Jump to content
darius

F1

Recommended Posts

Отговорено (Редактирано)
преди 45 минути, vespa написа:

Това го прочетох още в понеделник, но не се разбира защо не е могъл да върне състезателните настройки през цялото време до края на състезанието 

До колкото разбрах, смяната на режимите сe извършвала при ниска скорост (примерно преминаване през бокса).

На фибата скоростта, също е ниска, но защо не го е сторил там, не мога да кажа.

 

Редактирано от dakatash

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно това се коментираше и тук в Италия, явно и от Ред Бул все още не знаят къде е проблема. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шашава работа. Състезателен болид, а си има пит лейн режим, еко режим, нормален режим, състезателен режим, квалификационен режим и режим "като за последно" и всичките работят с "газ до ламарината" - пардон - до карбона. :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И замисли се, едно време всичко това го е правил пилота, колко по напред с материала са били. Тези дни чета тук в тема как IT  специалиста, двигател и газово може да настрои и температурата в цилиндрите следи :ranting: голям ужас. И най важното е, че доста младежи му вярват. 

  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещата се променят.

Първите десетилетия от историята си Ф1 е била пилотска надпревара. Великите са имали лаври и ореол, защото социумът е имал нужда от вдъхновение и вяра във възможностите на свръх човека. Справка комиксите.

Последващите десетилетия Ф1 стана спорт на отборите, защото социумът придоби апетит към развитието на технологиите. Тогава вече бе по-важен отборът и болидът, а пилотът слезе надолу. Изключенията от онази епоха са поради латентност. Великите са расли във времето предишно и са мечтали за подобна слава, а отборите просто са ги ползвали.

Към края на миналия век и отборите минаха на заден план, понеже социумът имаше нужда от зрелища и Ф1 мина в ръцете на медиите и финансовите акули, а отборите трябваше да поддържат интереса със стратегии. Пак имаше велики пилоти, но те си знаеха мястото.

Сега е времето на софтуерите. Всичко се програмира и вече никой няма вяра на пилота, който си стои в дупката (вързан на каишка от Ай Ти спецовете и Меринджеите), и обикаля изпълнявайки нареждания от бокса. Социумът вече не е доволен, въпреки че е фен на елекрониката, но не е фен на корпорациите, обаче друго нема - всичко отдавна е бизнес, а в него не може да спечели този който не трябва да спечели. :)

Следващият етап са безпилотните болиди. Чантаджиите само трябва да измислят нов тип идол, така че да има фенове и зрелища.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://clubs1.bg/news/hyulkenberg-mozhe-da-zameni-gasli-v-red-bul/

Гасли ще бъде заменен. Дали ще е с Нико или някой друг, времето ще покаже.

Изборът трябва да бъде внимателно обмислен от една страна, от друга не смятам, че Макс е толкова коварен съотборник, колкото други.

Мое скромно мнение.

Времето ще покаже. 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, на Макс му трябва "вътрешна конкуренция". Той пак ще е лансиран като първи пилот, но друго си е да има битка като в Мерцедес.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За ден-два доста пикантни слухове. Някои казват, че Макс може да отиде във Ферари на мястото на Н-кратния.

Относно спекулациите, че Леклерк искал да напуска Ферари- би било доста наивно според мен.

Ще бъда честен (пак уточнявам ако се окаже вярно). Не може пишлеме на 6 състезания да се сърди и прави на интересен на отбор, който му е дал много. Всички сме чели за близките връзки на семейството му с тима. Минимум заради това дължи уважение. Не знам дали преди е било така, но голяма част от днешните топ пилоти са мрънкачи. В тоя ред на мисли, май Макс се държи най-мъжки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки трябва да измрънка своя път, ако мине номера. Като се осъзнае и има хъс и гъз, вече може да направи нещо, ако му дадат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честно казано това мрънкане доста дразни. Все пак това е било гладиаторски спорт, а сега е заприличал на сапунен сериал.

Пресен пример с реването на Хам, как не го държали гумите. Ами Хондата ти е в DRS зоната. Ако го бяха вкарали в бокса, щеше да реве, защо е изгубил позиции.

