Jump to content

Recommended Posts

Хондещия холандец Макс утре може да го рендосат Малките Ларъни.

http://formula1.sportal.bg/ranking_race.php?zone=races&result_year=14&race=281&type=qual

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А започнах те да виждате истината за двигателите на Хонда и Рено. Те си ги размениха Ред Бул винаги е било по добро шаси, пък онези със скапания двигател на рено им дишат във врата. Къде ли е проблема? Пък сега са и с последната модификация, май на по зле вървят нещата. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Далеч са още, но приближават, а "нашето" шаси не покрива очакванията и дори се е влошило заради промените в правилата.

Каквото и да говорим, с 1 пилот не става пролет, а и лятото ще е така.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво става с Гасли? Макс ли е толква добър или французинът няма нюх.Честно за Франция очаквах повече...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, определено Гасли е много зле. Аз очаквах да е близко до Верстапен и на 4-то 5-то състезание вече да почва да го притиска, а той става все по-зле. Реално застане ли зад кола различна от Уилямс, Форс Индия и Хаас просто си остава зад нея. Не можа с Рикардо да се пребори. Стоя сума ти време на 13-то 14-то място. Е няма как да се движим напред само с една кола. Добре, че Верстапен е шофьор, а Ветел няма нерви вече. А по отношение на колата - двигателя мисля, че става все по-добър. Проблема обаче започва да бъде шасито. Гледах кадри от миналата година на ред бул-а. Е брутален е. Сега му липсва тая скорост и стабилност.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ред Бул имат проблем с аеро-то, промяната по предното крило за 2019 е ударила най-тежко тях. Цялата тази концепция с наклона на шасито от близо 2 градуса в момента не работи. Мерцедес от друга страна са с най-малък наклон и в момента са най-добре при бързите завой и работата с гумите. Ред Булът е много добър при бавните завой и спиранията, и изостава доста на ускоренията което може да заради няколко фактора - челно съпротивление, работа с гумите и двигателя.

Това клипче е доста интересно ако не сте го гледали - сравнение в реално време на обиколките на Макс и Ландо в Q3 (трябва да се цъкне гледай в Youtube)

 

Редактирано от isullivan
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

dtwcbyfzsehru99zg.jpg?size_id=f

The 'Spec 3' engine introduced at last weekend's French Grand Prix featured upgrades mainly around the turbo and the internal combustion engine.



Honda's F1 research and development personnel at Sakura have been working with their jet-engine counterparts for two years, and this collaboration paved the way for a major breakthrough with the reliability of Honda's MGU-H in for 2018's Spec 3 - which was introduced late last year.

Yasuaki Asaki, who heads up the Sakura side of the F1 operations, then suggested during a meeting of Honda bosses that a collaboration on the turbine side would also be beneficial.

"The jet engine itself is completely different," Honda F1 technical director Toyoharu Tanabe told Autosport. "But the turbocharger and MGU-H is kind of like the turbine in the jet.

"It uses high-speed rotation, and needs some aero design for the turbine.

"I think there is very common technology there."

Autosport understands that part of the inspiration taken from Honda's HF120 jet engine for the F1 project is a change in the design of the blades inside the components.

"If you're only working for F1 naturally your focus will be just inside this world," Honda F1 managing director Masashi Yamamoto told Autosport.

"We can have a different point of view from other areas, other people, have their advice.

"This time it was the aerodynamics area of the turbine.

"That new point of view give us the essence of some improvement."

The HF120 powers the award-winning HA-420 HondaJet, a six-seat light business jet, and operates in intense conditions at high altitude.

It comprises two turbines, a smaller high-pressure component with single crystal blades producing lower fuel burn and a larger, low-pressure, counter-rotating turbine that boasts lower weight.

With Honda introducing its Spec 3 engine for the eighth race of the 21-event season, the prospect exists for further development this year at the cost of grid penalties.

