Jump to content
Misholinho

Съвет за Honda Civic 6 генерация

Recommended Posts

Здравейте форумци,Нов съм във форума и това е първа тема, мнение и въпрос, който задавам. Тъй като съм решил най-после да се оборудвам с кола съм се спрял на няколко модела и марки. Засега много клоня към 6-та генерация Сивик, 4/5 врати, 1.4 или 1.5 двигатели заадължително с климатик. Пускам Ви някои модели, които съм си харесал и които ще огледам и ме интересува някакви мнения и препоръки, ако може да дадете, какво да гледам и дали съм се спрял на правилният избор. Колата ще ми служи, колкото да ме вози, не ми трябва някоя бегачка, хубаво е ако харчи малко. Та това са обявите на които съм се спрял:http://www.cars.bg/u566582 http://www.cars.bg/u592329 http://www.cars.bg/u542894 http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11315818707931006&f1=details http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11325090664363020&f1=details http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11322740532841959&f1=details http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11331931337290595&f1=details Благодаря Ви предварително за отговорите и се извинявам за спама :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега, аз лично най - много харесах първата(зелената) и бялата.Общо взето всички изглеждат добре.Няма какво да се чудиш, тръгвай на оглед, виж ги и която ти хареса най-много и е читава на диагностиката я взимай.Успех ти желая!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Общо взето си се спрял на леко смален Роувър 400 с емблема на Хонда, моя съвет е да се спреш на някоя такава http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11328804131646188&f1=details , а ако не те притеснява по-високия данък, 1.5 е по-икономична от 1.4. Успех!

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бягай далеч от Англичанките.... мое мнение!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:) 2-рата и последната ми се струват най ! гледай за ръжди да няма ,другото се прави( е да не е и много амортизирана) ! късмет:) .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На какво се дължи мнението да бягам далеч от англичанките от предишните двама потребителя? А и четох наистина тука из форума, че има такива, които са с двигател на Роувър и нямаше положителни реакции за тях, как мога да ги разпозная? Лично на мен ми харесват поне на външен вид тези, които съм харесал спрямо 4 вратката. А и японки поне аз доколкото разбрах и четох тук из форума повечето са с 2/3 врати, това така ли е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Всички тия дето ги харесваш са роувъри, а това дето съм ти го показал е Хонда, японска от Япония. Не знам кой какво си чел, ама май е било на посоки

Редактирано от rulemaker

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брех,големи разбирачи тука бе...Вие качвали ли сте се въобще на "смалените роувъри",че да говорите какво и що били?Карайте си смачканите жаби,дето седалките им са като на баба ми мушамата и оставете човека да си избере каквото си му е кеф

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се карайте де :)Човека си е харесал англичанка, нека си вземе такава... Бих те посъветвал да прежалиш по-високия данък и да вземеш 1.5 114-15 коня, чудна е ;)Гледай да не е била удряна и дали са и прави фугите, ръждички и как са мотора, и ходовата част. Не бързай :) Успех ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЗдравейтеАз ли не съм разбрал правилно....Май човека беше писал за 6 генерация, а никъде не видях Седани като тези (линковете са само за модела Хонда): http://www.cars.bg/u629434http://www.cars.bg/u610039http://www.cars.bg/u610775http://www.cars.bg/u563810Това е Японската Хонда 6 генерация с 4 врати- Седана (а не Англичанките с 4 врати).Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре си се насочил. Не ги слушай какво ще ти кажат някои от колегите тук относно англичанката. Изключително здрава и надеждна кола е, а и не случайно от Хонда са се съгласили да носи тяхната емблема. Огледай всяка една от колите внимателно и ги тествай!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съветвам те да се насочиш към японски Сивик 6ген ЕК3 с 4/5 врати с мотор 1.5 втек ... Няма по-икономичен и добър вариянт от това, за което ти трябва колата . Клиатици имат почти всички и харчат по-малко гориво отколкото 1.4 . Динамиката на 1.5 е по-добра ... С такава кола съм постигал разход от 4.8 на извънградско в икономи режим със скорост 110-120км/h. В града е около 6-7 литра спрямо карането ... Успех с избора ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

ЗдравейтеАз ли не съм разбрал правилно....Май човека беше писал за 6 генерация, а никъде не видях Седани като тези (линковете са само за модела Хонда): http://www.cars.bg/u629434http://www.cars.bg/u610039http://www.cars.bg/u610775http://www.cars.bg/u563810Това е Японската Хонда 6 генерация с 4 врати- Седана (а не Англичанките с 4 врати).Поздрави

Колега и аз бих те посъветвал за японската и то с по силния двигател...няколко кончета отгоре винаги са добре дошли...с времето ще разбереш че съм бил прав :rolleyes:Успех в избора Редактирано от jarjarbings

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брех,големи разбирачи тука бе...Вие качвали ли сте се въобще на "смалените роувъри",че да говорите какво и що били?Карайте си смачканите жаби,дето седалките им са като на баба ми мушамата и оставете човека да си избере каквото си му е кеф

Kачвал съм се на няколко роувърчета и не ме заинтригуваха с нищо, а това за седалките си го спести :D на по-неудобни седалки от роувъровите не бях сядал, да не говорим за задната, дето е все едно си на дървена пейка. Като гледам темата е за Сивик 6ген, затова насочваме човека именно към Сивик 6ген.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бягай далеч от Англичанките.... мое мнение!

