза въздуха, от там разви някаква тапа и регулира количеството въздух предполагам защото след развиване се чуваше едно изпускане на въздух, форсира няколко пъти двигателя ,незнам какво направи дали настрои нещо но оборотите заспиват сега.И отново благодаря на всички!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Антоне,имам абсолютно същия проблем. Все едно,че аз съм ти писал темата. Вече десетина пъти ходя в сервиза на София газ Комерс (едни от много препоръчаните във форумите) и ги виждам как стиганаха до задънена улица. Аз не съм толкова технически грамотен като тебе,но ще се опитам да обясня. При опитите да отстранят проблема смениха някакви дюзи от 1.8 на 1.5. После ми сложиха бързи газови клапанни. Настройките с компютър са ясни-това ежедневно. Та последното което избухнаха е, че ще сменят целия газов инжекцион. Нямам против, ако ще помогне, ама имам едни съмнения, че ще го направят, защото просто не се сещат какво друго...Работят си момчетата-нищо лошо.Просто ми омръзна да кибича през ден вече втора седмица, а резулатата е нулев. Хубаво, че съм безработен-иначе процеса щеше да продължи месеци. Таааа-ако обичаш някакъв телефон на въпросния майстор в Стара Загора. Поне да се обърна към някой вече се е справил с този проблем Благодаря предварително.П.П. А изписаното в темата ти ще го разпечатам и ще им го дам-може пък нещо да светне :)

Редактирано от Bahur

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сервиза на хонда в стара загора може да намериш в нета, за клапаните е едно момче, много наясно с хондите, координатите при поскване.Сега малко мои наблюдения - зареждам от петрол /според майстора на газовата хубава била, но за пълната инжекция се губил смисъла на добавката която слагали/, но при зареждане от друга при прехвърляне на газ и форсиране ми светва чека.За сега не съм чистил клапана на празен ход, предполагам догодина като сменям ремъка, че паричките са кът.И един въпрос извън темата - с какво масло я караш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клапаните се регулират елементарно като на всяка хонда и всеки що годе технически ерудиран техник ще го направи за 1-2 часа.Проблема с празния ход също е елемнтарен.Изважда се целия дросел и се измива с спрей за почистване,бензин,кореселин и всичко останало което е разредител.В него са моторът за празния ход и мап сензорът.Сервизния винт за празен ход-оня с тапата не е желатално да се пипа.Прави се само при много износен дросел и то за сваляне на оборотите не за качване.Оборотите на празния ход не могат да се променят от газовата уредба.Оборотите за празен ход се регулират сами при първото запалване на топъл двигател след откачане на акомулатора.САмото откачане не трие грешки а трие адаптацията.Оборотите на празен ход не зависят от регулирането на клапаните или от ламбда сондата.Настройката на всяка една газова инжекция е съвсем друга тема и не е за тук ,но отнема много време и нерви-вече съм професор.Освен варианта за инжекцион с адаптация по ОБД2.Всичките тия хитринки ги пише в сервизния мануал,само трябва някой да си направи труда да прочете едни 500 страници на английски,Аз го направих след като си купих Харвито,защото иначе си е чиста импровизация.Успех с празния ход и газовите инжекции!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сервиза на хонда в стара загора може да намериш в нета, за клапаните е едно момче, много наясно с хондите, координатите при поскване.

Сега малко мои наблюдения - зареждам от петрол /според майстора на газовата хубава била, но за пълната инжекция се губил смисъла на добавката която слагали/, но при зареждане от друга при прехвърляне на газ и форсиране ми светва чека.

За сега не съм чистил клапана на празен ход, предполагам догодина като сменям ремъка, че паричките са кът.

И един въпрос извън темата - с какво масло я караш.

 

SHELL HELIX ULTRA EXTRA 5W30

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги относно работата на двигателя .... Моят скромен съвет е.... Диагностика  :yes: 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как успя да изровиш тема на 2 години за да си изпукаш мнението ???? Има един подфорум за спамене там нещата стават по-бързо ;) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! Имам проблем с оборотите на Тойота Ярис 1,0 1999.Като запаля колата оборотите са ОК, но като загрее двигателя и падат до минимус отвреме на време с леко друсане с усещането ,че колата ще огасне.Светише  чек лампата закачих я на компютър и показа 02 сензора да сменя.смених го махнах клемата за 5 мин. да изчисти грешката  запалих колата не светише лампата,но оборотите бяха много ниски и пак друсаше.След около 20 км. пак светна чек лампата оборотите продалжаваха да бъдат ниски при загрел двигател ,но поне нямах чувството че колата ще огасне, Някви идеи от какво може да прави така и защо?Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така, ... като гледам пяната на бирата какво ми говори, ... а и подредбата на звездите в днешния ден...

