Jump to content

Recommended Posts

Това е сложен технически спорт, и пристрастия винаги има - идеята му е такава.

Хладнокръвно погледнато стартът на сезона е факт и то с интересен обрат, но на губещите им се вие свят.

https://clubs1.bg/news/red-bul-podozira-problem-s-gorivnata-pompa/?fbclid=IwAR0IDnZz8lGbk4Qa3v3GXim7FNFej3tyfLlvO3T_Oexl_JWThS8R6aNHeq4

Трябва ни още малко скорост, бензин и ток, и спирачки преди завоите, както и прецизно управление в тях.

Макс не бе вироглав, а и Перес постигна каквото можа, докато не "изгърмя".

https://clubs1.bg/news/verstapen-za-gnevnite-repliki-v-bahrejn/?fbclid=IwAR2eQvD5IBH_qhxQWn0pQuBiOyeHO8gRDU6MJ5oZOZy15WWKWygtclX4fW4
Но всичко е напред.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно, скорост в правите имаме, но тя не е всичко, ако я губим повече във виражите.

Резултатите на Speed trap-а:

1 PER 323
2 VER 322
3 ALO 321
4 OCO 320
5 LAT 319
6 SCH 318
7 MAG 318
8 TSU 318
9 GAS 317
10 ALB 316
11 LEC 316
12 SAI 315
13 NOR 315
14 BOT 315
15 HAM 315
16 ZHO 315
17 RUS 314
18 RIC 311
19 STR 311
20 HUL 310

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опитаха се момчетата ама, съдба...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съдба е ако си си купил кола и нещо се бъгне.

Ако сам си я произвеждаш и уж е добре, но нещо се скапе преди финала, значи не е тествано до лимита.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 19.03.2022 г. at 18:48, docev написа:

Оня с подарената...

FIA призна, че Маси е направил грешка в Абу Даби, така че напълно съм съгласен :)

А отпадането на Ферстапен е заслужено предвид ехидния му отговор на въпроса, дали съжалява, че мерцедес на толкова назад. Може да е добър пилот, но като човек има още доста попара да изяде.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 19 часа, ceco_accord написа:

Принципно, скорост в правите имаме, но тя не е всичко, ако я губим повече във виражите.

Резултатите на Speed trap-а:

1 PER 323
2 VER 322
3 ALO 321
4 OCO 320
5 LAT 319
6 SCH 318
7 MAG 318
8 TSU 318
9 GAS 317
10 ALB 316
11 LEC 316
12 SAI 315
13 NOR 315
14 BOT 315
15 HAM 315
16 ZHO 315
17 RUS 314
18 RIC 311
19 STR 311
20 HUL 310

Едното е за сметка на другото. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 32 минути, Terje написа:

FIA призна, че Маси е направил грешка в Абу Даби, така че напълно съм съгласен :)

А отпадането на Ферстапен е заслужено предвид ехидния му отговор на въпроса, дали съжалява, че мерцедес на толкова назад. Може да е добър пилот, но като човек има още доста попара да изяде.

 

Ми не точно ама айде, щом те успокоява.

Изпревари ли го? Изпревари го. Защо, заради грешка на мерцедес (смяна на гуми) тези неща ги забравяте май ;) 

Заслужаваше ли да стане шампион, заслужаваше :) 

Редактирано от Bizzito
  • Харесвам 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 8 минути, Bizzito написа:

 

Ми не точно ама айде, щом те успокоява.

Изпревари ли го? Изпревари го. Защо, заради грешка на мерцедес (смяна на гуми) тези неща ги забравяте май ;) 

Заслужаваше ли да стане шампион, заслужаваше :) 

Цялата помия по другите сайтове, която се излива върху Макс, започна да ми дотяга доста. Всички искаме оспорван шампионат, хегемонията на Мерц, беше прекъсната, имаме нов СШ и пак недоволни. Бил фалшив СШ. СШ не се става за 1 състезание или 1 обиколка. Феновете на защитника на гей обществеността и невинните чернокожи рецидивисти попрекаляват със злобата. Нима забравихме как почти не го уби на Силвърстоун? Как след като Хам беше обиден на целия свят и никой нищо не беше чувал за него, махат Маси и хоп той се завръща по-силен от всякога? Това ако не са корпоративни интереси здраве му кажи. Всеки е голям шампион докато му върви колата и в един момент, когато това се промени и започваме да хленчим като в детска градина. Не съм фен на Макс. И той прекалява с оплакванията (никой не може да догони Фетел по този показател). Този спорт започна да се превръща от мъжкарски в лигавщина. Всеки сърдит на някой... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 35 минути, Bizzito написа:

 

Ми не точно ама айде, щом те успокоява.

