Jump to content

Recommended Posts

Анализ на времената от FP2:

FP2_Spa2019.thumb.png.4ff2996533e05697b5db1a4b4087fb30.png

 

След повредата в двигателя на Перез може да се наложи на всички отбори с мотори от Brixworth да използват старата версия (спецификация 2), което пък може и да доведе до наказания за Хамилтън и Ботас - https://www.motorsport.com/f1/news/perez-engine-failure-mercedes-spa/4524932/

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брей, много вървят тея Ферарита.

Ние каквото и да правим сме трети отбор с един играч.

http://formula1.sportal.bg/news.php?id=24757

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Докато не качи подиум с номер 1 ферари,не го вярвам.Нагледах се на имитиращи "шмекери"!:pirate:

Току виж от една на зад,станат една на пред (секунди...,а дано!).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Макс винаги може да извади "нещо от ръкава", особено ако някой от предните 2 отбора не остави пилотите си по потници. :)

Нещо и от двата имаше възпламенени външно мотори - не че им го пожелавам, но "зарче е, знае ли се за кого ще падне на кълъч".

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми, хлапашка работа. Вместо от ръкава, му се падна "нещо от крачола".

http://formula1.sportal.bg/news.php?id=24760

На Албън - браво (макар че провидението му помогна да вземе тея точки), както и на малките бичета, и най-вече честито на Льоклерк, макар и с прискърбие за загиналият му приятел - мир на прахът му. :(

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поздрави към всички фераристи като мен. Заслужена победа на моя почитател. Видяхме и колко е узрял вашият Максчо, жалко за всичките фенове дошли на тази прекрасна писта да го подкрепят. 

Редактирано от vespa
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То пред телевизорите бяхме още повече, но... на него се "падна калъча" за който споменах по-горе. :shock:

Еми млад е още - пъне се. Има леб да яде, докато схване че не е сам на пистата и никой няма да му прави път.

Не разбрах къде бе тръгнал "на майка си у пробката" :bash:  , ама отколешната стрийт вражда между Хондите и Алфите явно и там се е пренесла, и едно Кимване му "затвори вратата", и охлади страстите. За урок да му е. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Квият от 19ти завърши 7ми. Доста добре, като за 2ри отбор на редбул :) Гасли си е все така отчайващ. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Цитат

All four Honda-powered cars set to fit spec 4 for this weekend, which means Verstappen and Gasly will start from the back of the grid at Monza.

Интересно решение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой знае ли какво се случи с колата  на Макс ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам до къде си гледал. Аз изгледах цялата квалификация. В Q1 просто не успя да запише време тъй като нещо му се бъгна двигателя. Нямаше пушаци и т.н.. Това знам аз засега.

Иначе това беше една от най-смешните квалификации.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е точно за това питам, какво се случи с мотора след като беше чисто нов , а не можа да направи и една обиколка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Избяга ли му са кончетата на този spec-4 мотор. Все пак Red Bull са взели правилно решение да го сменят ( мотора)  защото на тези две писти се иска най вече мощност. Другия проблем е старта му, опасен е за останалите пилоти затова най добре последен :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, rollin написа:

Някой знае ли какво се случи с колата  на Макс ?

В интервюто след q3 каза че е загубил мощност в режим за квалификация и че и друг път се е случвало. За утре няма да има тоя проблем с режима за състезание

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брей, много се засилиха тея "рендета"!

Иначе, браво на Льоклерк, но застрашава трето то място на Макс в пилотската класация:

http://formula1.sportal.bg/ranking_pilot.php?result_year=14

При конструкторите сме твърдо 3-ти:

http://formula1.sportal.bg/ranking_team.php?result_year=14

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво на Льоклерк,точно така се кара Ferrari:plane:!

Каква гледка само,да гледаш Хамилтън да натиска волана, от невъзможност да го стигне на правите.

А и тази атмосфера накрая..!

 

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Льоклер да е здрав и да няма проблеми в кариерата си, това му пожелавам. Голям талант, балансиран, аналитичен, методичен и с доста по-човешко поведение спрямо Верстапен.

И к'во излиза сега, че Ветел ще стане втори пилот във Ферари. Това определено няма да му хареса.

Ферари имах определено предимство на Спа и Монца. Виждаше се по идеологията на автомобила, че те ще са добри на писти като Спа и Монца и може би и Мексико. Всички видяхме, че Ферари на правите бяха просто недостижими. Как така, обаче само една кола финишира на подиума просто не знам. Много въпроси имат да си отговарят във Ферари.