...и защо???Имам приятел който за 3 години един акумулатор е сменил на ''англичнката'' и тавана е правил това им е болеста.Стига се излагахте с тия мнения ''англичанка ''не.Като кажеш недей поне споменавай защо а не щото едната японка другата англичанка.Моя съвет е всеми си тая която е в най добро състояние от горепосочените оглеждаш всичко за което се гледа и всяка друга кола

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Всички тия дето ги харесваш са роувъри, а това дето съм ти го показал е Хонда, японска от Япония. Не знам кой какво си чел, ама май е било на посоки

Ти пък изобщо не си чел!Питай чичо Гугл, да ти покаже картинки на Honda Domani, и тогава пак се изкажи.Единственото Ровър в тези Хонди е това, че са правени в завода на Ровър.Като се отлепи тавана го залепваш, като се счупи дръжката на вратата я сменяваш, като ... ми то май друго нЕма!Имал съм два и половина Ровъра (истински, не Хонда), и не мога да кажа лоша дума. Последният е половинка, защото двг е Хонда. И не, тези Хонди са си с Хонда двг. Единственият Ровър двг е дизелът 20T2*, който пък за мен е идеален.п.п.И моята японка е по-японка от твоята! Защото е с 10-цифрен VIN! Ти да видиш! :P Редактирано от Krasi-mir
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брех,големи разбирачи тука бе...Вие качвали ли сте се въобще на "смалените роувъри",че да говорите какво и що били?Карайте си смачканите жаби,дето седалките им са като на баба ми мушамата и оставете човека да си избере каквото си му е кеф

Kачвал съм се на няколко роувърчета и не ме заинтригуваха с нищо, а това за седалките си го спести :D на по-неудобни седалки от роувъровите не бях сядал, да не говорим за задната, дето е все едно си на дървена пейка. Като гледам темата е за Сивик 6ген, затова насочваме човека именно към Сивик 6ген.
Не знам какви са нашите седалки,но щом повече ти харесва на твоята кола да седнеш на задната седалка и закопчалката за колана да ти влезе отзад,ОКТи изглежда си някакъв инженер,който не стига,че кара най-бързата кола в цяла Източна Европа,а наред с това и разбира повече от всички нас "простите" потребители на форума,а да не говорим за собствениците на Сивик 6-та ген.,сглобен в завода в Англия.Направо предлагам да ни банват нас и да се регване във форума на Ровър,та да може да останете само ваши си хора тук...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И седана и фастбека са отлични коли, вземи си тази която ти допада повече.Окачването и двигателя на фастбека "англичанките" са си на Хонда. Все пак съвета ми е да гледаш двигателя да е v-tec . 1,5 v-tec хем е икономична,хем е и достатъчно пъргава. Аз съм с 1,4 и понякога ми се ще да имам няколко кончета в повече :devil:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Много са си хубави англичанките 100 процентови хонди, просто са произведени в Англия.Вземи си това което ти харесва най-много.

Редактирано от Gergi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брех,големи разбирачи тука бе...Вие качвали ли сте се въобще на "смалените роувъри",че да говорите какво и що били?Карайте си смачканите жаби,дето седалките им са като на баба ми мушамата и оставете човека да си избере каквото си му е кеф

Kачвал съм се на няколко роувърчета и не ме заинтригуваха с нищо, а това за седалките си го спести :D на по-неудобни седалки от роувъровите не бях сядал, да не говорим за задната, дето е все едно си на дървена пейка. Като гледам темата е за Сивик 6ген, затова насочваме човека именно към Сивик 6ген.
Не знам какви са нашите седалки,но щом повече ти харесва на твоята кола да седнеш на задната седалка и закопчалката за колана да ти влезе отзад,ОКТи изглежда си някакъв инженер,който не стига,че кара най-бързата кола в цяла Източна Европа,а наред с това и разбира повече от всички нас "простите" потребители на форума,а да не говорим за собствениците на Сивик 6-та ген.,сглобен в завода в Англия.Направо предлагам да ни банват нас и да се регване във форума на Ровър,та да може да останете само ваши си хора тук...
:D Ти седалка на седан и на купе виждал ли си :D май не. поразгледай малко снимки из нет-а и ги сравни с роувъровите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново,Благодаря на всички, които си изказаха мнението и дадоха съвет. Не съм искал да се пораждат спорове а просто един съвет. Това на кой е по-вървежна колата и на кого са по-хубави седалките слабо ме вълнува. Това аз ще ис го избирам като отида на мен да ми е удобно и да ми харесва. Така, че заа другите съвети наистина благодаря засега. Може и да продължавате. Тези 4 вратите японки почти неможеш да ги намериш особено 1.5 и тъй като съм в София няма как да обикалям България, за да си взема такава. Иначе вчера обиколих много от така наречените англичанки и с изключение на две всички други отвън и вътре имат много забележки.Едната беше в перфектно състояние, както отвън така и отвътре, Перфектна ходова част без грам ръжда, но сега като влязох вече са я продали или късно вечерта или сутринта. А другата е тази:http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11322740532841959&f1=detailsДори тази я покарах. Малко като набичих климатика по баира нямаше много голяма ускорение, но без него доста вървеше, а тя също е много запазена :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да Ви попирам някой може ли да ми каже в кои модели на Civic и от коя година има ел. регулируеми фарове. Поне аз това което гледах от 96 до 2000 било то англичанка или японка, без двувратите, нямаше нито една с подобна екстра?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък японка без ел.фарове не съм виждал. Копчето се намира до ръчната, може и да не си го забелязал