Tanabe said that the earlier-than-conventional introduction was "kind of according to plan" but also influenced by the "long-term" nature of the collaboration with the jet engine research and development team.

"It takes a long time," he said. "It's a bit difficult to say 'next month [it will be ready]'.

"We decided on the Honda side that we were ready, discussed with the teams which would be the best timing and decided to apply it [in France]."

Honda had already outlined that the new engine would not trigger a dramatic performance step, even though its dyno testing has registered a small power increase.

But it was satisfied with the reliability and calibration of its upgraded engine in France, and that should give it the platform to push for more power with subsequent upgrades.

"If you have a high-efficiency turbocharger, you can share that benefit to the ICE side and also the MGU-H side," said Tanabe.

"Especially in this Spec 3 development we have a high efficiency turbocharger.

"Then we can optimise the engine's total balance of performance.

"You can get more efficient energy from the turbocharger, and we can share it across the engine in terms of energy management."

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що за пост е това колега, цитираш на чужд език без никакъв коментар на български :wacko:

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1
  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 21 часа, vespa написа:

Що за пост е това колега, цитираш на чужд език без никакъв коментар на български :wacko:

Откакто съм отнасял критики във форуми, че не рпевеждам коректно технически термини  - не превеждам.

А коментар.

Ъпдейта не носи пряко увеличаване на мощността, а е подготовка за бъдещи такива ъпдейти.

такъв се очаква за Силвърстоун, а финалния около Сочи (5-6-7- състезания преди края).

Така поне са били плановете - според бивш служител в Honda HRD

  • Благодаря 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ама началника на Ред Бул каза НЕ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Затова съм фен на този младеж, запълва празнотата оставена от Алонсо. Вашия тръгва втори, но ще има ли кончета да удържи атаките на Мерцедес? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще видим утре, как ще се държи между Ф-то и М-са. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За следващата година може да стане доста интересно с едно завъртане на топ пилотите :Макс в Мерцедес, Фетел в Ред Бул и Хамилтън във Ферари. Пък може и Алонсо да се завърне. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е браво, много бяга тая хонда :D 

 

Нещо мерцедес не бяха добре в това състезание. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скучна и къса била пистата!

Сезона бил решен.

Ферари нямали шанс.

ОБАЧЕЕЕ :honda: / браво Макс / благодарим мистър Нюи!

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ПООООООБЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕДДДАААААААААААААААА!!!!! ПОБЕДА!!!! Спечелихме!

Уникално! ПРосто У-НИ-КА-ЛНО!!!

Алонсо къде си бе?! GP2 Engine!!!

  • Хаха 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мене ми е интересно какво се случи със супер меките гуми на Фетел дето сложи няколко обиколки преди края ?
Верстапен с най трърдите гуми и то на над 30 тура с топ време ! Браво !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

На мен ми е интересно какво ще решат стюардите ,но браво за Макс,чудесно състезание.Намачка ги здраво,но в 69-та малко прекали.И без този ненужен контакт,щеше да е първи.

Според мен, Макс трябваше да остави на Леклер  още малко място,а можеше!

Но често срещано е потбутването гума в гума.Виж ако беше гума в шаси,едва ли щеше на рискува.

Но все пак много хубаво състезание.Отдавна не сме гледали такова,без да я има скуката с два мерцедеса отпред. 

 

 

 

 

Редактирано от JHM
  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, накрая беше малко "кално", но ... Мах можеше да спечели и съвсем чисто, но както каза после, "Ако няма и малко твърда борба, защо сме тук?"

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво на момчето върнаха му победата. Заслужаваше си я. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не съм съгласен с това, което направи Верстапен и с тезата "Ако няма и малко твърда борба, защо сме тук?". Първо това въобще не беше "малко твърда борба". Верстапен директно го изхвърли от пистата. Това действие си заслужава наказанието. Имаше възможността да му даде път.

Утре като стане същата случка, ама на обратно ще разбере целия свят и ще се жалва като детенце. Така и така щеше да го изпревари. Аз не му правя чест.

