Jump to content
darius

F1

Recommended Posts

Явно ще се гледа онлайн .... Дано поне този сезон е по конкурентен , да има какво да гледаме ....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещата отиват към Битка с Марусия за предполседните 2 места ... а и на моменти не влизане в 107-те % необходими за участие ... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще гледаме състезанията по Диема Спорт. Лошото е, че е платен канал за повечето ТВ оператори. А от квалификацията днес усещам, че битката ще е м/у Мерцедес, Ферари и Уилямс. А колкото до нашите се надявам до средата на сезона да влязат в ритъм. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано "последните станем първи". Относно това древно пророчество сме в идеална позиция. :tooth::shy::honda:http://www.blitz.bg/sport/article/267041

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Убедително последно място! Бътън затворен с 2 обиколки от Хамилтън и на 40 сек. след предпоследния!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Младоците много добре... На нас МААААААААААааааааааааааааааааааааалко не ни достигна за точка или точки... само още поне 1 отпаднал.Сега се чудя дали следващото състезание Марусия като стартира ще успеем да ги изпреварим или ще сме убедително последни. На моменти си мисля , че няма да успеем да покрием е 107-те процента в квалификациите ... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До тук - добре. Бътън си каза преди дни че колата има потенциал, но им трябва цяло състезание за да натрупат инфо. Целта му бе да не отпадне по техн. причини, а и колата издържа лекия инцидент. Вярно че над 3 сек. на обиколка е твърде много, но ще напредват. Надявам се в края на месеца прогресът да е видим -хронометрично и с 2 коли по трасето. http://clubs1.bg/novina.php?n=34728

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не трябва да има каквото и да е съмнения. Сигурен съм, че още следващото състезание Макларън-Хонда ще са по-добри.Ако не спечелим този сезон сигурен съм, че следващия ще сме доминатори. До края на този сезон Макларън-Хонда ще има печелеща кола. Както каза човека над мен, ако съберат цяло състезание с информация ще спечелят много. Сигурен съм в успеха им!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забравяте най-важното - факторът АЛОНСО 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чета че проблема е колата да издържи цяло състезание.Дори двигателят е работил на 60% мощност  за да не отпаднат заради технически причини.Именно заради това сме толкова извън темпото.Убеден съм че до края на сезона нещата ще се подобряват и вече следващия Макларън-Хонда ще покажат пълния си потенциал.Дотогава обаче хейтърите ще си хейтват

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже не съм следял информацията преди сезона, се учудих защо Алонсо не кара?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много утрепан старт, на сезона във  Формула-1 !

Един отбор, въобще не стартира, завършиха само 11 болида, абе трагедия.

Няма да се учудя, ако тази година 1 или 2 отбора се откажат.

Много силни Мерцедес /ще бъде като миналата година/, обаче се надявам на Уилямс и Ферари ,да направят поне малко по-интересен този сезон.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Младоците много добре... На нас МААААААААААааааааааааааааааааааааалко не ни достигна за точка или точки... само още поне 1 отпаднал.Сега се чудя дали следващото състезание Марусия като стартира ще успеем да ги изпреварим или ще сме убедително последни. На моменти си мисля , че няма да успеем да покрием е 107-те процента в квалификациите ... 

Споко колега, това е Ф1, иска се време и опит!Имат цял сезон да се наместяв в първата тройка!

Не забравяй и кой е Алонсо.Миналата година Ферари паметник трябваше да му вдигнат!

Правеше с куцото ферари чудеса!

