Jump to content

Recommended Posts

Преди 2 часа, Markony написа:

Да,гледах и двете тренировки,сега само малко късмет трябва.В последната обиколка Гасли каза ,че няма мощност .Дано да е нещо травиално...

Нищо му нямало на двигателя, сензор някакъв е бил проблемен!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно и днес нещо се е бъгнало. Иначе Макс добре се вклини между Фераритата. Да видим утре има ли потенциал да е между "звездите"?

http://formula1.sportal.bg/news.php?id=24185

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледах квалификацията. Гасли направи добра обиколка. Мисля, че само една загряваща и една квалификационна обиколка и се прибра. Това в Q1.

Не знам какво са си мислили, но Гасли не излезна втори път и изведнъж просто от 5-6 ти някъде стана 18-ти.

Обаче нещото, което много ме изкефи е това, че в Q1  в рамките на 1 секунда влезнаха 18 пилота! 18 пилота! Нещо, което не се беше случвало от много време. Колите изглежда да са доооста по-равностойни от изминалите години. 

И отново колкото и да си извъртаме приказките и душите - Хамилтън, когато трябваше да даде максимума си и да мине над възможностите на автомобила, го направи. Ботас направи уникална обиколка в края на 3-тата част на квалификацията, но Хамилтън се наложи. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес просто грешно прецениха времето на Гасли в Q1 и сметнаха, че ще му стигне за влизане в Q2.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..............Съветникът на Ред Бул Хелмут Марко от своя страна каза директно, че тимът дължи извинение на пилота заради неточните изчисления.

„Глупава грешка от стратезите ни и трябва да му се извиним за това”, заяви той, цитиран от motorsport.com.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко коментари:

http://formula1.sportal.bg/news.php?id=24186

Чакаме да съмне, па да видим, какво ще изгрее "от изток".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имат късмет (макар че съм против Кравите ) ,може да не видят тревата от близо , както се случваше преди с Макларън.

Не искам да съм разбран погрешно , но съм Ферарист от 1996 и няма да се врътна заради това че Кравите са с Хонда. 

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имат късмет (макар че съм против Кравите ) ,може да не видят тревата от близо , както се случваше преди с Макларън.

Не искам да съм разбран погрешно , но съм Ферарист от 1996 и няма да се врътна заради това че Кравите са с Хонда. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Червените тая година имат юбилей - надявам се да са достойни за историята си, а и да е по-интересно.

И мен не ме кефи арогантността на Максималния, но нали кара Астън Мартин с Хондово задвижване - ще го следя, какви ще ги надроби. Руснакът в "малката синя команда гледам се е повъзпитал, та и за него стискам палци. Кимам и на други достойни с Ферари зад гърба си (и не само на тях), но нали съм хондажия ... :honda:!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Eмиии, аз доволен! Двама щастливи и 1 разочарован е добро начало на сезона.

Чест прави на Макс, че въпреки изпуснатия шанс за 2-ро масто каза: Доволен съм че успях да кача Хонда на подиума.

Странно е че Торо Росо и Ред Бул са равностойни, въпреки меките гуми на Гасли зад медиумите на Квят, но аеродинамиката си има значение. Явно този сезон пилотите ще са по-определящ фактор, което пак ще повиши интереса.

До тук - добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Даниел Квият можеше да постигне много добро състезание. Можеше и да пусне Гасли да направи нещо по-съществено. Аз също не съм фен на Макс Верстапен като човек, обаче е голям карач и евалата на това, което постигна. Най-накрая Хонда са на мястото където трябваше да бъдат. Честито!

Ферари са ясни - бита карта. Браво и на Ботас, а дано да покаже на шампиончето, че няма да му е лесно тоя сезон.

 

П.П.:Както се видя новите технически регулации са пълна глупост. Колите са по-трудни за изпреварване. 

Редактирано от ACID BURN

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не са по-трудни, но и не са много по-лесни спрямо миналия сезон. Промените не са значителни и дузина метри зад предният автомобил все още са значителен фактор.

Иначе бе споменат и 1 от основните фактори за миналогодишната ситуация на Макларън - близкото разстояние на радиаторите до предните гуми. Може би това не е достатъчно коригирани - справка днешната случка.

Сезонът почва и със стари проблеми - гръмнал мотор, незавита гайка на джанта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Червените идиоти започнаха с командите по радиото още от първия старт:

Charles: "Should I stay behind Sebastian? Yes or no?"

"Yes and back off to have some margin"

Charles: "Ok"

 

Според Хелмут Марко, двигателите на Хонда имат почти еднаква мощност с тези на Мерцедес. И сега били видели, че трябва да подобрят шасито, за да се борят за титлата.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 17.03.2019 г. at 10:03, DTEC написа:

Червените идиоти започнаха с командите по радиото още от първия старт:

Charles: "Should I stay behind Sebastian? Yes or no?"

