Jump to content
darius

F1

Recommended Posts

Off Topic

С джетове, или моторници?

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Новина от днес... потвърдено.

Honda ще участва в световния шампионат на FIA Formula One® от сезон 2026 г. като доставчик на задвижващи агрегати за Aston Martin Aramco Cognizant Formula One® Team

24 май 2023 г — ТОКИО, Япония

Тъй като правилата на F1 за 2026 г. ще увеличат електрическата мощност три пъти, Honda влиза във F1 с нов партньор.

Honda ще усъвършенства технологиите си за електромотори и батерии чрез нови предизвикателства във Формула 1 и ще ги върне към масовото производство. 

Honda Motor Co., Ltd. днес обяви плановете си да участва в Световния шампионат на FIA Formula One (F1) от сезон 2026 г. като доставчик на двигатели. Honda се съгласи да влезе в работно партньорство с екипа на Aston Martin Aramco Cognizant Formula One® за доставка на двигатели, отговарящи на новите правила за агрегатите на F1, които ще влязат в сила през сезон 2026 г. 

В преследване на целта си за постигане на въглеродна неутралност до 2030 г., като се започне от сезон 2026 г., F1 ще въведе нови разпоредби с максимално съотношение на изходна мощност двигател/електрически мотор 50/50. Това ще представлява значително увеличение на разгръщането на електрическа енергия в сравнение със сегашното съотношение 2 , като същевременно се изисква и използване на 100% устойчиво гориво.

По-конкретно, разпоредбите от 2026 г. изискват намаляване на мощността на двигателя, като същевременно се утрои мощността на системата за възстановяване на енергията (ERS), която възстановява кинетичната енергия при определени ситуации като спиране и я преобразува в електрическа енергия. Това ще доведе до максимална изходна мощност, която е приблизително равномерна между двигателя и електромотора.

Тези промени в правилата за силовите агрегати на Формула 1 са в съответствие с посоката, която Honda поема към реализирането на въглеродна неутралност. Работата по тези разпоредби ще има дълбоко значение по отношение на предоставянето на важни възможности на Honda да продължи развитието на бъдещите технологии в тази посока. Въз основа на това убеждение, Honda взе решение да поеме ново предизвикателство във F1 състезанията.

Honda Racing Corporation (HRC), която отговаря както за автомобилните, така и за мотоциклетните моторни спортове от 2022 г., ще поеме отговорността за разработването на силовите агрегати, участието в състезания и управлението на F1 състезания.

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

РедБул - Форд

Темата се обръща от Редбул и богопомазаният на Астън и който и да е през 2026  ;-)

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много си прав, защото ... знаеш що, щом си го написал. :)

Ние сме за Хонда, а който седи в нея (каквато и да е тя), требе да го е заслужил и не само в цифрово изражение!

  • Нагоре 2
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Верстапен е лай*о и само може да ни радва факта, че се маха от Хонда PT. 
 

Но ще ми е забавно Хамилтън да мине в АМ през 2026 и повечето хора в тази тема ще получат мозъчен инсулт 😂

  • Харесвам 1
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Лекето си е леке, дори на луната а се укачи, ноо, ако стане от наще, вече си е наше гардже, а от ... по-високо и по-длъбоко нема. :)

Аз съм за :hondarulez: - който ще да я кара. Вече, ако може и е достоен - адмирации!

Нандо (старият бърборко) ще се зарадва да яхне Хонделка, а и до тогава на Стролът, може да му омръзне инвестиционното бащинство и Хонда да го "опаричат", та пак да си имаме Ф1 ориджин бленд (опа - бренд) и NSX за сейфти кар. :)

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Но до 26-та има още много шампанско да изтече - у "наще".

Да не слагам каруцата пред коня. Може и Верси да еволюира до по-добра своя версия. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кермит извади късмет иначе Алото го отнасяше.  Нямаше много инциденти , като изключим другият дето щял да става шампион.

Ами видя се няколко пъти че е много кофти когато има бавен автомобил. То и инцидентите тогава ставаха. Дифузия няма как.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най добре си беше когато един час се биеха за пол, беше си направо едно малко състезание. Сега мога да гледам последните 10 минути и все едно съм гледал всичко, абе ялова работа. А що се отнася до късмета тук той няма нищо общо просто момчето е много, много бързо за това пък едно от момчетата в моя тим е много, много бавно и направо ми идва да го ударя с черпака по главата :).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да. Просто успя са събере 1 обиколка. Иначе видяхме преди това че дори Окон имаше шанс да е в челото.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уикенда пътувах, та не съм гледал рейса от Монако, а в кралството е имало екшън, но и мен солидарно ме валя.

Но на подиума си има пилоти с абонамент. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Перез не знам колко грешки направи цялото състезание. Като гледах highlights сигурно бяха 4-5 и то всеки път от тъпа по-тъпа. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо стартира последен?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре че го махнаха този предфинален шикан на Барселоната.

Много ме дразнеше - на плей стейшъна. :)

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Да бе и сега сигурно след 1ч и 20мин всичко ще е свършило.  Тъкмо  ДРС а на кравите ще е още по брутален. онова на Джеда, нищо няма да представлява..

