Jump to content

Recommended Posts

Ферари го играят жени, на вс им стана навик да се удрят в края на квалификацията :) Това е несериозно, утре ще бъдат наказани !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кофти. Хами изправи крилата и на правите е по-бърз, а на кривите е тясно и ще бави Макс.

Бравос, но и жалко за Торо Росо. А Леклерк май спечели на аванта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, но няма как да да кажем на черното бяло. Много добре се възстановиха мерцедес и напълно заслужено според мен. 

Незаслужено обаче по-задни места за редбул. Както каза Макс, глупава квалификация. Все пак стартира от трета позиция, дано успее да се изтегли зад ферарито и да затвори Люис.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре ще е трудно.

100 на 100 ще има сейфтикар с тея стени, но да видим. 

4- те бичета имат прилични скорост и стабилност.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Макс знае какво става и точно заради това ще си покаже утре :)!

 

Приятен Съботен ден . . 

Редактирано от mysticchannel

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш предвид че "ще си покаже рогата" и ще резне Хами на пръвио завой, тава леко ма притиснЯа, щото на онзи веке требе да му е омръзнало се така да го "такоа изотзадзе" и може "да не му даде". :)

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ако съм на Верстапен няма да спра в завоя и ще го "резна", така Ферарито ще има сигурен полпозишън, но са далеч от шампионата. Перез ще бъде в топ 3, Хамилтън няма да вземе никакви точки както и Макс но класирането ще се запази. 

Цецо такъв гняв днес имаше в Макс след квалификацията че няма да се очудя утре да се засили ,пък каквото стане в завоя...Сериозно :guns:

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тея номера ги знаем, но не са спортсменски и не правят шампиони, а девалвират реномето им. Предпочитам деликатнота "гума до гума" отколкото бруталното "картер до картер". :)

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано си държат на честната дума.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Той Кермит е такъв. Не може да губи с чест. Газ пикае особено когато съотборник е пред него. Мастия отвсякъсе. Личи си още от картинга. Татьо му добре го е обучил. Влизаш с рогата и избутваш. Нищо друго.

Редактирано от docev
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хахахаха...Да не бъда циничен Колега. Къде беше няколко уикенда да коментираш формулата, чакахме Феттел , Алонсо , да бъдат конкурентни на РБ или в топ 6 Къде са в състезанията :lol: Сега Макс е по- назад и дай да се наАкаме и да си "изповядаме" гнилоча. И ти като някои др съфорумници никнеш като гъба ,когато има декиш. На какво да се радваме , спряна квалификация, избутано Ферари отпред , а на трен нямаше по добри , МБ знаят вече какво е да завършват 7 ми ,Г-н Ботас беше пред отпадане в Q2 Никой не е загубил, а възможно най- неспортсменската и глупава квалификация ,подобна на тази в Монако!

 

 

 

  • Хаха 1
  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ли ? Аз съм си тук . Гледам и се наслаждавам приципно на фенските бълвочи , почти същите като на други места, по други сайтове и форуми. Няма какво да с коментира много отдавна . Това време мина и замина. Пък ти гледащ от 2-3 години си драскай там и мини в игнор лстата отново.

  • Нагоре 2
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я се не карайте за чужди пари и слава! :)

зрелища има за всички - дано и леб. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 5 часа, docev написа:

Аз ли ? Аз съм си тук . Гледам и се наслаждавам приципно на фенските бълвочи , почти същите като на други места, по други сайтове и форуми. Няма какво да с коментира много отдавна . Това време мина и замина. Пък ти гледащ от 2-3 години си драскай там и мини в игнор лстата отново.

Ясно нщ не каза .Просто си спрял , лек ден 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ееееееееее........ :(

БАх тез гуми ...... ква каръкщина. :(

Ама пък Фетел има шанс за подиума.

Чеко, дръж се брат!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Red bull Racing, Perez Велик, Адмирации за двата бика...Бъдете вярващи. Класирането е съхранено :))

 

+One point for Fast Lap MAX🤪

Редактирано от mysticchannel
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В крайна сметка справедливостта възтържствува. 

 

Верстапен си остава първи в основното класиране, Перез си запази първата посиция след рестарта. Освен това се изкачи на трето място в класирането. 

 

Жалко с тия спукани гуми ама...