Изпревари ли го? Изпревари го. Защо, заради грешка на мерцедес (смяна на гуми) тези неща ги забравяте май ;) 

Заслужаваше ли да стане шампион, заслужаваше :) 

 

И двамата имаха право да са шампиони, работата е там, че накрая и човешка грешка помогна на единия.

А за грешките на мерцедес при гумите не си прав, защото тогава просто нямаха избор - ако бяха влезли за смяна, тогава редбул нямаше да влязат и така.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 4 часа, Terje написа:

 

И двамата имаха право да са шампиони, работата е там, че накрая и човешка грешка помогна на единия.

А за грешките на мерцедес при гумите не си прав, защото тогава просто нямаха избор - ако бяха влезли за смяна, тогава редбул нямаше да влязат и така.

 

Не си прав, ако ще правим пълен анализ на 2021 "човешка грешка" помогна и на Хамилтън и то на няколко пъти. 

Редактирано от isullivan
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колкото и грешки да е имало през сезона, тази в последния старт не може да бъде компенсирана, за разликата от предишните.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не може да бъде компенсирана, в смисъл ?

Обективно погледнато човешката грешка в Абу Даби е 7 точки в полза на единия пилот. В първото състезание от сезона поради човешка грешка Хамилтън кара извън пистата 40 обиколки което му помогна да трупа минимална преднина всяка обиколка. Макс го изпревари от там и веднага му казаха да върне позицията. 7 точки за Хам заради тази грешка/спане на стюардите/подкрепа за Х. Това е достатъчно за титла на Макс в края на сезона с равни точки и повече победи. Силвърстоун - човешка грешка и късмет за Хам. колата не му се строши, дали е адекватно наказанието дори не коментирам, +25 за Хам. Унгария човешка грешка на Ботас (съотборник на Х) утрепа направо и битката при конструкторите. Макс с мъка 2 точки. Монца 3 места наказание за Макс - заслужено, Хамилтън загуби 3 до 7 точки. И идват последни 2-3 състезания без повечко грешки и ако не беше спукал гума я Баку Макс трябваше да е шампион по кръг преди края.

Преди последните няколко състезания маси даде изявление че ще дисквалицира за изпълнения тип Сена срещу Прост и Шумахер срещу Хил и Вилньов. Е защо не дисквалицира Хамилтън ГП на Великобритания тогава ?

 

Обаче всички гледат само последното състезание и е много лесно да отсъдиш за тоя или ония, защото били с равни точки разбираш ли 

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миналото е ФАКт.

Гледаме напред.

Сега пресичането на белите линии по цялото трасе са "терра пердута". Първият рейс бе що-годе чист, така че ...

А кво е можело да бъде ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правилно. Миналото си е минало. Нищо не може да се промени , а какво е можело да стане АКО.....

е останало (както казвам аз) в минало несъстояло се. ;-)

Следва : Имприята отвръща на удара.... ама аз понеже съм Ферарист, тихичко се надявам да продължи: Завръщането на джедаите. ;-)

Редактирано от docev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да. Всичко започва с "Нова надежда". Аз също искам да виждам Фераритата по-напред, ама, ча па най-отпред ... :)

Всички ги хвалят и това е добре, аман от М. Бе!

А който кара с мерц мотори, много види се ще се озори.

https://clubs1.bg/news/klientskite-otbori-na-merczedes-izraziha-pritesneniyata-si-otnosno-noviya-dvigatel-v-f1/?fbclid=IwAR0BZZ4KeUPOWTwhQSXZ-iKymCYW4Y9U5C6jJHFO7ceev42Ar7BGZecbDkQ

  • Нагоре 1
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@isullivan - след последното няма други състезания, това имах предвид.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От Ферари са казали, че мотора им има три режима на работа слаб, среден и силен като за първото състезание от гледна точка на сигурността за да може да съхранят ресурса на агрегата възможно най дълго са използвали най слабият от трите режима. Ще видим, Хамака се усмихваше хем щастливо на финала, че го нямаше Макс и трябваше да стои на стълбичката по ниско от него хем уплашено от двете ферарита.

Редактирано от Митко Йотов
  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://sportal.bg/news-2022032412381870343

 

Отдъхнете си..моторчетата са ни здрави, няма да сменяме нщ. Въздух в горивната система, недостиг в гор. камера и нЕма мощност . . 

