Jump to content

Recommended Posts

За Ферари съм отдавна на мнение, че са зле и такива ще са си докато се махнат Мерседес.  Тая простотия с Леклер беше уникална. Той просто беше по-бърз. Ред бул са бавни за съжаление, но проблема не е от двигателя според мен. А Квият се удари с Ландо Норис и Карлос Сайнц и в резултат според мен някъв проблем със скоростната кутия се е получил.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто го прибраха в бокса, нямаше смисъл, а и запазиха и двигателя за следващите състезания.

https://clubs1.bg/news/kvyat-ne-saglasen-s-nakazanieto/

Редактирано от pendoc
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вярно е че Макс получи подаръче, а имаше шанс и още 1 място напред да мине, нооо ...

Гасли поне не се посрами. Важното е че с маторя всичко е наред.

Не че съм върл фен на Ред Бул, но поне това което движи задните им гуми напред ми е някак сродно.

Шансовете да останат трети при конструкторите са големи, а може и до второто място да се докопат, но там са още случайности и късмет - лош за тези преди тях. Вярвам че ще имаме още подиуми, но за най-високото стъпало трябват чудеса (негативни за някои).

Първите 2 отбора са религии и напрежението върху тях е по-голямо. Мерц имат и пилоти и болиди за шампионски позиции, при Фери-тата и двете неща са под въпрос. При Биковете има потенциал и в двете насоки, а и вярвам в Е. Нюй, но времето ще покаже, колко ще оптимизират болида и  пилотските си представяния.

Иначе е вярно че нещата твърде се комерсиализираха, но битките все още са възможни, така че ще следя с надежда за интересности случващи се по трасетата, а не при стратезите. Там е по-сложно и както се вижда - манипулативно.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление и аз така виждам нещата:

http://formula1.sportal.bg/news.php?id=24284

Ако няма недоразумения двамцата ни пилоти ще стартират от 3-та редица през повечето състезания, а до къде ще прогресират или изпаднат в пелотона за деня е друг въпрос. Надявам се разбира се и на разнообразие (позитивно), но 3-то място за Макс и 3-то място при конструкторите, за сега ми изглежда план максимума.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, ceco_accord написа:

За съжаление и аз така виждам нещата:

http://formula1.sportal.bg/news.php?id=24284

Ако няма недоразумения двамцата ни пилоти ще стартират от 3-та редица през повечето състезания, а до къде ще прогресират или изпаднат в пелотона за деня е друг въпрос. Надявам се разбира се и на разнообразие (позитивно), но 3-то място за Макс и 3-то място при конструкторите, за сега ми изглежда план максимума.

Според мен е въпрос на време да се получи симбиозата между Хонда и шасито на РБ. Докато изравнят червените и сребристите по чиста мощност ще дойдат новите правила през 2021-ва, но това не означава, че няма да станат по-конкурентноспособни (нещо на което силно се надявам). Дано към средата на сезона да виждаме повече спорове за първото място, включващо РБ. Колега и аз не съм фен на РБ, а на задвижващата система, но се надявам, че няма да си оставят магарето в калта.

За спорта съм и за битките. В неделя наблюдавах едно изключително скучно състезание. Поне да беше заваляло...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, dakatash написа:

 

За спорта съм и за битките. В неделя наблюдавах едно изключително скучно състезание. Поне да беше заваляло...

Най точния коментар, а що се отнася до третото място, аз се надявам да не видя нито вашия Макс нито моя Фетел, с тези мустаци е още по голям скапаняк

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре е че го "изтеглят" напред спрямо графика. И без това, мощността не е фактор в Монте Карло, но в Баку и Каталуния, ще е нужна. Дано и шасито ъпгрейднат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://formula1.sportal.bg/news.php?id=24312

'От Хонда описаха основните ползи от промяната с "подобрение на издръжливостта и надеждността", както и с "лек напредък в мощността".' - това повече ми звучи като "bug-fixes" на установени проблеми, отколкото прогрес с мощността. Но явно е наложително и няма за кога да се отлага, щом жертват толкова рано по двигател, въпреки ограничението от 3 броя за сезона. 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой знае ли какво точно се счупи в колата на Гасли ? Той завалията едно състезание да направи както трябва и машината да го предаде...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото разбрах е имал повреда в спирачната система. 

Състезанието се развиваше добре за него, но понякога и това се случва. Дано да имат повече късмет за напред. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е как в спирачната система а по радиото каза че е загубил мощност ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нещо по задвижването, за това и Верстапен не е напъвал да мине Фетел.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 4 часа, Drone написа:

нещо по задвижването, за това и Верстапен не е напъвал да мине Фетел.