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Emicha1 успя да опише ситуацията в 1 изречение. Не съм предполагал, че ще ми минат през ума такива думи, но напълно ги споделям. Все пак, като фенове на този спорт, сме въоръжени с търпение. Ако това за 60% от мощността на двигателя е факт, то наистина скоро очакваме изкачване стремглаво нагоре!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, пак по RTL ли ще гледаме състезанието в Малайзия? Гледам, че в програмата на Диема Спорт не е обявено нищо. Иначе Алонсо ще е в играта вече и ще е интересно. Обаче се очертава и дъжд да има, както винаги де. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дай Боже това състезание да става за гледане, защото вече не се издържа...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не чакайте кой знае какво подобрение...засега

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добавих към каналите си и Диема Спорт HD, където преди дни повтаряха първото състезание и коментатор бе И Тенчев. Би трябвало да се излъчва целия сезон.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бяха купили правата само за първото състезание, не е сигурно дали пак там ще я дават.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отново 3 секунди по бавни от повечето ... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да. И в днешната квалификация сме последни. Поне утре ще е интересно, щот са двама, а и ако вали, като ги "наринат из отзад" :honda: ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Малайзия двигателя работи на молко по-голяма мощност, но MGU-K модулът все още почти не се ползва - за съжаление предварително заявеното е че това ще се промени радикално чак за Барселона  - 5ти етап началото на май.

Иначе в Австралия в квалификацията Бътън беше с 3.5% по-бавен от Хамилтън.

Сега изоставането е 2.5% - значително по-добре въпреки че в Малайзия правите са по-дълги и мощността е дори по-важна

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-зле от това няма на къде,имаха цяла година за тестове и подготовка е верно не е състезание,но никой не иска от тях призови места.......ама на опашката чак ми се струва прекалено.Това по дяволите е най-титулуваният отбор във Ф1,дано нещо се промени макар,че не съм голям оптимист.Като им гледам и колите в послените години още по-голям песимист ставам.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде.....куфарите и в къщи.Така става когато дадеш на счетоводител да ти прави двигател,бесен съм.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пффф какво да си говорим адаш ... не , че нещо ама Марусията се представи по-надеждно от нашите... Единствения позитив може да бъде , че Алонсо показа скорост. Бътън продължава да си бъде същия посредствен , бавен и муден пилот , който винаги е бил...Ако Алонсо показва такава скорост с кола на 65% ( Ако наистина е на 65% ) единственото , което ни остава е да се надяваме , че скоро ще я разгърнат на поне 90-95% и ще подобрят издръжливостта , че май отиваме на отбора с най-малко завършени състезания ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много бързате колеги, точно защото е Ф1, не може да се очакват чудеса.

Ферари 20г не беше пипало титла и пак успя.

Meрцедес също не спечелиха много първите години.

Имайте търпение, не може от първата година да сме на 2-ро место.

И не забравяйте, Макларън си е Макларън, Хонда има история с тях, Алонсо е топ пилот и т.н.

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След 20 години ли???Прав си на Хонда им трябва дооооооооста време преди да започнат да правят нещо успешно.Каквото и да си говорим Хонда от новаторска и успешна фирма/отбор се превърнаха в опашкари!

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много си прав.

В шаха има едно понятие - загуба на темпо.  Все едно да местиш една фигура и да я връщаш обратно и да си мислиш, че нещо се променя на дъската. Играл си ход, ама...

След скока от 80 - 90 години, се тъпче малко на едно място. Вярно, че светът се промени, ама...

 

Пари ли няма, идеи - хора ли няма... Не знам, но...    

Вижте какво направиха Хюндай и Кия.

А Хонда буксува...            

 

" Каквото и да си говорим Хонда от новаторска и успешна фирма/отбор се превърнаха в опашкари!        "

Напълно съм съгласен. А човека е казал - скорост трябва, ако искаш да постигнеш нещо...       Да, ама...  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе к'ви са тия коментари? Да, опашкари сме в момента. Да, двете коли не финишираха, но се показа някакъв прогрес. Миналото гран при Хонда не можеше да атакува позиция. Не можеше дори да държи темпото на последните. А днес показаха развитие, макар и двете коли да не финишираха. 

  Макларън-Хонда през 90-те години са задвижвани от атмосферни двигатели.Същност Хонда са били винаги "гуру" на атмосферните двигатели. Макар и доминатори тогава, Хонда са имали проблеми с двигателите си!