 

Най - вероятно става въпрос за объркване на форумите.

 

Затова препоръчвам - първата в ляво, ... форума на Тойота, третата в дясно - модел Ярис... 

 

А наздраве, колега...  :punk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо как успя да изкопаш няква тема за HR-V и ниски обороти.Второ пък ние от тойоти не разбираме.Само Слави има 1 ама тя е хафтомат и е Verso.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте колеги,аз съм отскоро и тук във форума и като собственик на ХРВ.

Имам един проблем - колата е купих скоро (Италиянка) и както се предполагаше не ми свети ИЗОБЩО лампата на "Чека".

Говорих с един майстор и той ми каза, че най-вероятно е или премахната или е сложено някакво тиксо за да не се вижда, че не загасва.

И това било заради "заминалата" ламбда сонда отпред на колекторните тръби.

Въпросът ми е - дали е така, и откъде може да се намери такава сонда втора употреба, защото нова струвала 300+ лева.

Някой ако е имал такъв проблем да сподели. Благодаря!

Редактирано от HR-V Фен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Имах същия проблем.Купих я с несветеща лампа на "чека" след пазарлък . Грешката е P 041 за неработещ нагревател на ламбда сондата (първата). След изчитане на този руски сайт hrv-club.ru поставих тази сонда OZA333-H4 3C29 на NTK /NGK/ и става година нямам никакви ядове.Купих си и фасунка с крушка за таблото за "чека". Сондата стуваше около 125 лв. Съвпадението е на 99% според руските колеги.

Редактирано от eselsmid

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чека свети и като дадеш на контакт преди да запалиш. Ако ти светне  значи няма тиксо или каквото му баят там, ако не  свети на контакт вече можеш да почнеш от изгоряла крушка до тиксо и т.н.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заслужава ли си купуването на ламбда сонда втора употреба? Всъщност аз не мога и да намеря откъде да я купя...

Дайте някой жокер!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, понеже съм се разровил под предния капак заради проблемите с охлаждането, реших да изчистя и дросела. Разкачих го, спрей(специален :zen: ), надух тук таме отворите с комресора, сглобих и на тест драйв. Качих си тука царичинския баир - супер. Проблема, обаче дойде на връщане, по ИНЕРЦИЯ, оборотите-1300 :sick: , паднаха чак като спрях и се нормализираха, пуснах пак надолу и се чу нещо като цъкане на реле(може и да си въобразявам) и пак се вдигнаха на 1200-1300.

Четох в другата тема за оборотите, но там като, че ли става въпрос за автоматици и ЦРВта.

Питам, как се решава този проблем на Харвито?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Махаш акомулатора минуса на акомулатора.СЛед това палиш и оставяш на празен ход 5 мин.Без да даваш газ и тн. Трябва да се обучи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да докладвам, като свалях дросела да го чистя,печеше много слънцето :biggrin: , и съм слънчасал явно. Отварях де що има винтчета, без това с тапата(по препоръка от друга тема тук). Въобще не съм забелязал, че на тоя датчик дето врътка клапата(черния срещу врткакта за клапата), има луфт за регулиране във втулките за захващането към дросела, е те там съм се усрал и съм го завъртял към гьотор :tongue1:. Така, че ако някой не знае и си играе с тая работа, първо да си го бележи, как го е свалил. За тая адаптация Drone, замина едан туба бензин, ма сега май всичко е наред?!?!?! А задължително ли е при операция "адаптация" да откачаш точно минуса или може и плюса.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и двете :D 

 

Много мръсен ли беше дросела? И какъв е този специален препарат ? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дросела беше кукувиче гнездо, гняс и нагар, а иначе - спрей от селския магазин за авточасти,"специален", имах предвид,че е за почистване на карбуратори, клапи и дросели а не е wd40. Бах го купувал за шкодето, щото и на него му чистих дросела ма с ВД40 и там има един датчик дето се замърля така, че после не можах да го изчистя три дена, и разбирач каза - требе си пръч за козата. ВД40 било мазно и цапало такива датчици повече от колкото ги чисти.

Редактирано от zmiata29
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...