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Макс е най- добрия! Макс направи безгрешно състезание, не им даде никакъв шанс..Заслуга за отпадането му са Пирели и не само той го отнесе ,и Строл, с абсолютно идентичен проблем  и пак задна лява. Перез е големия победител, Хамилтън каза ли по- радиото че няма да бъде агресивен сега и ще е маратон, не спринт..На лъжата краката са къси Хами. 

Само знам че имаме много силен втори пилот ,в лицето на Перез.

  • Харесвам 2
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 7 минути, mysticchannel написа:

@chavdu 😂😂😂👎👎

Що ве, какво не си доволен, не трябва ли да се смеем, когато се шегуваш? 🤣

  • Харесвам 1
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз се вбесих като гръмна Пиперонето на Макс и не догледах състезанието, но сега видях все пак края. :)

Файнъли съм доволен и ще спинкам помирен с фортуна.

Наистина съм доволен - 3 Хонди в точките - 2 от тях на подиума, а МБ-тата с 0 + 0. Но по-важното е че и те правят грешки - човещинка. Но нашите 4-рима бяха перфектни и си отстояха заслужените позиции. Жалко за Макс, но честно казано ми е кеф за Чеко. Зрял и способен - удържа си на думата че за 5 състезания ще влезе в час и не само го стори, ами и изнесе такъв урок на некой субекти, че да им държи влага занапред!

Важно е и че Макс и Хами не са безкрайно напред в точките, което дава шанс и на останалите да не се чувстват като загубеняци. Днес и 3-мата на подиума бяха щастливи като победители - това скоро не се бе случвало. А и болидите поне на 5 отбора са релевантни, което е супер, особено като 2 от тях са с Хонда и са потентни да са в челото.

Сезонът ще е дълъг, интересен, но и труден. Надявам се в края му РБ да има достатъчна преднина пред МБ, та да разрешат на Чеко да се състезава с Макс. Вярвам че може да го надиграе, макар да бе купен за да спомогне за неговата и на отбора шампионски титли.

https://sportal.bg/news-2021060617122083120?fbclid=IwAR20GSlhWoV7x1iRZOpkmJ_gTCslzzSVJctsvJFQW0Y221S6SARh5xlTD6w

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен най- смешен ми беше Хамилтън накрая ,попита поне 3 пъти ,по радиото Как е Макс ,добре ли е , вс наред ли е. Майка му не е била толкова загрижена 😄 

Сигурно след отпадането на Макс е играл танца на радостта ,но финала на състезанието е сензационен. 

 

DiodSjNXUAEYg18.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, не мисля че е от куртоазия - чак толкова "нисък" не е. Тея се знаят от деца и не е приятно да загубиш достоен противник.

Виж, да загубиш от него е болезнено, ама той си е виновен че изпусна шанса.

https://clubs1.bg/news/hamiltan-zakachil-suich/

Тя съдбата все подаръци му прави - време е да спре. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До следващото състезание..Аз нямам търпение, а има време :(

Шансовете ни за титла са големи. Дано Пирели решат проблема с гумите, защото така се опропастяват състезания, макар че с тези високи скорости , температура, притискане.....Желая Успешна седмица и нека най- достойния победи Сезона 🗣️

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички други доставчици на задвижващи системи са заложили на нов двигател + турбо + двата електромотора за състезанието в Баку, без Хонда. В такава оспорвана битка, предимство в надеждността може да се окаже решаващо. Ред Бул и Хонда благодарят и на доставчикът им на масло - Mobil 1 за предоставената нова разработка за състезанието в Баку. Очаква се Хонда да представят нов двигател за състезанието във Франция, или най-късно за първото в Австрия, като разработките са забранени, но все пак може да се очаква подобрение на база отстранен "проблем в надеждността".

 

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виждам, че тук основно се фаворизират колите със задвижващи системи на Хонда, та ще се опитам да внеса малко обективизъм в дискусията :)

Ферстапен и Перез си направиха едно напълно обикновенно състезание, имайки предвид превъзходството на тяхната кола на тази писта. Дори бих допълнил, че Чеко имаше късмет, че успя да спечели, защото очевидно направи лош рестарт и загуби 1-вото място преди първи завой.

Все пак напълно справедлив развой на нещата, след като и двамата претенденти за титлата отпаднаха.

Впечатляващо е как Хамилтън и неговия екип успяха да настроят колата за състезанието така, че да са с близо темпо до това на Ред Бул, въпреки проблемите през целия уикенд. Жалко за проблемите в бокса, както и неволната смяна на режима на спирачките.

