Jump to content
darius

F1

Recommended Posts

като идея хубаво, ама там половината са зависими от някой в челото я дъщерен отбор я двигатели, ще има доста блъскания, като ги знам какви са като нищо може да жертват някой по-ниско класиран да избута идващия мерцедес, ферари или ред бул. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това и сега е възможно, при застигане с обиколка. Време е и там да се възпитава феър плея, а ако не става - има си правила и наказания.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой разбра ли какво се счупи в колата на Макс ? При Албън вероятно мотора замина...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко мъка може да има в едно "домашно" състезание. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То и в домашната ракия е така, но - мъчим се.

Иначе да - разочароващо за нас и късметлийско за други.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 8 часа, rollin написа:

Някой разбра ли какво се счупи в колата на Макс ? При Албън вероятно мотора замина...

При Макс електрически проблем,  Хонда знаели за какво става въпрос, при Албън пак ел. проблем или проблем в мотора заради удара с Хамилтън.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми, недостижим е Хами - особено когато го разгневят.

Валерката и Макс направиха каквото можаха - червените коневе - също.

Назад беше интересно и евала на напиращите. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако АМГ сектора не бяха на светлинни години от останалите за поредна година, шампионата щеше да е доста интересен при това изравняване в средата на колоната. Ботас започна добре, но съм сигурен, че ще се пречупи и то много скоро, както обикновено се случва. Остава да се "любуваме" на доминацията от страна на човека, който сложи край на расизма. Добре, че поне в средата на колоната ври и състезания има почти всяка седмица.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последните години, умишлено или не, се правят едни промени в правилата които облагодетелстват Мерцедес. Опростяване на предно крило и промени в пода покрай задните гуми вредят най-много на Ред Бул и концепцията на Нюй за наклон и висока задница. Тук и самият Нюй е виновен малко, защото според експертите тази концепция вече е изчерпана като варианти за развитие. 

В същото време Ферари бяха хванати с горене на масло и използване на повече ток и бяха принудени от ФИА да си ревизират горивната камера и батерията, което върна всички с двигатели на Ферари секунда назад, а ДАС на Мерцедес е напълно легална без коментар. Трейсинг Пойнт също минават с номер "копиране на Мерцедеса от 2019", като твърдят че са го направили "на око" и не са получили технически данни и чертежи от Мерцедес, което предизвика протест от страна на Рено веднага след финала на голямата награда на Стирия.

Тази година постепенно ще се забрани развитието на почти всички компоненти по болидите, като това ще остане до края на 2021, с цел намаляне на разходи, а от 2022 ще са изцяло нови болиди. Остава вратичката за развитие на компоненти с цел здравина и безопасност, ще има и токен система.

Това естествено е в полза на Мерцедес като предимство им остава 0.5-0.6 секунди пред Ред Бул и секунда пред другите.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми, да си карат сезона там. И без това няма публика, ще спестят и от логистика. :)

https://formula1.sportal.bg/news.php?id=25625&fbclid=IwAR0bVbZmPC5iZIwJ0tOrzVwCCgtFd7vOL6rpmrv9bC_m4XFB5K113HG2ys8

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия от редбул са някакви магьосници. Смениха окачване за 15 мин 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда, и Макс взе максимално възможното нему от тая Унгария.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те от както са се родили , си ходят с късмета. Не със сребърна а със златна лъжичка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да поясня: Визирам другите, най-големи късметлии.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Върви смело по стъпките на Алонсо. Той това и заслужава. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЧЕСТИТО!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво на Макс!

И на Хами, който, ако има гуми, може много, а и без тях - доста. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

УРАААААААА!!!!!!

Въпреки всичко с тази система ДАС Мерседес са просто на друго ниво... Състезание във Формула 1 почти няма.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво и на Леклер,с тази кола взима максимума.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 14 часа, ACID BURN написа:

УРАААААААА!!!!!!

Въпреки всичко с тази система ДАС Мерседес са просто на друго ниво... Състезание във Формула 1 почти няма.

Не знам дали тази система "остана на въоръжение" в МБ?

Иначе има си интрига и битки, не е като преди.

Дори Макс има шанс за шампион, въпреки съмненията си - за сега е втори в генералното, а са минали 40% от "ковид Ф1" сезона.

https://formula1.sportal.bg/ranking_race.php?zone=races&result_year=15&race=317

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми се струва, че болида на Мерцедес яде гумите за норматив при топло време. В Барселона ще берат ядове. Там ще е страшна жега. 

На Редбул стратегията този път им беше доста добра. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 14 часа, ceco_accord написа:

Не знам дали тази система "остана на въоръжение" в МБ?

Иначе има си интрига и битки, не е като преди.

Дори Макс има шанс за шампион, въпреки съмненията си - за сега е втори в генералното, а са минали 40% от "ковид Ф1" сезона.

https://formula1.sportal.bg/ranking_race.php?zone=races&result_year=15&race=317

До колкото знам дас системата е още на мерседесите. Ама може и да греша. Състезанията според мен  няма нищо интересно в тях. Мерседес само това състезание загубиха. В другите случаи печелиха демонстративно, но това е моето мнение. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да си се возят отпред - зад тях също кипи живот и ако закъсат ще ги нападат.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно до вас няма информация за това, че на МБ задното крило е изработено от материал който позволява в завой да се накланя по посоката на завиване и подобрява аеродинамиката чувствително. Така скоростта се увеличава с няколко километра в завоя. Това е хванато от камерата на Скай от последното състезание и сега чакаме FIA да се изкаже по въпроса. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ако гледаш по сериозно, ще го видиш . Имах и аз едни съмнения. Но сега вече е явно и съм сигурен.  Още от предното състезание когато няколко пъти дадоха камера гледаща назад. Накланят се даже станиците . Още от свободните тренировки  го видях, защото иначе по време на състезание такива неща не се давт.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В този сайт Link има писано по темата от днес, вероятно утре ще пуснат и в бг сайтовете някакво инфо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерцедесите на Ботас и Хамилтън са страшно бързи на правите , но не са толкова добре балансирани като на Редбул. Тези блистери и бързо износване значат много...Мисля че сега в Барса , Макс Верстапен има реални шансове пак да вземе челното място, на тази писта е добър..Мерцедес сега имат проблеми за решаване.. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано да си прав,но мисля,че ще са първи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Макс трябва да гони най-бърза обиколка на кфалификациите, за да тръгва пръв на състезанията и тогава евентуално ще видим истинска битка. Нз колко до чух, може и да не  етака, но май споменаха че са сменили двигателя на макс или ще го сменят с чисто нов..Трябва да бъдат една идея по- бързи, за да има оспорване с хамилтън, иначе онзи като тръгне, после няма какво да стане  без гуми пак кара....

Редбулл трябва да направят болидите по бързи и Верстапен да гони времена.....

Накрая маи ще се окажат гумите големия фактор, защото като си направят схемите кога да влизат в бокса за смяна и там стават рокадите. Мерцедес хич не им държат гумите ама заведно с Ботас става трудно състезанието

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...