В същото време Льоклер е голям джентълмен. Бореше се абсолютно достойно! Фен съм на Хонда, но не и на Верстапен като човек. Като шофьор е супер, ама не е достойно това поведение.

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

още няма становище на стюардите... Какво наказание?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Надеждата умира последа, е само един Fake. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

D-U91kKWkAA4RBb.thumb.jpg.f1ca2594a8fa0b4ea6406bbce1244f4c.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С пожелания винаги да печелите по този начин. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бях спрял да пиша, понеже в последно време наблюдавах, едни и същи безинтересни монотонни състезания - тип въртене в кръг, без никаква интрига. Който както тръгнеше, така и си завършваше - освен ако някой болид не се счупи.

Днешното състезание предложи не само емоция, но и беше интересно - с много борба, изпреварвания и неизвестни до края му.

Не съм фен на Верстапен, но днес той надмина себе си, кара безапелационно, точно (изключвам грешката на старта), мъжки и заслужено победи.

Болида му също беше подготвен за победа и буквално прескачаше с лекота съперниците си - особено в последните 20-на обиколки.

Ако Ред Бул запази този възход, се очертават интересни следващи състезания.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Незнам фераристите за какво реват при положение, че Леклер му отстъпи завоя, и едва в последната част реши да се връща на правилната траектория.  Все пак чест му прави на Леклер че се държа умерено а не като другия пилот. Силно състезание и на Макларън.

Редактирано от isullivan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Снимката казва всичко!

fbf5216f3d3bf140f012a7635931a3037c9753c1bb4034c87e19fd0658ced1d4.jpg

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, и на мен ми хареса жеста. Малко "ва банк" играха от Хонда с това разрешение да ползва някакъв си спец режим на мотора, но свърши работа и той издържа на напъна. Последните обиколки дори звукът му бе различен и се молех да не излезе някое бутало - да види кой кара. :) Конфигурацията на шасито явно е подходяща за такива завои, а и Мах бе нахъсан и във върхова форма. Доволен съм, а и в отбора снощи сигурно е имало подобаващо празненство. Ще видим след 2 седмици на Силвърстоун, където трасето има аналогични характеристики.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

е пуснаха party mode. Нямаше вече какво да губят, а двигателя се държеше дооста добре в тая жега 50 гаруса. 

Предното крило е друго. Само Макс е карал с него. Разбира се и стратегията за гумите им беше много добра, Верстапен влезна в бокса  10 обиколки след Vettel и Leclerc.

 

Мерцедесите издишаха здраво, Хамилтън си го каза, че винаги са имали проблем на тази писта с прегряването. 

 

image.thumb.png.a609680fdc041c610e64c038bbe83df3.png

Редактирано от Drone
  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://formula1.sportal.bg/news.php?id=24552&fbclid=IwAR3syE3qty4aqDGRC9j2Jr8JMsRk6hR4alyw10X7bFPG2lo8_T9BoJVahZA

Все така и може човек да стане. Има надежда.

 

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На FP1 Гасли първи :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спрели са му импровизациите и вече е с настройките на Макс. Днес обаче е след него.

http://formula1.sportal.bg/ranking_race.php?zone=races&result_year=14&race=282&type=qual

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 30.06.2019 г. at 20:11, ACID BURN написа:

Аз не съм съгласен с това, което направи Верстапен и с тезата "Ако няма и малко твърда борба, защо сме тук?". Първо това въобще не беше "малко твърда борба". Верстапен директно го изхвърли от пистата.

 

Виж шумахер как "меко" удари 1994г. Хил и стана световен с измама. После 1997г. Вилньов и т.н. шуми не признаваше правила и някой го наказа!

 

А за Верстапен мога да кажа само  Браво!!! Показа и на Макларън и на Ферари, че е в добра кола и може да кара. А Макларън на опашката!!!

  • Харесвам 1
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...