Уникално състезание и за Фетел, който за втори пореден старт печели доста позиции, спрямо мястото си на стартовата решетка и чакам с нетърпение следващите състезания, да видим до каква степен ще успее да запази този подем.

 

Интересно е, че Перез наистина спази думите си - че са му необходими няколко състезания, за да се "напасне" на автомобила и предвид резултатите на двамата по време на свободните тренировки, нищо чудно Ферстапен да получи заплаха и от друга страна.

 

И да, неприятна ситуация с двете спукани гуми, още повече че се случва при почти максимална скорост на болидите, но да не забравяме, че износването на гумите зависи от начина по който те се експлоатират. И предвид факта, че се случва при два коренно различни автомобила и само при тях, говори, че именно пилотите не работят оптимално с гумите си.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, ние сме хондажии, но обективно си прав - в момента сме "на връо", обаче има и други в подем - примерно Фетел.

Относно гумите обаче: https://clubs1.bg/news/pireli-problemat-ne-e-iznosvane/ , та чакаме по-обстойното разследване.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Относно гумите, това е другата вероятна причина и като гледам колко дълго са карали други пилоти с такива, ми се струва да е по-вероятна. но да видим.

А иначе ми е интересно да видя какъв е този разрез с дълбочина 6-7 см, който не стига до конструкцията на гумата..., или на автора/преводача на статията му се губи SI-системата за мерни единици 🤣

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Въобще не е износване вследствие експлоатацията от пилотите...Имаха Safety car, достатъчно време да охладят гумите , Верстапен беше 7-8 сек пред Люис , караше оптимално,имаше време да охлажда. Щом не е имало показатели че заминават , вибрации и всякакви индикации....Говорим или за външен фактор , парче изхвръкнало от някои и невидяно от маршалите ,или термален проблем, нещо със самият материал на гумата. (Аз имам др виждане над инцидента с Макс и Строл ,но ще го запазя за себе си, нека минат още няколко състезания!!) Гръмнаха като балони. 

Пистата въобще не ни е по "вкуса" с тази права от 2кмра , а Перез такава силна дефанзива направи с/у Хамилтън и заслужава подиума. На няколко пъти Хамилтън беше на смри от него. 

Редактирано от mysticchannel
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За Франция Хонда ще вградят нови двигатели в болидите.

Същите (поради правилника), но със завишена ситурност - Гасли нещо нали бе споменал.

Щели да ги ползват на пълна мощност. Че те ако с дефорсирани мотори вървяха така в Баку, с чистак новите сигурно ще литнат.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Една интересна теория защо се пръскаха гумите на Пирели в Баку:

https://youtu.be/1a4E4Vy8e58

Но все пак не обяснява защо при пилоти с по-дълги стинтове нямаше такъв проблем

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 7.06.2021 г. at 17:59, mysticchannel написа:

(Аз имам др виждане над инцидента с Макс и Строл ,но ще го запазя за себе си, нека минат още няколко състезания!!) Гръмнаха като балони. 

С толкова много експертиза, с която разполагаш, щяхме да сме много учудени, ако нямаше друго виждане :D

  • Харесвам 1
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Off Topic

Нали...Учи се от най- добрите и недей да спамиш повече, гъба! 

 

 

 

Редактирано от mysticchannel
  • Благодаря 1
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, mysticchannel написа:
  Скрий съдържанието

Нали...Учи се от най- добрите и недей да спамиш повече, гъба! 

 

 

 

Аз само изразявам нетърпението си да чуя тезата и благодарността си (предполагам говоря и за други колеги, които се чувстват подобно), че можем да черпим от този извор на знания :D.

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, mysticchannel написа:
  Скрий съдържанието

Нали...Учи се от най- добрите и недей да спамиш повече, гъба! 

 

 

 

Мисля, че ти си единствения, който спами в тази тема. Последните 3 страници 80% от коментарите са твои.  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Off Topic

Аз пиша за формулата, по Темата....А не за Жабока Кермит, както някои :)

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми че те и на мерца е гънат...

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, това го показваха още преди Баку, но аз виждам почти еднакво отклонение - в рамките на още 1 дебелина на маркиращата линия.

Друг е въпросът как се получава че при вдигнати и свалени крила, слягането е еднакво при голяма скорост? Натискът при вдигнати е доста по-голям от при свалени.

Видно е и че на МБ леко се клатушка, а на РБ е по-кораво - абстрахирам се от "мазането" на видеото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   2 потребители

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...