Но дори и на Мексико да спечелят Ферари това не променя факта, че отбора е зле. Ако Редбул имаха втори пилот Ферари сега щяха да са 3-ти. А идват писти, които ще са трудни за Ферари.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ред Бул имат доста пилоти, но не знаят кой е вторият. :) За сега има надежда за Албън.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един Райконен колко по-добре би бил във Ферари вместо Фетел..

  • Харесвам 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито на всички фенове на Ferrari с пожелания да намерят и втори пилот. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Голяма касапница се размина вчера. Честито на Ferrari, че 10 години нещо домашната им куца.

Макс на Спа се изложи, вчера беше добре и булида не се разпадна... ХаХаХа от 20-та до 8-ма позиция и то на Монца е добре.

Албън също се представя добре, можеше да натисне още малко според мен. Сега идват криви писти и ще е интересно...

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Редбул-а нямаше сила на тая писта, ако забелязахте Макс настигна една от колите на Форс Индия и явно му пречеше и беше по бърз но над 5 обиколко не успя да го изпревари...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено. То се видя и на квалификациите и в състезателно темпо. Ферарито със затворено крило, Мерседеса с отворено и просто не може да го стигне. Да не говорим за атака. Атаките на Хамилтън бяха в зоните на спиране главно поради по-свежите и способни гуми. Атаките му бяха по време на спиране. Но нямаше как да издържат толкова дълго време на зор и колата почна да се пързаля.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Очаква се последния ъпдейт за годината да е в Сочи - в подготовка за Сузука.

Ново турбо и ново гориво.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Голямо интервю с Асаги  - шефа на отдела за Ф1 ДВГ

Цитат

AS (AutoSport Web) : What was the core improvement (or breakthrough) in the latest Spec 4?
Asagi (Yasuhiro Asagi, Head of HRD Sakura): Confidential (smiling).

AS: You commented that the improvements in Spec 3, which were primarily made to turbocharger, came through your partnership with Honda Jet division.
Asagi: Yes. Actually, through the Spec 3 development, we had found new combustion concept, too. So, we've tried increased horsepower with it, at the level which we had never experienced, and consequently faced new reliability issues coming with it, which also we had never experienced before, like some parts going broken for the first time, but we managed to achieve reliability target for the Spec 3. Spec 4 has evolved such concept. However, we think it is not yet "seasoned" and it has not fully extracted its potential. So we should be able to extract more from it, moving forward.

AS: Does it mean another spec this season?
Asagi: I meant, aside from release timing, we see potential to improve combustion engine further from Spec 4.

AS: We understand Spec 2 prioritized reliability, mostly, whereas Spec 3 stepped up performance. How would you describe the improvements made in Spec 4?
Asagi: In Spec 3, we had new turbo and also some specific countermeasures for high altitude tracks. In this Spec 4, it is pretty much power increase from ICE. Of course, turbo and ICE are not separable as a package, though.

AS: Do you plan to race Japanese GP with the current Spec?
Asagi: Yes. Chassis is improving too and we should be competitive enough as package for Suzuka. But for us, next year is a real bid for championship, so we'd like to prepare for it too.

AS: Red Bull has been strong and constantly got podiums at Suzuka in recent years, though they have not won. Do you feel a bit more optimistic for Suzuka this year, given the improvements made so far this season?
Asagi: It depends on competitors. They're not stopping, so we need to see how they will improve by then from here. But, for us, I can say we've achieved the target performance as we planned before the season started.

AS: At Spa, Ferrari and Mercedes introduced new spec but got reliability issues.
Asagi: Yeah we were surprised actually. We did not expect they would have such issues.

AS: Compared to other manufacturers, do you feel Spec 4 performance has been matching its rivals?
Asagi: I hope so, but it may be difficult to analyze (the gap) just with these results (from Spa and Monza). We'd like to wait and see (more results). Of course I have such expectation for it.

AS: But you feel Spec 4 does have such potential (to match top manufacturers)?
Asagi: Our goal we've set before this season started is for our PU alone (not including cars) to match Mercedes by end of this year. That is what it is (with Spec 4).

AS: So you think it's reached or been reaching that point?
Asagi: Potentially.

