Jump to content

Recommended Posts

Упс, забравил съм за победата на Verstappen в Германия. Значи Leclerc има повече втори или трети места,

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, dan_koloff написа:

 

Колегата ти го е написал по горе, следва да се гледат вторите места ако не третите и тн. 

Пп Извинявам се, сега видях че DTEC е отговорил. 

Редактирано от vespa

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Очертават интересни състезания, фераритата се събудиха. Ред Бул-а тормози Мерцедесите, ако и тайландския хибрид овладее по-бързо другия булит ще е интересно... Обаче винаги може да се появи от някъде и един Грожан-Трошан... ХаХаХа

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според информация, в Сингапур успешно е било изпробвано новото гориво - в Сочи се очаква подобрение от 0.1-0.15 само от горивото.

В Хонда смятат, че в момента спек4 издупен до макс е на нивото на Мерцедес +- 10кс, като в Сочи ще опитат да търсят максималната мощност  - в подготовка за Сузука.

Доколко е вярно, не знам, според Хелмут Марко, проблкемите в Сингапур дошли заради проблеми в симулатора - вследствие донесли прекалено твърдо окачване, което нямали части да коригират и колата не дъжала добре пистата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Албон добре е покарал, от бокса накрая 5ти. Другото състезание ще е интересно с новите компоненти :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 22.09.2019 г. at 17:38, vespa написа:

Ако гледаме обективно с двигателя на Рено се представят много по добре. Според мен разликата днес се дължи главно на по доброто шаси което имат Ред Бул. 

Вярвай си!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бе, не ги разбрах аз тези стратези, но честито им за конструкторската титла. Предполагам са имали дълг към Ботас, а и политикантски подбуди.

Фетел се отсрами, удържайки Люис в края на състезанието, а инцидентът между Леклерк и Макс, пак оставиха в мъглата, но на втория не му беше ден. :( Шасито в дясно беше окъртено и явно за това се отказа, но пък евала на Албън.

Да е жив и здрав и Хами, че втори живот живее - парчето спойлер от Ферарито вместо да отнесе огледалото му, можеше да мине през стъклото на шлема иии ...

http://formula1.sportal.bg/news.php?id=24888&fbclid=IwAR2I1WvjemACysPclUihkwmR0jodaF3NuMP2bL3fa04qonji-aR4eViVvCI

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Голямо плюене по Макс като е виновен при някой инцидент, а сега малкия джендър като го удари и му провали цялото състезание - няма проблеми... ? WTF
Другия пък(Фетел) направи фал старт дето с просто око се видя и пак няма ищо....
ГОЛЯМ СМЯХ !

пп... сега видях че са наказали малкия, което е една лека компенсация, но пак не му прави чест дето направи тая тъпотия !

Редактирано от rollin
  • Харесвам 1
  • Объркан 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 6 часа, ceco_accord написа:

Бе, не ги разбрах аз тези стратези, но честито им за конструкторската титла. Предполагам са имали дълг към Ботас, а и политикантски подбуди.

Точно това си помислих и аз. Хамилтън можеше спокойно да изкара състезанието с тези гуми, които смени на 70% живот и да завърши 1ви или 2-ри. 

Дори и да му се бяха тотално сринали гумите, щеше да е поне там, където завърши сега... 

 

 

Редактирано от Чавдар K
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не успях да гледам на живо състезанието. Видях само моменти от него. Ако имам възможност може да го гледам вечерта. Мога да кажа, че съдбата му го върна на Макс. Заслужено си беше. Колкото и да искам задвижвано шаси от Хонда да спечели в Австрия Макс просто избута Льоклер и това е безспорно и може да се види. Тогава действие срещу Макс нямаше. Сега срещу Льоклер има. Как така? Защо? И двата казуса са почти идентични. Наказание обаче до сега получават предимно Фераритата аз не съм съгласен.

  • Харесвам 2
  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, rollin написа:

Другия пък (Фетел) направи фалстартq дето с просто око се видя и пак няма ищо....
ГОЛЯМ СМЯХ !

http://formula1.sportal.bg/news.php?id=24889

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 4 часа, rollin написа:

сега малкия джендър 

Може ли за в бъдеще въпросната дума да не я използваш в този форум. За разлика от Макс, неговата постъпка беше напълно не умишлено. 