Ама сега да видим дъждеца какви ще ги поднесе.

Редактирано от docev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето, Чеко ще прави демонстрация на ДРС утре.

Иначе, нямаше как да протече нормално квали след тоя дъжд. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мъка беше с таз влага, но да видим утре как ще е 

От първите 10, само 1 си е "на мястото".

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти да видиш - 2 мерца на подиума.

Макс е ясен - пореден хет трик, но от Чеко очаквах да прескочи Ръсел (комуто се размина изцепката по тъча), както и Нандо да е по-напред.

Но прогрес в МВ има и предстоят офанзиви, макар че Хами си призна - скоро РБ нема да бием.

А Ферари уж мах спийд, а ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нововъведенията във Ферари показаха че колата върви..........

......назад.

Мерджаните добре опукаха Астъна че много се отвори голямата уста. 

Като цяло скука.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бе едното върви, на другото, не му върви.

Имаше интерсни моменти, но облаците заобиколиха пистата, а и тя си е скучничка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На фераритата нововъведенията не работят защото са тествани само на симулатор който е показвал по добри данни а в действителност не е така и от Маранело са споделили, че симулатора лъже (кофти софтуер) и трябвало да се тестват в реални условия. Тук някой от началниците е за ритане.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То не останаха такива, а и няма от къде да вземат други. Просто продължава агонията ни.

Аха да стане нещо и се обърква я стратегия я нещо друго. Аха да стане друго и мафията скача промени. закони и тнт. Аха, пак няква светлина в тунела, и пак в гъбите.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вярвам че ще се окопитят и тези и онези. Има още доста състезания в този сезон.

Победите не са стойностни, ако няма достойни съперници.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да. Пердето Албън добре се справи. Как изкараха тея гуми толкова много само не ми е ясно. А голямата уста амбициите му стигнаха колкото да си върне второто място. Ръсела шампионски се разписа но не в шампионската стена.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Перез цяло състезание едно ферари не може да изпревари... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А моя милост, големият Ф1ен, е заспал, не дочаквайки слънцето да огрее следобедна Канада. :( Дано е било скучно състезание. :)

Гледам Макс пак е прЪв, с достойна преднина, та даже е изравнил победите си с великия "въздухозвучен", а и както е тръгнало ще го мине.

Разбира се 100-тачката победи на РБ не е само негова заслуга, а сега Нюй и Хонда му помагат доволно.

изображение.pngизображение.pngизображение.png

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Новият формат на Спринтът, е мега тъп.

Нищо, което да е  шанс или малшанс за Неделното. Просто едно мини състезание за някоя точка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Неква шорт версия за немащите нерви за пълен рейс. :)

Ама биваше. Макс е ясен, а и Чеко се докопа след него, но и отзад имаше препирня.

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Силвърстон тоз уикенд ще има 11-ти отбор - APX gp. Напитият Брат щял да го играе застаряващ пилот. Поне едното е вярно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

БрЕИйй, тез МакЛаръни!

Жалко за Чеко. Утре ще пробива напред, но с папайте ще му е трудно, както и с червените коневе.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брей, голям екшън, а чък Норис - непоклатим! Прав е Макс за него.

На други не им бе ден, а за червените, направо черен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам чувството, че Макс е от друга лига а Чеко мие ясен. Уилямса пак взе точки и то какви браво, щеше да е по приятно ако МБ бяха на мястото на Ферари но сега така се случи. Иначе McL на тази писта уцели настройките на мотора и сложиха правилната карта но така ли ще е и на другото състезание не се знае, аз не бих заложил на тях.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скочиха доста напред и то Ландо бе с гуми хард.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 3 часа, Митко Йотов написа:

Имам чувството, че Макс е от друга лига 

 

И колата е от друга лига. Потвърждава се отново че колата има още много ресурс. 2-ма мои познати бяха на Сивърстоун и думите им бяха: - Двата Редбула звучат съвсем различно и се вижда ясно че не са на лимитът. Най тихите били и движението им било различно.

 

А мойте убавци отново се и.акаха.

Редактирано от docev
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е, колата върви а от Хонда в началото на сезона казаха, че в сезон 23та г. ще заложат на качеството на мотора а не в нови разработки явно знаят, че са направили нещо уникално и на другите ще им трябва време да ги догонват. Щеше да е супер ако Ферари намачка муцуната на Мерцедес но как мислят да го направят май и на тях не е ясно. 

Луис е поискал от ФИА да блокират развитието на Биковете както на шасито така и на мотора за да могат другите да ги догонят но Бен Сулайем го е отрязал като е отговорът е бил в писмен вид до Мерцедес, че това ще е нечестно спрямо Ред Бул.   Много странно поведение на Мерцедес когато трупаха титла с лед титла и то все поредни как сега виждат проблем а тогава не, този тим започва да ми става все повече антипатичен. Да споделя и още нещо за  ф1 - Никога вече няма да има "Гран при" на Русия, това от кухнята на Ф1.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...