Такова е положението. Дано в Канада стане интересно състезание и видим как стоят нещата с догонването.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И все пак, ако стане ще е много добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 30.05.2019 г. at 8:26, dakatash написа:

Не знам дали преди е било така, но голяма част от днешните топ пилоти са мрънкачи. В тоя ред на мисли, май Макс се държи най-мъжки.

Точно този е най големия връзкар, виж какво работише  баща му. Начина на шофиране му е най долния, всички се оплакват от това на което го е научил баща му. Няма такъв пилот като него в последните 20 години. Дано се промени. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 30 минути, vespa написа:

Точно този е най големия връзкар, виж какво работише  баща му. Начина на шофиране му е най долния, всички се оплакват от това на което го е научил баща му. Няма такъв пилот като него в последните 20 години. Дано се промени. 

Баща му ми е меко казано противен. Относно Макс се вижда израстване в пилотирането.

Не съм фен на никой пилот. Фен съм на марката. Последният пилот, който ме кефеше във Ф1 беше Кобаяши.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А мене Алонсо 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бреийй, мноу бръзи тес Ферита! Добрата новина е че сме втори след Мееерцовете, лошата е че и те са втори. :)

http://formula1.sportal.bg/ranking_race.php?zone=races&result_year=14&race=279&type=prac3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Недей така, ша ги уручашъш. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бях аз, ма все ще се намери някой да се шибне в "стената на шампионите". :( Макси нема късмет.

Иначе браво на Себ - Завръщането на Джедая, а утре евентуално "Скудерията отвръща на удара".

Тоя уикенд е интересно. Даже Бътън се мярна - дали да не го помолят да възседне някое от Хондетата??? :)

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е.. крайно време беше, да направят някакви опити,за приближаване към "недостжимия"!

Ще се радвам да има подиум в червено,но всичко е непредсказуемо

с тези стени и шикани :D!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, ceco_accord написа:

Не бях аз, ма все ще се намери някой да се шибне в "стената на шампионите". :( Макси нема късмет.

 

Не знам за какъв късмет говориш, много му е вирнато нослето на младежа. Съотборника му си върза гащите много преди края на Q2, а онзи реши да си го мери с първите. Много се радвам и за двамата, че така се получи. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не е оная Ф1 в която пилотът имаше решаващата дума в стратегиите. Сега той е "задкормилно устройство" и понякога разумите в боксовете правят грешки, а и фортуна им носи изненади. Ще броим пилците довечера.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги трябва да се мериш с първите щото иначе си само за "пълнеж"

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Но понякога "пълнежът" решава ситуацията при първите - като вчера. :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е, ама по добре да се пробваш срещу първите отколкото да се "возиш" цяло състезание като Гасли.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам че "дава всичко от себе си" и вероятно толкова си може, а и атмосферата в отбора е малко лансираща Макс. Ще видим днес какво ще стане, когато той го застигне.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Общо взето жертваха Гасли.

Викнаха го в бокса точно когато Макс почна да настига Рикардо+Ботас, с цел ( която постигнаха), Рикардо да влезе в бокса и да не задържа Макс.

Лошото е че не успяха да го прескочат със стопа, след което на правата не стигаше сскорост да изпреварят мерцедеса в машината на Строл

Общо взето стана ясно че Рено са дръпнали и вече в състезателно темпо са почти на нивото на Мерк и Ферари, а Хонда малко изостава.

Големия ъпдейт на двигател И шаси се очаква за Силвърстоун.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми, стана каквото се очакваше. Нямаше пряка битка при биковете - стратезите свършиха своето.

Относно ситуацията с Хами и Себ - незнам как така постепенно нещата във Ф1 се изродиха и от спорт станаха политика, бизнес и интриги.

Живеем в сложни времена и морал, закон и ред станаха като в баснята за орела, рака и щуката. Разкъсаха я тая истина, брей - на кръст я разпнаха.