  • Нагоре 1
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали е неумишлено може да докаже он-борд камерата над кокпита в колата на Леклерк, но не видях такъв запис. Ако е мръднал волана наляво - значи ... Ако е неволно, тоест никой не му е казал че притискащата сила зад близко вървящ отпред болид намалява и ефекта на отваряне на завоя е ясен, то имайки все пак някакъв опит, той можеше да го предвиди. Друг е въпроса дали се е надявал да го впишат в графата "състезателен инцидент", имайки предвид че стюардите са по-благосклонни да прощават в първата обиколка, докато пелотона се намести.

Кой крив, кой прав е относително, но беше кофти и за двамата.

Видео - след 50-тата секунда.

http://formula1.sportal.bg/news.php?id=24892

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 17 часа, ACID BURN написа:

Не успях да гледам на живо състезанието. Видях само моменти от него. Ако имам възможност може да го гледам вечерта. Мога да кажа, че съдбата му го върна на Макс. Заслужено си беше. Колкото и да искам задвижвано шаси от Хонда да спечели в Австрия Макс просто избута Льоклер и това е безспорно и може да се види. Тогава действие срещу Макс нямаше. Сега срещу Льоклер има. Как така? Защо? И двата казуса са почти идентични. Наказание обаче до сега получават предимно Фераритата аз не съм съгласен.

Леклер удари болид който беше ПРЕД него в завоя. Явно от видяното на телеметрията се е видяло че не е реагирал адекватно - оттам 5сек.

Неадекватно наказание, нормално е питстоп за 5сек, което е равно на 20-25сек загуба.

След това получи 10сек за опасно движение по пистата.

НАПЪЛНО неадекватно наказание, защото отломки от колата му хвърчаха по пистата и парче от предното му крило удари и счупи лявото огледало на Хамилтън. Ако беше 30см встрани щеше да удари халото и/или каската му и щяхме да повторим инцидента с Маса.

Дори да не пробиеше каската на Хамилтън, щеше да го нокаутира - в момент в който той се двежеше с 300км/ч по правата.

НОРМАЛНОТО наказание за каране застрашаващо живота на другите пилоти е черен флаг, веднага.

Всеки друг пилот в тоза положение, освен Ферари и може би Мерцедес/РБ, щеше да бъде спрян.

А фалстарта на Фетел е без коментар...

  • Харесвам 1
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При Фетел "деюре" нямаше фалстарт, а битките между Макс и Шарл са вдъхновяващи, стига да са феърплей, което не винаги е така (и от двамата), но това е Ф1, а не скаутски тим билдинг.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи тръгване преди да изгасне светофара ако не е фал старт.... Вярно че после спря ама след дъжд качулка...
А това дали Льоклер е действал умишлено или не само той може да знае, а част от колегите дето знаят явно четат чуждия ум...
А дали нарочно или не това не го прави невинен...

Редактирано от rollin
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

льо клер е равно на шумахер! Изобщо не видя Макс.

Няма и запис от неговия болид  за да се види всичко.

Но Ферари се лансира и подпира, нали наливат пари!

От всички записи се вижда кой е виновен, малкото нахално франсе!

Не че Макс не правеше грешки преди, но тук си трябваше яко наказание!

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Канали.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като е гледал повторениетя, Льоклер е признал че е изцяло негова вината.

Няма какво да спорим. Друг е въпрса защо стюардите за пореден път не бяха напълно адекватни.

 

  • Харесвам 2
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, нали му редуцираха точките. Жалко обаче за Макс - можеше да стъпи на подиума, или поне да добави дузина точки в актива си.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютни, какво ни топли нас, наказанието на лекето!

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, все е нещо. Можеше да го пишат като "състезателен инцидент", но е факт че Макс е трън в очите на мнозина и им пречи да си карат безметежно. :) Друго си е да го търсят в огледалата си.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Яд ме е най вече, че за това състезание изтърпяха куп наказания само и само да се представят добре и да те блъснат още на втория завой....

