Jump to content
mitaka_t

Свещите за газ

Recommended Posts

Защо да е по-бедна? Просто съотношението въздух/гориво е различно. 

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 3 часа, jijane написа:

Защо да е по-бедна? Просто съотношението въздух/гориво е различно.

 

Ами нали точно съотношението въздух/гориво определя сместа дали е бедна, богата или в норма. :lol:

 

Редактирано от dandilov
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Айде  малко ви метна по джанките . Икономик 90 коня работи на бензин на смеси по бедни от 16/1 :bye:
Друго при бензинови настройки 12.5/1 на бензин на газ се прави 13/1 като цифра да по бедна смес е но не пречи . 
Друго клапани горят като не се регулират . 
Стопеното бутало и словоизлиянията  по тоя въпрос не ми се коментират . Бутало се топи от детонация предизвикана от много бедни смеси под и около 16/1 , да ама защо икономика работи мамкаму . ? Обърнете се към ютуб за отговор :D
А и друго електрода на свещите тря да може да се самоочиства от налепите по него как  - Ютуб 
ааааааа има и 8мици топлинно число  , Ма тая работа не е като да си купиш катастрон и ц200 от книжарницата и да си кърпиш сивика пред блока .

Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 8 минути, fenabg написа:

Бутало се топи от детонация предизвикана от много бедни смеси под и около 16/1 , да ама защо икономика работи мамкаму . ?

А колко му е степента на сгъстяване? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
преди 9 минути, dandilov написа:

А колко му е степента на сгъстяване? :)

9.3/1  a na 114 коня е 9.6/1   за да имаш база за сравнение твоята е 9/1 а моя икономик е на 10.6/1
шах :D

П.П  вече има серийни бензинови мотори ,които работят на над 14/1 степен.

 

Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Твоят икономик ли работи на смеси по бедни от 16/1? :o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Д15з1 и д15з3 (моя) фабрично на дълъг път обедняват смесите си до и над такива параметри и да моя е на газ със стоков комп . 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Верно ме хвърли на джанката... Мат съм. :D

Освен, че отваря вторите всмукателни клапани и така вкарва повече въздух...

Кажи сега къде е разковничето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Разковничето е ,както споменах в архитектурата на горивната камера и профила на буталото .Японеца си го е направил . 2рия клапана се отваря спрямо натоварването на мотора между 3000 и 3500 оборота . Съответно се впръсква и повече гориво . обеднява сместа в еконо режим чрез намаляване на горивото .

Редактирано от fenabg
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Данаилов, според теб може и да е бедна смес, но при различните горива съотношението въздух/гориво, за оптимално изгаряне е различно. 14,7/1 е за бензин и 15,5/1 е за пропан-бутан. 

 

14/1 степен са тия с директното впръскване.

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 16 часа, Pavel_Pavlov написа:

 

Кое наричаш температура на двигателя?

 

 

Темп. в цилиндрите. От там се товари повече охладителната система и разбира се маслото (маслото освен, че смазва също и охлажда).

 

За това, заради по-високака темп. на хората често им се прецаква термостата, капачката на радиатора, водната помпа и гарнитурата на главата - защото темп. на антифриза е по-висока от там термостата и перката на радитора работят по интензивно. Дори с 5-10*С да е по-видока температурата, поддържана по-дълго, това не е полезно за двигателя и води до по-чести ремонти.

  • Хаха 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 20 часа, Takumi Fujiwara написа:

 

Темп. в цилиндрите. От там се товари повече охладителната система и разбира се маслото (маслото освен, че смазва също и охлажда).

 

За това, заради по-високака темп. на хората често им се прецаква термостата,не възможно  капачката на радиатора, пак водната помпа и пак гарнитурата на главата може би - защото темп. на антифриза е по-висока от там термостата и перката на радитора работят по интензивно. колко ? Дори с 5-10*С да е по-видока температурата, поддържана по-дълго, това не е полезно за двигателя и води до по-чести ремонти. какви ?

Ти имаш ли идея че при +10 градуса тоя  мотор ще се завари ,заври , и че на изхода на главата при нормално работещ мотор при пускане на перка температурата варира от 98 до 101/102 градуса ай са прибави и твоите 10 :bye::D
Да направя клип и да го кача в ютуб?

Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

98-102*C e на антифриза, а в цилиндрите колко е - на газ и на бензин?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 1 минута, Takumi Fujiwara написа:

98-102*C e на антифриза, а в цилиндрите колко е - на газ и на бензин?

Съдейки по гореизложеното трябва да знаеш и моля да го напишеш . След като си го обяснил значи знаеш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами май пак ще последва чистка благодарение на великодушните включвания на Japanese, с които да ни разясни кое как е при положение, че май никога не е карал на газ.

Направо се чудя да я има ли тази тема или не, понеже вече не мога да отбера кое е полезно/релевантно и кое не ...

