Jump to content

Recommended Posts

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ефектен край на сезона, а догодина, 4:honda: болида.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 17 часа, darius написа:

http://formula1.sportal.bg/news.php?id=23957

 

Това доста ме замисли!

 

Цитат

 

"В тима няма никаква политика. Ние имаме наистина много ползотворни отношения" каза Тост. Торо Росо също така споделиха, че качеството на двигателя на Хонда е по-високо, отколкото Макларън го описваха.

 

 

В МакЛарън са им давали зор и са ги притискали, а в Торо Росо са им позволили да работят по-свободно и да комуникират по-ефективно със самия отбор. Дали са им информация за болида си повече, отколкото МаклАрън са им дали. МакЛарън и другите големи тимове като Ферари, много обичат да говорят с недомлъвки и да си крият тайните около болидите.

 

Очакванията и целите в дават отбора са били напълно различни. В Торо Росо са им казали - "Хайде момчета да видим на какво сте способни! Дайте най-доброто от себе си, пък каквото се получи." А в МакЛарън са им казали - "Айдеееееее, ние трябва да се борим за титлата! Налягайте си парцалите, защото лошо ви се пише." Това е разликата според мен.

Редактирано от Takumi Fujiwara
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://clubs1.bg/news/honda-new-engine-problem-46061#

 

Дано успеят да се движат между първите 6 коли за сезон 2019.

Надявах се и бях убеден за големи победи с Макларан, уви не се случи нищо!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, darius написа:

Надявах се и бях убеден за големи победи с Макларан, уви не се случи нищо!

И аз исках тази комбинация,но уви :no:.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-малко от месец до началото на предсезона, стискам палци на Хонда и Верстапен да направят 2019 интересна.

Редактирано от isullivan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сбогом на Заубер - арриве на Алфа Ромео и Кими кима одобрително.

http://formula1.sportal.bg/news.php?id=24058

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 8 часа, ceco_accord написа:

Сбогом на Заубер - арриве на Алфа Ромео и Кими кима одобрително.

http://formula1.sportal.bg/news.php?id=24058

:) Всичко (база, развойна дейност, екип) е по старому. Основният спонсор (да не се бърка със собственка) плати за името с цел реклама. То и без това отбора от години няма нищо общо със Заубер.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е, но пък си имат аеродинамичен тунел, където ще работят паралелно за Ферари, чиято техника ще ползват. Нещо като Торо Росо за Ред Бул.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://formula1.sportal.bg/news.php?id=24095&fbclid=IwAR33vJ97Brq27_gXKAkWBXnZ_L3zSlYpWjBG6TywqV2crPxOK0ueQlopNvI

Дано измислят нещо по-добро като визия. Формите ги диктуват технически параметри, но поне окраската може да е нещо по-естетично, макар че ако гонят всяване на страх в пелотона - да, страшна е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми пука ,стига да мачка...а и забелезваш ли ,че този карашик не дава да видиш истинската форма и извивките...

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда и аз това забелязах. Друго, което забелязах е логото на Хонда. Малко е. Погледнете СТР. Междувременно визията на СТР повече ми харесва. Това синьо е страшно красиво! Другото, което ми направи впечатление - изглежда, че отпред болида на СТР няма въздуховоди за спирачките. Уйлямс в това отношение са изразени. Интересни решения има.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://formula1.sportal.bg/news.php?id=24099

Интересни аеродинамични елементи - крила (вместо двигател) на мечтите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с логото е една нова форма на реклама....която още не сме дорасли да разбираме явно.Истината каква е...Във форумите за Редбул се говори само ако в изречението участва Хонда.В социалните мрежи и някои сайтове се набляга на най-малкия челен профил ,благодарения на супер прибрания двигател на Хонда....Та какво значи едно H ? Та да приемем ,че болида е рекламна площ и всеки см, се заплаща.Защо Хонда да плащат ,като могат да плащат рекламодателите,а парите да отиват за РБ и Хонда :)

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи Астон Мартин субсидират прогреса на Хонда задвижващите системи - нема лошо!

Иначе, ей го и новото red matt:

http://formula1.sportal.bg/news.php?id=24101&fbclid=IwAR26zKu5sJCl2-ZrTsRZw6Rg279CL-O4qB2Izo1Piz0hLHfoOdi0sANFJB0

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първа обиколка на Верстапен с RB15

Малко вие лагера на обтяжната ролка, но щом Макс е доволен ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С традиционната ливрея е по-добре. Айде - с Бога напред и с Хонда под капака!

http://formula1.sportal.bg/news.php?id=24109

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В 10 наше време започва втори ден от тестовете. Може да следите тук . Засега изказванията на Верстапен и Хорнер са умерени, първоначалната интеграция в шасито е минала добре, колата изглежда доста добре опакована според мен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,гледах и двете тренировки,сега само малко късмет трябва.В последната обиколка Гасли каза ,че няма мощност .Дано да е нещо травиално...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...