  Както казах в миналия си пост - В края на сезона Хонда ще имат печеливш двигател!

И аз честно казано съм разочарован от това, което отбора показва като резултати. Днеска като гледах състезанието толкова много се вълнувах като показаха няк'во развитие. Със сигурност на тези хора в момента не им е леко и със сигурност имат много да наваксват. А що се отнася до идеите и иновациите... Още преди да се почнат първите тестове в Херес, Хонда казаха, че са заложили на много краен дизайн относно двигателя. Това както се вижда води до проблеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.......... А днес показаха развитие, макар и двете коли да не финишираха......

 

Много си прав да знаеш.

Миналото състезание завърши само единия болид, това не завърши нито един, а на другото не се знае дали ще стартират въобще - голям прогрес и развитие :) .

И какво се оправдават- карали с 65% от възможностите, трябвало им време и куп такива глупости.

Спомняте ли си отбора на Браун какво направи с появяването си?

 

Иначе за днешното състезание:

Пак леко скучно за мен, но една идея по-добро от миналото.Останах с впечатление, че не се водеше борба между отделните отбори, а борба между пилотите в самите отбори.

Колата за сигурност, изигра лоша шега на Мерцедес, а Ферари показаха зъби и тактика.

Успех за Фетел и добро състезание за Кими, въпреки спуканата гума пак се добра до челно място - просто днес си бяха доста бързи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Man don't talk to me trew the corners"-лекичко се поизнерви Хамилтън

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След 20 години ли???Прав си на Хонда им трябва дооооооооста време преди да започнат да правят нещо успешно.Каквото и да си говорим Хонда от новаторска и успешна фирма/отбор се превърнаха в опашкари!

Кво да правим, няма го Соичиро, няма го спортния дух!

Маркетинг специалистите и администратори следват световните тенденции.

А Соичиро Хонда е казал:

"Решавай сам и не следвай стъпките на другите"

Е точно това не правят от Хонда сегашните мениджъри, те не създават, те копират!!!

От 1986 нямаме революционно решение като VTEC!

A, може би двойната вилка, която премахнаха и сложиха Макферсон за по-еФтино!

Турбото изобщо  го няма!Що ли?

NSX и S 2000защитават реномето на Хонда вече 25г.

С Макларън и Алонсо се надявам скоро да жънем успехи!

 

Емича 1, колега, Браун спечелиха зареди пропуск в правилника.

Браун е старо куче, използва всичко и после продаде отбора на Мерц.

А  Хонда му продаде завода за 1 паунд, за компенсация!

За пари ли говорим или за шикалки?

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каквото и да си говорим,такъв бой и кучето на село не съм бил!п.п:darius турбо Хонди по точно Акури има,ама аз ги чакам вече 10 години да изкарат ск.кутия с два съединителя.....явно още я съченяват!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.......Емича 1, колега, Браун спечелиха зареди пропуск в правилника.

Браун е старо куче, използва всичко и после продаде отбора на Мерц.

А  Хонда му продаде завода за 1 паунд, за компенсация!

За пари ли говорим или за шикалки?

 

А сега де?

Говорим не за пари, а за много пари, а в Хонда май за шикалки.

Та по тоя повод , последните титли на Ферари и Редбул, не са ли свързани с пари, пропуски в правилника и куп други неща?Сега силните на деня са Мерцедес, та ще видим и там какво ще се получи.

Иначе ми се иска, отбора на Хонда, да се оправят по-бързо и да видя една конкурентна кола в следващите състезания. 

 

п.п. Абе това си е мое виждане и не е задължително някой да мисли като мен.