"Yes and back off to have some margin"

Charles: "Ok"

 

Според Хелмут Марко, двигателите на Хонда имат почти еднаква мощност с тези на Мерцедес. И сега били видели, че трябва да подобрят шасито, за да се борят за титлата.

Първо да оправят стратегията ,че голяма излагация с Гасли....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано всичко казано е истина,ще се радвам много за Хонда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само трикратен, но вечен!

"Ако някога се случи инцидент, който да ми коства живота, надявам се да стане на един път. Не желая да бъда в инвалидна количка. Не желая да лежа в болница заради някакво нараняване. Ако ще живея, искам да бъде пълноценно, интензивно, защото съм интензивен характер. Ще бъда съсипан, ако трябва да живея само частично".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали проблема е в Макларън или в моторите на ХОНДА, предстои да видим!

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 23.03.2019 г. at 18:35, darius написа:

Дали проблема е в Макларън или в моторите на ХОНДА, предстои да видим!

 

http://formula1.sportal.bg/news.php?id=24216

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Факт, но хонда вървят напред, а макларън какво ? чак сега са се усетили, че шасито им куца много. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакай не сме видели стандартните писти...има време.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мощността видимо е подобрена. Дано и издръжливостта да е така. С добре уточненото шаси на "Биковете", победите се виждат.

Дано след толкова плюене по Хонда, основно от Рено фенове, най-накрая им затворят устите.  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гасли не може да изпреварва !
Ако сте гледали миналата година всички състезания има няма 10 изреварвания да има, та дано съм лош пророк но Гасли е много слаб пилот. Поддържа добро темпо но дойде ли време да изпреварва и се заковя.
Браво на макларън, иначе нашите са гола водя на тая писта, дано да е само на тая де...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кои са вашите Rollin, защото моя постави нов рекорд на тази писта. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е до колкото знам Honda форум, та кои ще са "нашите" според тебе ? :D

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това че е форум на Хонда не значи, че трябва от тази година да стана фен на Ред Бул и най вече на Верстапен,след като съм ферарист от 20 години. 

  • Благодаря 1
  • Хаха 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ее, не разбирай погрешно нещата. То по горната логика, феновете на Ферари ще са няколко хиляди а не милиони. :) Просто в този форум по презумпция "наще" са тези с :honda: в чиито и болиди да е системата. Като си нямаме цялостен отбор - адаптираме се към ситуацията. :) 

На вас ви е лесно, 90 годишен юбилей на скудерията и се очаква да е достоен, но за да е такъв са необходими сериозни опоненти - иначе скука.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, ceco_accord написа:

Ее, не разбирай погрешно нещата. То по горната логика, феновете на Ферари ще са няколко хиляди а не милиони. 

Тук си много прав, това имам и аз на предвид. Радвам се, че тази година няма да е скучно, най вече с пилоти като Верстапен и Леклерк. Аз съм твърдо за младежа от Монако. Приятно гледане на всички фенове на F1 тази вечер. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добра гонка, макар и не за всички. Ето че не е лесно да си фен на Ферари, но адмирации за симпатягата - заслужи си рейтинга.

Сребърните получиха подарък от червените и жалко че не остана и за Макс, но Шарл заслужаваше да е на подиума.

Макс, пак го прецакаха рендетата, макар да не бяха в неговия болид, но тук "трески за дялане" имат и стюардите или рейс контрола - можеше на тея два завоя просто да има жълт флаг, а не кола за сигурност по цялото трасе, но не е лесно без Чарли - мир на прахът му.

Поне сме трети в общото отборно, макар че ако Гасли не почне да помага, ще се сринем още надолу.

Браво и на Кими, а Торо Росо явно пак нещо експериментират. :(

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цецо, като цяло си прав,  обаче "мача" е 90 минути  и не може съдията да го решава 5 минути по-рано, с измислена кола за сигурност. 

Симпатиите към симпатягата-младок е едно, (адмирации и от мен), но подарък  (подиум)  за него и най-вече за Ферари, е  нечестно. 

Парчетата от болида на Фетел, ( разпиляни по пистата), бяха доста по-опасни и бяха по-голяма предпоставка, да се изкара кола за сигурност, отколкото счупено Рено, което беше доста далече от пистата.

Пак подарък за Ферари и  годишнината им.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази кола на сигурността няма как да се нарече измислена. Рикардо като паркира реното му казаха да слиза по най-бързия начин защото има шанс за токов удар. След като слезе той си взе и волана, и на колата ако забелязахте светеше една червена лампичка, и без волан нямаше как да я преместят без мотокар.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И двамата сте прави, но както е прието в цивилизованият свят юбилярът получава подаръци, особено като е докретал до тая възраст.

Пожелавам му да стане от инвалидния стол и да покаже достойно че е шампион. Личи си че има потенциал.

Поне правилно оценяват ситуацията. http://formula1.sportal.bg/news.php?id=24232

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...