Някой път подобна ситуация води до колизия и минава за "състезателен инцидент", а друг път се наказва. Ясно е че Себ постъпи опасно (според правилата), но самият той пледира че не е имал изход. Това не е трудно за разследване, но няма как да стане веднага, а да се бави решението също не е добре. Достатъчно е да се разгледа телеметрията и да се види дали при последната корекция на волана в дясно, оборотите на мотора се качват или спадат. Всеки е карал кола със задно и е на ясно как и защо се контрира. Стюардите също не са вчерашни и знаят че корекция с волана преди подаване на газ е умишлено действие, понеже последващото подаване ще тласне болида на дясно и това именно е знак че Себ е целял да не отстъпи позицията си, заемайки състезателната траектория. А да каже че не е видял Хами е нелепо, понеже е наясно с траекторията му и че той му виси на опашката отдавна. Вече ако последната корекция с волана надясно е била при подадена газ е ясно че е било за да не се блъсне в стената, но телеметрията ще си покаже. Със сигурност има актьорски талант и изцепките след финала са въпрос на темперамент, който придоби и владее откак е при южняците. Да - беше по-бърз, но допусна грешка и моралът, правилата и истината се разбягаха в различни посоки.

Разковничето е в газта спрямо волана. С тая скорост и при този опит всяко действие на добрият пилот е програмирано и не иде реч за инстинкт.

Както казваше Валтер Рьолл - Ако чакаш да усетиш колата си със задника и тогава да реагираш - изпускаш завоя.

Поне седмицата ще е интересна, понеже Ферари обжалват и ще се вихрят още страсти.

http://formula1.sportal.bg/news.php?id=24450

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Фетел се отърва минимално.Аз ако бях щях да го накарам да мине през бокса.

А за втората постъпка където я направи само доказва правотата на първото.Сега бих го наказал с едно състезание.

Трябва да стане както в Премиам шип Англия.Обсъждаш съдийските решения,обиждаш - плащаш + наказание.И ако някой играч понече да премести колчето на корнера на друга позиция,че виждаш ли така не съм съгласен "мама миа" , не ми се мисли какво ще му се случи и дали изобщо ще може да продължи в тази лига.Отвратителен е.Ферари могат да измият петното на позора единствено ако го изгонят.В противен случай копелето ще продължи да се чувства богопомазано и безнаказано,и лошото бързо заразява.Макс е идеалният пример.

Редактирано от Митко Йотов
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 13 часа, Митко Йотов написа:

Фетел се отърва минимално.Аз ако бях щях да го накарам да мине през бокса.

А за втората постъпка където я направи само доказва правотата на първото.Сега бих го наказал с едно състезание.

Трябва да стане както в Премиам шип Англия.Обсъждаш съдийските решения,обиждаш - плащаш + наказание.И ако някой играч понече да премести колчето на корнера на друга позиция,че виждаш ли така не съм съгласен "мама миа" , не ми се мисли какво ще му се случи и дали изобщо ще може да продължи в тази лига.Отвратителен е.Ферари могат да измият петното на позора единствено ако го изгонят.В противен случай копелето ще продължи да се чувства богопомазано и безнаказано,и лошото бързо заразява.Макс е идеалният пример.

И аз съм на абсолютно същото мнение, заслужава допълнително наказание за втората част от изцепката си. Много интересно защо целия свят го защитава, изглежда хората си мислят, че с една победа на Фетел ще се запази някаква интрига за титлата между него и Хамилтън.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 10 часа, isullivan написа:

И аз съм на абсолютно същото мнение, заслужава допълнително наказание за втората част от изцепката си. Много интересно защо целия свят го защитава, изглежда хората си мислят, че с една победа на Фетел ще се запази някаква интрига за титлата между него и Хамилтън.

Точно!

Нека колегите не ме разбират погрешно.Не съм за кюнеца нита за Мерцедес,Но Фетел просто прекалява и най лошото дава пример.

Направи ми силно впечатление как мангото и швабата говорят на микрофона запотени и едвам дишашти и в един момент дават Леклер,ми пича все едно отиваше на прием.Внимателен,усмихнат и абсолютна свежарка.Този пич все повече ми харесва.Май някои пилото много преиграват.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да видим какво ще е положението с новия двигател на Хонда във Франция.

https://clubs1.bg/news/v-honda-planirat-izpolzvaneto-na-nov-dvigatel-vav-frantsiya/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Важното е, че са подобрили много издръжливостта. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

спек2 беше по-скоро 1б.