Ми да внимава с това напъване да не му стане много топло и меко под дупето :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

01.05.1994 :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 7 часа, ceco_accord написа:

01.05.1994 :worthy:

А колко много още можеше да направи за Honda и за Formula 1.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Барселонско де жа вю. Макс - достойно, Гасли - каквото можа, а малките бичета можеше да минат с по 1 място напред, нооо ...

Иначе и Фераритата са добри, но на правите. Има нещо криво в отбора им.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И знаеш ли кое, Фетел се казва. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки има върхове и спадове в представянето си, но е леко демотивиран. Не мисля че проблема е само в него. В самия отбор нещо куца.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да си гледаме в наща кочинка.Надявам се за Монако да сме фаворити.Гаслито излезе от летаргията ,но колата не беше добре настроена

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, идва "нашият час". Монако е пилотска писта и там и с 500 коня може да си начело.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато имаш много - винаги можеш да зарадваш някого.

http://formula1.sportal.bg/news.php?id=24364&fbclid=IwAR3FWDa5lZa1g8aifd5Rc7QZ2jHwT4GuGdEp5ePDDrNqajSTOCD4S1nMGOs

Не съм фен на отбора и пилота, но когато е Човек - шапка му свалям.

За мнозина това може да изглежда PR, но за момчето (което не знае какво е това) си е радост и чудо.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://formula1.sportal.bg/news.php?id=24368&fbclid=IwAR39ylsxBBNhRHol6dkq-4NoahsiaOu3Pok7B84Iq1yGcSO5Per1Ihid0ts

Дано да е интересна, а не драматична тая агресивност. Нещо Максималния стана много култивиран. Време му е принцът първо на него да връчи купата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пожелавам ви успех, то тука двигателя не е от голямо значение. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе пак е от значение, но задкормилното устройство е по-важно. 

60 стотни разлика от Хамилтън е направил Верстапен. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами, не е зле. 4бр :honda: в топ 10. Макс бе най-бърз в Q2, но за мястото в Q3 му бяха студени гумите.

http://formula1.sportal.bg/ranking_race.php?zone=races&result_year=14&race=278&type=qual

Ще видим утре. В Монако най-вече важи приказката че "нищо не е свършило, докато не свърши".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми - свърши. Пак 4 Хонди в десетката. Макс направи каквото можа, включително на пит лейна - което го свали от подиума, както и Хамилтън, който достойно устиска на натиска му. Но в Монако е така - пилотска писта, макар че и мотора помага (специално на Хами в завоя преди тунела). Добре набира пущината и Лауда "от горе" е доволен.

http://formula1.sportal.bg/news.php?id=24401&fbclid=IwAR3xhBgvhCqgxhU9UjDE1-FzCDZpFZ_B-rivaqQ904pxLuxMwYGWSCRORro

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм с "unsafe release-ът" на Верстапен, но по тази логика между Ботас и Фетел също нямаше 30 метра.

Както и да е. С всяко изминало състезание за съжаление сезонът се затвърждава като по-скучен от предходния.

Тази доминация взе да ме дразни сериозно. Губи спортът.

Колкото до това да има някаква интрига между двата Мерц-а, силно се съмнявам, че Хам ще направи грешката от 2016-та.

Не го харесвам, но е шампион.  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аа, нищо не се знае. Биковете имат потенциал за второ място, а Леклерк се кани да напуска червените.

  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Добре че е "лудия МАКС" :punk:да ни забавлява,пък и му се кара здравата има хъс...!

Я го качете в един мерцедес и ще видим кой ще е лидер:D.

Много са бързи мерцедесите,просто на този етап нямат конкурент,това е:worthy:!

Редактирано от JHM
  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно време имаше 1 лаф - "Има 2 вида коли - Мерцедес и всички останали". При гражданските отдавна не е така, но последните няколко сезона в Ф1 си е баш тъй.

Всичко е временно. Пак ще блеснем и те ще залязат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 16 часа, ceco_accord написа:

Аа, нищо не се знае. Биковете имат потенциал за второ място, а Леклерк се кани да напуска червените.

Я раздухай за Леклерк. Очаквам напусналия да бъде Фетко, но нищо не се знае.

 

Тук намерих нещо.

https://gong.bg/motorni/formula-1/multimedia/video/samo-6-systezaniia-i-liokler-veche-pred-razdiala-s-ferari-544301

 

Редактирано от dakatash

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Емии ето къде е бил проблема и защо не е вървяла хондата както трябва.

 

https://www.motorsport.com/f1/news/verstappen-wrong-engine-torque-monaco/4397096/

 

От целия хаос е забравил да си смени настройките :D 

 

  • Хаха 1
  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това го прочетох още в понеделник, но не се разбира защо не е могъл да върне състезателните настройки през цялото време до края на състезанието 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...