Както е казано, победителите не ги съдят, а за историята остават победите и статистиката :) .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май доста хора не са следили предсезонните тестове :)

 

По това което съм чел на vtec.net и autosport.com:

 

След като са видели че компоновката на Мерцедес, Хонда са променили двигателя си, защото са оценили като успешен този вариант (от втек, инсайд инфо)

След като Продрому е показал какво ще е шасито, Хонда са изработили 3 варианта за двигател - като 2 от вариантите са отпаднали, защото н е е било възможно да се напъхат в желаното шаси - това става към септември (от аутоспорт - интервю на Булие)

Двигателя и компонентите са работели отлично е надеждно на стендове, но поради кратките периоди работата е била разделена - част от електрониката я прави Макларън, част Хонда - и при първите тестове на новото шаси, за пръв път двете части почват да работят заедно - т.е. НЕ работят, ако се сещате първите тестове в Херес. Поради софтуерни проблеми - японската и английската електроника просто не са се разбирали - тогава болида на практика правеше по 7-8 обиколки на ден. Проблемът е преодолян напълно чак в последните тестове в Барселона, последните преди Мелбърн. Когато става ясно и че охлаждането което шасито подава към MGU-K модулът е крайно недостатъчно. При използване модулът прегрява, топят се кабели, гарнитури протичат...

Този проблем не е решен и до момента, очаква се да бъде решен за етапа в Барселона през май.

Защо тогава - защото решението включва използване на токени, веднъж направил такава промяна, двигателите отпреди смяната не могат да бъдат използвани. И още преди Мелбърн е решено първите 4 състезания да се жертват с цел максимално изчистване на проблеми накуп.

В мелбърн двигателя е работил на около 65%, в Малайзия са опитали по-агресивен режим.

В крайна сметка се е оказало че освен топлина модулът има проблем и физическите натоварвания - поради компоновката PU-MGUK-Transmission, е било подценено вибрационното натоварване.

В момента със сигурност ще трябва да се преправи охлаждането,+   MGUK модулът да се преправи (5 токена от 9 възможни за цялата година, т.е.- имат право на 1 опит!), или да намерят алтернативно решение нза този модул - което в първите 4 състезания те ще правят - ще проверяват доколко е възможно проблемът да се реши без токени, за сметка на reliability fix.

Причината е очевидна - в рамките на тази година имат право на 1 опит за преправяне на MGU-K  - ако сбъркат няма да имат токени за втори опит

 

Преди Барселона просто не очаквайте нищо по-добро от изпреварване на Манор и борба с Форс Индия за предпоследен отбор

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво се има предвид токен? Каквa e тази скоростна кутия PU-MGUK и какъв е тоя MGUK модул?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Предполагаемо разположение на MGU модулите . Всъшщност схемата на Хонда двигателя НЕ Е вярна, MGU-K се намира между двигателя и скоростната кутия, MGU-H с което почти няма проблеми е някъде другаде

Публикувано изображение

Всяка част от двигателя, хибридните модули MGU-K ,MGU-H , скоростната кутия иии още каквото влиза като модул от шасито има оценка в токени/точки.

За да промениш тази система, "харчиш" токени. В рамките на тази година, Хонда има право на 8 или 9 токена. Между сезоните, преди 20160-та ще имат право на 20-на.

 

 

The Power Unit is divided into families of functions, with each family being given a certain importance, labelled as category 1, 2 or 3 components. For example, the pistons are ranked 2, while the ignition system is ranked 1. The complete Power Unit is made up of the sum of these ranked items, with the complete Power Unit being represented by the total number, 66. Each year, each Power Unit manufacturer will be allowed to choose what parts of the engine they wish to develop and will spend a set ‘budget’ of ‘tokens’.

 

 

 

 

Architecture

Integrated Hybrid energy recovery via Motor Generator Units
Crankshaft coupled electrical MGU-K
Turbocharger coupled electrical MGU-H

Energy Store

Lithium-Ion battery, between 20 and 25 kg
Maximum energy storage, 4 MJ per lap

MGU-K

Maximum speed, 50,000 rpm
Maximum power, 120 kW
Maximum energy recovery, 2 MJ per lap
Maximum energy deployment, 4 MJ per lap

MGU-H

Maximum speed 125,000 rpm
Maximum power, unlimited
Maximum energy recovery, unlimited
Maximum energy deployment, unlimited

Редактирано от Restless
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...