И никъде не пишеше че е по-мощен - само подобрена надеждност.

С новата версия идват и пормени в шасито на Ред Бул - планираните от зимата промени в "пакетирането" на компонентите, охлаждане и тн

на Ф1техникал, очакват до 20кс в мощност и още толкова "бонус" от промените по шасито.

Стига всичко да е по план.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре е че си признават. Както и подозирах по-горе, просто не е искал да "падне по гръб".

http://formula1.sportal.bg/news.php?id=24464&fbclid=IwAR3mVcLKa4o1Wck-LAVOleAtvP21oEGSiElhULrRmz3Ymz4li5b0u4maAeU

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Както винаги облагодетелстван е Хамилтън, от създадената от него самия рискова ситуация.

Аз мисля,че не трябваше да наказват Фетел,защото болидите в момента на "притискане" на Хамилтън,болида на Фетел беше с 2/3,че и повече отпред,а и това че линията Фетел, за да овладее болида си и да може да остане на пистата,беше точно тази!

Незнам,как така ги решават тези наказания.

 

Редактирано от JHM

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@JHM

Не съм съгласен с теб. Ветел поддаде под напрежението на Хамилтън. Както всички виждаме, колата която следва особено в завоите става много нервна и нестабилна. Гумите по-трудно се пазят и като цяло е по-трудно да се кара зад определена кола. Или поне така ни карат да вярваме. Ветел сгъна в Бахрейн, сгъна и сега. Ако Ветел не беше сгрешил нямаше въобще да стигнем до темата дали рейс контрола симпатизира на Мерседес или не.

От друга страна Хамилтън в моментите в които трябва да "достави" го прави. Не само, че го прави ами го прави категорично. Толкова категорично, че той е създал очакване, че всичко ще бъде наред. Това колко е добър Хамилтън и Ветел и кой е по-добрия ми е трудно да кажа.

А това че Мерседес са често печелещите в битките е, защото Ред Бул не са на ниво, а Ферари правят грешки в стратегиите си. Лошото за вторите е, че от поне 2 години, поне 2 години те просто не са си взели поука от грешките си.

И за да съм конкретен - След като влезна Ветел да сменя гуми, Льоклерк остана на пистата за не знам още колко обиколки, но достатъчно на брой, че от 3 секунди изоставане от Хамилтън разликата набъбна на над 10 секунди.

Не съм фен на Мерседес, но няма как да не им призная това, че стратегията им е много адекватна в 90% от случаите. Пилотите им са също толкова адекватни и най-вече колата като пакет е просто на много високо ниво.

Да и аз смятам, че правилата и най-вече играта с гумите много им помага. Да и аз почвам да си мисля, че ФИА застават зад Мерседес, но както виждате фактите са си факти.

А що се отнася за Ферари - с такова управление и с такава работа няма да стигнат до титлата, а тайно се надявам да не стигнат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Танабе:

Цитат

We now return to Europe and are preparing for a busy part of the season with five races in seven weekends, starting with the French Grand Prix. Paul Ricard has a long tradition in F1 and returned to calendar last year. It features a wide variety of corners, including many long radius turns, as well as one of the fastest corners on the calendar, Signes at the end of the Mistral straight. At the Paul Ricard circuit we will be running an upgraded Spec 3 Power Unit on Max, Pierre and Daniil’s cars.

"The changes to the previous specification are mainly around the ICE and the turbocharger. In this instance, our engineers at the Sakura, Japan R&D facility have worked closely with other departments within Honda, specifically the Aero engine development department. Their work and ours has many common technical features. For example, our 2018 update to the MGU-H, which dramatically improved its reliability, came as a result of our collaboration with them. In producing this Spec 3 PU, we have updated the turbocharger thanks to the knowledge and technology of the Aero engine department in the area of aerodynamic design, working alongside turbocharger manufacturer IHI.

"Our test bench data shows a power increase over the previous version of our PU, however we know that we have not yet matched the figures from the manufacturers currently leading the championship. But it’s a step in the right direction and we will continue our development throughout the rest of the season, calling on the resources of the whole company."

Подробности няма, но се очаква и ъпдейти п о шасито

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...