AS: Looking back to where you stood last year and prior, your goal to catch up with Mercedes this year may have sounded ambitious.
Asagi: Catching up with Mercedes and Ferrari has been our goal for a long time. However, this year, for the first time we feel it is (really) possible, with specific figures and improvement trajectories in our mind.

AS: When did you realize it? Around Spec 3?
Asagi: No. It was projected before season started. We have estimated improvement margins from rivals, and set concrete figures for our target, like "if we can achieve this figure, it's not impossible to match them."

AS: Considering current package, do you feel you can pick up more wins this season?
Asagi: Top three teams are suited to different tracks but yeah there may be some tracks that are suited to us where we could win.

AS: Suzuka is one of them?
Asagi: As Honda, we'd like to have good performance and results. That's a goal.

AS: (For RBR-Honda, Suzuka is) not the ideal track but not too bad?
Asagi: Yes. If our engine performance is close enough (to Merc and Ferrari), it's not very surprising for us to win, since our chassis is good. If their new specs are improving more than we expect by then, it might get a bit more difficult.

AS: What is the top priority request from Red Bull?
Asagi: In the first half, that was quali pace. Recently it's start issues, but we are discussing like we should solve it as a team. We are aligned on the issue and we know how we work together.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А дано все така да мачка всички 😥😥 Опс телефона ми се по бърка, не мога да изтрия тез плачещите, нека те да бъдат за феновете на Мерцедес. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хами как се беше препотил - горкия, а Льоклерк - лек като перце и щастлив! Бива момчето (и колата), щото въпреки няколко грешчици взе пол-а.

Но да видим утре - състезанието е тежко, пистата без зони за сигурност, та ще броим пилците накрая.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги съм симпатизирал на Макларън, но сега се радвам на бокса им.

А миналата година плюваха яко ХОНДА.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Една сбъдната мечта,две ферарита и една хонда на подиума!:thumbs1:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трето место, но пред мерцедесите и макларън!

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, darius написа:

Винаги съм симпатизирал на Макларън, но сега се радвам на бокса им.

А миналата година плюваха яко ХОНДА.

Ако гледаме обективно с двигателя на Рено се представят много по добре. Според мен разликата днес се дължи главно на по доброто шаси което имат Ред Бул. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Очаквах по-интересно състезание и битки,а заелите местата на старта си пазеха позициите и не напъваха - не че имаше къде.

И аз се радвам за червените - някак логично (дори исторически) е и те някой ден да имат двоен подиум, а не само Мерцовете да доминират. Е, при тях винаги нещата са лЕееко изкривени (заради опитите непременно да побутват Фетел нагоре), но - какво да се прави - младите винаги падат в жертва на традициите.

Иначе достойно сме в топ 3 (пролича си още първите обиколки), но бива занапред и да напредваме още - имаме потенциал.

При конструкторите сме твърдо трети и едва ли това ще се промени до края на сезона, но при пилотите Макс и Шарл сега са с по 200 точки, и не са далеч от втория, а и Фетел вече им "диша във врата", та интригата ще е по-скоро тук - дали някой ще прескочи Ботас?

http://formula1.sportal.bg/ranking_pilot.php?result_year=14

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия български журналисти едно класиране на пилотите не могат правило да напишат...

Charles Leclerc е преди Max Verstappen - https://www.formula1.com/en/drivers.html

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В някои от таблиците да, но като точки са с по 200 и двамата: https://www.formula1.com/en/results.html/2019/drivers.html

Иначе можеше и по-напред да е, но.... : http://formula1.sportal.bg/news.php?id=24823

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 6 часа, ceco_accord написа:

В някои от таблиците да, но като точки са с по 200 и двамата: 

Да, с по 200 са, но има така наречените "тайбрейктри", които еднозначно определят, кой се класира по-напред при еднакъв брой точки. Нямат извинение да не знаят това. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Цитат

If drivers are tied on points, positions are decided on results countback. Wins are compared, and the driver with most wins is classified ahead. If wins are equal, second places are looked at, and so on.

Ако двама пилоти имат еднакво количество точки, се гледат първите места. Ако първите места са равни - се гледат вторите и т.н.

Тъй като Leclerc има две победи, а Verstappen - само една, то Leclerc трябва да на трето място, както е и показано на https://www.formula1.com

 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пъпкаката има два подиума - Австрия и Германия! Монегаска и той има два подиума - Белгия и Италия...

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...