Ще я оставя я в ръцете на @Markony.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз със стената не мога да споря..ще му снимам температури.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То навсякъде си го пише - на газ ДВГ-то работи на по-висока температура.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ако ми покажете една газаджийка на 370 000 км (на толкова продадох моя Сивик, който никога не е каран на газ) без да й е отварян двигателя - може и да се съглася, че газта е безвредна. :)

 

Тези дни ще постна и снимки на последния му комплект свещи, които са на около 50 000 км пробег, за да прецените сами как е работил двигателят му.

Редактирано от Takumi Fujiwara

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Спри да пишеш за неща, които не разбираш бе адаш.Моята е на 400000км, с обикновена АГУ монтирана на 140000км,свещи поне три комплекта имам, които сменям на 50000 км. Невиждам някаква разлика от тия само на бензин карани.                                     Двигателя не е пипан и масло не гори, макар че сипвам само 5w40. 

Редактирано от vespa
  • Нагоре 2
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А колко пъти й е сменяна гарнитурата на главата до сега?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Мисля, че „двигателят не е пипан“ отговаря на въпроса ти. А ако заговорим за икономия от газта, сигурно трябва да сменяш гарнитура на главата на всеки 50к км, за да ти излезе също толкова скъпо колкото на бензин :D. Не ми се смята, а може и пак да си на плюс при 50к

Редактирано от Pavel_Pavlov
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поредния, който никога не е карал на газ и не е доволен. На всичкото отгоре има опит натрупан в интернет. Страшна работа.. 

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама продължавате да му се връзвате. :DПросто го игнорирайте и след години може и да намали спама.

 

Japanese тактиката е - "Казвам нещо. А сега докажете, ЧЕ НЕ Е ТАКА!". :D

 

За протокола - Сивик каран САМО на газ, пален САМО на газ, няма зиме, няма лете, че и обикновена турска АГУ.

О чакай, ИРИДИЕВИ свещи NGK, Made in Japan, внесени от САЩ.

И О, НЕ МОЖЕ ДА БЪДЕ - сменяна гарнитура на глава защото е прегрята на бензин преди да се сложи АГУ.

Феномен 😁

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Джапанката има някакви странни критерии за сравнение. Опитва се да задава еталони за състояние на автомобили, като използва собствената си изгнила масларка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Веско прочети какво е газ-разпределителен механизъм на един двигател и какво общо има с газта, ако иска Фена или Бранко може да ти го обяснят, а за моя двигател виж видеото във вашият ютуб за кола която е американски акорд на 1млн. Мили не км. без да е правен ремонт. 

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 14 минути, jijane написа:

собствената си изгнила масларка

 

Мне, кара новичка Тойота. Още по-далече от истината. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 13 часа, dindin написа:

 

Направо се чудя да я има ли тази тема или не, понеже вече не мога да отбера кое е полезно/релевантно и кое не ...

 

Тази тема ако я има,е за раздела Оффтопик!

 

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2012 година , за такива безобразия имаше евтаназия :D

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 2 часа, kalintry написа:

 

Откакто чета ФОРУМЪТ (почти 10 г.) НИКОЙ не е написал толкова глупости, колкото Веско/жапанезе/такуми и само към него (и Човека от Толбухин, с назидателния тон) се проявява толкова търпимост!? Пиша това, губейки си времето (и вашето - за да го прочетете), с надеждата да имам повече време да чета стойностни неща. Дано ме разберете правилно!?

p. s. Иронията е, че има/т и  много добри постове.

 

 

 

Колега, за едни са глупости, за други истини.

Отделно аз работя за форума - колкото повече посещения и постове има в този форум, толкова повече пари правят собсвениците му от реклами - Google Ads и други. Т.е. с моето всекидневно влизане във форума аз правя пари за форума, а от там и за клуба.

 

Щом си губиш времето значи или не ти е достатъчно или не си никакъв фен на Хонда. Също така значи, че не знаеш кое да четеш и кое да не четеш. Сега ти казвам - НЕ ми чети мненията! По този начин няма да си губиш времето с безполезна информация. 

 

Форумът ви е адски заспал, защото сте изгонили от тук почти всчките фенове на Хонда в България. Това се вижда и от посещаемостта на съборите ви. Така, че аз възродих този овехрял и прашасал форум за има-няма 3-4 години и се гордея с това. Отделно ми е адски забавно тук. :) Преди това само влизах да чета и имаше една-две теми на седмица.

 

Айде до скоро и сполай ти!

Редактирано от Takumi Fujiwara
  • Харесвам 1
  • Хаха 3
  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 29.03.2019 г. at 22:01, Takumi Fujiwara написа:

Преди това само влизах да чета

 

Ами и отсега нататък ще правиш същото.

Честито! :)

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...