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Eто едно добро предложение за седан: 1.5 -114/5к.с. VTEC-E фейслифт (99+) http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=72854 Можеш да се свържеш с колегата от форума които я продава за повече инфо. Иначе на пазара в момента има учудващо много предложения за седани, вкл и като показания 1.5:http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11304357636201377&f1=details иhttp://www.cars.bg/u523291 цените им отново са малко високи, при това са преди фейслифта от 99http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11329749991286973&f1=details отново 1.4, но пък след фейслифт и с някои по редки екстри като подгряване на седалки и пръскалки за фарове - явно е от някоя по северна страна.П.С. За що не погледнеш о Акорд от 1999 до 2002 седан?П.П.С. Сега видях че ограничаваш търсенето във София. Май само първия които е от форума влиза в този критерии.

Редактирано от ZaRRicK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново,Благодаря на всички, които си изказаха мнението и дадоха съвет. Не съм искал да се пораждат спорове а просто един съвет. Това на кой е по-вървежна колата и на кого са по-хубави седалките слабо ме вълнува. Това аз ще ис го избирам като отида на мен да ми е удобно и да ми харесва. Така, че заа другите съвети наистина благодаря засега. Може и да продължавате. Тези 4 вратите японки почти неможеш да ги намериш особено 1.5 и тъй като съм в София няма как да обикалям България, за да си взема такава. Иначе вчера обиколих много от така наречените англичанки и с изключение на две всички други отвън и вътре имат много забележки.Едната беше в перфектно състояние, както отвън така и отвътре, Перфектна ходова част без грам ръжда, но сега като влязох вече са я продали или късно вечерта или сутринта. А другата е тази:http://nfs.mobile.bg...1959&f1=detailsДори тази я покарах. Малко като набичих климатика по баира нямаше много голяма ускорение, но без него доста вървеше, а тя също е много запазена :)

По мое мнение,тази която си я покарал с климатика по баира е 75 коня.Струва ми се ,че на табелката отзад :1,4i -няма S накрая.Не е проблем,ако я харесаш може да ти се наложи да и смениш гарнитурката на дросела-нещо евтино и лесно.Виж темата в полезни технически- 75 hp->90 hpУспех в търсенето и намирането!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами и двете изглеждат добре,но аз съм за втората.Дано мокрите петна под нея да не са от разширителния съд....Ти си преценяваш,но най- вече да се огледат на място и в движение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам може да се разберат дали са то разширителният съд и ако са от това голям ли е проблема?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Брех,големи разбирачи тука бе...Вие качвали ли сте се въобще на "смалените роувъри",че да говорите какво и що били?Карайте си смачканите жаби,дето седалките им са като на баба ми мушамата и оставете човека да си избере каквото си му е кеф

Kачвал съм се на няколко роувърчета и не ме заинтригуваха с нищо, а това за седалките си го спести :D на по-неудобни седалки от роувъровите не бях сядал, да не говорим за задната, дето е все едно си на дървена пейка. Като гледам темата е за Сивик 6ген, затова насочваме човека именно към Сивик 6ген.
За да не остане колегата Misholinho с грешно впечатление: няма нито едни седалки на Rover 400 (4 вида са), които да са същите като на англичанките. Аа и между другото ето този вариант на ровърските седалки е доста по-удобен от на повечето сивици 6г/англичанки: http://postimage.org/image/1wvag7ksk/. Но пък страничната им опора клони към 0 :) Редактирано от Kwot

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

бащата от 2 години има англичанка, която от време на време и аз подкарвам и досега не сме имали проблеми, слабо място са дръжките наистина и това че воланът се върти доста трудно, като за такъв с хидравлика. не знам дали при всички е така... нека хората които карат да кажат

Редактирано от Go4y

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, на англичанките воланът не е от най-леките.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...