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, rollin написа:

Яд ме е най вече, че за това състезание изтърпяха куп наказания само и само да се представят добре и да те блъснат още на втория завой....

+1

Това е гадно.

Редактирано от Митко Йотов

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така като гледам имат още 15 дена да се съгласят за правилата за след 2021, ако не се случи това, ще карат и тогава подобни булиди. 

Та Редбул и Хонда, ако успеят да наваксат, ще стане интересно. 

image.thumb.png.62c5dbfc089b054c8f4def45cb07a6e2.png

Редактирано от Drone

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 20 часа, rollin написа:

Значи тръгване преди да изгасне светофара ако не е фал старт.... Вярно че после спря ама след дъжд качулка...
 

 

Не е прекрачил ограничителната линия.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 8 часа, Knoxville написа:

 

Не е прекрачил ограничителната линия.

Жълтата линия, погледни я и пак ще обсъждаме  вижда се след като потегли от десния край

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Коментаторите на диема май казаха, че се гледа червената линия. 

Screenshot_20191015_214507_com.android.chrome.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не спорете. Всеки болид има транспондер, който отчита дали се движи преди изгасването на светлините, а тогава Фетел вече бе спрял.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на тримата (rollin, darius, Drone) след 10на дена ще им мине яда и ще разберат, че са писали малко смешни коментари 😀

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 18 минути, vespa написа:

И на тримата (rollin, darius, Drone) след 10на дена ще им мине яда и ще разберат, че са писали малко смешни коментари 😀

Да, вероятно ще ми мине ама чак смешни коментари едва ли...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не споря. Повтарям неща, които са казали спецовете от нашата телевизия. Колегите може да са гледали по немския канал примерно и там да са говорили друго. :honda::drunk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честит 22ри рожден ден на най добрия млад пилот Charles Leclerc с пожелания да ни радва дълги години във формула 1 и с надеждата да го видим като пилот на Хонда за в бъдеще. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да е жив и здрав, но едва ли ще го пуснат, освен ако не се разменят с Макс.

Така и двамата ще са доволни - единият че кара по-бърза кола, а другият че няма да му подливат вода.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Феновете на Ферари са като феновете на БМВ, не признавате нищо и никой!

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ферари е култ и Ф1 без тях е нелепа, а ако не са в топ 3 е някак странна. Може да не понасям политиката им, да не разбирам винаги стратезите им, да не харесвам аспекти от поведението на пилотите (без значение кои са), но Феритата трябва да ги има и по тях се сравняват другите отбори.

МВ са със 6 поредни конструкторски титли, не защото са "ча па толку добри", а понеже конкуренцията им е такава - както навсякъде и във всичко.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз смятам, че Ферари са легенда, защото не е имало конкуренция. В случаите, в които е имало съревнование между немски и италиански инженери немците са били най-отгоре. Историята го показва. Илюзията, че Ферари са каймака на колите идва от изкуствено създадената репутация. Много на брой победи и постоянно явяване в шампионата на богатите после преобразуван на формула 1 няма как да не изгради такова съзнание в децата и възрастните.

Да, определено Ферари имат много добри инженерни решения във времето, но моята теза е че най-добрите автомобилни инженери са немците и японците. Втората школа е минималистична в смисъл, че се опитват от ограничен или малък ресурс да постигнат високи резултати, докато немците добавят повече ресурс в едно решение, за да постигнат високи резултати.

 

Преди 5 часа, darius написа:

Феновете на Ферари са като феновете на БМВ, не признавате нищо и никой!

 

А за това съм напълно съгласен. С баща ми в началото на годината направихме нещо като бас. Той твърдеше, че Ферари печелят, Мерседес са след тях, а РБ-Хонда са някъде 4-5-ти в класирането. Така е всяка година от 2015-та година насам. Всяка година накрая ония нещо бил направил, пък те са пр**али Ветел или някви такива. :D

Да става забава и басове да се правят.

Редактирано от ACID BURN
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честит рожден ден и на големия Кими, невероятна личност жив и здрав и малко да по намали водката. 

С колегата ACID BURN станахте четирима. Злобата прави човек да изглежда много малък, няма нужда от нея. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...