П.с. Ако това с режимите на мотора, на ферарито е вярно и са карали на мин. мощност ,значи имаме голям проблем. Ще се гоним здравата!

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тежък ни е болида - 810 кила. Борят се да го свалят с дузина. Ако не успеят - пилотите минават на диета и разхлабително. :)

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е то ще е голям срам да кажат, че е свършило горивото :D 

Но явно е нещо такова, щом е засмукало въздух не е имало много в резервоара.

Продължаваме напред!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кълнат се че не е, а и на косъм да са го сметнали - имаше сейфти кар и бавни обиколки.

Некой обаче все се е издънил, при такова фиаско и с 2- та болида.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тинтири-минтири..., ако вярвате на всичко, което се казва на медиите...

Имали са някакъв проблем, който не искат да се разгласява. Важното е, че е решен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледам Хамстера пак подскача в "клетката", а и при Ръсел е така и двамата са извън топ 10.

Феритата пак са пред нас, а зад нас - малките бичета, което е приемливо.

Оппааа, докато го пиша, Макс излезе първи. А дано така да е!

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер сме си, в топа е ок :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аа и Фераритата са там.

Нещо ми е странен цветът им. Прилича ми на лютеница. Какво стана с прословутото им "ферари ред"? Виждал съм и камионите им на живо. Ако са на слънце, направо не издържат очите да ги гледат отблизо. Сигурно е с цел безопасност, особенно сега, когато са в позиция на преследвани.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е той тоя е класическият. Мисля че е от 60-те. Бяха го ползвали преди няколко години също.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Q1:

Не му върви на Хамака на тая писта. Утре 16-ти!

А Джордж е 4-ти!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И преди съм споменавал че високоскоростните градски писти са опасни (Монако е бавна), но пусти му маркетинг и пари ... !

Слава Богу Шуми джуниър е добре, защото на Корина ще и дойдат множко 2 легла.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иии, бравос на Чеко!

Макс 4-ти, а между тях 2 Ферита. Утре ще е екшшшшън!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

277225479_1135216233942053_7672439675673210701_n.jpg

 

Маси е виновен.

Редактирано от Митко Йотов
  • Харесвам 1
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито Максче... :)

Не можах да го гледам, следя от тубата ,един стрийм..Браво на Редбул. :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вравос на Макс, но и на Шарл!

Не е ли по-добре така?

Равностойни болиди от 2-та водещи отбора и потни пилоти на подиума, в битка до последно!

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер е битката. Но когато печелим е по-добре ;) 

Голям кеф беше да се гледа. Тази писта е уникална, но и опасна.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен не ми хареса, щото едно състезание не е само двама да се изпреварват последните няколко обиколки за победата.
Много ме дразнят тези правила на Ф1 с тея тъпи флагове. Отново последния се блъска сам и го отнася първия. Чеко беше грубо казано ограбен.
След това по време на виртуалната кола за сигурност Верстапен свали цяла секунда от Льоклер, вероятно защото на ферарито му е по-трудно да работи в не оптимални температури.

 

Цялата стратегия на Хамилтън зависеше от това дали хората му ще му кажат 5 секунди по-рано да влезе в бокса и заради поредната сефти кола да не понесе "негативите" от избратаната стратегия.


Изкуствени интриги са това. Интригата трябва да е на пистата в нормални състезателни условия и стратегията със спиранията. Не да се случват някакви случайни работи, които да афектират всичко по непредсказуем начин.

Все едно във футболен мач съдията да има право ако реши да вкара втора топка в играта, ей така от нищото.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понякога е дразнещо и 1 път някой губи, друг път печели, но правилата и мерките за безопасност са важни. Това освен бизнес си е опасен спорт!

Наистина жалко за Чеко - имаше шанс, ноо...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Но е вярно че много сложно стана и грешки са възмогни, което си е напрежение и винаги има някой ощетен.

https://clubs1.bg/news/otnovo-nedovolstvo-ot-fia-sajncz/?fbclid=IwAR2xStuzpANuSua5vOQRMHhA2IlKck6GaVcSlHPZV6jdr71lmZCChcI_Amo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Амии, друга писта, но "челото" е почти същото.

Но имаше колизии и грешки, та утре ще видим.

https://clubs1.bg/news/lokler-na-polpozishan-v-avstraliya-pred-verstapen-i-peres-noris-chetvarti/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...